Preporuka za gume u dimeziji 245/40 18'' ?
Naginjem na Dunlop, nisam neki koji vozi agresivno da poderem gume nakon sezone - dvije.
Kineske i njima slične su u startu ''out''.
Preporuka za gume u dimeziji 245/40 18'' ?
Naginjem na Dunlop, nisam neki koji vozi agresivno da poderem gume nakon sezone - dvije.
Kineske i njima slične su u startu ''out''.
Vidi, do 100€ po gumi, imas ove:
Dunlop SP Sport 600
https://geizhals.at/dunlop-sp-sport-600-245-40-r18-93w-a781730.html
Nokian zLine
https://geizhals.at/nokian-zline-245-40-r18-97y-xl-a906240.html
Pirelli PZero Nero GT
https://geizhals.at/pirelli-pzero-nero-gt-245-40-r18-97y-xl-a906406.html
Bridgestone Turanza T001
https://geizhals.at/bridgestone-turanza-t001-245-40-r18-93y-a774580.html
Pirelli Cinturato P7
https://geizhals.at/pirelli-cinturato-p7-245-40-r18-93y-ao-1872400-a779509.html
Dunlop Sport Maxx RT 2
https://geizhals.at/dunlop-sport-maxx-rt-2-245-40-r18-97y-xl-a1385402.html
Toyo Proxes C1S
https://geizhals.at/toyo-proxes-c1s-245-40-r18-97y-xl-a813384.html
Nokian Powerproof
https://geizhals.at/nokian-powerproof-245-40-r18-97y-xl-t430858-a1977134.html
Continental ContiSportContact 3
https://geizhals.at/continental-contisportcontact-3-245-40-r18-93y-fr-mo-a776680.html
Od tih "best buy" su T001, a najbolji set je CSC3.
Jel pametno stavljat prstenove za centriranje felge sa 66.6 na 57.1? Neki pričaju da felga nije čvrsta ko kad sjedne točno na odgovarajući promjer, a neki kažu da ti prstenovi trebaju bit aluminijski, a ne plastični. A i više pate vijci onda koji nisu baš otporni na smik.
Vidi, do 100€ po gumi, imas ove:
Dunlop SP Sport 600
https://geizhals.at/dunlop-sp-sport-600-245-40-r18-93w-a781730.html
Nokian zLine
https://geizhals.at/nokian-zline-245-40-r18-97y-xl-a906240.html
Pirelli PZero Nero GT
https://geizhals.at/pirelli-pzero-nero-gt-245-40-r18-97y-xl-a906406.html
Bridgestone Turanza T001
https://geizhals.at/bridgestone-turanza-t001-245-40-r18-93y-a774580.html
Pirelli Cinturato P7
https://geizhals.at/pirelli-cinturato-p7-245-40-r18-93y-ao-1872400-a779509.html
Dunlop Sport Maxx RT 2
https://geizhals.at/dunlop-sport-maxx-rt-2-245-40-r18-97y-xl-a1385402.html
Toyo Proxes C1S
https://geizhals.at/toyo-proxes-c1s-245-40-r18-97y-xl-a813384.html
Nokian Powerproof
https://geizhals.at/nokian-powerproof-245-40-r18-97y-xl-t430858-a1977134.html
Continental ContiSportContact 3
https://geizhals.at/continental-contisportcontact-3-245-40-r18-93y-fr-mo-a776680.html
Od tih "best buy" su T001, a najbolji set je CSC3.
Hvala, odlučio sam se za PIRELLI 245/40R 18 97Y TL Cinturato P-7 Blue XL EXTRA LOAD , 107€ da previse ne ''cirkusiram'' oko guma, pošto sam u 17'' imao navedene i meni se super pokazale.
Ima tko iskustva sa ovom markom?
https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/ina-garnitura-zupcastog-remena-10000306/
A neki su uzimali, sad kolko je dobra, valjda je za one koji ne deru aute. :)
Jel pametno stavljat prstenove za centriranje felge sa 66.6 na 57.1? Neki pričaju da felga nije čvrsta ko kad sjedne točno na odgovarajući promjer, a neki kažu da ti prstenovi trebaju bit aluminijski, a ne plastični. A i više pate vijci onda koji nisu baš otporni na smik.
Imao dosta puta plasticne prstenove i nikad problema do sada
Koliko se vidi na slici, oštćenje se da sanirati jer nije pustilo dužnu crtu preko stakla nego je samo oštećeno od direktog udarca kamena. Ako se ne varam cijena takvog podhvata je cca 100-150kn, zapunjuje se oštećenje tzv.smolom/ljepilom da se ne širi dalje.
Ima tko iskustva sa ovom markom?
https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/ina-garnitura-zupcastog-remena-10000306/
Ako je INA/Conti onda valja.
Koliko se vidi na slici, oštćenje se da sanirati jer nije pustilo dužnu crtu preko stakla nego je samo oštećeno od direktog udarca kamena. Ako se ne varam cijena takvog podhvata je cca 100-150kn, zapunjuje se oštećenje tzv.smolom/ljepilom da se ne širi dalje.
Super...bitno mi je da ne moram cijelo.staklo mjenjati...
Ima tko iskustva sa ovom markom?
https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/ina-garnitura-zupcastog-remena-10000306/
Ako je INA/Conti onda valja.
A dayco set?
Također vidio sam na autokrešo da imaju vodenu pumpu marke Bugatti...znas nesto o njoj?
Dayco je isto dobar, cesto OEM. Bugatti pumpa nikada cuo, vjerojatno neko sranje. Koji je kod motora? Ide vise vrsti pumpi u taj motor, ako je sa spojkom pripremi 2000-3000kn.
Dayco je isto dobar, cesto OEM. Bugatti pumpa nikada cuo, vjerojatno neko sranje. Koji je kod motora? Ide vise vrsti pumpi u taj motor, ako je sa spojkom pripremi 2000-3000kn.
Mislis na set kvačila?Prijasnji vlasnik ga je mjenjao na 90 tkm,auto je sad na 130 tkm...
Mislim na vodenu pumpu.
za vodene pumpe sam cuo da su dosta dobre saleri, a cak znam ljude koji bi prije stavili njih nego one koje dobijes u KTBWP setovima od dayca, da se unutra nade svasta...
i ne vidim razloga zasto stavljati inu i conti u isti kontekst...bas ljudi zelite da vam se razlete motori s inom?
Conti/INA dolaze zajedno posto suraduju. OEM za 1.7CDTI je Gates i Dayco.
mozda su pumpe i nesto, ali znam ljude koji su stavljali od ine razne druge stvari i eto...od cam followera do natezaca...
Schaeffler je postao smece od tvrke u zadnjih 10 godina.
Drugo je sklapanja proizvoda, a drugo razvoj. Razvoja u Africi ima jako malo, ono malo sto ga ima su vecinom strane (EU,USA) tvrtke sa manjim razvojnim centrom, najcesce u JAR. Na EU trzistu nema nesto previse africkih proizvoda za auto industriju. Kada vec spominjes VW za svoja dva govanca (T-Cross i T-Roc) koristi panele proizvedene u Maroku od strane Simoldesa i jos nekih par sitnica iz Alzira, to je to, nema tu dijelova iz Nigerie i sl..
Di god je razvoj napravljen, ako je proizvod krivo sklopljen ili su djelovi krivo proizvedeni sve pada u vodu.
To je ko da kazes da Honda motor(oni za freze, kosilice) napravljen u japanu u hondi i u kini po licenci je isti k.
Tvornice moraju odrzavati zadanu razinu kvalitete gdje god one bile. Niti jednom dobavljacu nije u koristi da se njihovi proizvodi kvare jer reklamaciju pokriva proizvodac dijelova, a ne auta.
U Conti setu zupcastog je vecinom INA natezac. Ja zadovoljan. Na dvojki imam INA remen i natezac. A vodenu pumpu GRAF ako se ne varam.
you will be famous now
BTW: rađe ne čitaj komentare na fejsari
Vidio sam.Index dominira sa svojim objavama,kad vec objavljuju pa da normalno objave,nego oni kao uzbuđena djeca
Ma ne zamaram se komentarima
Ja sam svjestan da za kupiti coupe sesticu benzinjaru bez plina moras voliti bmw ili biti petrolhead općenito
Dolazi mi u srijedu lik pogledati auto,kaze svida mu se sto vidi i trazi bas tak auto za gušt.I kaze cijena je dobra,reko znam
Sljedeci najjeftiniji iE63 630i je 107k a godinu stariji i 30tkm vise.Mislim meni nije hica da prodam,pogotovo ako se proda obaj cls prije nego sto ja prodam svog.Ako bude tako,onda cu samo ostaviti oglas na njuskalu kad sam vec platio lopovima 97kn za oglas
Koje tepihe koriste u autu,gumene ili tekstilne?Ja sam do sada imao samo tekstilne,lakši su mi za odrzavat i ljepsi...samo ih izbacim iz auta i otresem rukom ili od npr. ogradu....Nekakva preporuka di su najpovoljniji tipski tepisi za vozila?Iako ovi gumeni mi se ne čine loši
Gumene tipske uzimam u Siluxu(najjeftiniji btw). Do sada na 3 auta imao i bio zadovoljan. Guma je mekana i dimenziorana po autu precizno.
Zavrsio tour de Japan i imao sam kaj vidjeti :)
Izmedju ostaloga naletio na Toyotu 2000GT, oko 330 primjeraka napravljenih..
I istoga dana naletim na neku garazu/servis i vidim poznatu siluetu, kad ono R32 GT-R.. vidio stricek da gledam i pozvao me unutra, nije pricao ni trunke engleskog al je odma znao o cemu se radi i u zivotu nisam vidio ponosnijeg covjeka :)
R32 je bio sav ogoljen, na njemu se radio full "refurbish", svije dijelovi/motor/getriba lijepo slozeni na policu sa strane..
Lijepe slike
Bio je i onaj decko iz Sarajeva prosle godine u Tokiju.
Svakakve dobre japanske aute je snimio.
Sto se tice tepiha, imam 2 seta.
Normalno gumene za zimu, i ove od platna za ljeto.
Istina platnene je lako odrzavati, ali za zimski period nikako nisu.
Mogu ti napraviti vlagu u autu, posebno ako je vani bljuzgavo.
U golfu su gumene, u astri gumene po zimi, po ljeti tekstilne. Odes u ovlasteni i pitas ne bi trebala biti ogromna razlika u cijeni.