Chevrolet Orlando 2.0 Diesel (2011.g. – prešao 97.100 km) je počeo puštati rashladnu tekućinu na prednjem dijelu vozila.
Pregledom donje strane vozila ustanovio sam da je hladnjak sa donje strane oštećen, pa sam pretpostavio da je oštećenje nastalo zbog udarca u neki viši rubnik na nekom od parkirališta
i zbog toga je počeo puštati tekućinu, iako zaštitna plastika sa donje strane auta nema nikakve ogrebotine ili oštećenje, što mi se učinilo vrlo čudno.
Kupio sam novi hladnjak i kad sam krenuo zamijeniti hladnjak vidio sam da slično oštećenje postoji i na gornjem dijelu hladnjaka, a to oštećenje nije moglo nastati od nekog udarca.
Tada sam išao malo ispitati što se desilo sa hladnjakom i na koji način.
Utvrdio sam da kad je upaljen motor i pritiskanjem „gasa“ u više obrtaje tlak u rashladnom sistemu raste u tolikoj mjeri da se gumena crijeva ekstremno šire i izdužuju,
te na taj način tlak vrši pritisak na rashladna rebra tj. što rezultira savijanjem metalnog dijela hladnjaka (slike - vidi linkove na slike!).
Isto se dešava neovisno je li čep na ekspanzijskoj posudi otvoren (skinut) ili zatvoren.
Motor radi normalno i ne primjećujem da u bilo kojem trenutku gubi na snazi, motorno ulje je normalne boje (nije se stvorila emulzija, nije se pomiješalo ulje sa rashladnom tekućinom).
Znate li možda u čemu je problem tj. jeste li se već susreli sa sličnim slučajem?