Golf 6 1.6 77kw problem nakon zamjene filtra goriv

poruka: 3
|
čitano: 12.819
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Golf 6 1.6 problem nakon zamjene filtra goriva

Pozdrav,

Imam Golf VI (2010, model 2011) 77kw, 1.6 TDI, common rail.

 

Danas sam mijenjao filter goriva:

Odšarafio samo poklopac filtera, izvadio stari filter van, pričvrstio novi filter na poklopac (ostalo je dizela u toj posudi gdje filter ide) i zašarafio (nisam dotočio dizela u posudu gdje ide filter do vrha...). Također da napomenem da ne postoji nikakav "odvod prljavog goriva" unutar ili negdje u blizini filtra goriva jer sam cuo da neki auti imaju i da bi trebalo ispustiti "staro, zaprljano" gorivo što ja nisam napravio.

 

Nakon toga sam s VCDS-om prvo pokrenuo fuel pump relay test, nesto tipa 3x30 sekundi, upalim auto, radi 2 sekunde, krepa, pokusam ponovno, radi sekundu, krepa.

 

Nakon toga više uopće ne pali (samo vergla "na suho"). Pokušao sam naknadno dosipati dizel u posudu s filterom do vrha (što nisam odmah napravio kao što sam rekao), ne pali i dalje, verglao sam jedno 40-tak puta po 7-8 sekundi, kako kad, ne pali.

Pokušao sam također s dodavanjem gasa, ista stvar.

 

Pokušao sam naknadno još nekoliko puta (5-6) upaliti fuel pump relay i transfer fuel pump opciju (koju sam upalio po 3 minute tek nakon dosipavanja dizela u posudu s filterom) u VCDS-u i auto i dalje ne pali.

 

Također sam pročitao da bi trebalo auxiliary fuel pump upaliti preko dijagnostike, ali kad to pokušam mi ispiše "aborted for safety reasons" i ne mogu ništa.

 

Čak mi se akumulator ispraznio i sad ga punim preko noći.

Više ne znam što napraviti, prije mijenjanja filtera goriva nije bilo nikakvih problema (nije se gasio ni ništa slično, znaci potpuno sve ispravno)

 

Što mogu učiniti? Da li je to problem sa zrakom (mada nakon toliko puta verglanja i davanja kontakta po 15 puta da pumpa napravi pritisak bi trebao upaliti) ili nešto drugo?

P.S.

Pod VCDS gresku mi baca "Fuel pump minimum pressure not reached" (znam što to znači) i to je jedina greška koja se pojavljuje.

Strah me da ne sjebem visokotlačnu pumpu ili da se nisu injektori zaštopali (jer je jako "jeftin" popravak onda) ali nista takvog ne pise kad pokrenem dijagnostiku ...

 

Da li je stvarno moguće da nakon toliko pokušaja davanja kontakta, paljenja pumpe goriva preko dijagnostike i verglanja, da jos nije zrak otisao iz sustava goriva?

 

Hvala vam unaprijed.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 0:03 (NiGHT_RiDER92).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Golf 6 1.6 problem nakon zamjene filtra goriva

Jao jao pa šta odma nisi natočio nafte u kučište pričekao da filter upije i onda opet točio do vrha stavio poklopac i kresnuo auto?to ti je sada škola za ubuduće...sad kupi start sprej reci nekom nek sjedne u auto i pali a ti špricni malo u usis i upalit će

laganini...
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 3:31 (Hrco1002).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Golf 6 1.6 problem nakon zamjene filtra goriva

Ma jebiga, odvezao sam ga vec do mehaničara, nadam se da nakon toliko pokušaja paljenja nisam ništa sjebao ...

 

Edit:

Riješeno, zapekla se neka gumica na ventilu nekakvome, popravak 50 eura, auto radi normalno.

Nije oštećena visokotlačna pumpa ni pumpa goriva.

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 14:33 (NiGHT_RiDER92).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice