Pozdrav,
evo nakon punih 30.000km pezo 207 (2010) 1.4, 75KS pojavio se prvi kvar.
Iskreno, nisam neki znalac i serviser, ali bas da dihutung na motoru otidje nakon jedva predjenih 30.000km je fakat smjesno.
Bio sam danas pricao s frendom o tome, koji se nesto vise kuzi u mehanika od mene i reko mi je da je vrlo vjerojatno otisao semering bregaste ili kod radilice ili nesto slicno tome.
Ja sam u petak bio staljao ljetne kotace i vidim neka kapljica negdje na dnu masine, iso gledat ispod haube, a ono cijela lijeva prednja strana masna. Nadao sam se da je otiso samo dihtung na glavi motora, ali izgleda da nije to.
E sad, s obzirom da na podu nikada nisam primjetio niti jednu kapljicu i provjerio sam u petak ulje, ocito da to samo jako malo slini. A posto je motor vruc pa se to sve siri lako po masini.
I 2 pitanja za znalce, jel sam bas lose srece pa se to desilo meni ili takvne stvari se desavaju i to nakon samo 30.000km?
I drugo, jel mozda netko zna kaj bi to moglo biti i koji je posao oko toga da se sredi? S obzirom da je cijela strana masine masna od toga i na samo 1cm leta zupcasti remen, nebi htio da mi se desi neka havarija ak to pocne vise curiti? kolko sam uspio pipati, mislim da nema ulja na njemu, tako da nevidim smisao mijenjati remen, na samo 30.000km.
No posto nisam nikada rastavljao masine, neznam kaj sve treba raskopati, da se zamijeni taj semering ili neki dihtung. Znam da je i vodena pumpa tu blizu, pa kaj bi to sve moglo sa sobom povuci.
Frend mi je reko da to nije neki problem, ako je u pitanju semering bregaste. Jedino da mozda postoji mogucnost da se mora i masina dignuti da se to popravi. Ali da materijal nije skup, a ruke sad ovisi kolka je zajebancija doci do toga?
Jel netko mozda imao takav problem, pa zna iz iskustva, sta, gdje, kako, zasto? :-)
Sorry na duljem postu, ali bolje da cim vise napisem, da se raspolaze s cim vise informacija.
Evo i par slika...
Unaprijed hvala na pomoci.
Slini ulje - Peugeot 207
- poruka: 7
- |
- čitano: 15.417
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
dihtung glave. To im je boljka ... kad metneš drugi ne bude ni taj dugo ... smeće od auta .. imam ga i sam ... čekam da ovozim još koju godinu i onda ga prodajem za đabe samo da ga se riješim.
poštovanje zanima me koji je bio na kraju problem jer se to isto i meni desilo upravo danas? hvala
Pozdrav,
evo nakon punih 30.000km pezo 207 (2010) 1.4, 75KS pojavio se prvi kvar.
Iskreno, nisam neki znalac i serviser, ali bas da dihutung na motoru otidje nakon jedva predjenih 30.000km je fakat smjesno.
Bio sam danas pricao s frendom o tome, koji se nesto vise kuzi u mehanika od mene i reko mi je da je vrlo vjerojatno otisao semering bregaste ili kod radilice ili nesto slicno tome.
Ja sam u petak bio staljao ljetne kotace i vidim neka kapljica negdje na dnu masine, iso gledat ispod haube, a ono cijela lijeva prednja strana masna. Nadao sam se da je otiso samo dihtung na glavi motora, ali izgleda da nije to.
E sad, s obzirom da na podu nikada nisam primjetio niti jednu kapljicu i provjerio sam u petak ulje, ocito da to samo jako malo slini. A posto je motor vruc pa se to sve siri lako po masini.
I 2 pitanja za znalce, jel sam bas lose srece pa se to desilo meni ili takvne stvari se desavaju i to nakon samo 30.000km?
I drugo, jel mozda netko zna kaj bi to moglo biti i koji je posao oko toga da se sredi? S obzirom da je cijela strana masine masna od toga i na samo 1cm leta zupcasti remen, nebi htio da mi se desi neka havarija ak to pocne vise curiti? kolko sam uspio pipati, mislim da nema ulja na njemu, tako da nevidim smisao mijenjati remen, na samo 30.000km.
No posto nisam nikada rastavljao masine, neznam kaj sve treba raskopati, da se zamijeni taj semering ili neki dihtung. Znam da je i vodena pumpa tu blizu, pa kaj bi to sve moglo sa sobom povuci.
Frend mi je reko da to nije neki problem, ako je u pitanju semering bregaste. Jedino da mozda postoji mogucnost da se mora i masina dignuti da se to popravi. Ali da materijal nije skup, a ruke sad ovisi kolka je zajebancija doci do toga?
Jel netko mozda imao takav problem, pa zna iz iskustva, sta, gdje, kako, zasto? :-)
Sorry na duljem postu, ali bolje da cim vise napisem, da se raspolaze s cim vise informacija.
Evo i par slika...
Unaprijed hvala na pomoci.
Stavi 10W40 ili 15W40 ulje pa nebude curilo.
desilo se nedavno kolegi sa posla, auto star 7 god i 70 000 km. morao raditi polugeneralku. oko 5 somova ga izaslo..
poštovanje zanima me koji je bio na kraju problem jer se to isto i meni desilo upravo danas? hvala
otvori posudu od vode pa budeš videl ... ako je masna i ima na površini masne neslaga onda je dihtung glave. Sam dihtung nije tako skup original je 150 kn ... ali treba naći pravog majstora koji će to dobro napravit i da te ne oženi ko ovoga gore!
desilo se nedavno kolegi sa posla, auto star 7 god i 70 000 km. morao raditi polugeneralku. oko 5 somova ga izaslo..
polugneralku? Za kaj? Za promjenu dihtunga glave? Svašta