Poštovanje
Kome prijaviti ovaj slučaj.
Total tv samnom ima ugovor do 22.rujna
Ja sam zvao total tv i rekao da ne želim da mi se ugovor produžuje i da bih volio da mi kažu što da radim po pitanju njihove opremen. Putem telefona su mi rekli da će me netko kontaktirati, ali nije pa sam naknadno poslao email i prosljedio sam im sve osobne podatke koje su tražili i rekao sam u emailu (imam dokaz, email) da želim da mi se po isteku ugovora ne produžuje taj isti ugovor i zamolio ih da mi kažu što da radim s opremom.
Dobio sam povratni email u kojem su rekli citiram "zaprimili smo zahtjev i netko će vas od kolega nazvati", nakon 12 dana kada sam skužio da mi se nitko nije javio - šaljem drugi email na koji mi oni odgovaraju da će za 48h isteci 14 dana što je rok za povrat uređaja i da ako to ne napravim da moram snosit neke troškove. Ja citiram njihov email star 12 dana i objasnim kako mi se nitko nije javio niti su mi preko emaila i telefona rekli da imam 14 dana. Nisam mogao poslati uređaj u roku 48h jer sam mail dobio u petak posljepodne. Poslao sam tri dana kasnije i poslao dokaz u emailu rekavši da moj ugovor ionako traje još uvijek (do 22. rujna) i da sam tražio da se on ne produžuje, a ne da raskidam ugovor 20 dana prije isteka.
Dobio danas (tjedan dana kasnije) email kao da sam imao rok i da po zakonu šalju nešto što ću kao morati platiti.
Ne razumijem ovo sad. Pa ja sam i na telefon i email rekao. napominjemo da neću bit vaš korisnik nakon isteka ugovora i ovim putem želim da mi se nakon isteka ugovor neprodužuje i da bih želio znat adresu na koju trebam poslat uređaj. Ja sam uređaj vratio zakonski u okviru i još prije reda jer moj ugovor traje do 22.rujna. Zašto sad oni žele da mi nešto naplate, wtf?
Znači
Imam vrijeme poziva prema njihovim operaterima i kopije emailova između podrške total tv-a i mene
U emailu i putem telefona (ako imaju snimku) se može čuti što tražim i što me zanima (da se ugovor ne produži i gdje da dostavim reciever nakon isteka)
Oni mene u emailu prvo lažu i kažu da čekaj javljanje koje se nikad nije dogodio.
Oni mi nisu ni emailom ni telefonom rekli da imam 14 dana za povrat uređaja (i zašto bi vratio 14 dana kada mi ugovor traje još 30+ dana)
Ukoliko dobijem kakva račun da to prijavim i kome, jer nemam namjeru platiti. Ili da pustim da mi šalju poziv na sud pa da tražim da sud njima naplati sve ove laži.