AMD Vega
- poruka: 3.223
- |
- čitano: 429.818
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
vega64 je jača u par cherrypickanih dx12 naslova i to je to... al da spada točno u međuprostor između 1080/1080ti samo naš guru može provaliti
Vidi se da ste zadnji put gledali usporedbe prije barem godinu dana... Vega 64 je prosjecno brza od 1080. Nije na pol puta do 1080ti naravno, ali ima situacija gdje je opako brza od 1080.
Dali mi se isplati mjenjat gigabyte gtx 1070ti za vegu 64 (dao bi još nešto love)?
Nemoj biti lud.
https://www.bug.hr/forum/topic/monitori/freesync-monitori-g-sync-podrskom/265531.aspx
Ok, onda najvjerojatnije ostaje gtx u pc-u. Nisam znao za ove monitore i mogučnost g sync.
A ovo prepirke par postova iznad su bzv ("dal crna ili smeđa krava daje više mlijeka") jer to je rasprava o par fps-a, a za to mi se ne daje lova.
Sto se tice performansi izmedu 1080 i vege 64 ajmo reci da su tu negdje, al s obzirom da vega trosi puno vise, vise se grije i posto freesync monitori sada rade sa nvidijama gtx 1080 je tu preociti izbor.
https://www.tomshardware.com/reviews/asus-rx-vega64-strix-oc,5520-3.html
Jakovp-ova tvrdnja je nesto tocnija ak se gledaju prastare recenzije, blize 1080 nego 1080ti modelu, no za novije usporedbe svakako posjetiti youtube tamo je to bolje azurirano.lp
evo friški test otprije 20 dana - link
staviti ću 1440p rezultate samo za usporedbu
ac odyssey - 1080 je 17% jača
ac unity - 1080 je 47% jača
crysis - 1080 je 14% jača
wildlands - 1080 je 11% jača
rise of the tomb rider - 1080 je 4% jača
witcher3 - 1080 je 1% jača
bf1 - vega64 je 3,6% jača
fc5 - vega64 je 9% jača
shadow of the tomb rider - vega64 je 2% jača
baš ne vidim da je vega64 prosječno brža na ovih devet igara koje su testirali
u 4 igre je 1080 značajno jača (preko 10%), u još dvije je 1080 malo jača
u niti jednoj vega64 nije jača više od 10%, u dvije je malo jača, tek u jednoj je blizu 10% jača
koliko se ja razumijem u prosjek, ovdje je 1080 u prosjeku jača za iznad 10-ak posto, pa čak i ako maknemo dvije igre koje izrazito naginju jednoj ili drugoj (ac unity za 1080 i fc5 za vegu)
možda treba uzeti u obzir samo ove donje tri, ne znam kakvi su ti kriteriji
Kao sta ima situacija gdje je opako sporija...
evo friški test otprije 20 dana - link
staviti ću 1440p rezultate samo za usporedbu
ac odyssey - 1080 je 17% jača
ac unity - 1080 je 47% jača
crysis - 1080 je 14% jača
wildlands - 1080 je 11% jača
rise of the tomb rider - 1080 je 4% jača
witcher3 - 1080 je 1% jača
bf1 - vega64 je 3,6% jača
fc5 - vega64 je 9% jača
shadow of the tomb rider - vega64 je 2% jača
baš ne vidim da je vega64 prosječno brža na ovih devet igara koje su testirali
u 4 igre je 1080 značajno jača (preko 10%), u još dvije je 1080 malo jača
u niti jednoj vega64 nije jača više od 10%, u dvije je malo jača, tek u jednoj je blizu 10% jača
koliko se ja razumijem u prosjek, ovdje je 1080 u prosjeku jača za iznad 10-ak posto, pa čak i ako maknemo dvije igre koje izrazito naginju jednoj ili drugoj (ac unity za 1080 i fc5 za vegu)
možda treba uzeti u obzir samo ove donje tri, ne znam kakvi su ti kriteriji
Ma sve ovisi kako izaberes igre, evo kod njemaca je na uzorku od 16 igara Vega64 1% brza od 1080-ke. Ono sta je bitno je da Stjepko opet prica nebuloze....
Evo friski benchmark za Drlogon VII, sva sreca tu imamo i gtx 1080 (ne zna se dal je foundersica il neka aftermarket) i vega 64 lc klik. Kao sto sam rekao kartice su tu negdje, prije je gtx 1080 vodila u vecini naslova sad izgleda da se izmjenjuju kako u kojem. No i unatoc tome vegu 64(56) danas mogu kupiti samo ovi zaista posebni.
Ma sve ovisi kako izaberes igre, evo kod njemaca je na uzorku od 16 igara Vega64 1% brza od 1080-ke. Ono sta je bitno je da Stjepko opet prica nebuloze....
ma jasno, ovdje je na još većem uzorku 1080 jača tih 1% od vege i opet se radi o nedavnoj recenziji, doduše vjerojatno su koristili stare podatke za 1080 i vegu64 obzirom da je reca nove vege VII
ja sam samo išao po izjavi da se gledaju recenzije otprije godinu dana, pa sam ubacio u gugelj "1080 review" ili "vega 64 review" i stavio ograničenje pretraživanja unazad 30 dana i voila - dobio full frišku recu u kojoj 1080 i dalje ima prednost
dodaš nešto više igara koje više vole gcn i možda dobiješ izjednačenje, ali kako god da okreneš samo teškim branjem trešanja možeš reći da je vega64 na pola puta između 1080 i 1080ti
Mindfactory opet ima neke akcije a među njima nereferentna Vega 56 280 EUR sa 3 AAA igre, DMC 5, Resident Evil 2 i Division 2.
Recenzija iste
https://www.tomshardware.com/reviews/gigabyte-radeon-rx-vega-56-gaming-oc-8g-review,5413-7.html
Mindfactory opet ima neke akcije a među njima nereferentna Vega 56 280 EUR sa 3 AAA igre, DMC 5, Resident Evil 2 i Division 2.
Recenzija iste
https://www.tomshardware.com/reviews/gigabyte-radeon-rx-vega-56-gaming-oc-8g-review,5413-7.html
To je ok ponuda, mene recimo niti jedna od tih igara ne zanima, koliko se reaono moze dobit za njih? 100kn komad?
Rekao bih max 150kn za ove dvije SP igre i 200kn za Division 2.
Vau, ovo izgleda 100 puta bolje od nvidinog RTX punog šuma i framerate je na mjestu.
I najbitnije, radi na svemu i nije potreban extra hardware kao kod RTX-a.
Ovakva rješenja su budućnost, a RTX je dead on launch.
Erm, to jest ray tracing ali tu ništa nije real time... Ideja "real time" ray tracing-a je upravo u tome da se on dešava unutar igre kada i kako se krećemo. Ovako nešto u "prerendered" videima postoji oduvijek - jer nije bitno koliko vremena treba da se izrenderira.
Bilo bi cool da naprave "mali level" i šetaju lika lijevo-desno da vidimo konkretno o čemu se radi i koliko je zaista "real time".
Pa ima dron umjesto lika...kaj covjek ima neki poseban ray tracing?lp
Erm, to jest ray tracing ali tu ništa nije real time... Ideja "real time" ray tracing-a je upravo u tome da se on dešava unutar igre kada i kako se krećemo. Ovako nešto u "prerendered" videima postoji oduvijek - jer nije bitno koliko vremena treba da se izrenderira.
Bilo bi cool da naprave "mali level" i šetaju lika lijevo-desno da vidimo konkretno o čemu se radi i koliko je zaista "real time".
Vau, dakle ni do naslova nisi stigao:
"NEON NOIR: Real-Time Ray Traced Reflections - Achieved With CRYENGINE
All scenes are rendered in real-time in-editor on an AMD Vega 56 GPU. Reflections are achieved with the new experimental ray tracing feature in CRYENGINE 5 - no SSR."
Kad izađe igra budemo vjerovali...
Kad izađe igra budemo vjerovali...
Upravo to, svašta je i nVidia pisala i neki drugi proizvođači, pa nije bilo ničeg konkretnog na kraju.
Premade video, to je sve što ću reći.
Pola Star Wars: Episode 8 je rađeno sa "nVidia ray tracing" tehnologijom na kojoj su bazirane nove RTX grafulje, time su se i reklamirali, pa je ispalo g*vno. Tech demo koji je prerendered filmić, a tvrde da je "real time ray tracing" je samo patka dok ne naprave barem live demo.
Stjepanj može bit i dron, meni svejedno što će bit, ali live i real time
EDIT: budući se radi o mogućnostima enginea, nebitno je na kojoj grafi je renderirano, ovo nije reklama Vega-i već Crytec engineu, pa molim da se ne osjećaju ugroženi crveni, uopće ne pljujem grafu ovdje, već govorim da sve skupa nije real time ray tracing.
Kad izađe igra budemo vjerovali...
Upravo to, svašta je i nVidia pisala i neki drugi proizvođači, pa nije bilo ničeg konkretnog na kraju.
Premade video, to je sve što ću reći.
Pola Star Wars: Episode 8 je rađeno sa "nVidia ray tracing" tehnologijom na kojoj su bazirane nove RTX grafulje, time su se i reklamirali, pa je ispalo g*vno. Tech demo koji je prerendered filmić, a tvrde da je "real time ray tracing" je samo patka dok ne naprave barem live demo.
Stjepanj može bit i dron, meni svejedno što će bit, ali live i real time
EDIT: budući se radi o mogućnostima enginea, nebitno je na kojoj grafi je renderirano, ovo nije reklama Vega-i već Crytec engineu, pa molim da se ne osjećaju ugroženi crveni, uopće ne pljujem grafu ovdje, već govorim da sve skupa nije real time ray tracing.
Obožavam postove pisane iz ovakvog neznanja.
demo koji je nvidia imala za RTX se vrtio u real time, ali na par komada tesla V100 grafičkih, a ovo se vrti na jeftinoj vegi 56. Ako ne vjerujete, imate tamo temu za teorije zavjera.
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/21/epic-games-reflections-ray-tracing-offers-peek-gdc/
https://www.pcgamesn.com/epic-star-wars-unreal-raytracing
"The above video, called Reflections, was created using an $122,000 (£86,000) DGX Station mini server box, packed with four discrete Tesla V100 graphics cards, to render the entire demo in real time. "
E, lik... mene optužuješ za neznanje, a uopće ne čitaš što pišem, niti tvoji odgovori imaju veze sa time.
Prvo - ovo nije feature AMD grafičke kartice, niti moj komentar ima veze sa njom. Ovo je feature enginea, dakle Crytec enginea konkretno. Moglo je isto tako bit renderano na GTX 1060 ili sličnoj.
Moj komentar je da nije "real time" - real time bi bilo kad ti i ja sjedimo u sobi i ti vrtiš "tech demo" gdje se šetaš sa dronom, likom, whatever po prostoru i gledamo ray tracing. Ne moramo biti ni u sobi... dvorani, nečemu... dakle "live" demonstracija tehnologije, gdje se netko šeta, leti, štoveć, a mi gledamo kako kontrolira kretnju prostorom i ujedno se dešava ray tracing.
Ono što si ti postao je "prerendered video" - nije "real time". Čak i da je renderiran u real timeu, što nemamo nikakvog dokaza, nismo tome svjedočili, renderiran je negdje prije nego si kliknuo na link pogledat film.
To nema veze ni sa AMD-om, niti sa nVidiom, niti sa ovim filmićem, kad mo već kod toga.
"Real time" dio je... upitan, dok zaista nije real time.
Super izgleda, ja se slažem, možda i feature postoji, možda čak i radi... ali do live demonstracije nije real time ray tracing. Ako bude, i radio na 200$ GPU u 1080p, nitko sretniji od nas.
Nadalje, komentar "idite na stranice o teoriji zavjere" je čita bedastoća jer bih želio da to bude stvarno, ali trenutno nema nikakvog dokaza da jest... ček i kad bude live tech demo, dok ne dođe do konkretne igre sa istim je nebitno. Nagledao sam se tech demoa koji nude svakojake tehnologije, koje se onda ili nikada ne pojave, ili budu toliko marginalne da gotovo i nisu vrijedne spomena, ili ispadne da je realnost nešto sasvim deseto i da u realnim scenarijima nisu primjenjive iz ovog ili onog razloga.
A meni je jako lijepo kad netko nađe video na youtubeu i to je odmah aksiom. Nemoj samo slučajno pogledat filmić u kojem je dokazano kako je zemlja ravna ploča ili cijepiva uzrokuju autizam... mogao bi imati svakojakih neželjenih situacija u životu.
Real time znači da sistem ono što se prikazuje vrti (renderuje) "uživo", u realnom vremenu, onom brzinom kojom se prikazuje. To znači da sistem, svaki put kad se demo pokrene, iz početka renderuje scenu, pomera kameru i druge objekte, računa osvetljenje, frejm po frejm, i uživo ih prikazuje gledatelju, "normalnom" brzinom (radnja u demou nije ni ubrzana ni usporena).
Interaktivno i real-time nisu ista stvar. Da bi nešto bilo interaktivno tako kako opisuješ, mora biti real time, no demo ne mora biti interaktivan da bi se reklo da se vrti u realnom vremenu.
Pre-rendered znači da su scena i putanja kamere složene u nekoj aplikaciji za 3D modelovanje, da je neko onda kliknuo na "render", da je onda to sistem vrteo proizvoljnom brzinom (ili sporošću), sa ili bez vizualnog previewa, i onda rezultat eksportovao u neku vrstu video formata i, pri svakom pregledu, sistem samo prikazuje taj gotovi rezultat, bez računanja osvetljenja ili bilo čega.
U uređenim sistemima se za izrečeno odgovara na sudu. Ako je Crytek rekao "u realnom vremenu na Vegi 56", onda je to u realnom vremenu na Vegi 56, isto kao što je i kada je Nvidija rekla "u realnom vremenu" demo zaista išao u realnom vremenu (samo što su prećutali na čemu, ali tehnički nisu slagali, onaj deo koji su rekli je bio istinit, jer mora biti istinit da ne bi bili tuženi kad ih provale; no ovde je stvar još čistija, jer su Crytek i AMD rekli na čemu se vrti).
Ono gde se slažem je da ovaj demo ne znači da ćemo istu stvar na istom hw-u uskoro gledati u igrama. Moguće je da je ovo neki best case, da bi se u interaktivnom modu lako moglo doći u zahtevniju situaciju u kojoj bi framerate pao ispod ugodnog nivoa, a da bi u punoj igri stvar bila još gora; pa čak i da nema tih problema, složiti tech demo i složiti punu igru sa nekom tehnologijom su dve različite stvari.
No ono gde verujem da nema (ne sme da bude) prevare je da Vega 56 zaista vrti ono (računa osvetljenje, raytraceuje itd) u realnom vremenu.
EDIT: Ono gde može biti "prevare" (a la Nvidia) je deo koji se računa na CPU-u. Moguće je da je Crytek prećutao da osim Vege 56 u sistemu imaju još 50 i7 coreaova koji zapravo rade raytracing, no na tu informaciju ćemo morati da pričekamo.
EDIT 2: Pokušao sam da izguglam neku dodatnu informaciju i naišao sam na određene detalje: da se ovo vrti na Vulkan API-ju, da je raytracing u tech demou voxel based umesto ray based (ne znam kako to funkcioniše), što postiže vrlo slične rezultate sa mnogo manjom hardverskom zahtevnošću i još neke fraze tipa SVOGI koje mi za sada ne govore previše, no po svemu sudeći ovo jeste u realnom vremenu i jeste na Vegi 56 i realistično je da ovo bude izvodljivo i u igrama.
evo i nevidije na vlastitom bandwagonu :D
imam osjecaj da je ovaj RT ista prica i kao Gsync..100% moguce da mozes dobiti RT putem same graficke funkcionalnosti(kako neznam) ali kako je amd uspio to sa freesyncom a nvdia i dalje uvijek treba neki hardwer cip u monitoru koji komunicira ssa grafom?! nisam ekspert nemojte me na kriz odma ali ja imam takav osjecaj da je tako..naime na kraju, kako ce nvidia onda ubaciti RT na gtx seriju ako one nemaju tensor cipove ui sebi?
imam osjecaj da je ovaj RT ista prica i kao Gsync..100% moguce da mozes dobiti RT putem same graficke funkcionalnosti(kako neznam) ali kako je amd uspio to sa freesyncom a nvdia i dalje uvijek treba neki hardwer cip u monitoru koji komunicira ssa grafom?! nisam ekspert nemojte me na kriz odma ali ja imam takav osjecaj da je tako..naime na kraju, kako ce nvidia onda ubaciti RT na gtx seriju ako one nemaju tensor cipove ui sebi?
Pa više ne treba nvidija chip od kada su to omogučili od 10x0 nadalje da radi sa freesync monitorima. Gsync je još uvijek bolji, ali očito kompliciraniji i puno skuplji način.
Tako će biti i tu. Manje ray-eva i/ili veci penal u brzini za isto.