to je do enginea igre a ne to rr monitora.
tearing se dogada upravo zato sto monitor ne moze isporucit zeljeni broj slicica ali opet neki po svome..
nvm sretno vam bilo u neznanju.
šteta sto vise nema tocnija da vam lijepo pojasni...
niste vi vidjeli sto znaci igrati zapravo na 100 ili vise hz monitoru pa da onda vidite koja je razlika..
opet ponavljam, ne širi priču, čovjek kad nije u pravu i kad to ne može prihvatit obično počme širit priču
kakav engine, nema to veze ovdje, kontradiktoran si i ponavljaš nešto što smo već utvrdili i nije ti išlo u prilog
kakve veze ima razlika između 100fps koji su prikazani i sinkronizirani na 100hz monitoru i 100fps koji su prikazani i nesinkronizirani na 60 hz monitoru, na 60hz monitoru se tih 100 fps lomi/kida i događaju se druge različite anomalije jer ih monitor pri prikazivajnju ne može sinkronizirat obzirom da ima sposobnost maksimalnog sinkroniziranja od recimo 60hz, čini mi se da si pomješao terminologiju pa sad pokušavaš kroz naglašavanje neke svoje kvazi relevantnosti uvjerit nekog da si valjda u pravu vjeruj, nikog ne boli briga
ne razumijes...
ti 100 frejmova ne vidis na 60hz monitoru i gotovo.. sve sto ti dobijes i imas privid boljeg je zbog input laga, responsiva itd..
ne kuzim kak netko kome je google tu moze biti tako neinformiran...
Jel ti shvacas da da monitor koji ima maksimalno osvjezavanje slike 60 puta u sekundi ne moze tebi prikazati nesto sto se vrti 100 puta u sekundi dogadaju se preklapanje frejme preko frejma i sto se onda dogada? tearing...stuttering i ostale kako ti kaze anomalije..
Uzmi si lijepo svoj monitor odnesi kod frenda koji ima zapravo 100 hz monitor i vidi sto se dogada...
Jel ovo teško bilo googlat stari ? https://en.wikipedia.org/wiki/Screen_tearing
kolko neuk moras biti.. u pm...