Virtual & Photoshop Tuning - Cars

poruka: 617
|
čitano: 191.404
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Virtual & Photoshop Tuning (Cars)

Evo, morao sam otvoriti temu, nadam se da ovdje isto ima "zaljubljenika" u Photoshop Tuning auta, ili sam ja jedini? Nadam se da ćete ovdje predstaviti svoje radove bez obzira kakvi su, naime i ja sam početnik u tome... Također se nadam da tema nije prije postojala i da neće biti izbrisana. E da, napomenuo bih da bi se mogao otvoriti podforum naziva "Virtual & Photoshop Tuning (Cars)" ako bude zainteresiranih...

 

Evo nekoliko mojih radova:

 

1. VW Golf VI

 

2. Opel Astra

 

3. Mazda 6

 

4. Audi S8

 

 

* a) slika - original slika

 

   b) slika - chop/prerađena/uređena slika

 

NAPOMENA:

 

Zabranio bih stavljanje tuđih i već tuniranih automobila (vrijedi samo ako tvrdite da je to vaš rad) kao i krađu dijelova s već tuniranih auta!

 

Ako vam treba dio auta, recimo felge, pitate da li možete dobiti donora felgi... 

 

EDIT: Ako vam treba tutorial ili nesto slično javite se preko privatne poruke.

 

 

 

zasto su smajlici zuti? Hmm...
Poruka je uređivana zadnji put pet 16.7.2010 15:44 (Fićo_CoD 5).
Moj PC  
37 0 hvala 1
16 godina
offline
Virtual & Photoshop Tuning (Cars)

Lijepo je, ali sto ce ti PODFORUM za to? I jedna tema je i vise nego dovoljno. Mogo si taj rad staviti u temu sa photoshop radovima, ali ajde....

Nothing is true, everything is permitted...
Moj PC  
0 0 hvala 2
14 godina
neaktivan
offline
Virtual & Photoshop Tuning (Cars)

Jako ljepi radovi!

 
0 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Virtual & Photoshop Tuning (Cars)

Svatko tko želi virtualno tunirati auto neka mi se javi jer imam puno tutoriala za početnike Smijeh

 

Hvala na komentarima 

zasto su smajlici zuti? Hmm...
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Virtual & Photoshop Tuning (Cars)

Svaka čast.Belji se

Moj PC  
1 0 hvala 1