Služba za korisnike te narudžba mobitela

poruka: 1
|
čitano: 2.088
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Služba za korisnike te narudžba mobitela

Dakle, prije jedno 3 tjedna sam obavio poziv sa SZK s namjerom da produljim ugovor na 24 mjeseca te si uzmem novi mobitel ( stari je odapnuo ).

 

Prije 2 tjedna me zovu i govore da ne mogu obaviti nalog zato jer imam pozivnicu za Magentu te da im sustav ne dopušta, te da moram čekati dok se to ne razriješi.

 

Prije jedno cca. 4 dana se konačno to razriješilo ( vidio sam na hrvatskitelekom.hr korisničkoj stranici da mi više ne postoji pozivnica za Magentu te da je ugovor sada nemoguće produljiti, znači nalog je obavljen ).

 

E SAD. Mene zanima da li je netko naručivao mobitel na ovaj način i na koji je način stigao ( direktno na kućni prag/trebao ga preuzeti u T-Centru/itd )? Također me zanima kakva je ovo nebuloza oko toga da se boja uređaja ne može birati? 

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice