Tako je, overseas je ovo bio radio, tek 2 dana nakon što bi kupac dobio paket, ako ne bi prijavio da nešto ne valja bi dobio uplatu od overseasa na tekući.
Problem ovoga je što ako je s paketom bilo sve okej i kupac je nešto sjebao u dan ? Tko će onda prodavača zaštititi
Mislim da sam negdje pročitao da ga oni kad prime paket važu, otvaraju i slikaju iz svih kutova, samo ne znam da li pale uređaje i provjeravaju ispravnost... Na taj način se zaštite od tog scenarija
Znam samo da su svi pokušavali izbjeći overseas, i pošteni i nepošteni jer se ljudima jednostavno nije dalo zajeb sa njima
Problem je u tome što npr prodajem grafičku karticu s kojom je sve uredu. Kupac je plati, stavi u komp, bricka je jer je glup pa je išao npr. staviti neodgovarajući firmware u nju, ona onda može direkt na smeće
I što onda... ja nisam dobio novac, on je vrati nazad kuriru koji mu vrati novac i ja popuš...