Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.574
|
čitano: 791.308
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

-naprotiv, poruke, njurganja su besmisleni, jer brand nema nikakve veze s trgovinom osim kao asortiman robe i cijena-zarada +odgovornost zakonom za nedostatke-jamstvo.

 

-ne proizvodi trgovac ništa, on je samo trgovac. Prigovore uputite proizvođačima (što normalan kupac radi tako da kupuje brand koji želi, vjeruje jednako kao funboyizam-navijanje.. pogrešno mjesto/tema).

npr, ok je prigovarati ADMovskoj letargiji kad kupac traži neku konkretnu robu-ponudu ili čeka isporuku, nije ok priovarati kvarovima (koji su globalno statistička greška) ili naplati za flashanje biosa ako se to nije obavilo pod reklamacijom (kupac koji ne zna kako ostvariti svoja prava, plaća.. dok to ne nauči). Možete prigovarati zašto oni to naplate itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
playjob kaže...
Ah, tipičan odgovor u ovakvim situacijama, izvlačenje na pravopis i tumačenja.
Moje poruke su vrlo jasne, uvijek.

 mislim da se svađate oko nečega što se zove osobna sklonost i mišljenje, a to nikad nije dobro niti produktivno

 

osobno sam imao nesklonost prema asrocku, radi ranijih loših iskustava, ali stvarno davno ranijih

po novijim iskustvima forumaša, a i radi toga jer specifične mini itx ploče s wifijem i hdmi izlazom baš i nema na bacanje, uzeo sam za dječji komp asrock H110M-ITX/ac za nemalih 700+ kuna

uglavnom, ploča je ok, radi relativno normalno, čak me iznenadila mogućnosti ocanja memorije što je za h110 čipset neuobičajeno, no ima i loših stvari koje živciraju

svako malo (nekad svaki mjesec, nekad dvaput mjesečno, nekad svaka tri mjeseca) prestanu raditi miš i tiplovnica, što se rješava prebacivanjem u druge usb utore, pa kad opet u tim utorima prestanu raditi, onda ih vratim u one prve... i tako u krug

 

nije to tako dramatičan problem, no mene osobno živcira i nikad više neću uzet asrock ploču - no, to je samo moje osobno iskustvo i mišljenje, nema smisla drugima nabijati komplekse pogotovo ako njima asrock ploče rade normalno

16 godina
online
Re: Acquisitum Magnum - ADM
picajzla0707 kaže...
playjob kaže...
Ah, tipičan odgovor u ovakvim situacijama, izvlačenje na pravopis i tumačenja.
Moje poruke su vrlo jasne, uvijek.

 mislim da se svađate oko nečega što se zove osobna sklonost i mišljenje, a to nikad nije dobro niti produktivno

 

osobno sam imao nesklonost prema asrocku, radi ranijih loših iskustava, ali stvarno davno ranijih

po novijim iskustvima forumaša, a i radi toga jer specifične mini itx ploče s wifijem i hdmi izlazom baš i nema na bacanje, uzeo sam za dječji komp asrock H110M-ITX/ac za nemalih 700+ kuna

uglavnom, ploča je ok, radi relativno normalno, čak me iznenadila mogućnosti ocanja memorije što je za h110 čipset neuobičajeno, no ima i loših stvari koje živciraju

svako malo (nekad svaki mjesec, nekad dvaput mjesečno, nekad svaka tri mjeseca) prestanu raditi miš i tiplovnica, što se rješava prebacivanjem u druge usb utore, pa kad opet u tim utorima prestanu raditi, onda ih vratim u one prve... i tako u krug

 

nije to tako dramatičan problem, no mene osobno živcira i nikad više neću uzet asrock ploču - no, to je samo moje osobno iskustvo i mišljenje, nema smisla drugima nabijati komplekse pogotovo ako njima asrock ploče rade normalno

 

Ja sam isto imao loša iskustva sa asrock-om, još od prije 10-15 godina. Bile su jeftine i naoko OK, ali nakon što su mi 2-3 krepale u par tjedana odmah nakon isteka garancijskog roka su mi se zamjerili i nisam ih više uzimao u obzir do prošle godine kada sam za Ryzena uzeo Asrock Gaming K4 iz jednostavnog razloga što nije bilo boljeg (probao sam gigabyte K5, ali su totalno smrdali napajanje i VRM je išao preko 115°C pod load-om nakon čega bi se komp srušio).

Ova radi OK, sada je već godinu u pol prošlo i skoro da nemam problema . Jedan problem, od ljetos, je da su mi prestali radi USB 3.0 HDD-ovi preko front panela na kućištu. USB stickovi rade, no HDD-ovi samo *zvrrr-klik*. Kao da ne dobiju dovoljan napon/struju... Prepiknuo sam USB 3.0 konektor u drugi port na matičnoj i onda je opet radilo ok, do prije nekih mjesec dana. Sada je ista stvar i sa ovim drugim portom. Probao sam vratiti nazad, ali očekivano, nije pomoglo.

Osim toga sam prije par tjedana primjetio da mi ne radi HDD LED-ica na kućištu... Zamjenio sam power i HDD LED i sada svijetli kada je komp upaljen, ali power LED ne trza. Znači nije do LED-ica nego matična ne "signalizira" kada se koristi HDD. Kako, zašto, nemam pojma.

 

Kupljeno je u ADM-u pa sam ih kontakirao da li bi to priznali kao reklamaciju pa su kontaktirali uvoznika i tamo su im rekli "da bi trebalo proći"... Što mi je prvo hmmm... za "trebalo bi" mi se ne rastavlja komp... I ono najgore, kažu da bi proces trajao 1-2 mjeseca .

Mislim, nije do ADM-a nego do uvoznika. Oni to samo proslijede njima, a ovi to (valjda kočijom, pa zato toliko traje) šalju proizvođaču. Malo me uhvatio popi*ditis, 1-2 mjeseca mi nije prihvatljiv rok za reklamaciju. A i pretpostavljam da bi bilo bliže 2 mjeseca nego 1 mjesec... Po meni bi onda trebali davati zamjenske matične ploče jer da toliko dugo budem bez funkcionalnog kompa ne može biti prihvatljivo... Mada kako rekoh, to nije do ADM-a nego do uvoznika...

11 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Solo761 kaže...

Jedan problem, od ljetos, je da su mi prestali radi USB 3.0 HDD-ovi preko front panela na kućištu. USB stickovi rade, no HDD-ovi samo *zvrrr-klik*. Kao da ne dobiju dovoljan napon/struju... Prepiknuo sam USB 3.0 konektor u drugi port na matičnoj i onda je opet radilo ok, do prije nekih mjesec dana. Sada je ista stvar i sa ovim drugim portom. Probao sam vratiti nazad, ali očekivano, nije pomoglo.

Osim toga sam prije par tjedana primjetio da mi ne radi HDD LED-ica na kućištu... Zamjenio sam power i HDD LED i sada svijetli kada je komp upaljen, ali power LED ne trza. Znači nije do LED-ica nego matična ne "signalizira" kada se koristi HDD. Kako, zašto, nemam pojma.

 e vidiš, potpuno ista iskustva imamo, naprije s crkavanjem više asrock ploča otprije 15-ak i više godina, a sad s ovim glupim mušicama - bilo to usb portovi odozada kao kod mene ili ovaj interni usb 3.0 na matičnoj kod tebe

to na drugim pločama nisam doživljavao, a složio sam zadnjih 4-5 godina na desetke računala od kojih i dan danas održavam većinu

 

i sad kad mi netko kaže da kupim asrock, pa ne bi više njihove proizvode kupovao da su dvostruko jeftiniji

a tko nema takvih iskustava, neka nam ne zamjeri na grintanju, jer takve sitne jebačine su meni osobno najgore 

11 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Solo761 kaže...

mada kako rekoh, to nije do ADM-a nego do uvoznika...

 Kako onda kod drugih trgovina nema čekanja po 1-2 mjeseca za reklamacije? A svi većinom uzimaju od istih uvoznika... Prije će biti da sami uvoze, i pokušavaju prodati foru s dužim čekanjem, tako da odustaneš od reklamacije. Pošalji na reklamaciju, nakon 30 dana ih pitaj kada će biti riješeno, ak kažu još toliko lijepo ih prijaviš i to je to. Ne kužim zašto bi imao nešto što je neispravno, ako na to imaš uredno jamstvo.

15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Texpi kaže...
Solo761 kaže...

mada kako rekoh, to nije do ADM-a nego do uvoznika...

 Kako onda kod drugih trgovina nema čekanja po 1-2 mjeseca za reklamacije? A svi većinom uzimaju od istih uvoznika... Prije će biti da sami uvoze, i pokušavaju prodati foru s dužim čekanjem, tako da odustaneš od reklamacije. Pošalji na reklamaciju, nakon 30 dana ih pitaj kada će biti riješeno, ak kažu još toliko lijepo ih prijaviš i to je to. Ne kužim zašto bi imao nešto što je neispravno, ako na to imaš uredno jamstvo.

 -da, često se može primijetiti da imaju 'standardiziran' odgovor o čekanju.. ili 'vanjski servis' i sl. to treba prijaviti-pritisnuti. Dok im se to dopušta neće se ništa promijeniti.

-zakon, jedini rok je razumni rok, sve ostalo je trkeljanje trgovca koji ako ništa drugo mora se upoznati sa zakonom i poželjno poboljšati pozitivnu trgovačku praksu/običaje koje vrijede u svakoj djeltanosti pa i trgovini.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
online
Re: Acquisitum Magnum - ADM
picajzla0707 kaže...

 e vidiš, potpuno ista iskustva imamo, naprije s crkavanjem više asrock ploča otprije 15-ak i više godina, a sad s ovim glupim mušicama - bilo to usb portovi odozada kao kod mene ili ovaj interni usb 3.0 na matičnoj kod tebe

to na drugim pločama nisam doživljavao, a složio sam zadnjih 4-5 godina na desetke računala od kojih i dan danas održavam većinu

 

i sad kad mi netko kaže da kupim asrock, pa ne bi više njihove proizvode kupovao da su dvostruko jeftiniji

a tko nema takvih iskustava, neka nam ne zamjeri na grintanju, jer takve sitne jebačine su meni osobno najgore 

 Prvo sam uzeo gigabyte, no ispala je jako loša sa svojim naponskim dijelom. Za Ryzen 5 bi vjerojatno bila OK, ali za Ryzen 7 i OC usprkos svim reklamama je failala. Moooožda da imam klasičan CPU cooler koji puše po VRM-ovima bi bilo OK. No imam vodeno AIO hlađenje pa nema puno vjetra po VRM coolerima. Tako da mi je ova asrock bila jedini izbor, Asus Crosshair Hero VI nije bio dostupan, a Taichi je isto bila Asrock :/.

 

Texpi kaže...
Solo761 kaže...

mada kako rekoh, to nije do ADM-a nego do uvoznika...

 Kako onda kod drugih trgovina nema čekanja po 1-2 mjeseca za reklamacije? A svi većinom uzimaju od istih uvoznika... Prije će biti da sami uvoze, i pokušavaju prodati foru s dužim čekanjem, tako da odustaneš od reklamacije. Pošalji na reklamaciju, nakon 30 dana ih pitaj kada će biti riješeno, ak kažu još toliko lijepo ih prijaviš i to je to. Ne kužim zašto bi imao nešto što je neispravno, ako na to imaš uredno jamstvo.

 Iskreno ne znam, nemam baš toliko reklamacija. Imao sam sa centro-om prije par godina i isto sam se načekao. No to mi nije bilo na glavnom kompu pa mi nije bila prevelika tragedija. U ADM-u su rekli da to uvoznik to šalje proizvođaču i da zato toliko traje...

To mi je zapravo smiješno, što oni nemaju nekoga tko može isprobati da li friggin LED-ica radi ili ne? Ili je uvoznik zapravo ured koji naruči da proizvođač istovari narudžbu u trgovinu. Tako da ni nemaju ljude koji bi se bavili garancijama.

Zapravo, zakon koliko se sjećam kaže da ako se u roku od 45 dana uređaj ne popravi moraju dati novi. Što bi značilo da ne smije trajati 2 mjeseca jer je to duže od 45 dana. Osim ako zapravo ne piše 45 radnih dana, onda su dva mjeseca taman tih 45 dana. No nema problema ni sa tih 45 dana da daju zamjensku ploču.

Moram iskopati kutiju da vidim da li na njoj piše tko je točno uvoznik...

11 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Solo761 kaže...

 Prvo sam uzeo gigabyte, no ispala je jako loša sa svojim naponskim dijelom. Za Ryzen 5 bi vjerojatno bila OK, ali za Ryzen 7 i OC usprkos svim reklamama je failala. Moooožda da imam klasičan CPU cooler koji puše po VRM-ovima bi bilo OK. No imam vodeno AIO hlađenje pa nema puno vjetra po VRM coolerima. Tako da mi je ova asrock bila jedini izbor, Asus Crosshair Hero VI nije bio dostupan, a Taichi je isto bila Asrock :/.

 da, to je još dodatna zajebancija kad moraš gledati i koja je dobra za ocanje

ja sam uzimao matičnu za dječji mini komp koji stane u policu radnog stola ili za drugu opciju da bude ispod televizora i da se spoji na njega, zato mi je trebao wifi i hdmi izlaz na samoj ploči

zajebano je kad si ograničen u izboru

 

a što se tiče hlađenja vrm-ova, niti klasični toweri to ne rade bogzna kako, zato su dobri top flow hladnjaci

a tu su pak rijetki koji se mogu nositi s potencijalom velikih towera, osim eventualno be quiet dark rock tf, s kojim nemaš nikakve brige oko hlađenja vrm-a, a potencijalom je vrlo blizu najboljih tower hladnjaka

15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Solo761 kaže...
..
Zapravo, zakon koliko se sjećam kaže da ako se u roku od 45 dana uređaj ne popravi moraju dati novi. Što bi značilo da ne smije trajati 2 mjeseca jer je to duže od 45 dana. Osim ako zapravo ne piše 45 radnih dana, onda su dva mjeseca taman tih 45 dana. No nema problema ni sa tih 45 dana da daju zamjensku ploču.

Moram iskopati kutiju da vidim da li na njoj piše tko je točno uvoznik...

- ne, po tko zna koji put.. nema nikakvih 45 dana u zakonu. Postoji samo razumni rok. To je onaj rok u kojem se kvar može otkloniti ili zamjena ili povrat novca po računu.

- za svako otezanje-kašnjenje treba imati neki odgovor-razlog, npr čeka se roba i tad se točno zna kad stiže, ako se npr karikirano potopi brod ili kamion tad se to zna i tad se za to može reći da je opravdano-razumno. Bez toga je otezanje, kažnjivo samo što se ljudi neće natezati nego šute, čekaju.. umjesto da traže svoje. (indirektno, kupac koji ne traži, dozvoljava takvo otezanje).

-interni pravilnici koje neki trgovac može imati npr na webu nisu zakon, nevažno. No ako i navedu takav rok, tad je i to rok nakon kojeg nema otezanja oko povrata novca. Npr ako je nešto nepopravljivo (većina PC komponenti se ne popravlja nego zamjenjuje, zamjeniti pod jamstvom se može samo ista-identična komponenta-brand zbog papira-carine-poreza, ako nema, povrat novca. To nije stvar trgovca nego odnos proizvođača+distributera i zakona/kupca.). Za robu koja npr nema jamstvo, postoji materijalni nedostatak, sasvim druga osnova +2god u EU kao odgovornost trgovca, tad se kupac-trgovac dogovaraju o rješenju.

-sve probleme, reklamacije, povrat i sl. kupac treba (preporučljivo) rješavati s trgovcem, jer s njim ima ugovorni odnos i zakon, dok kupac nema ništa s ovlaštenim servisom. To je stvar koju distributer za tržište mora organizirati, jednako kao što mora svu ostalu papirologiju (banalno, deklaracije i upute na hr jeziku..). Kupac može, ako želi, ići u ovlašteni servis, ali je logična poslovna pretpostavka da će sve lakše-brže-urednije obaviti upravo trgovac, jer ima uhodan odnos s distributerom-servisom + zakon ga na to obvezuje, kupac bira gdje kao i po kojoj osnovi. To ne bira trgovac. No kad pošalje kupca u ovlašteni servis zapravo skida dio posla sa sebe, dio posla za koji je plaćen maržom, vezan zakonom..

 

-to treba ponavljati, zbog kupaca i trgovaca, prakticirati. Svaki put kad se opjavi ovakav post, treba to podsjetiti. Tek tad će se nešto pozitivno desiti, bez tog, mantrat će se i dalje ''po starom''... za sve ostalo, prijava inspektoratu, mingo.hr, rade svoj posao i nakon poziva trgovac postane izuzetno susretljiv-poduzetan, tj tek tad trgovac okrene tel.broj distributera i obavi ono što je MORAO u početku reklamacije.

 

btw, jedini rok kojeg propisuje zakon, je odgovor npr na žalbu, 15 dana. Nakon tog neovisno o odgovoru ide automatizam-krivica ako se ne odgovori. Sve ostalo je samo 'strpljivost' kupaca koji ne znaju kako ostvariti svoja prava, koji šute, čekaju.. umjesto da svaki dan traže odgovor i prijave sve ako nešto nije ''ok'', ako se oteže i sl. Za sve postoji npr radni nalog, stanje, praćenje robe na putu i sl. Sve kad se zbroji, može se točno znati kad će nešto biti obavljeno, svaki posao ima neki normativ. Ako se nešto naruči npr s ebaya i free shipingom stigne za kraći rok od spomenutog.. tako da pošto roba mora biti negdje u EU lageru, nema nikakvog objašnjenja zašto bi dostava-zamjena trebala trajati duže od 2-3 do tjedan dana, jer toliko priosječno treba za bilo koju kupnju online u EU ako postoji dostava. Ako je roba pod garancijom, tad to mora biti organizirano od strane distributera i svakodnevno putuju šleperi s robom, ako ne danas onda sutra.. prvom prilikom (jednako kao svaki promet, roba, usluga, ljudi. Zna se vozni red..).

-ako npr robe nema, tad je besmisleno čekanje-otezanje, jer neće neka komponenta ako je nestala biti ponovo proizvedena (npr vga, cpu, mbo..) no to trgovac korsiti za zaradu na padu cijene npr ram-ssd.. i zato namjerno može otezati i tad opet prvo nudi zamjenu umjesto povrat novca itd.

-ako postoji neki zastoj u dostavi, tad je to konkretno, npr dolaze blagdani, neradni dani.. no to nema nikakve veze s 45 dana. Par dana je ok, više ne. Nema tog što se ne može riješiti unutar tjedan i to kao približnu procjenu svatko tko se nečime bavi može i mora znati reći kupcu, kao i npr cijenu nekih radova, farbanje, pečenje ćevapa, zidanje kuće itd.. jednako vrijedi za trgovinu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 7.12.2018 15:39 (ihush).
13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Imam ja nešto smiješno za napisati, ali isto tako i kao upozorenje svima. Nije možda na krivnju ADM-a, ali je njihova nemarnost.

 

Kada odem da kupim neki proizvod kod njih i odaberem plaćanje paypalom, nakon što me s ADM-a prebaci na paypal umjesto da se pretvori cijena od cca 700 hrk u eur ili usd ja dobijem na paypalu odmah opciju platiti 723 eura, a da sam slučajno kliknuo na plati odmah bi mi povuklo sa kartice jer imam toliko i više znaci ne bi bilo odbijeno.

 

Prvo sam mislio da je greške i pokušao napravit druge dvije rezervacije i svaki put isto pa sam zati treci put pak izabrao drugi artikl, ali i ovaj put nudi odmah isti iznos u kunama da se plati u eurima, ali ne tipa 600 kuna cca 70 eura nego 600 kuna item postane plati 600 eura. WTF! Ja sam ADMU to rekao telefonom, ali ništa nisu poduzeli, evo neki dan probam opet i opet isto, netko će se zajebat opako. Možda i neće povuci taj iznos jer možda nije do ADM-a, ali sumnjam da je do paypala jer sam obavio kupnju na druge dvije stranice sljedeci dan i normalno je radilo sve.

 

GAMER
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Jel ima kakvih iskustava zadnjih mjesec dana da nisu dobra? Jel su se popravili jer cijene imaju definitivno najnize u HR.

Kovačić
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ma sigurno jesu. I oni i edigital isli na tecaj dobrog ponasanja ponukani novogodisnjim odlukama.

 
2 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Pa lijepo sam pitao. Kod njih se moze dobiti vise nego u futuri za iste ili manje pare, i to dobrano vise.

Kovačić
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Na žalost po mome nedavnom iskustvu, pokvarili su se i to dosta.

Hdd koji su mi obecali poslati u posiljci nisu poslali, nakon moje prituzbe na njihov email, nema odgovara vec 2 dana.

Moje novce vrlo vjerovatno vise nece vidjeti.

Inace, kod njih sam kupovao jos od davne 2008 godine, tad su bili odlicni.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.1.2019 12:11 (BORG).
5 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Svi su oni slicni. Sve je super kada radi, odnosno, dok ne dodje do nekakvog problema.

Ja, recimo, jos cekam odgovore na nekoliko e-mailova od hgspota koje sam im poslao prije gotovo 2 godine kod kupovine ryzen procesora.

Dok mi posalju odgovor, taman ce izaci ryzen 2

Poruka je uređivana zadnji put čet 10.1.2019 12:17 (SamoPitam3).
 
3 0 hvala 1
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
acmilan2 kaže...

Pa lijepo sam pitao. Kod njih se moze dobiti vise nego u futuri za iste ili manje pare, i to dobrano vise.

 Pa obicno ljudi pitaju na tvoj nacin kad ocekuju jednu vrstu odgovora. Ergo tvoje vremensko ogranicenje od mjesec dana. Koliko ljudi je na forumu od postotka svih kupaca u ADM-a - koliko ljudi od tih ljudi na forumu prati ovu temu - koliko ljudi od onih koji prate temu je imalo reklamaciju u roku od 30 dana za ovaj shop? Jos i da dobijes 1 odgovor, a to je vec ogroman postotak za uvjete koje si postavio, opet se mozes osvrnut na "pa to je samo jedan covjek, mozda drugima nije tako", stoga, pitanje je besmisleno, a vodi ka tome da onaj koji ga je postavio zeli dobit odredjen odgovor jer ga mami cijena :)

 

Stoga, zasto opce postavit pitanje? Iskustva u temi imas i vise nego dovoljno da stvoris viziju, pa fino, po osobnom nahodjenju odluci si sto ti je bitno i na osnovu toga donesi odluku.

Osobno sastavljam racunalo za 20k kuna vec par mjeseci i ne vidim te prevelike razlike u cijenama naspram linksa/adm-a/mikronisa i slicnih, jedino je futura nesto skuplja istina, al opet, na 20k je ispalo nekih 2k kuna razlike maks, i veci su problemi tko sto ima na lageru i koliko se treba cekat nego razlike u cijeni. Na slabijim racunalima ili komponentama ne vidim nikad sto bi me moglo privuci osobno da uzmem u adm-a jer ce razlike bit maksimalno parsto kuna, a ako uzimam samo posebno komponente opet se ni jedni ni drugi najcesce ne mogu mjeriti s stranim shopovima.

10 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

.... a koji ducannnnn, a koja usluga.... napravio narudjbu prije nekoliko dana rekli sutra mozete preuzeti robu, ali poslije 12 sati..... dos'o na pult po informaciji, "a gospon jos nije stiglooooo", "hocete nam ostaviti kontakt", jesam..... danas zovu da uopce nije dobavljivo.... u taj ducan vise ne ulazim....

the pussification of todays youth cant handle metal of this magnitude
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Pozdrav, naime kupio sam graficku karticu RTX 2070 kod njih, no iz ventilatora dolazi neki cudan zvuk, ja cu im poslati graficku natrag, ali me zanima mogu li traziti povrat novca umjesto graficke?

Datum kupnje je 25.10.2018

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.2.2019 13:59 (Rononi2).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Mozes ako to nije "neznatan" nedostatak. Samo pri predaji to moras izartikulirat, po mogucnosti napismeno da imas dokaz, da ti se ne dogodi da im ti to odneses i oni ti to fino posalju na garanciju u servis na popravak pa kasnije tko je sto reko. Fino izjava da ne zelis popravak vec raskid ugovora. Oni ce ga poslat na servis da se ustanovi dal ima taj nedostatak ili ne i to je sve. Ako ti ga vrate popravljenog ili tako neku glupost ne smijes preuzet nego prijavu poslat. Zujanje ventilatora moze upucivat na to da ce se ventilator pokvariti uskoro, a zamjena ventilatora svakako ne bi smjela biti neznatan nedostatak jer bez njega kartica ne moze raditi, a da se zamjeni treba se kartica rastavljati.

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.2.2019 15:34 (sandokan111).
 
0 0 hvala 1
7 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

ja sam im napisao kako mi ne bi odgovaralo da se moja graficka otvara i da zelim raskinuti ugovor i povrat novca..
Ovo su mi oni napisali:"Postovani,

mi nismo ovlasteni servis te mi uradaje fizicki ne smijemo dirati, graficka kartica se salje u ovlasteni servis te dalje oni sve rade, ako je proslo 7 dana od kupnje u ducanu te 14 dana od kupnje preko web shopa uredaj mora ici u ovlasteni servi te ovlasteni servis popravlja uredaj ako se da popraviti ili daju novi.¸


Znaci ja tu ne mogu nista? Ne mogu traziti povrat novca?

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Znaci, isto kao i u odgovoru koji sam ti tamo gore naveo. Da su ti oni sad napisali da neces dobit karticu nego vrecu kumpira, bil i onda zakljucio da se ne moze nista? Pusti ti sta oni pisu. Znaci ovako (ja cu napisati kako bi ja napisao, posebno mi je drag adm, ti slobodno ispusti djelove koje smatras neprimjerenima).

"Postovani,

mozda se nismo najbolje razumjeli, pa cu stoga preformulirati svoj upit. Kupio sam karticu <datum>. Danas je <datum>. Proslo je <xx> dana. Ovim putem vas obavijestavam da navedena kartica sadrzi nedostatak <opis>. Navedeni nedostatak me navodi na misljenje da ce ventilator uskoro prestati raditi, te sam popravak venitilatora sa sobom vodi i rastavljanje kartice. U skladu ovim saznanjima, clankom 400. st.3 zoo, ako se nedostatak pojavio u roku od 6 mj., a evidentno je da jeste, smatra se da je taj nedostatak i postojao prije kupovine. Stoga, doticnu karticu ne zelim popravljati jer smatram da je nedopustivo da proizvod star <xx> dana se rastavlja i popravlja. Samim time, u skladu s cl. 410, st. 1. istog zakona zelim raskid ugovora te povrat uplacenog novca. Da li ce te dijagnostiku nedostatka obaviti vi ili ovlasteni servis meni je svejedno. Molim po dijagnosticiranju da se kartica ne popravlja vec mi se izvrsi povrat novca kao sto sam prije naveo. Nisam upoznat s rokom od 7 dana jer se isti ne navodi u zakonu pa pretpostavljam da je on nekakva interna politika trgovine. S duznim postovanjem, za sve moguce buduce nejasnoce cu smatrati nadleznom trznu inspekciju

unaprijed zahvaljujem
marko maric"

Prva verzija je bila bolja al evo sta je tu je. Sad samo znaci ovisi da li ce ti se ovaj nedostatak smatrat pod "neznatan", ali to je nebitno, ako se bude smatrao neznatnim ti i dalje mozes trazit da se uredja NE POPRAVLJA vec da zelis zamjenu za NOVI ISTI jer po istom zakonu na to imas pravo. Znaci samo ako je neznatan nedostatak nemozes dobit povrat novca, ali mozes dobit novu karticu bez da popravljaju ovu.

Ako se slucajno opet budu pravili pametni, pa ti uredja poprave i jave ti "uredjaj je popravljen mozete ga preuzeti" da ga slucajno nisi preuzeo vec fino s kopijom ovog maila/pisma koje si im dostavio na trznu inspekciju. I naravno, pri predaji kartice ,OBAVEZNO nek je dobro pregledaju i poslikaju (mozes i ti) i neka bude na servisnoj primci navedeno da je "bez ikakvih fizickih ostecenja", da ti kasnije ne bi pokusali uvaljati nekakve gluposti "otvarana kartica, prolivana vodom, razbijana o zid" i neznam sto vec moze. Naravno, ne daj se smest ako ti kazu da to nije praksa ili tako neka glupost "mi to ne radimo", "mi ne slikajemo", "mi ne pisemo to" ili tako nesto. To se uredno radi i dio je prakse.

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.2.2019 22:57 (sandokan111).
 
8 0 hvala 6
7 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Napisao sam im takvu poruku, a oni su mi odgovorili sljedece:"

Postovani,

kartica ne sadrzi nedostatak, nedostatak bi sadrzala kada nebi imala specifikacije po proizvodacevoj ili nasem opisu, Vasa graficka karica ima kvar te po zakonu ako je manji kvar a ovo svakako je ovlasteni servis je duzan prvo popraviti karticu, te nakon toga ako ne moze popraviti onda imate pravo birati ili novu karticu ili povrat novaca, graficku karticu ako ima kvar definitivno morate donjeti kod nas na servis da ju mi pregledamo i ustanovimo dali ju je potrebno u ovlasteni servis slati. "

 

Ja sam im onda poslao moje pravo kao potrosac:"

"Zakon o obveznim odnosima čl. 400. - 422. regulira prodaju robe široke potrošnje i popratnim jamstvima.
  • U slučaju kvara ili nedostatka, obratite se trgovcu, jer trgovac odgovara za te nedostatke;
  • Odgovornost za kvar ili nedostatak postoji u slučaju nedostatka bilo koje vrste proizvoda;
  • Ukoliko uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, imate rok od 2 mjeseca otkako ste ustanovili kvar da o kvaru obavijestite trgovca;
  • Na odgovornost za materijalne nedostatke možete se pozvati u roku od dvije godine, ukoliko ste u roku obavijestili trgovca o nedostatku;
  • Ako ste kvar na proizvodu ustanovi u roku od 6 mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav kvar postojao već pri samoj kupnji.
  • Vodite računa da predmet reklamacije morate vrati u stanju u kavom ste ga kupili
  • ako ste na vrijeme obavijestili (mora postojati pismeni trag) trgovca o nedostatku, možete, po svom izboru:
    • Zahtijevati od prodavatelja da se nedostatak ukloni (u razumnom roku),
    • Zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,
    • Zahtijevati sniženje cijene,
    • Izjaviti da raskida ugovor (tražiti povrat novca)."

 

 

Vidjet cemo kako ce odgovoriti...

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Pa ne znam zasto se ti i dalje s njima dopisujes. Poslao si sto si poslao, sad moras to i napravit. Predat karticu, poslikat je, da se napise da nema ostecenja i da se NE POPRAVLJA, vec samo dijagnosticira. Prica gotova.

 

Ja bi ovako jedan mail napisao.

 

"Postovani,


svakako se razlikujemo u tumacenju zakona, jer ono sto vi karakterizirate kao "kvar" ja karakteriziram kao nedostatak, kao i sto je jasno navedeno u zakonu cl. 401, st.1 i st.3 gdje stoji da se pod nedostatak smatra ako stvar nema sva potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu, te nema svojstva i odlike koje su propisane. Valjani ventilator bi svakako bio jedna od tih stavki. Uz to, po tumacenju zakona, navedeni nedostatak je postojao na kartici prije kupnje, te je ocito kartica prodana s greskom ali po punoj cijeni. Kako sam ranije vec naveo, tumacenja zakona cemo ipak vjerojatno morati ostaviti trznoj inspekciji. Stoga, <tad_i_tad> cu donijeti <to_i_to> na dijagnostiku, vi dijagnosticirajte kako smatrate da je potrebno, ali stvar ne zelim popravljati. Ako odbijate pod ovim uvijetima primiti stvar na reklamaciju, molim pisani odgovor na moju predstavku da odbijate primit stvar na reklamaciju tako da isto mogu priloziti trznoj kad me pita zasto predmet nije predan u reklamacijski proces prije kontaktiranja inspekcije.

 

unaprijed zahvaljujem,
Marko maric"

 

U svakom slucaju, tvoj korak mora biti da ti napokon pokrenes taj reklamacijski proces tako da njima odneses karticu po svojim uvjetima, a ako je ne zele primit neka to fino pismeno napisu da mozes poslat sve skupa na trznu inspekciju. Prica gotova.

 
6 0 hvala 5
12 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

sandokan111 ovi u ADM-u kad citaju tvoje postove mislim da se tamo u firmi šlagiraju na dnevnoj bazi, samo nastavi, nema mi nis draze nego kad tamo dodem a oni nadrkanih faca...lp

Intel Core™ i7 Forever
Moj PC  
7 0 hvala 2
7 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Takav debilni zakon moze postojati samo u HR. Ako je kartica radila 5 mjeseci,

onda nije prodana sa "nedostatkom" i ventilator je radio. Popravak i cao momci.

 

Al ne, rvatne moraju zajebat sve i sefa i stanicu. Zato vam je kako vam je.

U HR je i vrag ugasio svjetlo.

Moj PC  
2 8 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ti kakva si postenjacina...pa ti bi i platio popravak iako imas garanciju. Bas si dusa od covjeka. Da su bar svi kao ti..(rekose sve firme koje se bave trgovinom na svijetu).
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
Moj PC  
2 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Pises o necemu o cemu nemas pojma...

Kartica je kupljena 25.10, a ugradjena je par dana poslije bozica jer sam cekao jos neke dijelove...

Znaci kartica je radila mjesec i pol dana....

14 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ljudi ne zajebavajte se, kvar venta nece proci kao nedostatak...

 

Pare nazad mozes dobit samo kad vracas proizvod u roku od 14 dana pri kupnji na daljinu i kad pri reklamaciji nemaju isti proizvod...

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.2.2019 19:38 (ansha).
Moj PC  
2 1 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Kakve to veze ima koliko je kartica radila?
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
ansha kaže...

Ljudi ne zajebavajte se, kvar venta nece proci kao nedostatak...

A ti to tvrdis jer.... ?

ansha kaže...

Pare nazad mozes dobit samo kad vracas proizvod u roku od 14 dana pri kupnji na daljinu i kad pri reklamaciji nemaju isti proizvod...

 Zanimljivo. Samo tada i nikako drugacije? Mora bit da se pri raskidu ugovora kod tebe po zakonu ne vracaju pare vec krumpiri, lijepe zelje vlasnika ili mozda novci iz monopolija? Jer ne vidim sto bi se drugo trebalo raditi kad se ugovor raskine, a on se raskida u puno vise slucajeva nego samo "povrat 14 dana od kupnje na daljinu".

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice