Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.575
|
čitano: 792.649
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
nofrks kaže...

 

U utorak nakon posla oko 18h svratim u ADM kupit laptop Acer Nitro 5, 9799kn.

 ne da ti sad kenjam što nisi tako napravio, nego čisto da znaš za drugi put

kad uzimaš tako nešto, obavezno kupi preko web shopa, imaš 14 dana rok za vratiti proizvod bez da uopće moraš objašnjavat zašto ga vraćaš

2 godine
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Ma sve 5, al znaš kako je s dostavom, moraš čekat nekoliko dana, neko mora bit doma itd. A ovako mi je ADM blizu i odmah uzmem i gotovo, nadam se da neće baš mene zapast problem, kad eto, snašla me zla kob. Al kako se sad iščupat?

15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
nofrks kaže...

..

 do 18:00 i tako me ostave da se pečem na laganoj vatrici do ponedjeljka. Iz maila je očito da mi reklamaciju neće uvažit. I šta sad?  Ne mogu zamislit da sam deset tisuća kuna platio laptop s neispravnim pikselima na nekoliko mjesta. Planiram se borit svim raspoloživim sredstvima za zamjenu ili povrat para. Ako neko ima neki prijedlog ili savjet bio bih mu zahvalan.

 

Nastavak slijedi....

 

- što te 'spriječava'? tj zašto ne zatražiš zamijenu ili povrat? Dok ne tražiš nećeš ni dobiti.. tek kad tražiš, možda...

- kao u uhodana rutina-igra, 18h.. opet, zašto nisi od početka pitao-tažio? Naravno da drugima nije važno kao tebi nit im se žuri (da ne insinuiramo namjerno otezanje.. no i to je pristuno-moguće, pogotovo ako vidimo vrijeme slanja odgovora).

 

- trgovac-trgovina nije proizvođač, tj nema ništa s tim kako uređaj radi, osim obveze kao mjesto progaje po toj osnovi riješavati problem, ali problem mora biti jamestveni ili materijalni nedostatak.

- ako nije pod jamstvom, tad ti preostaje samo mat.nedostatak.. i traži, pritišči terminom-rokom, tj ne daj im otezati jer odgovor se neće promijeniti par dana kasnije tj ako osporavaju tad je jednako da ti odgovore negativno prvi dan kad zatražiš npr u ponedjeljak.. no opet, zašto čekati, tj to što servis ne radi nema veze s tvojim pravom, zakonom. .. jer ti biraš kako i gdje ćeš reklamirati, možeš ako želiš u servis, no ako reklamiraš u trgovini tad trgovina to mora pihvatiti, tj ne zanima te radno vrijeme servisa (s kojim nemaš ugovorni odnos, mada je to ista firma..) pa tako možeš čekati do ponedjeljka, ne moraš.. tj mogao si i danas reklamirati-tražiti i kad dobiješ negativan odgovor s obrazloženjem tad to prijaviš na mingo.hr i dalje oni riješavaju, naravno ako postoji pravo-osnova, pošto pixeli postoje, ostaje samo tvoja volja hoćeš li tražiti svoje pravo, po kojoj osnovi, na kojem mjestu itd.. ili nećeš.

 

istina, jamstvo je uredniji način, lakši.. i tad trošak snosi proizvođač (uvoznik) ne sama trgovina-trgovac (opet, nevažno ako je to isti vlansik, više odvojenih-formalno djelatnosti, maloprodaja-trgovina nije uvoz-distribucija kao ni servis.. dok je ovo 'vanjski ovlašteni servis'..), ostaje ti materijalni nedostatak. To tad nema veze ni s kim drugim, tj za taj kvar-problem-reklamaciju je odgovoran sam trgovac i zato mu je to nepovoljnije (trošak) + nema pravila kao pod jamstvom, nego se možete dogovarati-pregovarati-cjenkati, mijenjati za neku drugu robu.. i sl. no ako na kraju nema dogovora tad dobiješ povrat po računu, naravno ako inspetkor prihvati tvoj prigovor-reklamaciju kao opravdanu.

 

-zato, ako ti je to važno, idući put, prije kupnje, neovisno kupnja na daljinu i sl. provjeri i uvijete jamstva, pixele.. ako ti je to važno.. tj kupuj tamo i onaj brand koji će to jamčiti kvalitetnije ili kupuj u trgovini koja će ti dati pravo povrata (neovisno o 14 dana na daljinu, jer to je zakon, no može svatko dati više ako želi .. bez da ga zakon tjera, pa tako neke trgovine daju duži rok, neki neovisno o načinu kupnje itd.. tj kao kupac biraj i to ako ti je važno, tj idući put prije kupnje pitaj-traži-ugovori, nekim komadom papira.. tad znaš, tad si miran..).

 

+ ne prijetiti, ne ići džonom, jer realno trgovac je jači, ali traži i budi uporan, dosadan tj traži odgovor i ne dozvoli otezanje, jer trgovac je samo trgovac, nije kriv za robu, možda je (možda ti je prodao već reklamiran proizvod za koji zna postojeći problem, tj možda ti ga je uvalio u kupnji u trgovini upravo zato jer bi isti problem online jednostavnije vratio.. ovako to pravno nemaš..) i inzistiraj da kao kupac imaš pravo na ispravno, ne na natezanje sa servisom ili otezanje s odgovorima mada oni imaju rok do 14 dana za formalni odgovor.. tj odgovor se neće promijeniti ako ga daju sutra ili za tjedan-dva, pa time nema ni razloga-opravdanja tako otezati s rokom za odgovor.. tj traži, i sve što radiš-pričaš s trgovcem, traži papirnato ili mail, službeno-formalno, ako želiš dobiti ispravan primjerak bez mrtvih pixela..

 

-sretno.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Prije par dana ih morao prijaviti tržišnoj inspekciji. Još jedan dućan u nizu koji mi se zgadio. 

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ja ih pak moram pohvaliti.

U srijedu, 22.9. oko podneva sam ih kontaktirao jel mogu provjeriti stanje za Synology RT2600AC router.

Nakon sat-dva kontaktira me djelatnik da je dobavljiv i da mi može napraviti ponudu, sve se odigralo u par minuta.

Javljam da sam platio na što će oni meni da će me kontaktirati kad uređaj stigne.

Jučer, četvrtak oko 15h me kontaktiraju da je router kod njih i da mogu doći po njega.

 

Hvala još jednom (ako itko od djelatnika čita).

 

 

Još jedno super pozitivno iskustvo u nizu.

Batllelog: sudy_freak | Steam: sudy_freak | PUBG: slav_baba_yaga
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Vader kaže...

Prije par dana ih morao prijaviti tržišnoj inspekciji. Još jedan dućan u nizu koji mi se zgadio. 

 Daj malo informacija o ovome, da znamo kaj se događa s njima.

2 godine
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Poz, 

Ima netko kakav kod za popust? Za pc konfu 

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
nofrks kaže...

Ma sve 5, al znaš kako je s dostavom, moraš čekat nekoliko dana, neko mora bit doma itd. A ovako mi je ADM blizu i odmah uzmem i gotovo, nadam se da neće baš mene zapast problem, kad eto, snašla me zla kob. Al kako se sad iščupat?

 Koji je epilog priče?

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 16:42 (mzopg).
12 godina
online
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sudy_freak kaže...

Ja ih pak moram pohvaliti.

U srijedu, 22.9. oko podneva sam ih kontaktirao jel mogu provjeriti stanje za Synology RT2600AC router.

Nakon sat-dva kontaktira me djelatnik da je dobavljiv i da mi može napraviti ponudu, sve se odigralo u par minuta.

Javljam da sam platio na što će oni meni da će me kontaktirati kad uređaj stigne.

Jučer, četvrtak oko 15h me kontaktiraju da je router kod njih i da mogu doći po njega.

 

Hvala još jednom (ako itko od djelatnika čita).

 

 

Još jedno super pozitivno iskustvo u nizu.

 Čestitam. Uspio si kupiti artikl.

 

Daj peticu na google recama.

 

Texpi kaže...
Vader kaže...

Prije par dana ih morao prijaviti tržišnoj inspekciji. Još jedan dućan u nizu koji mi se zgadio. 

 Daj malo informacija o ovome, da znamo kaj se događa s njima.

 I ja ću vjerovatno. Ono što njihov servis radi to je kriminalno.

 

 

Dery:Dobaci meni tvog delidera pa da vidiš kako mu cijena raste kao platini.Kad ga ja uštelim to će postat pravi i7 , ostavi se ocanja i plug and play-a, nije to za te.Ja sam izbrusio vještine na amdu
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 16:50 (DarthMarkus).
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
DarthMarkus kaže...

Čestitam. Uspio si kupiti artikl.

Daj peticu na google recama.

:)

DarthMarkus kaže...
I ja ću vjerovatno. Ono što njihov servis radi to je kriminalno.

 Svakako, opis je koristan :)

14 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

konfa kupljena prosle godine,naravno zakeljene nalje da se ne smije otvarat
slana na reklamaciji kod njih jer krepalo napajanje
pa su usput ugradili još 16gb rama i freezera na proc
uglavnom rekli kako su ga istestirali
proc cim upalis 95stupnjeva
a razlog pregrijavanja
vrhunska usluga
a hladnjak jedva odsarafio,morao sa kombinirkama jedan saraf

https://ibb.co/K0cXTgy
https://ibb.co/cb9GW0t

komp je od suseda pa mi ga donio da vidim u cem je problem

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2260909
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.12.2021 21:30 (dart_tom).
Moj PC  
9 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

ima li tko iskustva sa reklamacijom maticne ploce, ali u slucaju da su maticnu plocu poslali u ovlasteni servis, te dostavili glanjc novu i stavili u racunalo? ako da, koliko dugo vremenski se treba cekati, tj kroz koliko bi to bilo sve gotovo?

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

ima li tko mozda slucajno kod za popust, dobro bi dosao.

 

:D

Moj PC  
0 0 hvala 0
22 mjeseca
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Mislim da oni ni nemaju te kodove, tj. barem ja nikad nisam vidio po netu da se sheraju.

16 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Kupovao sam nedavno u ADM-u i ovim putem bih htio pohvaliti kolegu iz prodaje, Fran Varga. Čovjek se kuži u svoj posao, detaljan je, brz, veoma uljudan i vidi se da se trudi. Svakako je podigao ljestvicu naspram prijašnjih ADM prodavača, ako ne i općenito među IT dućanima. Frane, ako ovo čitaš, svaka čast i samo tako nastavi. 

P.S. onaj novi kolega doduše treba još puno, puno treninga, čini se kao da nije upoznat sa IT inventarom uopće.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Kupi sam slušalice od (Asus rog 300)750kn za poklon,kupio sam krivi model te sam ih htio vratiti isti dan tj. isti sat, ali oni ne vrse povrat novca nego mi nude model koji trebam po cijeni od 1400(u Linksu su 950). Ne bih više ušao u taj dućan nikada. Stvarno sramota. To se desilo 14.06.2022.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
darijola kaže...
Kupi sam slušalice od (Asus rog 300)750kn za poklon,kupio sam krivi model te sam ih htio vratiti isti dan tj. isti sat, ali oni ne vrse povrat novca nego mi nude model koji trebam po cijeni od 1400(u Linksu su 950). Ne bih više ušao u taj dućan nikada. Stvarno sramota. To se desilo 14.06.2022.

Možeš podnijeti prigovor, ali nisam siguran da će to pomoći.

 

https://gov.hr/hr/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/548

 

Ako se ne varam morali bi i na svom webu imati navedene uvjete za podnošenje prigovora kao i sve kontakte, ali ne pronalazim to na njihovom webu tako da je moguće da su tu u prekršaju.

 

Ubuduće kupi preko webshopa pa imaš 14 dana za povrat proizvoda i povrat novaca.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ver0n kaže...
mzopg kaže...

Možeš podnijeti prigovor, ali nisam siguran da će to pomoći.

 

https://gov.hr/hr/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/548

 Prigovor na šta? Na to što je zabunom kupio krivi proizvod? E svašta...

Njihova je dobra volja hoće li mu zamjeniti, ako ne žele, onda pokušaš doći do nekog glavnog/voditelja i njemu izneseš problem, a ne se natezat sa zaposlenicima.

Prigovorom može i ima pravo iskazati svoje nezadovoljstvo kako su ga tretirali kao kupca, to nema zakonsku težinu, ali ukazuje trgovcu na nezadovoljstvo kupca. Pametan trgovac će poslušati kupca jer ipak od njih živi i zbog njih je tu. S druge strane kupca može od*ebati nezadovoljni prodavač, a kad se napiše prigovor to će vjerojatno doći do više pozicije koji onda može imati uvid u ponašanje djelatnika. Ne vidim zašto ne iskoristiti to pravo i na fin i kulturan način ukazati trgovcu da mu poslovna praksa nije dobra.

 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

-da je kupio na daljinu imao bi pravo povrata (bez razloga) koje kupnjom u trgovini nema.. kraće, nema neku zakonsku osnovu..

-ali, može recimo u trgovini tražiti knjigu žalbi i upisati prigovor, .. može, sporedno jer i dalje nema pravnu osnovu. Takva žalba kad je provjeri inspektro nije nešto što će nešto promijeniti.. no da ima veze s renomeom-reklamom.. nitko ne želi negativnu reklamu ili pitanja o pritužbama.. pa 'dobar trgovac' kaže da je 'kupac uvjek u pravu' (čak i kad nije...) ne zato jer to kaže zakon (pravi) nego je to zakon za prave trgovce, ako su dovoljno veliki i ako brinu o zadovoljstvu kupca koji im sutra treba narpaviti promet, kao i pozitivna-negativna rekmama..

 

-adm, za ovaj primjer ok.. nisu nešto 'krivi', no to je adm, previše prometa, nikom se ne da, nevažan im je pojedini kupac neće ga ni osjetiti ako nikad ne kupi nešto kod njih.. za sad im je dobro pa mogu i dalje jednako, tj po pitanju reklamacija su vjerojatno najgori mada sve riješe korektno.. no preko one stvari, nije priša itd. i to za adm jedino vidim kao 'prigovor' mada istovremeno i preporuka, jer ipak sve odrade korektno, dobar izbor robe i cijena itd.. tj ono što je bitno za trgovinu dok je ovo pojedini slučaj i krivica samog kupca, .. no mogli su to 'nježnije', mogli su.. neda im se, ne moraju, to je jedina mana.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Gledam malo cijene grafičkih kod njih i dosta su povoljniji u usporedbi sa drugim dućanima. Ali isto tako im je garancija u pravilu za većinu tih grafi godinu dana kraća nego kod drugih. Je li to razlog nižih cijena ako netko zna?

:)
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ibyte naprimjer ima iste i li čak niže cijene a 36 mjeseci garancije
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Kupija sam neke komponente u ADMu (ne citavu konfu) i sastavija sam doma kao puno puta ranije. I greske i svasta... javija sam se servisu i probali mi pomoc daljinski, ali nista. Posaljem citavu konfu kod njih i dobijem je nazad fino preslozenu i sve radi. Ja sam zabrlja. Trebalo im je tocno 4 dana od kad sam je posla dok je dosla nazad.

 

Moram priznat da sam se tresa sta ce bit kad sam cita reviewe tu, ali moje iskustvo je vrh. Sve pohvale ekipi iz servisa ADMa.

Obalo suncana, ti moj si cijeli svijet
 
2 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Antonic kaže...

Kupija sam neke komponente u ADMu (ne citavu konfu) i sastavija sam doma kao puno puta ranije. I greske i svasta... javija sam se servisu i probali mi pomoc daljinski, ali nista. Posaljem citavu konfu kod njih i dobijem je nazad fino preslozenu i sve radi. Ja sam zabrlja. Trebalo im je tocno 4 dana od kad sam je posla dok je dosla nazad.

 

Moram priznat da sam se tresa sta ce bit kad sam cita reviewe tu, ali moje iskustvo je vrh. Sve pohvale ekipi iz servisa ADMa.

 

Sa svim shopovima u globalu nećeš imati problema kod reklamacije. Većinu komponenti sam kupio kod njih i sve super radi. 

Links mi je npr. sve uredno reklamirao i zamjenio bez ikakvog natezanja kao i Svijet medija. Gdje god sam kupovao i nešto mijenjao i servisirao, uvijek je bilo sve uredno.

 

Iako ima i slučajevima gdje prodavatelj ili serviser odbija ispuniti vaše pravo, mišljenja sam da ljudi u globalu "pogode" djelatnike koji ili neznaju ili im nije dan. 

 

I ne vjerovati svemu što piše na forumu uključujući i ovaj post 

I want to believe
11 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ja sam slao gtx 1070 msi gaming na servis zbog artefakata, poslali je natrag kao ispravnu. Tek sam kasnije skužio da mi je mucek izvukao dvi kabel napola. I sve je bilo riješeno brzo, bez ikakve naplate pregleda, iskustvo sa adm 5+.
Dakle grafa je ok, radi i dan danas kod kolege dok si on ne kupi novu.

S druge strane ima kolega s jako lošim iskustvima, ne bi tamo kupovao da nije bila na dobroj akciji, dostupnost u brijeme majnanja da ne spominjem
12 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Matična sa coil whine'om predana na servis prije 2 i pol tjedna i još ništa, slali su je u Gigabyte na servis. Čini se još 2 i pol tjedna. Njesra. Nikad više Gigabyte, dvije 3070 coil whine i sad matična coil whine.

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.4.2024 16:31 (Cryogenic).
Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice