Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.395
|
čitano: 966.765
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Ako nekome treba evo 5% popusta kupon

Želimo da ovo bude poseban dan za Vas! Prilikom iduće kupnje možete iskoristiti popust od 5% u našoj online trgovini koristeći ovaj kupon:



b38daf



Kupon vrijedi 5% popusta od iznosa online narudžbe, do 2017 okt. 11. Popust se ne može kombinirati sa drugim popustima, osim besplatne dostave. Kupon vrijedi samo jedan put na proizvode koje su na zalihi.
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Da li je netko imao ikakvo neugodno iskustvo pri kupovini grafickih kartica? Vidim da u ponudi imaju dosta modela gtx 1060 6gb koji su rasprodani ili puno skuplji u ostalim trgovinama.

Cijene su mi zanimljive, ali sam čitao puno negativnih komentara na račun ove trgovine iz prethodnih godina?

 
0 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Extreme Digital - iskustva

Pa ako ti se da cekat drugu grafu cca 4 mjeseca ukoliko ova rikne go for it 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Evo mali update narudžbe:
Tek 7 dana nakon što je narudžba napravljena, proizvod mi je poslan ma adresu. U dva navrata sam slao mail i dobio odgovor: "isprike na kašnjenju", ili "danas kreće paket prema vama". Naravno da je tek sutra krenuo prema meni. I uz to naravno copy paste teksta sa web-a da cu biti mailom obavijesten kada narudžba krene prema neni. Na kraju sam im toliko dojadio s mailovima da mi taj mail o potvrdi slanja, nisu poslali.

Maticna je dakle u petak naručena, u srijedu je na stranici pisalo da dobavljaju od vanjskog dobavljača, pa se mislim, kako to kad piše na webu da je proizvod na skladištu. I sad vidim dpd dostavlja paket iz Mađarske. Ko zna odakle su Mađari to naručili. U svakom slučaju, miš sam čekao 3 dana, a matičnu 10 dana. Sada se nadam da ću dobiti pravi model.

U posljednjem mailu, kada mi je već prekipilo čekat, spomenuo sam i krivu boju miša kojeg su mi poslali. Naravno, na takav mail nisu odgovorili.

Da sam znao da ću ovoliko čekat, isti bi matičnu za 60 kn više uzeo u links-u i preuzeo bi ju u roku a 2-3 dana u trgovini. Obzirom da su ovi na stranici tvrdili da je dostava 2 radna dana, a uz to i jeftinija cijena, odlučio sam se za njih - i pogriješio. Trebali bi malo poraditi na tome što piše na njihovoj stranici i eventualno se toga ili pridržavat ili to mijenjat. Svakako poradit i na ažurnosti, a da ne govorim ma loše prevedenoj web stranici.
11 godina
online
Re: Extreme Digital - iskustva

Ja bi kod njih razmislio o kupnje tek kad bi nesto bilo debelo jeftinije od drugih ducana (pricamo sada o kvarljivoj robi a MBO definitivno spada u to). Po meni ti to nije vrijedilo tih 60kn (ne znam o kojoj ploci je rijec ali mozda si i kod nas imao jeftinije nego u linksu posto su oni dosta skupi). Zamisli tek proceduru i cekanje ako ti rikne pa budes trebao reklamirati za drugu.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

ot@Fanu

za te novce si mogao kupit bolje sluske i u hr

11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
a da? a koje to a da su otvorenog tipa (tzv. open back) ?
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Fanu kaže...
a da? a koje to a da su otvorenog tipa (tzv. open back) ?

pa tisucu mi retorti!!!  slusalice se ne kupuju kao pomidori na placi i zasto bas dinamicke, za uzivanje

u glazbi potrebno je imati i malo geneticke srece jer uho je nesavren organ kao i ona stvar,  odi u

trgovinu sa svojom omiljenom numerom i stavi, probaj - kupi gdje je povoljnije.  Ako bas zivis u

pripizdini kao ja, za te novcice - cca 200 kn best buy je Pioneer HDJ-1000. Mores odmah bacit

garanciju u smece jer ti nece trebat:)  ako je rijec o gamingu onda je sve preko 500 kn bacanje

kunica u vjetar

 

./cut   

 

 

 

 

 

11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
imam poprilično dobar sluh i ovaj model sennheiserica je top odabir u rangu do 1000kn - i oduvijek su me zanimale open back slusalice

koliko sam. istraživao po netu prije kupovine, većina se slaže s navedenim

pionirke koje si naveo nisu ni isti tip slušalica..
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Fanu kaže...
imam poprilično dobar sluh i ovaj model sennheiserica je top odabir u rangu do 1000kn - i oduvijek su me zanimale open back slusalice

koliko sam. istraživao po netu prije kupovine, većina se slaže s navedenim

pionirke koje si naveo nisu ni isti tip slušalica..

tvoj link

https://edigital.hr/hifi-slusalice/sennheiser-hd-558-slusalice-p165239

 

 

12 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

kako i prilici temi, bez obzira na povoljnu kupnju, apeliram 

na sve ljude zdravog razuma da bojkotiraju trgovine  u kojim

je maticna drzava sve a ne demokratska (necu reci fasisticka).

 
2 2 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

ja sam u srijedu (13.9) naručio mobitel sa te stranice i kod artikla je pisalo da dolazi 2 radni dan. kada sam u subotu otisao na isti oglas pisalo je da dolazi 3 radni dan. danas (18.9.) još nisam dobio paket. kontaktirao sam njih da pitam kada ce doci paket, a oni su odgovorili da je paket poslan na DPD dostavu ali još iz nekog razloga nije krenio prema centru za pošiljke u hrvatskoj. rekli su da bi danas trebao kreniti za hrvatsku i da dostavu ocekujem sutra. dali su mi broj da ih kontaktiram u koliko sati ce dostaviti.

11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bile su na popustu preko 35% te sam ih platio manje od 850kn..
11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
meni su sluške dolazile iz Budimpešte u Zagreb kojih 4-5 dana - dpd zna nekad dostaviti u roku od par dana a nekad im treba i više
6 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Ovak, za sve koji se premišljaju naručiti li mob preko njih jer se mogu obratitit ovlaštenom servisu u Hrvatskoj, barem im tako na stranicama piše. Prošli tjedan mi se pokvario huawei P9 lite, jednostavno se zgasio i nema šanse da ga upalim. Odnesen je u ovlašteni servis Mobis i rekli su mi da ga oni ne mogu popraviti jer mobitel nije proizveden za hrvatsko tržište. Znači, sad sam osuđena na prepisku s servisom EDa, jučer sam im poslala mail, odgovora za sad nema, broj servisa koji su naveli u Mađarskoj ne postoji, u Hrvatskoj imaju samo govorni automat. Za ove peripetije s jamstvom i popravkom nisam znala, trebala sam malo bolje guglati. :( Svi vi koji ste imali s njima problema, jeste li uspjeli kaj isposlovati, imate kakav savjet kad sam se već uvalila u govna?

 
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
antt kaže...

Ovak, za sve koji se premišljaju naručiti li mob preko njih jer se mogu obratitit ovlaštenom servisu u Hrvatskoj, barem im tako na stranicama piše. Prošli tjedan mi se pokvario huawei P9 lite, jednostavno se zgasio i nema šanse da ga upalim. Odnesen je u ovlašteni servis Mobis i rekli su mi da ga oni ne mogu popraviti jer mobitel nije proizveden za hrvatsko tržište. Znači, sad sam osuđena na prepisku s servisom EDa, jučer sam im poslala mail, odgovora za sad nema, broj servisa koji su naveli u Mađarskoj ne postoji, u Hrvatskoj imaju samo govorni automat. Za ove peripetije s jamstvom i popravkom nisam znala, trebala sam malo bolje guglati. :( Svi vi koji ste imali s njima problema, jeste li uspjeli kaj isposlovati, imate kakav savjet kad sam se već uvalila u govna?

 

Atila će to riješit u roku par mjeseci. Nej se nervirrat.

11 godina
online
Re: Extreme Digital - iskustva
antt kaže...

Ovak, za sve koji se premišljaju naručiti li mob preko njih jer se mogu obratitit ovlaštenom servisu u Hrvatskoj, barem im tako na stranicama piše. Prošli tjedan mi se pokvario huawei P9 lite, jednostavno se zgasio i nema šanse da ga upalim. Odnesen je u ovlašteni servis Mobis i rekli su mi da ga oni ne mogu popraviti jer mobitel nije proizveden za hrvatsko tržište. Znači, sad sam osuđena na prepisku s servisom EDa, jučer sam im poslala mail, odgovora za sad nema, broj servisa koji su naveli u Mađarskoj ne postoji, u Hrvatskoj imaju samo govorni automat. Za ove peripetije s jamstvom i popravkom nisam znala, trebala sam malo bolje guglati. :( Svi vi koji ste imali s njima problema, jeste li uspjeli kaj isposlovati, imate kakav savjet kad sam se već uvalila u govna?

Rijesit ce se... Za 3-4 mjeseca... Ako imas srece 

8 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Danas mi je došao miš sa servisa i uopće ga nisu popravili a ovo je drugi put u tri mjeseca da ga šaljem na reklamaciju. Prvi put je bio problem u tipki što su riješili ali ovaj put ga izgleda nisu niti pogledali. Transport je u redu, kurir odnese i donese paket na kućna vrata ali sam čekao nekih 2 tjedna prvi put i 3-4 tjedna drugi put i kao što sam rekao, smradovi ga uopće nisu popravili. Jeftinije bi ih ispalo da su mi poslali novi s obzirom da košta 250 kn. (njih bez marže vjerojatno 150 kn)

 

Ja sam upravo naručio drugi miš u HG Shopu a ovoga ću im slati na reklamaciju i sto puta ako treba pa nek plaćaju transport kad su muljatori.

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.10.2017 1:49 (Spinout).
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Evo da i ja svoje iskustvo podjelim .

U subotu 14.10.2017. sam naručio s ED grafičku Asus GTX 1060 GGB Strix . Idući dan u nedjelju mi je sinulo da bi ipak trebao pogledati recenzije trgovine i tad sam shvatio da sam se zaj*bo . Ja sam bio uvjeren da ta trgovina postoji još uvijek u Hrvatskoj , a kada sam saznao da sve šalju i Mađarske odma sam krenuo s otkazivanjem pošiljke prvenstveno radi tog natezanja oko reklamacija. Naravno u nedjelju još nikako nisu mogli poslat jer trgovina nije radila tako da sam u nedjelju pokušao otkazati narudžbu ali gumba za uređivanje/otkazivanje narudžbe nije bilo (Narudžba je bila još uvijek u pripremi 3/4) .

Sav u panici ,poslao sam mail gdje sam naveo da želim otkazati paket međutim nikakvog odgovora nisam dobio. Poslao sam isti mail istog sadržaja u ponedjeljak rano ujutro te također nikakav povratni mail nisam dobio da se narudžba otkazala,ali sam zato kasnije popodne dobio automatski mail od ED-a da je paket poslan. 

Na kraju sam jučer, 17.10. uzeo istu grafu u ADM-u i platio je 300kn više , realno bolje dat 300 kn više i imat mogućnost fizički doći u dućan u slučaju reklamacije nego se natezat preko mailova na koje niti ne odgovaraju dotični iz ED .

Da stvar bude bolja, danas ujutro mi zvoni kurir sa Strix-icom te mu ja objašnjavam da sam paket otkazao i pokazao sam mu mailove koje sam pisao prema strani ED-a. Sve u svemu , jako neprofesionalno od ED-a da se tako odnose prema kupcima. Doslovno kada sam vidio da gumba za uređenje/brisanje narudžbe nema + neodgovaranje na mail imao sam osjećaj kao da sam prisiljen kupiti tu grafičku. Sva sreća pa su ljudi u DPD-u normalni te sam odgovor o odbijanju pošiljke dobio gotovo instantno od strane DPD-a. 

Ne razumijem kako formiraju tako niske cijene , jučer je ista ta grafička s 2700kn pala na 2500kn , a u Hrv. je nema ispod 3000 . 


Moj PC  
1 1 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Zato sto ne deru kao u HR 25% na sve, nego imaju stvarno funkcionalnu stopu PDV-a,

a i ne deru koliko hrvatske trgovine i distributeri.

 

Sto se tice otkazivanje narudzbe, ne mozes ocekivati da netko radi i nedjelju. Obicno ako si narucio i platio,

robot to odradi i stavi flag za slanje, radnik pakira i tebi proizvod dolazi. Mozda bi bolje proslo sa ED-om nego ADM-om,

jer ako si prelistao teme - ADM jos vise zavlaci ljude u pojedinim situacijama nego ED - a ADM razumiju Hrvatski,

tako da nema izgovora za jezicnu prepreku.

6 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Sve to stoji ali zašto im onda stoji link u mailu za otkazivanje narudžbe ako ne radi nego kada se klikne na njega baca error da stranica ne postoji .. upravo po toj logici ako trgovina ne radi subotom i nedjeljom trebao sam biti u mogucnosti otkazat narudžbu jer ista grafička nije mogla biti pripremljena prije ponedjeljka za slanje. Onda se barem mogu udostojit odgovorit na mail koji je poslan u nedjelju , a do dana današnjeg nema odgovora. U vezi ADM-a nemam nikakve prigovore jer su barem u mom slučaju uvijek bili brzi , najduže bi cekao do iduceg dana od narudžbe proizvoda da ga pokupim u poslovnici , a što se tice reklamacije , riknuo mi je monitor koji sam dao na reklamaciju i potpuno novi sam dobio 2 tjedna kasnije .
9 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
xLockdown kaže...

Na kraju sam jučer, 17.10. uzeo istu grafu u ADM-u i platio je 300kn više , realno bolje dat 300 kn više i imat mogućnost fizički doći u dućan u slučaju reklamacije nego se natezat preko mailova na koje niti ne odgovaraju dotični iz ED .

 Proslavio si se :P

14 godina
online
Re: Extreme Digital - iskustva
fer-de-lance kaže...

Wowshop možda, ovisi o cijeni.

Extreme digital ni pod razno za tih 50 kuna razlike.

Tia-mobiteli su misteriozni dućan o kojemu samo jedan čovjek na forumu kao zna da su ok.

Jedino https://neutrinomobile.hr , s njima najmanje problema.

A cijene su svugdje skoro iste.

 Kod njih sam uzeo gamepad, jako spori sa isporukom robe ali sve prošlo ok.

6 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Kao sto sam rekao u prijasnjem postu , stvarno nikad nikakvih problema s ADM-om no tko zna , uvijek postoji 1. put za sve .
Kupovao sam stvarno puno stvari kod njih preko firme tako da mozda i to igra ulogu jer sam njihov stari kupac..

13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Obavio jos jednu kupnju preko ED. Sve proslo odlicno. Od javljanja na email, plaćanja pa do isporuke.

 

Svi se žale vidim pa generalno bježim od njih i kupujem baš kada moram ali evo za sada nije bilo problema.

Ako napredujem, prati me. Ako stanem, gurni me. Ako se povucem, ubij me.
 
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
natal kaže...

Obavio jos jednu kupnju preko ED. Sve proslo odlicno. Od javljanja na email, plaćanja pa do isporuke.

 

Svi se žale vidim pa generalno bježim od njih i kupujem baš kada moram ali evo za sada nije bilo problema.

 

Nije problem pri kupovini, tu su svi jednaki, jer im je cilj ko i svakom da što prije prodaju, naplate proizvod.

Problemi su kad trebaš nešto reklamirat kod njih, tad budeš vidio kakva su oni zapravo trgovina, koliko vrijede.

Ako se već kupuje od njih onda kupovat stvari koje sa baš rijetko kvare (to važi ako je cijena osjetna u odnosu na hr dućane), a to su npr. cpu hladnjaci, eventualno procesori, kućišta i slično, a nikako kupovat grafičke kartice, ssd i hdd diskove, napajanja itd.  

 

Jesi bilo šta kod njih slao na reklamaciju ?

13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Mda, uzeo sam kučište i podlogu asusovu veliku za miš i tipkovnicu. Sa tim nebi trebalo biti problema.

 

Reklamirao nisam. To su stvari koje se ne reklamiraju.

Ako napredujem, prati me. Ako stanem, gurni me. Ako se povucem, ubij me.
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Evo ekipa buduci da mi je rodendan za par dana dobio sam kod s 5% popusta, pa ko prvi njegovo : b38daf

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
online
Re: Extreme Digital - iskustva

svi se potrgali :D

8 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Spinout kaže...

Danas mi je došao miš sa servisa i uopće ga nisu popravili a ovo je drugi put u tri mjeseca da ga šaljem na reklamaciju. Prvi put je bio problem u tipki što su riješili ali ovaj put ga izgleda nisu niti pogledali. Transport je u redu, kurir odnese i donese paket na kućna vrata ali sam čekao nekih 2 tjedna prvi put i 3-4 tjedna drugi put i kao što sam rekao, smradovi ga uopće nisu popravili. Jeftinije bi ih ispalo da su mi poslali novi s obzirom da košta 250 kn. (njih bez marže vjerojatno 150 kn)

 

Ja sam upravo naručio drugi miš u HG Shopu a ovoga ću im slati na reklamaciju i sto puta ako treba pa nek plaćaju transport kad su muljatori.

 Miš je još uvijek na servisu (već mjesec i tjedan dana ako računam samo ovaj posljednji (treći) servis) i kažu da nemaju dodatnih informacija. Sreća pa sam kupio drugi, bolji, tako da će ovaj biti za rezervu ali nema šanse da kod njih kupim više komad A4 papira. Ko da ga šalju na servis na Jupiter a ne u Mađarsku. pavijani

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice