https://geizhals.at/samsung-c34f791-lc34f791wquxen-a1502619.html
600€ Amazon UK, pa vidi koliko je dostava, ispadne sigurno jeftinije.
Ma vidio sam, jedino oni ne šalju ovdje .it i .es šalju... svejedno hvala.
https://geizhals.at/samsung-c34f791-lc34f791wquxen-a1502619.html
600€ Amazon UK, pa vidi koliko je dostava, ispadne sigurno jeftinije.
Ma vidio sam, jedino oni ne šalju ovdje .it i .es šalju... svejedno hvala.
Želio bih vas sve upozoriti da ne kupujete više ništa od ove gamadi lihvarske.
Prije 96 dana(26.10.2018.)poslali smo disk koji nam se pokvario nakon godinu dana korištenja.
Prvo smo čekali 3 tjedna da kurir dođe do nas i pokupi disk.
Nakon toga smo čekali 3 tjedna da nam pošalju mail da su primili disk.
Poslje toga smo čekali dodatnih 2 tjedna kako bi nam rekli da se disk pokvario i da će nam poslati novi.
Nakon čekanja od otrilike 2 tjedna došao nam je disk koji je automatski bio pokvaren(šalju pokvarenu robu).
I da to nebude sve, čekali smo prvo tjedan dana da ga kurir pokupi, a onda su nam rekli da će provjeriti jeli disk pokvaren ili ne u roku od 1-3 tjedna.
I tako čekamo već 6 tjedana da nam se udostoje poslati mail ili bilo kakvu informaciju.
Sve u svemu ne kupujte kod njih jer će te biti još jedan od nezadovoljnih kupaca.
Nemoguce.
Igrao sam se i ja sa srećom i naručio CPU kod njih, naravno isporučili su krivi CPU... ako ćemo gledati po prijašnjim iskustvima forumaša, čeka me zabavnih dva do tri mjeseca...
najradije bi složio CPU u komp pa ga zamjenio kad dođe onaj pravi koji sam zapravo naručio xD
Nažalost sam isto prošao ali ja sam reko i najavio tužbu preko odvetnika i tražiću ukidanje poslovanja na hr podrućju i reklame gdje god budu bili ja ču reč objaviti svima i na tv ču ih dati pa nek se misle i svi koji su prošli loše a ima nas da se prekine lopovluk
Je sigurno. Pogotovo s tim "ču" i 0 dana registracije.
5 poruka prije tvoje.
Koliko vidim ista su iskustva i ostalima s pogrešnom i pokvarenom robom.
Kupio sam mobitel 23.01.2019. Uredno platio i sada sam na čekalici. Prošlo 14 dana a oni kao provjeravaju DPD. Neznam za ostale ali ovo je očito jedna fake trgovina. Komunikacija nikakva. Poslovnost katastrofa. Netko ovdje gadno laže. Često radim s raznim transportnim poduzećima ali ovako nešto još nisam doživio.
Evo još jednog koji svima preporuča da fino zaobiđu ovu sprdnju od trgovine ma kakav god popust bio. Komunikacija je nepostojeća, gospoda su bezobrazni zvali ih vi preko telefona ili kontaktirali preko emaila. Nakon što sam neuspješno pokušavao doći do informacije kad će moj CPU biti zamijenjen, rekao sam im fino da ću zadržati ovaj koji su krivo poslali jer mi se neda 2 mjeseca biti bez kompa i da mi naprave novi račun koji će biti garancija za taj CPU (kupio na akciji 2600x[1250kn], dostavili 2600). Još sam i dodao da ću ubuduće sve poznanike i članove na ovom forumu odgovoriti od kupnje u istoj trgovini jer ne poznaju pojam customer service i kad se njima dogodi greška postupak je isti kao da vi tražite nešto nemoguće. Na to sam samo dobio ovaj odgovor: Hvala na pretnjama!!
Da nije tužno bilo bi smiješno, malo ću se dat u istraživanje njihove uprave i svojih prava kao kupca.
Jbg. Tema je tu godinama, nitko ne vjeruje sto ljudi pricaju dok se sami ne opeku. Tak je to uvijek. Mora bit neki drugi razlog zasto to ljudi pise jer oni i dalje posluju, sto posto iznimke, dok se gleda u par sto kuna nizu cijenu. Tako nekako ide razmisljanje pretpostavljam.
Tolko dugo su ok dok nešto ne krepa pa moraš slati to njima u servis ili kad jednostavno zajebu kod dostave kak sam ja zadnje prošao, dvije kupnje prije toga je sve došlo uredno i još uvijek radi. Ne ponašaju se kao trgovina koja se bori za kupce već kao neki posrednik koji je danas tu, sutra nije i baš mu je svejedno za reputaciju.
Kupio sam mobitel 23.01.2019. Uredno platio i sada sam na čekalici. Prošlo 14 dana a oni kao provjeravaju DPD. Neznam za ostale ali ovo je očito jedna fake trgovina. Komunikacija nikakva. Poslovnost katastrofa. Netko ovdje gadno laže. Često radim s raznim transportnim poduzećima ali ovako nešto još nisam doživio.
Zanimljivo. Moj brat je sredinom 1. mjeseca kupio isto mobitel kod njih i dobio ga u roku odmah. U petak kupio u utorak dobio. Ja mislio da ce cekati bar taj cijeli tjedan jer je kupio pred vikend.
Da, i ja sam mu rekao da obavezno kupuje kod njih pouzecem bas zbog ovakvih iskustava ovdje.
strpljen spašen.
ja sam kupovao i uredno dobio, samo kada platiš unaprijed
to po mom mišljenju nema smisla jer samo se brineš bez veze
ili živciraš, a roba će na kraju uredno doći.
plaćanje pouzećem majka kupovine. ili kartice na rate ali toga ovdje nema.
dakle ne sekiraj se ništa bez veze. strpljen spašen i mislim da je trgovina ok
Kod ed je očito problem već i kod kupovine kad su ti odmah u startu poslali krivi procesor ili eno par postova iznad naručeni mobitel ne dolazi već dva tjedna.
Ovo je valjda najgora web trgovina koja postoji, baš bi volio vidjeti kako izgleda jedan radni dan u toj firmi.
Evo još jednog koji svima preporuča da fino zaobiđu ovu sprdnju od trgovine ma kakav god popust bio. Komunikacija je nepostojeća, gospoda su bezobrazni zvali ih vi preko telefona ili kontaktirali preko emaila. Nakon što sam neuspješno pokušavao doći do informacije kad će moj CPU biti zamijenjen, rekao sam im fino da ću zadržati ovaj koji su krivo poslali jer mi se neda 2 mjeseca biti bez kompa i da mi naprave novi račun koji će biti garancija za taj CPU (kupio na akciji 2600x[1250kn], dostavili 2600). Još sam i dodao da ću ubuduće sve poznanike i članove na ovom forumu odgovoriti od kupnje u istoj trgovini jer ne poznaju pojam customer service i kad se njima dogodi greška postupak je isti kao da vi tražite nešto nemoguće. Na to sam samo dobio ovaj odgovor: Hvala na pretnjama!!
Da nije tužno bilo bi smiješno, malo ću se dat u istraživanje njihove uprave i svojih prava kao kupca.
Znači čitam i nevjerujem.
Našao si se pametovat nakon 70 stranica ove teme kako ćeš ti upozoravati druge da tamo ne kupuju.
Pa što si ti uopće kupovao?? Što ti nisi čitao sva ta negativna iskustva pa zaobišao ovu trgovinu?
Mene ni najmanje ne čudi njihov odnos prema kupcima, mene više čudi to vaše cigančenje za uštedu od 100 kn i onda ovdje prosipanje pameti.
Činjenica je da ova trgovina prilično dobro posluje i dalje, i dalje su popularni, i dalje se tamo kupuje, dakle, zaključak je da su ljudima ipak draže pare od nekakvih iskustava po forumu i da će radije tražiti najnižu cijenu nego pouzdanog trgovca.
I ne može mi nitko reći da prije kupovine nije bio upoznat s ovom temom gdje je gomila negativnih iskustava.
Ne moraš više ti i tebi slični "upozoravati" druge na ovu trgovinu, svatko s imalo pameti na ovom forumu je odavno zaobišao ovu trgovinu i upozoren je, a to što tebi nije dovoljno 70 stranica neke teme to je tvoj problem.
Nemam se potrebe tu navlacit s takvima kak si ti po forumu. Meni je ovo bila 3. kupnja, vec su svi napisali i skuzili prije da je tolko dugo ok dok se nešto ne zezne, a onda imaš sranja i samo sranja i to je rizik koji možeš i ne moraš prihvatiti. Ono kaj sam ja kupio je proc koji je bio 600kn jeftiniji nego bilo di drugdje, eto zato sam išao i ovaj put riskirat, no to je bilo zadnje. Barem u mojem slučaju, kad je bilo manje od 100kn nikad se nisam išao igrat s njima, a to mogu i hoću poručiti i drugima...
A ti nemoj srati i pretpostavljati da nekome dobro ide jer ti očito prva stvar kod biznisa nije jasna, a to je zadovoljstvo kupaca...
Trkeljaš bezveze i očito samo trčiš za cijenom kao i drugi, dijeliš savjete drugima da tamo ne kupuju, a ti si kupovao iako si upoznat s njihovim poslovanjem, prilično licemjerno.
Puno njih prije tebe je već savjetovalo da ih se izbjegava, ali ti ih nisi poslušao, pa se ja pitam zašto bi netko sad poslušao tvoje bedaste savjete??
Ova tema će natući 350 stranica i još se nećete opametiti, tako da poštedi me svoje patetike i savjeta.
Ukratko, mogli bismo ovu temu svesti na dvije vrste kupaca, na one koji su davnih dana prekrižili ovu trgovinu, i na one koji će tamo kupovati bez obzira što se piše.
Bilo kakvo daljnje "savjetovanje" ispada presmješno, pogotovo od likova koji nemaju kičmu kao što si ti.
E da sam bar prije išao istraživat ED, jučer poslana narudžba, zasad nema naznaka za neke probleme, ali mi nije svejedno nakon što sam tu pročitao zadnje 2-3 stranice. Stavio sam plaćanje virmanom po predračunu, zasad ga nisam dobio pa nema ni štete, nadam se da neće ni biti. A jedino kod njih sam pronašao Samsung TV po mjeri...
Koliko dugo ste vi čekali na predračun s podacima za uplatu? Ovo mi sve djeluje jako sporo...
U zadnja 4 mjeseca kod njih sam kupio tv, pametnu vagu i green screen set sa lampama.
Sve je došlo relativno brzo na adresu.
Tv se nakon mjesec dana pokvario, poslao o njihovom trošku tv natrag, i 8 dana kasnije dobio poruku da mogu dobiti novce nazad ili neki drugi tv s obzirom da je isti imao tvorničku grešku.
Novi tv došao 3 dana kasnije.
Iskreno... ja sam do sada imao pozitivna iskustva i nadam se da će tako i ostati.
Ja još uvijek čekam kupljeni mobitel 23.01.2019. Oni stalno nešto provjeravaju u DPD-u. Ovo su govna i treba ih zabraniti.
u nedjelju otkazao narudžbu od EL, naručio TV u Ronisu, i zove lik u ponedjeljak dal je problem ako dođe TEK u srijedu jer moraju povući iz glavnog skladišta
nikad više EL
u nedjelju otkazao narudžbu od EL, naručio TV u Ronisu, i zove lik u ponedjeljak dal je problem ako dođe TEK u srijedu jer moraju povući iz glavnog skladišta
nikad više EL
Ako pod EL misliš Extreme Digital, onda imaš stvarno čudne skračenice i morao bi pisati pune riječi
Ajme. Poslali su mi poruku da ne znaju gdje je moj mobitel 😥😥😥
Ako pod EL misliš Extreme Digital, onda imaš stvarno čudne skračenice i morao bi pisati pune riječi
ED
Ajme. Poslali su mi poruku da ne znaju gdje je moj mobitel 😥😥😥
Javi razvoj situacije. Platio si unaprijed?
Znao sam da su mutni al da su toliko, nisam....
toliko muljaju ja su im digli i Facebook grupu za prevarene kupce.
https://www.facebook.com/groups/620275381677684
koji facepalm
Platio sam unaprijed.