Instar informatika

poruka: 484
|
čitano: 263.718
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Instar informatika
ihush kaže...
toma20 kaže...
Silent horror1992 kaže...
toma20 kaže...

planiram kupiti mobitel kod njih,kakva su iskustva? zezaju li u vezi garancija?

 

Ja sam dva miša reklamirao zbog dvoklika i oba put su dali novi bez da bilo šta pitaju ili prigovore.

Inače su skupi jako.

 bas citam ovu temu samo prituzbe na trgovinu sada i sam razmisljam da ih preskocim hh

 -pogrešan kriterij :) .. baš nikakve veze nema kako se rješava miš, tv, mob, auto... ili neki deseti proizvod-reklamacija, jamstvo i sl.

-na kraju kao za većinu ostatka, ovisiš o sreći i zapravo većina uređaja radi, bar unutar nekog razumnog roka pod jamstvom.. tak da je 99% puhanje na hladno i tad biraj po npr cijeni.. ili ako ti je važno jamstvo, biraj tako.

 hvala jos cu razmisliti izmedu instara i centro.hr

11 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

decki pozdrav, trebam pomoc.

Naime kupio sam prije nekih 2 tjedna monitor aoc 31.5" u instaru no narucio sam ga na adresu od sestre s obzirom da nisam bio u zagrebu vec na sezoni na moru. Monitor je stajao neotvoren kod sestre. Stizem u subotu u Zagreb, preuzimam monitor te ga raspakiravam i palim, a po ekranu nekoliko crnih linija. Prilikom pritiska po rubnoj plastici oko ekrana te crne linije nasumicno nestaju i ponovno se pojavljuju..

Zovem instar i govorim im u vezi problema, no oni govore da ne mogu nista jer nisam prijavio kvar u xy radnih dana nakon dobivene posiljke. Dakle ne mogu dobiti zamjenu, vec jedino slanje u servis pod garanciju.

Dakle moze li mi neko dati savjet sto mi je ciniti? Da li mogu ikako dobiti zamjenu?

Stvar je da nisam siguran kakav je to kvar, a ukoliko monitor posalju na servis, taj kvar bi oni mogli lako pripisati kao ostecenje koje sam ja prouzrokovao(iako naravno nisam).?? I onda ostajem na pokvarenom monitoru za 1600 kuna..

 

Molim bilo kakvu pomoc

 
0 0 hvala 0
5 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
Avicii1 kaže...

decki pozdrav, trebam pomoc.

Naime kupio sam prije nekih 2 tjedna monitor aoc 31.5" u instaru no narucio sam ga na adresu od sestre s obzirom da nisam bio u zagrebu vec na sezoni na moru. Monitor je stajao neotvoren kod sestre. Stizem u subotu u Zagreb, preuzimam monitor te ga raspakiravam i palim, a po ekranu nekoliko crnih linija. Prilikom pritiska po rubnoj plastici oko ekrana te crne linije nasumicno nestaju i ponovno se pojavljuju..

Zovem instar i govorim im u vezi problema, no oni govore da ne mogu nista jer nisam prijavio kvar u xy radnih dana nakon dobivene posiljke. Dakle ne mogu dobiti zamjenu, vec jedino slanje u servis pod garanciju.

Dakle moze li mi neko dati savjet sto mi je ciniti? Da li mogu ikako dobiti zamjenu?

Stvar je da nisam siguran kakav je to kvar, a ukoliko monitor posalju na servis, taj kvar bi oni mogli lako pripisati kao ostecenje koje sam ja prouzrokovao(iako naravno nisam).?? I onda ostajem na pokvarenom monitoru za 1600 kuna..

 

Molim bilo kakvu pomoc

 Nema smisla ovo postavljati u teme namjenjene prodavačima. Ima posebna tema : https://www.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/prava-potrosaca-reklamacije-povrat-zamjena/241203.aspx

Mada oni daju pravo povrata monitora kupljenog na daljinu bojim se se da ništa od toga, jer su svi rokovi prošli.

 

9 godina
offline
Re: Instar informatika
Avicii1 kaže...
Stvar je da nisam siguran kakav je to kvar, a ukoliko monitor posalju na servis, taj kvar bi oni mogli lako pripisati kao ostecenje koje sam ja prouzrokovao(iako naravno nisam).?? I onda ostajem na pokvarenom monitoru za 1600 kuna..

 Oni to mogu reci i da si reklamirao "u roku" kako su ti naveli, tako da taj rok koji oni navode nema veze s ovim i nema nekog smisla i nevezan je za tvoju reklamaciju. Oni se vjerojatno referenciraju na rok povrata od 14 dana, ali nemoze ti ni tada vratiti pokvareni monitor :) Ti mozes slati proizvod pod povrat da ti zamjene za novi, ili vrate novce natrag u skladu s zakonom o obveznim odnosima, sto i trebas napraviti. Oni ce proizvod poslati u servis da se utvrdi kako i zbog cega je doslo do ostecenja. Ako je fizicko ostecenje i napisu da je to, potpuno ti je isto da li ga reklamiras sada ili za 6mj, iako naravno, vise bi ti islo u korist da si odmah to provjerio i reklamirao, sad ovako, pitanje je tko prica istinu, ti ili oni. Oni ce naravno reci da su poslali novi proizvod bez ostecenja, ako na ambalazi nema ostecenja, ako je bio tvornicki zapakiran, a sada ima ostecenja koja su vidljiva tesko ces to dokazati. Uglavnom, o ishodu istog je tesko sada spekulirati jer niti vidimo prirodu ostecenja niti ista, ali nikakvi ti rokovi nisu prosli, radis sve s reklamacijom kao i da si ga tek dobio, ili da je nakon godine dana. Salji proizvod natrag njima (ili jos bolje donesi osobno da se ispred tebe dokumentira stanje proizvoda koji si donio (da li ima ikakvih vanjskih ostecenja)) te trazi da ti se uredja ne servisira nego da ti se izda novi, ili obavi povrat novca. Oni ce zaprimit reklamaciju te poslati u servis koji ce utvrdit uzrok stete. Ako ti kazu da si ti uzrokovao ostecenje padom ili necim, onda ces morat preko inspekcije rjesavat slucaj. Pretpostavljam da bi se eventualno pomocu vjestacenja moglo ustanovit koliko je taj monitor radio prije nego si ga ti predao na reklamaciju.

 

I da, ima tema za ove stvari.

Seronja nezauzet kaže...
Mada oni daju pravo povrata monitora kupljenog na daljinu bojim se se da ništa od toga, jer su svi rokovi prošli.

 Ne daju oni nista vec zakon, a nikakvi rokovi nisu prosli jer nemozes ti povratom kupnje na daljinu vratiti neispravan proizvod :))) Njegova reklamacija u tom pogledu ionako ne bi prosla i da je bila u roku od 14 dana.

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.10.2018 16:39 (sandokan111).
5 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
sandokan111 kaže...

Seronja nezauzet kaže...
Mada oni daju pravo povrata monitora kupljenog na daljinu bojim se se da ništa od toga, jer su svi rokovi prošli.

 Ne daju oni nista vec zakon, a nikakvi rokovi nisu prosli jer nemozes ti povratom kupnje na daljinu vratiti neispravan proizvod :))) Njegova reklamacija u tom pogledu ionako ne bi prosla i da je bila u roku od 14 dana.

 Ne postoji zakon koji štiti samo jednu stranu u kupoprodajnom ugovoru. Pa bila to i kupovina na daljinu. Eto. I sam si naveo jedan od primjera kada ne možeš ostvariti (niti kriv niti dužan) to "pravo" propisano "zakonom".

Posebno su tu osjetljivi oni koji se bave i iznajmljivanjem komponenti, jer se isplati bolje naručiti i vratiti za 3-4 dana, nego platiti iznajmljivanje opreme. I.e. da ne reklamiram neke ovdje na temi.

No, istina. Nisam baš pročitao da je pokvareno. Samo sam vidio da spominje rok od 14 dana i želja za vraćanjem i napomenuo da se obrati na pravu temu.

 

9 godina
offline
Re: Instar informatika
Seronja nezauzet kaže...

Ne postoji zakon koji štiti samo jednu stranu u kupoprodajnom ugovoru. Pa bila to i kupovina na daljinu. Eto. 

 Tko je rekao da postoji????

15 godina
offline
Instar informatika

-ne miješati dvije različite stvari (pravo/zakone).. pravo na povrat kupljenog na daljinu 14, nema nikakve veze s reklamacijom/kvarom i jamstvom ili materijalnim nedostatkom..

-rok za povrat mu je prošao (bez razloga, ne reklamacija).

-jamstvo je 2-3-više godina, mat.ned. 2 god.

 

-ono što se gore traži, ne želi servis-rklamaciju nego zamjenu.. ne može, jer ne može birati proceduru, tj propustio je priliku za povrat. Može samo reklamirati a tad je procedura, poslati uređaj trgovcu-reklamirati kvar, ostalo je stvar trgovca/servisa i strpljenja ili upornosti (ako se ne želi čekati). Tek kad servis postavi diagnozu može znati što dalje. Npr može biti ispravno, neispravno, ako je ispravno, vrati se (i moguće, naplati lažna reklamacija). Ako je neispravno, utvrđuje se uzrok, otklanja kvar ako je moguće i ovisno o uzroku pokriveno jamstvnom ili na trošak kupca..

-ako se kvar ne može otkloniti, tek tad ide zamjena (za isti model-identičan) ili se tek tad može birati neki komromis, novac itd.

 

-robu zato prilikom kupnje, po mogućnosti odmah ili prije pruzimanja ako je moguće, treba provjeriti. Nakon preuzimanja je teže (dokazivanje).. ali se kreće od premise da kupac nema razloga izmišljati problem i da je 'u pravu', da govori 'istinu'.. dok 'pristojan' trgovac u maniri pozitivne trgovačke prakse bez prigovora ispuni svaki hir, (ne zbog zakona, nego više reklame..).. no to ne ide baš tako lako.. pogotovo sa skupljim artiklima (nije lako biti galantan kad je kriza..).

-ono što je pokriveno garancijom, trgovac-servis nemaju razloga ne prizanti, otežavati i sl.. . osim ako su loše volje :) .. no tad ih se lupi zakonom, pa se odobrovolje, naravno, ako je kupac u pravu i ako se pridržava pravila igre počevši da ne miješa razne stvari-osnove i prava.

-smatra se da (samo) odrasle osobe kupuju, ulaze u ugovorni odnos kupac-trgovac .. ne djeca (i nesamostalne osobe), pismena (zna čitati, ugovor, jamstvo, zakone), pisati (i potpisati ugovor, tužbu, primku..) i da je dovoljno svjesna da može ostvariti svoja prava. Ako nije takva osoba, tad treba staratelja ili pravnika-zastupnika. Trgovci bi morali biti 'odrasle' osobe i znati pravila-zakone. Kupac također, s time da ne mora znati zakone, ali tad se ne može na njih ni pozivati (kvaka-22..).

 

-na kraju priče, dobit će ispravan monitor ili povrat, zamjenu.. ili će biti kriv za fizičko oštećenje ili će se sve samo nepotrebno otezati (rokovi) mada se možda može riješiti u par dana, možda će trajati par mjeseci.. pa kad vidimo kraj, bit ćemo pametniji. To ovom kupcu možda neće pomoći.. ali idućem? :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.10.2018 22:21 (ihush).
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Hvala decki na pomoci.. Idem sutra u instar servis jer su mi rekli da ce oni probati nesto rjesiti pa da ce dalje vidjeti prije slanja u varazdin gdje je ovlasteni servis za AOC

 

Iskreno meni je jasno da sam pogrjesio sto nisam odmah otvorio proizvod tj rekao sestri da ga otvorI I provjeri ispravnost i radi toga mi i nije problem cekati rok popravka i proceduru servisa.. Meni je veci problem bio scenario u kojem oni taj kvar pripisuju meni kao mehanicko ostecenje nakon pregleda u servisu..  Jer takav sam dojam dobio cim sam problem objasnio tehnicaru instara preko telefona( odmah je poceo govoriti da mehanicki kvarovi mogu biti npr stiskanjem prstom po monitoru i slicno za sto je odgovoran iskljucivo kupac i u tom slucaju ne vrijedi garancija..)

Uglavnom otici cu sutra do servisa i vidjeti. U svakom slucaju u konacnici zelim imati ispravan monitor koji sam u konacnici i platio.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 2.10.2018 22:21 (Avicii1).
 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Instar informatika servis

Pozdrav svima, evo zanima me ima li netko iskustva sa njihovim servisom i koliko je trajalo?

 

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Instar informatika

Jel itko nosio HDD na reklamaciju, koliko je to cca trajalo?

Luc
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Ja sam već dugogodišnji sretni kupac kod Instar informatike. No prvo loše iskustvo sam imao tek sad jer sam kupio monitor kod njih Acer VG270UP. Znači vratio sam ga isti dan zbog backlight bleed-a. Monitor je već stigao u servis pa sad čekam šta će biti.

 

Sli

Svjetlina ekrana na 50% Svjetlina ekrana na 50%
Svjetlina na 0% Svjetlina na 0%
 
1 0 hvala 1
5 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
bbb1995 kaže...

Ja sam već dugogodišnji sretni kupac kod Instar informatike. No prvo loše iskustvo sam imao tek sad jer sam kupio monitor kod njih Acer VG270UP.

Meni se ovo čini kao da je do Acera, ne do Instara. Zakaj nisi uzeo Samsung?

13 godina
offline
Instar informatika

Ja sam takodjer narucio https://www.instar-informatika.hr/monitor-acer-nitro-27-vg270upbmiipx-umhv0eep01-ips-gaming-amd-freesync-144hz-hdmi-dp-2k/ACR-2041/product/ , pisalo je 2 dana dostava, danas sam ih nazvao i kaze mladić na telefonu da mu je jako zao, da sam trebo dobit email, da taj monitor je 3godine na trzistu i prozivodjac ga je povukao i da ga vise nece ni bit. :D

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
bbb1995 kaže...

Ja sam već dugogodišnji sretni kupac kod Instar informatike. No prvo loše iskustvo sam imao tek sad jer sam kupio monitor kod njih Acer VG270UP. Znači vratio sam ga isti dan zbog backlight bleed-a. Monitor je već stigao u servis pa sad čekam šta će biti.

 

Sli

 Acer je kriv za kontrolu kvalitete. Spada ti pod DOA i vjerovatno ćeš dobit odobrenje ako su ga povukli. Ja sam tako za Dell dobio odobrenje jer ih više nije bilo.

Poruka je uređivana zadnji put ned 2.12.2018 22:30 (PlayMaker10).
8 godina
offline
Instar informatika

Poslali mi defektan Bluetooth 4.0 adapter. 8 sati pokušavao skužiti zašto ne radi. Pokušao apsolutno sve čega sam se ja, ekipa po raznim forumima i microsoft support mogli sjetiti. Na kraju se složili da je adapter jednostavno defektan. Poslao ga nazad u instar informatiku da zamjene za drugi. Kažu da im nikada nije stigao. 105kn ošlo fuć. 

Twitch-WTFrack
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Instar informatika
DuxCro kaže...

Poslali mi defektan Bluetooth 4.0 adapter. 8 sati pokušavao skužiti zašto ne radi. Pokušao apsolutno sve čega sam se ja, ekipa po raznim forumima i microsoft support mogli sjetiti. Na kraju se složili da je adapter jednostavno defektan. Poslao ga nazad u instar informatiku da zamjene za drugi. Kažu da im nikada nije stigao. 105kn ošlo fuć. 

 

Pa kako si ga ti poslao? u pismu?

Valjda imaš kakav broj pošiljke?

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
DuxCro kaže...

Poslali mi defektan Bluetooth 4.0 adapter. 8 sati pokušavao skužiti zašto ne radi. Pokušao apsolutno sve čega sam se ja, ekipa po raznim forumima i microsoft support mogli sjetiti. Na kraju se složili da je adapter jednostavno defektan. Poslao ga nazad u instar informatiku da zamjene za drugi. Kažu da im nikada nije stigao. 105kn ošlo fuć. 

 Preko čega si ga slao, zovi dostavnu službu, tamo se jasno vidi da li je preuzet paket ili ne.

8 godina
offline
Re: Instar informatika

Riješeno je sve u međuvremenu. 

Twitch-WTFrack
6 godina
offline
Re: Instar informatika
DuxCro kaže...

Riješeno je sve u međuvremenu. 

 Kako si riješio?

8 godina
offline
Re: Instar informatika
Nemo nemo kaže...
DuxCro kaže...

Riješeno je sve u međuvremenu. 

 Kako si riješio?

 Stigao im je adapter i poslali su mi drugi u zamjenu.

Twitch-WTFrack
5 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Jucer se pocastio novim Logitech zvucnicima kod njih. Poslovnica Arena Zagreb, prodavaci ljubazni, spremni na pomoc/savjet, zvucnici rade fantasticno tako da palac gore za Instar!

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Instar informatika

Zasto palac gore zato sto zvucnici rade ? Jesmo li to dosli u stadij da smo zadovoljni ako je placena roba ispravna ? 😁

 
5 0 hvala 1
5 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika

Neah, zbog sveukupnog dojma 😉

5 godina
offline
Instar informatika

Još jedno negativno iskustvo iz Instara.

Zovem instar poslovnicu u subotu, pitam za laptop koji me zanima i čovjek mi odgovara da ga nema u poslovnici ali imaju na skladištu i da mogu naručit, te je do utorka u poslovnici. Naručim ja laptop par minuta nakon, dođe potvrda na mail, sve ok. Vidim danas na stranici nema više laptopa, provjeravam sa njima jel sve ok, kad stiže narudžba. Šalju mi mail da su laptop naručili sa skladišta i da će me kontaktirati kad laptop stigne u poslovnicu. Sat vremena nakon toga dobivam mail da su im javili iz skladišta da su sve količine laptopa rasprodane i da pogledam neki drugi. Znači na skladištu je sigurno moralo biti još primjeraka laptopa jer mi je čovjek u poslovnici tako rekao (a pravdaju mi se da je netko od trenutka kad sam ja gledao na stranici i provjeravao dostupnost, u međuvremenu naručio).

Ovakvo iskustvo još nisam imao i ovo je jedna od najneozbiljnijih trgovina, i sigurno više neću ni kune ostaviti tamo. 

 

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
Pa moguce, jesi siguran da su ga imali na skladistu? Desi se...
 
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
Gravityri kaže...
Pa moguce, jesi siguran da su ga imali na skladistu? Desi se...

 Siguran je on da su imali barem 10 kom, samo eto trgovina se urotila protiv njega i ne žele mu prodati taj laptop.

Inače, poznato je da trgovac odbija prodati artikle koje ima na lageru i da ne žele zaraditi.

:facepalm:

5 godina
offline
Re: Instar informatika

staroj si pisi facepalm jazavcino.

Jesi toliko retardiran da ne mozes shvatit kad si netko od zaposlenika uzme laptop ili riješi nekom svom i sjebe kupca? Ako sam zvao i rečeno mi je da je laptop dostupan i ja ga naručim i sklopi se ugovor, taj laptop su dužni isporučit (pa nije se taj laptop prestao proizvodit, lako se drugi naruči od dobavljača). Nije moj problem što njima sustav nije sinkroniziran sa skladištem.

Šta bi bilo da sam odma i platio za proizvod koji nebi dobio? Pa bi se sa njima trebao natezat, odlazit u banku i svoje vrijeme gubit da mi se vrate novci za proizvod koji sam platio i nisam dobio?

To kaj se ti daš jebat od strane prodavača i njihovih nelegalnih postupaka je tvoja stvar, ali ismijavat mene jer sam opravdano ljut i odobravat njihove postupke i govorit da je to skroz normalno nema veze sa zdravim razumom. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.3.2019 12:48 (Mindim).
12 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
Mindim kaže...

staroj si pisi facepalm jazavcino.

Jesi toliko retardiran da ne mozes shvatit kad si netko od zaposlenika uzme laptop ili riješi nekom svom i sjebe kupca?

 Vidi se čobanski odgoj.

I znaš da si je neko od zaposlenika to uzeo, eto čekali su da ostane jedan na lageru i da ga ti naručiš pa da si ga zaposlenik uzme. :facepalm:

 

Mindim kaže...
Nije moj problem što njima sustav nije sinkroniziran sa skladištem.

 Pa zapravo i je tvoj problem, nisi ništa platio, samo si naručio, netko ga je u međuvremenu prije tebe uzeo i to je to.

Isto tako si ga mogao "naručiti" i nikada ne doći po njega, što isto ljudi rade, i onda taj laptop stoji i čeka mušteriju koja nikad ne dođe, a drugi ga ne mogu kupiti.

Dakle, gledaj malo dalje od svog nosa, nisi jedini na svijetu.

 

Mindim kaže...
Šta bi bilo da sam odma i platio za proizvod koji nebi dobio? Pa bi se sa njima trebao natezat, odlazit u banku i svoje vrijeme gubit da mi se vrate novci za proizvod koji sam platio i nisam dobio?

 Ne bi bilo ništa, trgovac bi ti vratio novce na isti način kako si platio, ne znam šta imaš ići u banku i s bilo kime se natezati??

Nije se dogodilo jednom da su ljudi nešto platili čega nema.

 

Mindim kaže...

To kaj se ti daš jebat od strane prodavača i njihovih nelegalnih postupaka je tvoja stvar, ali ismijavat mene jer sam opravdano ljut i odobravat njihove postupke i govorit da je to skroz normalno nema veze sa zdravim razumom. 

 Uuu zato se ti ne daš jebat pa si došao na forum plakati protiv trgovca, jak potez, nema šta, lol.

Kani se online narudžbi i bilo kakvog naručivanja preko neta.

14 godina
offline
Instar informatika

Drago mi je da još postoje trgovine u kojima rade oni koje zanima prezentirati, pomoći odabrati i prodati proizvod. Nisu naodmet ni savjeti koje sam dobio mada sam maksimalno napucan informacijama o onome što kupujem. Osobno iskustvo sa trgovinom je totalno pozitivno, od cijena, dostave, asortimana i akcijskih ponuda. Kada je zatrebalo, bez ikakvih komplikacija i izmotavanja zamijenili su mi artikl. U današnje vrijeme, prije finalne kupovine svi znamo "sve" o proizvodima koje kupujemo, konkurentne cijene, rokove dostave itd., ali ono što nitko nema u ponudi je ljubaznost osoblja. To je meni osobni adut kod odabira odnosno vraćanja u neku trgovinu mada je možda i cijena koju Kunu veća. Eto!

 

p.s.

Ne, nisam zaposlenik Instara i nemam nikakve rodbinske veze sa njima 

Moj PC  
5 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
Mrljavi kaže...

Drago mi je da još postoje trgovine u kojima rade oni koje zanima prezentirati, pomoći odabrati i prodati proizvod. Nisu naodmet ni savjeti koje sam dobio mada sam maksimalno napucan informacijama o onome što kupujem. Osobno iskustvo sa trgovinom je totalno pozitivno, od cijena, dostave, asortimana i akcijskih ponuda. Kada je zatrebalo, bez ikakvih komplikacija i izmotavanja zamijenili su mi artikl. U današnje vrijeme, prije finalne kupovine svi znamo "sve" o proizvodima koje kupujemo, konkurentne cijene, rokove dostave itd., ali ono što nitko nema u ponudi je ljubaznost osoblja. To je meni osobni adut kod odabira odnosno vraćanja u neku trgovinu mada je možda i cijena koju Kunu veća. Eto!

 

p.s.

Ne, nisam zaposlenik Instara i nemam nikakve rodbinske veze sa njima 

 I da jesi kao da ti imaš koristi pisat ovakve stvari osim što si zadovoljan uslugom što pomaže nama drugima, nije tvoja firma :D

Poruka je uređivana zadnji put uto 2.4.2019 11:32 (PlayMaker10).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice