Vrijeme je da podijelim i ja jedno pomalo čudno iskustvo sa ovim servisom.
Sve do danas mislio sam da sve isprave što im je rečeno te i ono što nije (npr. na susjedovom iPhoneu 4 su skužili da je prestala raditi power tipka, dok je on bio nosio radi problema sa home tipkom i razbijene leće od kamere), ali ovaj put mislim da su napravili gadan previd.
Naime, radi se o sestrinom ZTE Blade G mobitelu. Ima on svoje mušice sa shitty bloatwareanim softwerom koje su uključivale da mobitel se freeza bez nekog opterećenja i tjedan dana prije nošenja na servis je baterija počela se prebrzo prazniti, mislio sam ovih dana napraviti facotry reset da vidim da li je baterija zbilja na odlasku jer nekad nije izdržao pola dana bez punjača avg korištenja na 3G-u i WiFi-u. No, kao što to mora biti ode još nešto: mikrofon prestane raditi. Ništa od mikrofona, niti WhatsApp voice poruku nije htjelo snimiti, a dan prije toga je sve radilo kako spada. I kad je došlo to, odnešen mob direktno u servis (hands-on predaja) i odmah je uočeno da se mob ne pali, sumnjali su u sw grešku i da touchj ne radi. Nisam niti stigao reći da mikrofon ne radi, a već su ga bili preuzeli (to je bilo prije 10-ak dana). Mislim si, dobro možda će skužiti zašto mikrofon ne radi kad zamijene bateriju (što su i napravili), ALI faking NISU!!! Znači danas je mobitel preuzet oko 15:30, i opet je odnešen na servis u 16:05 jer mikrofon nisu popravili. Znači haos... Nije niti 15-ak min mob bio u rukama i već je skuženo da mikrofon nije popravljen. Hvala bogu pa smo blizu (relativno blizu) servisa pa nije problem odnijeti ga tamo. Već mi je žao sestre, ludi bez mobitela, a nije dobila neki zamjenski.