Logitech G29 volan reklamacija

poruka: 52
|
čitano: 13.171
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
neaktivan
offline
Links Reklamacija

Naime kupio sam Logitech G29 volan za PC u poslovnici Links-a na Dankovečkoj 31.12.2019.
Platio sam ga 2000 kn i odnio kući da ga isprobam. Imao sam ga svega tri dana,
koristio ga moguće svega 8 sati! I eto naime pukla je nožica/stega kojom se volan pričvršćuje za stol
ili drugu podlogu. Naime bio sam prosto iznenađen da nešto što vrijedi 2000 kn može samo tako puknuti..
Ta stega je naime napravljena od neke vrste plastike, ali podosta debela i nije mi naravno bilo jasno kako.
Naravno da sam bio ljutit, ali bez dizanje panike otišao sam u poslovnicu u kojoj sam i kupio sami proizvod te
podigao reklamaciju na sami volan. Znao sam da prodavač koji tamo radi nije mogao ništa previše učiniti za mene
što se tiće toga. Rekao mi je da treba uzeti samo par podataka i zatražio me da opišem što se točno dogodilo.
Napisao sam da sam prispojio sami volan po svim uputama danim te ga poćeo koristiti, nakon već samo par sati
imao sam problema.. stege nisu funkcionirale kako trebaju te se volan nije uvijek držao na svome mjestu i nije
ga se dalo nikako montirati kako spada. Svako malo sam morao ponovo odvrnuti pa zavrnuti te stege.. Dok naravno
više je i samoj stegi oćito dosadilo to stezanje pa je odlućila i puknuti.. zamolio sam da ju poprave/zamjene ili
neka mi pruže novi proizvod ako ovaj nije popravljiv.. mislio sam da sa jamstvom kojeg su mi dali i mogu
zatražiti popravak. Naravno čekao sam punih tjedan dana jer su morali prvo proizvod poslati u svoj servis da
se utvrdi kakvo je oštećenje.. Zove me isti prodavač kod kojeg sam i podigao reklamaciju da je volan vraćen iz servisa
u trgovinu i da ga mogu doći podići.. nije rekao jel su rješili šta ili ne, a nisam imao i vremena za pitati
jer sam bio na poslu. Tako da nakon posla sam otiša u poslovnicu vidjeti što je sa samim volanom. Prodavač mi
je rekao da volan nije popravljen s obzirom da se radi o fizičkom oštećenju.. Mislim kakav je to servis kojem
je potrebno tjedan dana da bi utvrdili nešto što ja već znam i napravili ništa po pitanju toga. Ja sad imam
proizvod koji nije upotrebljiv a plaćen je. Recite mi dragi ljudi što sada... kako dalje.. Prodavač koji mi je
vraćao volan mi nije ni dozvolio na kraju krajeva da ga i pogledam da vidim da nisu još nešto oštetili, ali u svakom slučaju
nisam mogao ga nigdje ni isprobati da vidim je li radi kako spada... Ali ako sam ga mislio uzeti sa sobom
morao sam potpisati da se slažem da nema nikakvih oštećenja i ako naletim na koje kod kuće kada uzmem proizvod
da oni ne odgovaraju za to oštećenje. Čitao sam na stranim forumima da ima ljudi koji su imali iste probleme,
ali većina nije imala problema sa reklamacijom, naime informirao sam se da ponekad te stege znaju pucati jer su
već u samoj tvornici napravljeni lošije kvalitete. Isto tako da do pucanja može i doći zato što volan ima dual feedback, dva
motora koja daju vrstu otpora tokom korištenja volana, te da zbog tih ponekih silina može i puknuti sama stega.
Reklamacije se uvažavaju drugdje radi ovakvih sličnih problema, ali ne i u Linksu. U Linksu misle da si
ga okinuo nogom pa je potrgan. Ja ne želim povrat novca ili tako nešto, ja želim samo da proizvod koji sam
platio i bude upotrebljiv. Ja ga mogu sam popraviti, ja mogu naručiti drugu stegu preko interneta i sam zamjeniti, ali
trenutačno ni iz kutije ga ne bi smio izvaditi da nebi izgubio pravo na svoje jamstvo.. Di da se javim, kome da se
obratim i je li uopće mogu išta dobiti iz toga?

 

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Links Reklamacija

Kontaktiraj Logitech-ov support ovdje. Objasni im situaciju kao što si i nama ovdje pa vidi što će ti reći.

7 godina
protjeran
offline
Links Reklamacija

Dobro ti je kolega napisao - javi se Logi supportu, mozda ti mogu pomoci, ako s nicim,

onda bar da ti prodaju novi rezerni dio.

 

A druga stvar - 5 dana u servisu nije puno, jer pazi, nisi ti jedini na svjetu.

Dok dodjes na red da se pregleda, dan dok dodje u servis, dan dok se vrati,

to je savrseno brzo.

 

I naravno, oni su sa svoje strane cisti, fizicko je ostecenje i ne spada u jamstvo.

Otkini kvaku na Jaguaru od 130.000€, pa ti to nece uvazit u jamstvu,

nego ces platiti oko 750€ za novu kvaku i dva nova senzora za keyless enter i lock.

 

Moj PC  
1 1 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Ja ti imam na svome Formuli force ex, neznam dali ti pasu pa si zamjeni(stoje mi doma u skladistu), imao sam 2 komada cca 10g oko 200000 sati simulacija ta plastika nema ogrebotine.Cudno da ti je to puklo!

Ako nista drugo odi kod nekog bravara da ti napravi takvu metalnu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 14.1.2020 23:00 (Igrozni93).
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Vrana98

Ma piši Logitech-u supportu kako su ti gore napisali opiši kvar i da ne možeš više koristiti volan, a u dućanu ti ga nisu htjeli zamjeniti ni popraviti pa vidi što će oni reći.

I budi ljubazan napiši i da si volan kupio djetetu i da je on sad jako tužan što ne može koristiti volan uz svoju omiljeni igru.

Meni su recimo poslali novi miš G502 prije par godina koji sam kupio na Amazonu kojem se jedan gumb pokvario , a stari im nisam morao vratiti.

Poruka je uređivana zadnji put uto 14.1.2020 23:13 (hummer0).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Links Reklamacija
Vrana98 kaže...

Recite mi dragi ljudi što sada... kako dalje.. Prodavač koji mi je
vraćao volan mi nije ni dozvolio na kraju krajeva da ga i pogledam da vidim da nisu još nešto oštetili,

 Kakvi logitech support. To tek ako te odbije inspekcija. Kakvo kupovanje rezervnih djelova? To tek ako te svi odbiju...

 

Fino to sto si napisao sad saljes na trznu inspekciju i objasni slucaj. Fizicko ostecenje ne znaci da se jamstvo ne priznaje, to su nebuloze. Fizicko ostecenje kad se jamstvo ne priznaje pretpostavlja nesto sto je korisnik uzrokovao nestrucnim rukovanjem (isao na svoju ruku nesto popravljat), bacio proizvod, ispao mu, nije se drzao uputa bla bla ovo ono. Fizicko ostecenje koje je nastalo jer je dio na proizvodu defektan, te se proizvod FIZICKI ostetio pri njegovom regularnom koristenju itekako spada pod jamstvo i materijalni nedostatak. Kakve sve nebuloze tu citam nakon 50 stranica teme o pravima potrosaca.

 

Ako dopustis ovakvo ponasanje trgovca, pa na svoju ruku kontaktiras logitech support, ili sam kupis rezervni dio, pridonosis problemu da ce netko drugi imat isti takav problem, a trgovac ce i dalje loviti u mutnom. Na kraju krajeva, radi kako ti volja, ali ovo je za trznu inspekciju ocit materijalni nedostatak. Uopce vise ne bi se ni pozivao na jamstvo.

I proizvod prije preuzimanja si trebao pogledati i ni slucajno ne preuzeti ili pobogu nesto potpisati prije nego si se uvjerio da nema daljnjih ostecenja. Ne moze te nitko na to prisilit, mogao si komotno proizvod tamo ostavit.

5 godina
offline
Re: Links Reklamacija
sandokan111 kaže...

 Kakvi logitech support. To tek ako te odbije inspekcija. Kakvo kupovanje rezervnih djelova? To tek ako te svi odbiju...

 

 Hahaha. Pa prije ce od logitecha dobiti odgovor i novi proizvod nego sto pocne procedura kod nas. Ali, ako zeli biti mucenik za bolje sutra... . Nekada se stvarno cudim ljudima koji ne znaju u kojoj drzavi zive.

Pa nije ovo niti prvi niti zadnji puta da se neko obraca drito logitechu, jer sve ispadno daleko brze i bezbolnije.

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 1:12 (SamoPitam3).
9 godina
online
Re: Links Reklamacija
SamoPitam3 kaže...

Hahaha. Pa prije ce od logitecha dobiti odgovor i novi proizvod nego sto pocne procedura kod nas. Ali, ako zeli biti mucenik za bolje sutra... . Nekada se stvarno cudim ljudima koji ne znaju u kojoj drzavi zive.

Pa nije ovo niti prvi niti zadnji puta da se neko obraca drito logitechu, jer sve ispadno daleko brze i bezbolnije.

 I "drzava" ostaje takva dokle god nitko ne radi nista i ovakvim i slicnit trgovcima se dozvoli ovakvo poslovanje.

 

Nastranu to sto uopce nismo "ova drzava". Ovaj dio barem sasvim pristojno funkcionira, tko god je obavljao prijave u to se i sam uvjerio. Ovako pricaju obicno ljudi koji jednu prijavu nisu napisali te nikakvog kontakta s mingom nisu imali.

Svakako se moze obratit logitechu, moze sam kupit servisni dio, to je jos brze! A moze i doma jedno 10 sati varit tu plastiku i to je jos najbrze. Svakako su to sve opcije, on ce napravit ono sto mu je najdraze. Najispravnija opcija je redovitom procedurom rjesit to kako je zakonski navedeno i poslat prijavu. Sto vise prijava ovakvi trgovci dobiju, to ce manje muljat.

5 godina
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Pukao mu je problematican dio, koji se zateze i sazdan je od plastike. Naravno da plastika samo tako puca, a ti dokazuj da nisi plastiku francuskim kljucem zatezao pa je pukla. Nema tu sto da prvo ganja nase sluzbe. Ako netko zna za taj problem i bude mu brzinski pomogao to je logitech (poslati ce mu to sto je puklo sigurno besplatno). Naravno, moze i nase ganjati, ako mu je da glumi mucenika... S upitnim rezultatom naravno.

 
0 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Logitech G29 volan reklamacija
SamoPitam3 kaže...

Pukao mu je problematican dio, koji se zateze i sazdan je od plastike. Naravno da plastika samo tako puca, a ti dokazuj da nisi plastiku francuskim kljucem zatezao pa je pukla. Nema tu sto da prvo ganja nase sluzbe. Ako netko zna za taj problem i bude mu brzinski pomogao to je logitech (poslati ce mu to sto je puklo sigurno besplatno). Naravno, moze i nase ganjati, ako mu je da glumi mucenika... S upitnim rezultatom naravno.

Kakvim francuskim kljucem? Kakav upitan rezultat? O cemu ti pricas. Ti, i kao tebi slicni trgovci ili sto si vec s ovim plasenjem "s upitnim rezultatima" samo pridonosite ovome, a jasno je zasto. Evo da objasnim za one koji se boje ovakvih glupih floskula kojim se ljudi plase.

 

Proizvodjac napravi proizvod, napravi kako ga pricvrstit. Proizvodjac je svjetski renomiran i ima milione proizvoda iza sebe. Taj isti proizvodjac je itekako upoznat s problemima "pritezanja volana o stol". Napravio je to od plastike, napravio neke interne procedure i testove trajnosti istog. Odlucio taj proizvod s takvim oblikom plasirati na trziste, stavio na njega cijenu i garanciju. I sad se nadje nekih forumski user "samopitam" koji se sjetio francuskog kljuca, jer eto, proizvodjacu nikad u milion godina ne bi palo na pamet kakve sve gluposti ljudi mogu radit s njegovim proizvodima. Eto, apsolutno nikad se oni ne bi mogli sjetit tih stvari, nikakve kontrole kvalitete nemaju, nego onak, na blef izbacuju proizvod na trziste, pa eto, ako se ispostavi da ti nesto pukne, da su korisnici nezadovoljni, da ti brand gubi glas jer proizvodi pucaju pri koristenju (pa i kad ih stegnes francuskim kljucem), pa ti propadne prodaja. Sve je to tocno tako kako bi neki proizvodni gigant izdavao proizvode.

 

Ili je mozda situacija da su oni u proizvodnji odlucili igrati s rizikom "ljudi koji stezu to francuskim kljucem" ili kojima ce taj proizvod puknut radi kojeg god razloga, oni ce ga zamjenit, ostat na glasu kao super brand i to je to?

 

Bas me zanima koja je od te 2 situacije. Sam aludiras takodjer da je druga jer ce mu oni to "sami zamjenit". Stoga ako ce oni to sami zamjenit, zasto bi rezultati prijave ovakvog slucaja inspekciji "bili upitni"?? Jer servis sam iz svog djepa mjenja uredjaje? Jer trgovina sama iz svog djepa mjenja uredjaje? I dalje ne znas kako stvari funkcioniraju.. Ne, proizvodjac ce njima zamjeniti, samo se njima ne radi njihov posao i puno je lakse reci "fizicko ostecenje odje*bi" pa da se korisnik sam snalazi. I dok je tog stava dotle ce bit ovakvih tema i glupih postova koji plase ljude laznim duhovima kako je nesto "upitno" a samim time, kao i da se njemu nesto posebno iz toga moze dogodit, jer eto, ako posalje prijavu i ako iz nekog razloga bude odbijen u procesu ODMA SI JE ZAPECATIO SUDBINU i vise nemoze reklamaciju obavit nigdje, pa ni kod logitecha.

 

E pa nije tako. Ako mu logitech zamjeni direktno, onda ne postoji mogucnost da istu tu zamjenu ne moze obavit i preko trgovine, onako kako bi trebalo, onako kako bi trgovina trebala raditi svoj posao, a ne odje*avat okolo ljude nakon sto se proizvod proda jer im se eto, taj dio posla ne da obavljat jer u njemu nema zarade.

7 godina
protjeran
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Trgovina nije nikog odjebala - preuzela je robu - servis je provjerio i odbio je besplatni popravak.

 

Jedina greska u toj proceduri je ta, sto nitko nije javio da takvo ostecenje ne spada u jamstvo,

nego je potreban popravak uz normalnu cijenu zamjenskog dijela, kao i vrijednost sata rada utrosenog u tu zamjenu.

 

Tad vlasnik moze ili pristati na popravak, ili preuzeti uredjaj u istom stanju kojem ga je i predao na servis.

 

Kao sto sam vec napisao, Jaguar, kosta mnogo vise od 2000kn, nov, odvali plasticnu kvaku,

a pucaju, i nema jamstva - platis zamjenu kvake, eventualno ti izadju u susret sa boljom cijenom usluge zamjene, odnosno sati rada.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Vrana98 kaže...

 

 

 

Jel si poslao mail Logitechu sto se toga tice ? Oni ce ti javit dal to spada pod jamstvo ili ne, ovo je njihov odgovor kad sam imao cviljenje volana a garanciju u Linksu (Tresnjevka). Ovo sam cisto pitao ak budu isto ovak zahebavali.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 15:21 (hahhaajaads).
9 godina
online
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Čitatelj kaže...

Trgovina nije nikog odjebala - preuzela je robu - servis je provjerio i odbio je besplatni popravak.

I onda se posalje prijava inspekciji jer ti je proizvod za vrijeme normalnog koristenja postao neupotrebljiv. Samim time, takav proizvod se ili

a) povlaci iz prodaje ako su svi na isti nacin defektni a svim korisnicima obavi povrat novca

b) zamjeni se za novi koji nije defektan

c) obavi povrat novca

 

Jasno je koju opciju ce proizvodjac izabrat. Ako iz nekog razloga stedi na kvaliteti kontrole, radi to sasvim svjesno, i bez problema ce proizvod zamjeniti.

Samim time, po slanju prijave ces vidjet kako ce se odjednom iznaci nacin da se kupcu izda novi proizvod, a 100% to trgovac nece obaviti iz svog djepa.

Čitatelj kaže...

Jedina greska u toj proceduri je ta, sto nitko nije javio da takvo ostecenje ne spada u jamstvo,

nego je potreban popravak uz normalnu cijenu zamjenskog dijela, kao i vrijednost sata rada utrosenog u tu zamjenu.

 Osim sto to nije slucaj ovdje. Ovo je ocit primjer nekvalitetnog djela, samim time, spada pod materijalni nedostatak. Sve cisto i jasno po zakonu.

Čitatelj kaže...
Kao sto sam vec napisao, Jaguar, kosta mnogo vise od 2000kn, nov, odvali plasticnu kvaku,

a pucaju, i nema jamstva - platis zamjenu kvake, eventualno ti izadju u susret sa boljom cijenom usluge zamjene, odnosno sati rada.

 I ovo spada pod materijalne nedostatke. Apsolutno nebitno dal je jagual il nije. Ako ti pukne plasticna kvaka onda je trebaju zamjenit.

Eto meni je ventilator na autu nakon 3g puko, auto ima 5g garancije, zamjenili su bez pitanja. Ne vozim jaguara, mozda i bolje ako ti vozis pa ove stvari placas.

7 godina
protjeran
offline
Logitech G29 volan reklamacija

1. Ti ne mozes dokazati da plastika pukla nakon "normalnog koristenja",

s obzirom da to nije plastika od BIC olovke, koja pukne kad ju krivo pogledas,

nego ima odredjenu elasticnost, stvar je do toga da je ili krivo montirano,

ili koristeno na neadekvatan nacin, ili jos gore - uporabom sile. A ti dokazi suprotno.

Ne mozes

 

2. Ti si zabrijao. Nikakav materijalni nedostatak - da takav postoji, povuklo bi se iz prodaje,

ili bi pisala obavjest na webu da nedostatak postoji, te bi preko distributera o tome trgovine i servisi bili obavjesteni.

A ti dokazi suprotno. Ne mozes

 

3. Ne, ne spada u materijalne nedostatke. Ti si blago receno mutav. Otkinuti kvaku FIZICKI

nije isto kao i pucanje ventilatora bez FIZICKOG kontakta. A ti dokazi suprotno. Ne mozes

 

I ne quotaj me jer ja ne pisem nikad tebi direktno, osim ovog puta. Jer si mutav

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 17:44 (Čitatelj).
Moj PC  
1 1 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija

Što ako je ta plastika već tvornički napravljena lošije kvalitete nego ostali?

Naravno da to ne mogu dokazat,ali jedino da možda upitam Logitech 

kakvu povijest imaju sa problemima u vezi toga i dadnu mi neku potvrdu?

10 godina
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Vrana98 kaže...

Što ako je ta plastika već tvornički napravljena lošije kvalitete nego ostali?

Naravno da to ne mogu dokazat,ali jedino da možda upitam Logitech 

kakvu povijest imaju sa problemima u vezi toga i dadnu mi neku potvrdu?

 Doslovno sam stavio sliku gore pa si pogledaj...

16 godina
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Imao dva mjeseca gajnc novo kupljenog s svakodnevnim korištenjem, a to znači svaki dan se volan (de)montirao s stola i nisam imao problema s nogama. Nadam se da će ti Links izaći u susret po drugi put.

LOL: Crobrother
Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Zato i hoću to rješiti jer sam oćito jedini...
4 godine
protjeran
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Inace to cudo  neznam s cim trebas uhvatiti i ici zatezati(vjerovatno papagajkama)da bi to mogao potrgati, svoje sam zatezao kao manijak dok se nisu urezali u ivericu, eno ih izgledaju kao nove, tako da vjerujem da ti to trebaju reklamirati jer je to top proizvod koji treba trajati godinama i trpjeti poprilicne sile naprezanja! Dobio si odgovor iz logitecha samo im to proslijedi.

Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Vrana98 kaže...
Zato i hoću to rješiti jer sam oćito jedini...

 Zato piši supportu Logitech i oni  će ti vrlo brzo reći što da radiš. Možda kažu da ovi papci moraju dati novi volan ili popraviti tvoj i onda će to i napraviti. 

Samo provjeri jel tvoj ima kakav serijski broj da ti ne uvale nešto korišteno.

15 godina
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Čitatelj kaže...

1. Ti ne mozes dokazati da plastika pukla nakon "normalnog koristenja",

..

 -kupac ne mora ništa dokazivati, ako želi trogvac servis nek to dokazuje.. proizvod mora biti takav da izdrži normalno korištenje.. tj osim znakova piljenja-čekića i sl što se kod zaprimanja reklamacije vizualnim pregledom zapisuje kao stanje, u ovom slučaju, mada je fizičko oštećenje mora biti pokriveno jamstvnom.. ako nije tad se po onsnovi mat.nedostatka žali, traži i dobije novo ili povrat.

(+ par postova sandokana. čitati i prijavit inspektoratu, mingo.hr.. nakon tog će idući dan biti riješeno..).

+ kupac, nisi trebao preuzeti nepopravljeno. Traži svoja prava, + ne zaobilazno, jer time samo produljujemo promjenu u ponašanju tj provođenju zakona-prava kupca. Tj kako želiš, kako misliš da je tebi bolje..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
online
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Čitatelj kaže...

1. Ti ne mozes dokazati da plastika pukla nakon "normalnog koristenja",

Nista ja ne moram dokazivati. Zakon jasno nalaze tko sto dokazuje i kada. Prvih 6 mj. od kupnje vjestacenje placa trgovac. Nakon toga (od 6 do 24) placa onaj koji izgubi spor ( s tim da prvobitno vjestacenje placa kupac, pa se refundira ako se dokaze u procesu da je u pravu)

Zakon o obveznim odnosima, clanak 400, stavak 3.

Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Teret dokazivanja je na prodavatelju, ne na kupcu. Nista on ne mora dokazivat.

 

Stoga, kad smo to sad ustanovili, ako sam nesto koristio normalno, ocekujem i normalno ponasanje. On ako je pilio drske, lupao ih cekicem ili sto vec, to se lako vidi. Sve ostalo, spada u domenu materijalnog nedostatka, ne "fizickog ostecenja i odbijanja jamstva" kako su mu naveli.

Čitatelj kaže...
2. Ti si zabrijao. Nikakav materijalni nedostatak - da takav postoji, povuklo bi se iz prodaje,

ili bi pisala obavjest na webu da nedostatak postoji, te bi preko distributera o tome trgovine i servisi bili obavjesteni.

A ti dokazi suprotno. Ne mozes

Nista ja nisam zabrijao. Ni prvi ni zadnji put da pricas nebuloze te zakone ne poznajes. Normalno da tako nesto ne postoji, stoga je jedno od ona druga 2 slucaja. Vracamo se ponovno na dokazivanje, teret dokaza je na prodavatelju. Gore sam ti zakon citirao.

Čitatelj kaže...
3. Ne, ne spada u materijalne nedostatke. Ti si blago receno mutav. Otkinuti kvaku FIZICKI

nije isto kao i pucanje ventilatora bez FIZICKOG kontakta. A ti dokazi suprotno. Ne mozes

Normalno da spada. Ti ako ces te stvari placat placaj. Ja necu i ne budem. I ponovno, nista ja ne dokazujem.

Čitatelj kaže...
I ne quotaj me jer ja ne pisem nikad tebi direktno, osim ovog puta. Jer si mutav

Zaboli me kome pises. Pises gluposti, ja quotam gluposti i raskrinkavam iste. Nemoj pisat gluposti i vjerojatno te nikad vise spomenut necu.

7 godina
protjeran
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Gle, ne kenjaj previse. Takve prepotentne tipove kao ti je lako opisati.

Uhvatio si se jednog i to meljes svaki put. "Fizicki nedostatak" - kakav nedostatak?

To je mehanicko ostecenje. Koristi malo "common sense", a ne stalno ispocetka ponavljati jedno te isto,

sto nema smisla. Al takve kao ti je common sense odavno napustio. Presli preko nasipa,

preko veze ih zaposlili u INA-i, tako tamburaju i ne rade nista, a misle da su popili pamet svijeta.

Znam takve profile ljudi. Najcesce su zapeli u vremenu i treba im pomoc. Drugacije se to ne moze ni obrazloziti,

zasto bi osoba od 35 godina imala lapu do guzice i bradu do pupka, i to sve skupa izgleda neuredno,

osim da su zapeli u vremenu i da se stalno ponavljaju iz dana u dan, kako ti to ovdje i radis.

 

Lijeci se

Poruka je uređivana zadnji put čet 16.1.2020 7:55 (Čitatelj).
Moj PC  
2 1 hvala 0
9 godina
online
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Čitatelj kaže...
"Fizicki nedostatak" - kakav nedostatak?

To je mehanicko ostecenje.

Ovo je ocit primjer materijalnog nedostatka. Ne fizickog, materijalnog. Formulacija "fizicki nedostatak" ne postoji u zakonu, stoga je ne mozes koristit, pa bih te molio i da prestanes, ili barem ne pricas da je ja spominjem vec me citiraj kako spada. Koliko nista ne razumijes, a i dalje drobis eseje pokazujes svakim svojim postom. Zaboli mene da ti nista ne razumijes, placaj svoje kvake od jaguara 10 puta godisnje ako hoces, ali ne drobi po forumu da je to tako, da to tako treba i sto sve vec ne. Kao sto rekoh, kad prestanes trabunjat gluposti, vjerojatno te vise nikad necu quotat.

Čitatelj kaže...

Gle, ne kenjaj previse. Takve prepotentne tipove kao ti je lako opisati.

Koristi malo "common sense", a ne stalno ispocetka ponavljati jedno te isto,

sto nema smisla. Al takve kao ti je common sense odavno napustio. Presli preko nasipa,

preko veze ih zaposlili u INA-i, tako tamburaju i ne rade nista, a misle da su popili pamet svijeta.

Znam takve profile ljudi. Najcesce su zapeli u vremenu i treba im pomoc. Drugacije se to ne moze ni obrazloziti,

zasto bi osoba od 35 godina imala lapu do guzice i bradu do pupka, i to sve skupa izgleda neuredno,

osim da su zapeli u vremenu i da se stalno ponavljaju iz dana u dan, kako ti to ovdje i radis.

 

Lijeci se

 I ja sam preso preko nasipa :)))))))))))

 

Evo jedna za tebe kad vec dajemo psiholoske profile iz guzice, a ja jeli, imam veliku pa ako treba lako iz nje izvucem analizu :)

Ti si tipicni otpadak iz drustva koji skole vidio nije, a roditelji te nisu nigdje mogli uguziti jer veza nisu imali, pa si cijele dane s ekipicom provodio na zidicu ispijajuci pive i razglabao kako je ovaj ili onaj uguzen na neko drzavni posao i zivot mu je postao sredjen, te nemozes nikako objasnit sebi zasto ti te srece nemas, ne obaziruci se pri tome da nisi mogao neku postenu skolu zavrsit i sam to rjesit. Onda si otiso konobarit u Austriju u nadi velikih novaca, jer konobari tamo zaradjuju vise nego IT strucnjaci u hrvatskoj (tako je ekipa po zidicu pricala). Dok si konobario, vjerojatno si se na nekom nocnom tecaju prekvalificirao u "sistemca" (sto je ekvivalent 5g fakulteta u HR, ekipica story) dok si ucio jezik da se bolje integriras u drustvo, pa se zaposlio u nekoj firmi da prespajas kablove i potpisujes nalog za primitak opreme. Sad si opet tamo zaglavio na dnu austrijskog drustva jer nije to sve bas kako je ekipica pricala po zidicu. Niti su te austrijanci prihvatili, niti imas prijatelje, osjecas se usamljeno i svaki dan zalis za Hrvatskom. Htio bi da te netko prihvati, da se dodjes pokazat ekipici sa zidica "kako si uspio", ali nikog ne zanima vise, ni Austrijance ni Hrvate jer vise nikom ne pripadas. I sad u tom bezdanju, si odlucio pametovat Hrvatima koji su ostali u domovini jer su ti svi ostali krivi "sto si ti morao otic" i sto "drustvo u Hrvatskoj" ne valja pa lupetas gluposti po forumu.

 

How'd i do?

Sigurno nisam fulo vise neg si ti. :)

7 godina
protjeran
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Kao i uvjek, fulao si ceo fudbal.

Zavrsio sam fakultet u Ljubljani jos za vrijeme Juge, u zivotu nisam konzumirao alkohol,

osim ako se casa vina ili pjenusca na sluzbenim sastancima broji, onda da, ali da bi se napio, ne pada mi napamet.

U slobodno vrijeme ne visim na "zidicima", nego sam negdje na planinama medju divokozama,

geocaching, ako ti to ista znaci. Vjerovatno ne, u birtijama nema geocachinga, pa sigurno ni ne znas sta je to.

Googlaj si.

 

U zivotu sam radio samo u IT-u, nikad nista manje od toga, i planiram da tako i ostane.

A prijatelja imam zaista malo, tu si u pravu - jer prijatelj se moze smatrat samo mali broj ljudi - sve drugo su poznanici.

Osoba koja misli da ima puno prijatelja, vrlo lako se zajebe u zivotu. Treba paziti koga se smatra prijateljom,

poznanikom, radnim kolegom i slicno. Ali vjeruj mi, u cijeloj EU imam dovoljno prijatelja, da gdje god podjem,

imam besplatan smjestaj, klopu i druzenje. Sta ces bolje od toga?

Moj PC  
2 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija

Sa poštovanjem, ali nisam se javio na forum i zatražio savijet da bi mi rekao netko da odustanem od svega.

Da sam hio biti ovca i ostati u komfort zoni te odlučio uraditi apsolutno ništa u vezi toga onda ne bih ni pisao 

išta na forum...

Zahvala svima na savijetima, poštujem svačije mišljenje danas ću poslje posla napisati mail Logitechu.

Javim svima šta će mi reći. 

9 godina
online
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Čitatelj kaže...

Kao i uvjek, fulao si ceo fudbal.

 Jest. I sad da ja izlozim kako si ti fulao sve sto si mogao, prvenstveno to sto sam sam sebe zaposlio jos na faksu tako da mi veze ne trebaju niti sam ih ikad imao ili bio zaposlen u drzavnoj firmi, itd itd itd.

 

Sve to i dalje ne umanjuje koje gluposti bubetas po forumu u vezi stvari koje ne znas. Okani se toga i bude bolje.

4 godine
neaktivan
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija
hahhaajaads kaže...
Vrana98 kaže...

 

 

 

Jel si poslao mail Logitechu sto se toga tice ? Oni ce ti javit dal to spada pod jamstvo ili ne, ovo je njihov odgovor kad sam imao cviljenje volana a garanciju u Linksu (Tresnjevka). Ovo sam cisto pitao ak budu isto ovak zahebavali.

 

 

 Još mi nisu odgovorili. Daj mi reci jesi na njihov neki mail pisao ili?

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 18.1.2020 11:36 (Vrana98).
16 godina
offline
Re: Logitech G29 volan reklamacija
Vrana98 kaže...
hahhaajaads kaže...
Vrana98 kaže...

 

 

 

Jel si poslao mail Logitechu sto se toga tice ? Oni ce ti javit dal to spada pod jamstvo ili ne, ovo je njihov odgovor kad sam imao cviljenje volana a garanciju u Linksu (Tresnjevka). Ovo sam cisto pitao ak budu isto ovak zahebavali.

 

 

 Još mi nisu odgovorili. Daj mi reci jesi na njihov neki mail pisao ili?

 

 ne salje se mail nego preko weba imas formu koju popunis i onda cekas odgovor

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
10 godina
offline
Logitech G29 volan reklamacija

Tako je. A druga mogucnost da dobijes brzi odgovor je da preko reddita nadjes logitech support membera, javis mu se da to je to i to problem (u kratkim crtama) i on ce ti poslat oko 8 tocaka koje ces popunit.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice