Naime kupio sam Logitech G29 volan za PC u poslovnici Links-a na Dankovečkoj 31.12.2019.
Platio sam ga 2000 kn i odnio kući da ga isprobam. Imao sam ga svega tri dana,
koristio ga moguće svega 8 sati! I eto naime pukla je nožica/stega kojom se volan pričvršćuje za stol
ili drugu podlogu. Naime bio sam prosto iznenađen da nešto što vrijedi 2000 kn može samo tako puknuti..
Ta stega je naime napravljena od neke vrste plastike, ali podosta debela i nije mi naravno bilo jasno kako.
Naravno da sam bio ljutit, ali bez dizanje panike otišao sam u poslovnicu u kojoj sam i kupio sami proizvod te
podigao reklamaciju na sami volan. Znao sam da prodavač koji tamo radi nije mogao ništa previše učiniti za mene
što se tiće toga. Rekao mi je da treba uzeti samo par podataka i zatražio me da opišem što se točno dogodilo.
Napisao sam da sam prispojio sami volan po svim uputama danim te ga poćeo koristiti, nakon već samo par sati
imao sam problema.. stege nisu funkcionirale kako trebaju te se volan nije uvijek držao na svome mjestu i nije
ga se dalo nikako montirati kako spada. Svako malo sam morao ponovo odvrnuti pa zavrnuti te stege.. Dok naravno
više je i samoj stegi oćito dosadilo to stezanje pa je odlućila i puknuti.. zamolio sam da ju poprave/zamjene ili
neka mi pruže novi proizvod ako ovaj nije popravljiv.. mislio sam da sa jamstvom kojeg su mi dali i mogu
zatražiti popravak. Naravno čekao sam punih tjedan dana jer su morali prvo proizvod poslati u svoj servis da
se utvrdi kakvo je oštećenje.. Zove me isti prodavač kod kojeg sam i podigao reklamaciju da je volan vraćen iz servisa
u trgovinu i da ga mogu doći podići.. nije rekao jel su rješili šta ili ne, a nisam imao i vremena za pitati
jer sam bio na poslu. Tako da nakon posla sam otiša u poslovnicu vidjeti što je sa samim volanom. Prodavač mi
je rekao da volan nije popravljen s obzirom da se radi o fizičkom oštećenju.. Mislim kakav je to servis kojem
je potrebno tjedan dana da bi utvrdili nešto što ja već znam i napravili ništa po pitanju toga. Ja sad imam
proizvod koji nije upotrebljiv a plaćen je. Recite mi dragi ljudi što sada... kako dalje.. Prodavač koji mi je
vraćao volan mi nije ni dozvolio na kraju krajeva da ga i pogledam da vidim da nisu još nešto oštetili, ali u svakom slučaju
nisam mogao ga nigdje ni isprobati da vidim je li radi kako spada... Ali ako sam ga mislio uzeti sa sobom
morao sam potpisati da se slažem da nema nikakvih oštećenja i ako naletim na koje kod kuće kada uzmem proizvod
da oni ne odgovaraju za to oštećenje. Čitao sam na stranim forumima da ima ljudi koji su imali iste probleme,
ali većina nije imala problema sa reklamacijom, naime informirao sam se da ponekad te stege znaju pucati jer su
već u samoj tvornici napravljeni lošije kvalitete. Isto tako da do pucanja može i doći zato što volan ima dual feedback, dva
motora koja daju vrstu otpora tokom korištenja volana, te da zbog tih ponekih silina može i puknuti sama stega.
Reklamacije se uvažavaju drugdje radi ovakvih sličnih problema, ali ne i u Linksu. U Linksu misle da si
ga okinuo nogom pa je potrgan. Ja ne želim povrat novca ili tako nešto, ja želim samo da proizvod koji sam
platio i bude upotrebljiv. Ja ga mogu sam popraviti, ja mogu naručiti drugu stegu preko interneta i sam zamjeniti, ali
trenutačno ni iz kutije ga ne bi smio izvaditi da nebi izgubio pravo na svoje jamstvo.. Di da se javim, kome da se
obratim i je li uopće mogu išta dobiti iz toga?