Mindfactory.de Iskustva

poruka: 97
|
čitano: 71.582
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Mindfactory.de Iskustva

Pozdrav ljudi, imam pitanje vezano za njemačku stranicu mindfactory.de.

 

Naime, oni ne shippaju u Hrvatsku, ali nekoliko ljudi mi je reklo da postoji nekakva stranica posrednik preko koje se može staviti Njemačka adresa za shipping, pa posrednička stranica od tamo pošalje tebi. Da li je netko nešto uspješno naručio sa te stranice i ako je može li malo pojasniti proces.

 

Znam da ima još ostalih njemačkih stranica koje dostavljaju hardware, ali mislim da je mindfactory.de daaaleko najjeftiniji od svih. Bilo koja druga stranica za hardware je također dobrodošla.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

Bilokoja posrednicka kompanija ce to odradit. Na tebi je samo da vidis koja ti najmanje troska radi. Koristio sam https://www.mailboxde.com/ i eurosender. Sve uredno obavljeno. Trenutno mi bas nesto stize preko tiptransa s njemacko zalandoa pa cemo vidjet i kako ce to proc. Nemas tu puno filozofije, na stranici ti opisu kako moras adresu upisat. Obicno to bude njihova adresa, tvoje ime i negdje, ovisno kako ko tvoj neki pretinac po kojem se zna kome ide. Kad stigne, vidis koliki ti je shipping do tebe i to je to. Kalkulator na stranicama ti otprilike ok izracuna koliko bi te to doslo. Eurosender mi je trebao i za mene su pokupili paket u skladistu i prosljedili do mene, ali to mozes i sam preko dpd-a narucit recimo. Da ti, ako firma ima "preuzimanje" u skladistu, oni preuzmu u njemackom skladistu i dovedu do tebe. Mislim da je u sklopu usluga koje idu pod dpd classic.

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

I šta se dešava  kada se nešto pokvari kome šalješ? direktno na mindfactory ili posredniku, mislim da onda tek slijede komplikacije jer ce onda ducan slati nazad posredniku pa onda on tebi itd.. bolje da platis nesto malo vise i kupis na casekingu 

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
njuskac kaže...

I šta se dešava  kada se nešto pokvari kome šalješ? direktno na mindfactory ili posredniku, mislim da onda tek slijede komplikacije jer ce onda ducan slati nazad posredniku pa onda on tebi itd.. bolje da platis nesto malo vise i kupis na casekingu 

 Kako mislis kome saljes? Kakve komplikacije? Ti kad nesto kupis platio si svojom karticom (ili kako vec) i racun je na tvoje ime, ne na ime posrednicke firme. Samim time, ugovor je izmedju tebe i trgovine (u ovom slucaju taj mindfactory) za ono sto si kupio. To gdje je dostavljeno je nebitno.

 

Sto se tice tehnike, slazem se da se ne isplati zaje*avat ako nisi siguran kakav odnos imaju s kupcem pri reklamacijama, ali vise sam odgovarao sto se tice posrednickih firmi. Iskustva s mindfactory nemam. Ako uzimam tehniku vani uzimam samo s amazona jer imaju bolji odnos nego lokalci.

10 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
sandokan111 kaže...
njuskac kaže...

I šta se dešava  kada se nešto pokvari kome šalješ? direktno na mindfactory ili posredniku, mislim da onda tek slijede komplikacije jer ce onda ducan slati nazad posredniku pa onda on tebi itd.. bolje da platis nesto malo vise i kupis na casekingu 

 Kako mislis kome saljes? Kakve komplikacije? Ti kad nesto kupis platio si svojom karticom (ili kako vec) i racun je na tvoje ime, ne na ime posrednicke firme. Samim time, ugovor je izmedju tebe i trgovine (u ovom slucaju taj mindfactory) za ono sto si kupio. To gdje je dostavljeno je nebitno.

 

Sto se tice tehnike, slazem se da se ne isplati zaje*avat ako nisi siguran kakav odnos imaju s kupcem pri reklamacijama, ali vise sam odgovarao sto se tice posrednickih firmi. Iskustva s mindfactory nemam. Ako uzimam tehniku vani uzimam samo s amazona jer imaju bolji odnos nego lokalci.

 Ako se npr. grafička pokvari, ti šalješ nazad u ducan ,a ducan kome? tebi ne moze jer nemaju dostavu u Hr, dakle onda opet posredniku koji uzima proviziju i onda on tebi, zar nije jednostavnije kupit od ducana koji dostavlja direktno u HR i platiti nešto sitno više, kupio bi u mindfactory isključivo ako je razlika stvarno velika u cijeni ali koliko vidim nije tolika razlika s obzirom da se plaća i posredniku.

Druga stvar prodaš grafičku u Hrvatkoj trecoj osobi i njoj se pokvari, ako račun glasi na tvoje ime trecoj osobi nece priznati garanciju ,sve mora ici sa imena vlasnika i adrese i to su mi rekli u više ducana i onda opet se ti moras sa tim bavit, slati , po oni posredniku pa on trebi pa ti kupcu itd.. previse komplikacija.

9 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
njuskac kaže...

Ako se npr. grafička pokvari, ti šalješ nazad u ducan ,a ducan kome? tebi ne moze jer nemaju dostavu u Hr, dakle onda opet posredniku koji uzima proviziju i onda on tebi, zar nije jednostavnije kupit od ducana koji dostavlja direktno u HR i platiti nešto sitno više, kupio bi u mindfactory isključivo ako je razlika stvarno velika u cijeni ali koliko vidim nije tolika razlika s obzirom da se plaća i posredniku.

Druga stvar prodaš grafičku u Hrvatkoj trecoj osobi i njoj se pokvari, ako račun glasi na tvoje ime trecoj osobi nece priznati garanciju ,sve mora ici sa imena vlasnika i adrese i to su mi rekli u više ducana i onda opet se ti moras sa tim bavit, slati , po oni posredniku pa on trebi pa ti kupcu itd.. previse komplikacija.

Ako se graficka pokvari imas garanciju, bez obzira na koga glasi racun. Neznam sto je tebi tko potvrdjivao ili nije, graficka ima garanciju jer je graficka, ne jer je kupio ivo ivic. Znaci tu si u krivu. Ja ako sam prodao graficku vise se njome ne moram bavit, a sto ce kupac radit me isto ne zanima. Puno hipotetskih moras ovo moras ono a u biti ne moras nista. Pri narucivanju s ovakvih stranica jedino sto moras je upoznat se kakvi su u vezi reklamacija i prosudit dal ti se isplati ili ne, sve ostalo ne moras.

 

Osobno, sto ce ko kasnije morat slat preko posrednicke tvrtke, prodavat trecoj osobi i druge stvari ne zanima me ni najmanje. Drugi put ti vec pisem da sam odgovorio u vezi posrednicke sluzbe. Netko kupuje i u edigitala uza svih 50 stranica negativnih iskustava.

10 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
sandokan111 kaže...
njuskac kaže...

Ako se npr. grafička pokvari, ti šalješ nazad u ducan ,a ducan kome? tebi ne moze jer nemaju dostavu u Hr, dakle onda opet posredniku koji uzima proviziju i onda on tebi, zar nije jednostavnije kupit od ducana koji dostavlja direktno u HR i platiti nešto sitno više, kupio bi u mindfactory isključivo ako je razlika stvarno velika u cijeni ali koliko vidim nije tolika razlika s obzirom da se plaća i posredniku.

Druga stvar prodaš grafičku u Hrvatkoj trecoj osobi i njoj se pokvari, ako račun glasi na tvoje ime trecoj osobi nece priznati garanciju ,sve mora ici sa imena vlasnika i adrese i to su mi rekli u više ducana i onda opet se ti moras sa tim bavit, slati , po oni posredniku pa on trebi pa ti kupcu itd.. previse komplikacija.

Ako se graficka pokvari imas garanciju, bez obzira na koga glasi racun. Neznam sto je tebi tko potvrdjivao ili nije, graficka ima garanciju jer je graficka, ne jer je kupio ivo ivic. Znaci tu si u krivu. Ja ako sam prodao graficku vise se njome ne moram bavit, a sto ce kupac radit me isto ne zanima. Puno hipotetskih moras ovo moras ono a u biti ne moras nista. Pri narucivanju s ovakvih stranica jedino sto moras je upoznat se kakvi su u vezi reklamacija i prosudit dal ti se isplati ili ne, sve ostalo ne moras.

 

Osobno, sto ce ko kasnije morat slat preko posrednicke tvrtke, prodavat trecoj osobi i druge stvari ne zanima me ni najmanje. Drugi put ti vec pisem da sam odgovorio u vezi posrednicke sluzbe. Netko kupuje i u edigitala uza svih 50 stranica negativnih iskustava.

 Ako sam grafičku kupio od pere perića i na računu je njegovo ime onda u slučaju da ducan nema zamjensku grafičku i mora isplatiti povrat novaca, novac se isplaćuje peri periću, a ne meni, ako na računu nema imena i prezimena onda tih problema nema. Koju sam god stvar kupio van HR uvijek je pisalo ime i prezime na računu, također sam kontaktirao jedan ducan u HR prije kupovine rabljene grafičke i rekli su mi da pazim da racunu ne pise ime i prezime ili da nije na ime firme jer cu imat problema kod reklamacije, kolegi na alza shopu nisu htjeli poslatzi grafičku na njegovu adresu nego na adresu vlasnika sa računa itd. imam sluzbeni odgovor od jednog HR dućana sta se toga tiće.

To sto tebe ne zanima ne znaci da nekoga drugoga ne zanima, mene npr. zanima kada prodam nesto da ne moram se kasnije time baviti, jer nisam đubre koje neće pomoci covjeku koji je kupio nešto od mene,a da imam sto manje komplikacija upozorim svakog kupca kako stvari stoje pa makar to i ne prodao.

Sa edigitalom nisam imao problema, i dokle god ne budem imao problema cu tamo kupovati.

 

 

 

 

 

 

 

9 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
njuskac kaže...

Ako sam grafičku kupio od pere perića i na računu je njegovo ime onda u slučaju da ducan nema zamjensku grafičku i mora isplatiti povrat novaca, novac se isplaćuje peri periću,

Rofl. Daj se dogovori sto zagovaras. Prvo nema garanciju, sad problemi s povratom novca :) Jel onda ima garanciju? :P Ako ima onda smo to rjesili.

njuskac kaže...

također sam kontaktirao jedan ducan u HR prije kupovine rabljene grafičke i rekli su mi da pazim da racunu ne pise ime i prezime ili da nije na ime firme jer cu imat problema kod reklamacije. imam sluzbeni odgovor od jednog HR dućana sta se toga tiće.

Haha, ajde kad vec imas i sluzbeni odgovor napisi koji te to ducan zavaljao? Ili je mozda racun na firmu?

njuskac kaže...

To sto tebe ne zanima ne znaci da nekoga drugoga ne zanima, mene npr. zanima kada prodam nesto da ne moram se kasnije time baviti, jer nisam đubre koje neće pomoci covjeku koji je kupio nešto od mene,a da imam sto manje komplikacija upozorim svakog kupca kako stvari stoje pa makar to i ne prodao.

Kad budes odrastao shvatit ces koliko tvoje vrijeme vrijedi, a mozda i neces, neznam. Kad nesto prodas to vise nije tvoje niti tvoja briga. Djubre si ako prodas nesto sto je pokvareno, ili je pred kvarom i zavaljas kupca, ne ako si prestao brinuti o necemu sto nije tvoje vlasnistvo vise. Ti uvijek mozes nekom pomoc, ne vidim gdje se opce pise da to nemozes, ali ti to NE MORAS, a svakako nisi djubre ako to ne napravis jer kupac i bez tebe moze ostvarit sva prava. Eventualno sklopite ugovor o prodaji ako kupca brine tvoje ime napisano i tu sva briga staje.

njuskac kaže...

To sto tebe ne zanima ne znaci da nekoga drugoga ne zanima

Onda prestani citirat mene jer meni odgovaras onda.

njuskac kaže...
Sa edigitalom nisam imao problema, i dokle god ne budem imao problema cu tamo kupovati.

 A s ovim je sva moja komunikacija oko garancije s tobom rjesena jer nisi dovoljno ozbiljan.

11 godina
neaktivan
offline
Mindfactory.de Iskustva

Hvala Vam svima na odgovorima, samo vezano direktno za mindfactory.de stranicu me zanima sljedeće:

 

S obzirom da postoji Shipping i Billing adresa, kao shipping adresu bih trebao staviti tu njemačku navedenu adresu, a kao billing adresu svoju hrvatsku adresu gdje će mi isporučiti paket.

 

Imam problem zato jer s obzirom da stranica od mindfactory.de ne dostavlja ništa unutar Hrvatske, također kao i tu billing adresu ne mogu navesti hrvatsku adresu. Kako da onda to riješim :S

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
sandokan111 kaže...
njuskac kaže...

Ako sam grafičku kupio od pere perića i na računu je njegovo ime onda u slučaju da ducan nema zamjensku grafičku i mora isplatiti povrat novaca, novac se isplaćuje peri periću,

Rofl. Daj se dogovori sto zagovaras. Prvo nema garanciju, sad problemi s povratom novca :) Jel onda ima garanciju? :P Ako ima onda smo to rjesili.

njuskac kaže...

također sam kontaktirao jedan ducan u HR prije kupovine rabljene grafičke i rekli su mi da pazim da racunu ne pise ime i prezime ili da nije na ime firme jer cu imat problema kod reklamacije. imam sluzbeni odgovor od jednog HR dućana sta se toga tiće.

Haha, ajde kad vec imas i sluzbeni odgovor napisi koji te to ducan zavaljao? Ili je mozda racun na firmu?

njuskac kaže...

To sto tebe ne zanima ne znaci da nekoga drugoga ne zanima, mene npr. zanima kada prodam nesto da ne moram se kasnije time baviti, jer nisam đubre koje neće pomoci covjeku koji je kupio nešto od mene,a da imam sto manje komplikacija upozorim svakog kupca kako stvari stoje pa makar to i ne prodao.

Kad budes odrastao shvatit ces koliko tvoje vrijeme vrijedi, a mozda i neces, neznam. Kad nesto prodas to vise nije tvoje niti tvoja briga. Djubre si ako prodas nesto sto je pokvareno, ili je pred kvarom i zavaljas kupca, ne ako si prestao brinuti o necemu sto nije tvoje vlasnistvo vise. Ti uvijek mozes nekom pomoc, ne vidim gdje se opce pise da to nemozes, ali ti to NE MORAS, a svakako nisi djubre ako to ne napravis jer kupac i bez tebe moze ostvarit sva prava. Eventualno sklopite ugovor o prodaji ako kupca brine tvoje ime napisano i tu sva briga staje.

njuskac kaže...

To sto tebe ne zanima ne znaci da nekoga drugoga ne zanima

Onda prestani citirat mene jer meni odgovaras onda.

njuskac kaže...
Sa edigitalom nisam imao problema, i dokle god ne budem imao problema cu tamo kupovati.

 A s ovim je sva moja komunikacija oko garancije s tobom rjesena jer nisi dovoljno ozbiljan.

 Novac se vraca na ime na računu

Proslijedim ti sluzbeni odgovor na mail nije problem

Odrastao sam nažalost, da bar nisam, vrijeme prebrzo prolazi.

 

10 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
Jessper kaže...

Hvala Vam svima na odgovorima, samo vezano direktno za mindfactory.de stranicu me zanima sljedeće:

 

S obzirom da postoji Shipping i Billing adresa, kao shipping adresu bih trebao staviti tu njemačku navedenu adresu, a kao billing adresu svoju hrvatsku adresu gdje će mi isporučiti paket.

 

Imam problem zato jer s obzirom da stranica od mindfactory.de ne dostavlja ništa unutar Hrvatske, također kao i tu billing adresu ne mogu navesti hrvatsku adresu. Kako da onda to riješim :S

 Kontaktiraj direktno ducan i pitaj tako si najsigurniji  , jesi pogledao cijene na caseking? ok su cijene i dostavljaju u HR, naručivao sam par puta stiglo kroz 3 dana.

7 godina
protjeran
offline
Mindfactory.de Iskustva

Pa nije bitno preko koga ide roba.

 

Na tebe glasi kupovina, samo je adresa slanja drugacija, a nitko ti ne brani da ti kao vlasnik promjenis adresu.

 

Ali sto se tice garancije, jamstvo je naravno na ime. XFX je mislim jedan od rijetkih koji uz graficku karticu

dostavlja karticu u koju se upisuju podatci prilikom promjene vlasnika, tako da drugi vlasnik naslijedi jamstvo,

dok ostali proizvodjaci grafickih kartica, i opcenito elektronike, tog nemaju (bar ja nisam primjetio).

 

Neki imaju jamstvo bez obzira na vlasnika, neki nude mogucnost da se promjeni vlasnik preko weba,

al sve u svemu je vlasnik samo jedan i on ima jamstvo. Malo nesretno al to je tako.

 

No nema brige kod kupnje preko posrednika, dok god se tvoje ime i prezime nalazi kao krajnji vlasnik robe,

bez obzira na adresu - jer sam artikl se mora nalaziti u povijesti tvoje kupnje, i nema problema ako se roba pokvari,

proizvodjac ce ju preuzeti i servisirati, dok god si u regiji za koju vrijedi i jamstvo (neki nude jamstvo neovisno o regiji,

cak i world wide).

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
Jessper kaže...
S obzirom da postoji Shipping i Billing adresa, kao shipping adresu bih trebao staviti tu njemačku navedenu adresu, a kao billing adresu svoju hrvatsku adresu gdje će mi isporučiti paket.

 Stavis tu adresu. Neznam samo hoce radit probleme i preko karticnog placanja jer nece onda bit ista adresa, al to ces vidjet vec.

njuskac kaže...

Novac se vraca na ime na računu

Proslijedim ti sluzbeni odgovor na mail nije problem

Odrastao sam nažalost, da bar nisam, vrijeme prebrzo prolazi.

 Novac se vraca kako je uplacen, al to nije ni bila poanta, poanta je bila da nema garanciju, a ustanovili smo da ima. S preprodajom dolaze neke druge stvari al to nije ni bila pocetna teza niti je bitno trenutno.

Sluzbeni odgovor me ne zanima, zanima me ime trgovine koja te smuljala (a da se ne radi o r1 racunu) jer je garancija vezana uz proizvod, ne uz kupca, samim time, ime na racunu je potpuno nebitno (osim kad se vrsi povrat ili r1 racun) i garancija vrijedi. Kako si ogovorio ipak mislim da ti vrijeme ne tece tako brzo jer ga jos ne cijenis dovoljno, a prodaja stvari i ne briga o prodanom (a da nisi zavaljao kupca) ti je "bit djubre" stoga ne, ipak si jos zelen.

Čitatelj kaže...
Ali sto se tice garancije, jamstvo je naravno na ime.

 Artikl ima garanciju jer je to artikl, ne jer ga je ante antic kupio. Barem u hrvatskoj, a sumnjam da nije tako i vani, al bi se ogranicio na nase zakone. On je napisao da ima sluzbeni odgovor trgovine da je garancija vezana uz ime kupca, ako nije r1 racun to nije tocno. Garancija je vezana, samo i izricito uz proizvod, ne uz ime.

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.7.2018 10:55 (sandokan111).
7 godina
protjeran
offline
Mindfactory.de Iskustva

I u cijeni proizvoda je cijena jamstva i odrzavanja, cije pravo koristenje i vlasnistvo pripada jednoj fizickoj ili pravnoj osobi.

 

Za pravne osobe je registriacija obavezna, a za fizicke osobe pozeljna i opcionalna, sa uglavnom dodatnim bonusima.

(besplatno produljenje jamstva za vlasnika proizvoda, rabat kod slijedece kupnje i slicno)

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
Čitatelj kaže...

I u cijeni proizvoda je cijena jamstva i odrzavanja, cije pravo koristenje i vlasnistvo pripada jednoj fizickoj ili pravnoj osobi.

 

Za pravne osobe je registriacija obavezna, a za fizicke osobe pozeljna i opcionalna, sa uglavnom dodatnim bonusima.

(besplatno produljenje jamstva za vlasnika proizvoda, rabat kod slijedece kupnje i slicno)

 Nemam pojma sta si htio sad napisat vezano uz gornji post jer mi je stigla notfiikacija. Garancija je vezana uz proizvod ne uz ime na racunu. Tu sva prica staje. Tko kaze da nije (da nije r1 racun) nek trazi to napismeno i nakon toga posalje prijavu inspektoratu pa ce vidjet kako ime na racunu nije bitno, jer racun je ionako nebitan.

10 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
sandokan111 kaže...
Jessper kaže...
S obzirom da postoji Shipping i Billing adresa, kao shipping adresu bih trebao staviti tu njemačku navedenu adresu, a kao billing adresu svoju hrvatsku adresu gdje će mi isporučiti paket.

 Stavis tu adresu. Neznam samo hoce radit probleme i preko karticnog placanja jer nece onda bit ista adresa, al to ces vidjet vec.

njuskac kaže...

Novac se vraca na ime na računu

Proslijedim ti sluzbeni odgovor na mail nije problem

Odrastao sam nažalost, da bar nisam, vrijeme prebrzo prolazi.

 Novac se vraca kako je uplacen, al to nije ni bila poanta, poanta je bila da nema garanciju, a ustanovili smo da ima. S preprodajom dolaze neke druge stvari al to nije ni bila pocetna teza niti je bitno trenutno.

Sluzbeni odgovor me ne zanima, zanima me ime trgovine koja te smuljala (a da se ne radi o r1 racunu) jer je garancija vezana uz proizvod, ne uz kupca, samim time, ime na racunu je potpuno nebitno (osim kad se vrsi povrat ili r1 racun) i garancija vrijedi. Kako si ogovorio ipak mislim da ti vrijeme ne tece tako brzo jer ga jos ne cijenis dovoljno, a prodaja stvari i ne briga o prodanom (a da nisi zavaljao kupca) ti je "bit djubre" stoga ne, ipak si jos zelen.

Čitatelj kaže...
Ali sto se tice garancije, jamstvo je naravno na ime.

 Artikl ima garanciju jer je to artikl, ne jer ga je ante antic kupio. Barem u hrvatskoj, a sumnjam da nije tako i vani, al bi se ogranicio na nase zakone. On je napisao da ima sluzbeni odgovor trgovine da je garancija vezana uz ime kupca, ako nije r1 racun to nije tocno. Garancija je vezana, samo i izricito uz proizvod, ne uz ime.

 Novac se vraca na ime na računu

Nitko me nije smuljao, nego sam prije kupovine grafičke kartice kontaktirao dučan.

Vrijeme prebrzo prolazi, i bitno mi je kada prodam nekome nešto da se ne moram kasnije sa time baviti.

9 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
njuskac kaže...

Novac se vraca na ime na računu

Ne nuzno. Imas konkretnih primjera u temi koja se bavi potrosacima gdje to nije bilo potrebno (jer i nije i trgovina je upoznata s pravilima).

Povrat ide vlasniku proizvoda, ne onome tko je kupio proizvod, ti samo moras dokazat da si vlasnik, sto je nekad lakse nekad teze, tako da opet ponovo nanovo nisi u pravu.

njuskac kaže...

Nitko me nije smuljao, nego sam prije kupovine grafičke kartice kontaktirao dučan.

Normalno da te smuljalo jer to nije istina. Nisi ni prvi ni zadnji koji slusa gluposti sto trgovci pricaju. Ajde reci koja ti je to trgovina napismeno poslala. Hrvatska trgovina.

njuskac kaže...
Vrijeme prebrzo prolazi, i bitno mi je kada prodam nekome nešto da se ne moram kasnije sa time baviti.

Nikad se time ne moras bavit, po tome se i vidi da si mlad. Prodao sam u zivotu milion i jednu stvar, nakon prodaje nikad vise nisam se cuo s kupcem oko tog sto sam prodao, a svi su imali moj kontakt, upravo stoga jer je jasno i njemu i meni da nemam ja nista s time, a ja ih nisam zajebo. Istini za volju, nitko nije imao manje od 30god, a kad su imali sam pricao s njihovim roditeljima ne njima. Istina je i tako da racunalne komponente ne preprodajem (pa mozda stoga manjak kontakta s mladjim kupcima), prodao sam samo jednu graficku ikad. Niti mi se kvare, a kad ih pregazi vrijeme ili ih dam nekom od necaka kome treba upgrade ako vec ima tako stari komp ili bacim i kupim novu. Ono sto se pokvari u garanciji ostavljam sebi, komplet racunalo mjenjam svako 10g. itd itd.

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.7.2018 15:13 (sandokan111).
10 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

Uvijek.

Nitko me nije smuljao

Hm mlad? imam 38 uskoro 39 ,valjda jesam mlad onda :)tako se barem osječam. 

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
njuskac kaže...

Uvijek.

Osim sto nije uvijek.

njuskac kaže...

Nitko me nije smuljao

 Ajde onda napisi koja to trgovina govori tako. Jer ste i ti i ona u krivu, pa me cisto zanima. Ti ako ces u nesto vjerovat sto nije tocno me ne zanima previse, sad vec i trolas lagano, samo nemoj drugima gluposti pisat jer kad se glupost prenosi, i kad dovoljno ljudi pocne vjerovat u gluposti onda je problem.

10 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

Ne da mi se, naporan si.Šta god da napišeš neces promijenit moje mišljenje tako da mi se ne da ulazit u daljnje rasprave.Pozz

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

Normalno da ti se ne da kad nema uporista u glupostima. Prvo nema garancije ako je drugo ime na racunu, onda ima garancije ali ti nece uplatit povrat novca nego na ime na racunu, za to imas i potvrde ducana iz hr, i onda ti se na kraju "ne da" :)))))))

Nek se tebi ne da, sljedeci put nek ti se ne da pisat svasta i zbunjivat ljude i sve 5.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

jel moguce kupiti na firmu neke komponente i poslati ih na adresu u njemacku i da se onda meni prosljedi to?

 

gledam da uzmem ram+cpu+mbo

 

ili je previse zajebancije.

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
protjeran
offline
Mindfactory.de Iskustva

ja cu narucivat uskoro komponente s mindfactory-a imam nekog ko ce ic gore po to cesto pa ako neko zeli se dogovorit pa mi plati samo "shipping job".
Dajte mi samo recite ako netko zna kakve su fore na granici, ide preko male granice sad ne znam dal ce tu sta provjeravat nesto da nebi jos tu roknuli pdv ili neko sranje.
Malo me uputite pls haha :)

Poruka je uređivana zadnji put sub 17.11.2018 12:38 (MegaSUB).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
Ako si u hrvatskoj nema nikakve carine ni pdva
14 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
Ja sam od tamo naručio komponente za 3 konfiguracije i sve bez problema prošlo. Naručeno na adresu susjede u Njemačkoj, ona proslijedila DHL-om i sve stiglo super i brzo. Imaš neku foru kod njih da ti je shipping besplatan nakon ponoći do 6 ujutro
Moj PC  
1 0 hvala 0
5 godina
protjeran
offline
Mindfactory.de Iskustva

hvala na pomoci ekipa, ali eto problem je za mindfactory sto mora imat prebivalisnu adresu tako da cu morat nesto smislit povodom toga.
daj mi samo reci to kad narucid od ponoci do 6 ujutro nije valjda da stize na vrata u to doba jer netko to mora preuzeti ne?

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva

Pitanje za frenda u Njemačkoj koji uskoro mijenja lokaciju opet u Njemačkoj, a hoće si naručit iz Mindfactorya. Neke od komponenti će im doći tek 30.11. Šalju li oni odmah dostupne komponente, ako se tipa naruči danas/sutra ili tek kad sve komponente iz košarice budu na raspolaganju, znači 30.11. u ovom slučaju? 

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.11.2018 18:14 (The_Fichek).
11 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

Moze li se kod njih pouzecem placat ? 

Naravno ako na njemacku adresu narucujes.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Mindfactory.de Iskustva

Dižem temu nakon 7 mjeseci jer baš hoću kupit procesor preko oglasnika od tipa koji ga je kupio na Mindfactory.de. E sad tu se otvaraju pitanja. Npr, ja uredno kupim procesor, garancija je 3 godine OK. Npr. nakon godinu dana nekaj se desi i ja hoću ostvarit garanciju. Dakle što mi je činiti tada? Mindfactory.de ne dostavlja u Hrvatsku, procesor je kupljen na Njemačku adresu i na drugo ime i prezime. Kako ja mogu ostvarit garanciju?

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Mindfactory.de Iskustva
t00mob kaže...

Dižem temu nakon 7 mjeseci jer baš hoću kupit procesor preko oglasnika od tipa koji ga je kupio na Mindfactory.de. E sad tu se otvaraju pitanja. Npr, ja uredno kupim procesor, garancija je 3 godine OK. Npr. nakon godinu dana nekaj se desi i ja hoću ostvarit garanciju. Dakle što mi je činiti tada? Mindfactory.de ne dostavlja u Hrvatsku, procesor je kupljen na Njemačku adresu i na drugo ime i prezime. Kako ja mogu ostvarit garanciju?

 Zadnja stvar o cijoj garanciji bih ja brinuo je CPU..... Ako radi prvi dan vjerovatnoca je nikakva da ce crknuti.....

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice