Najbolji IT dućan?

poruka: 50
|
čitano: 18.876
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Najbolji IT dučan?

Prikaže pod vrsta plaćanja, navodno je došao neki novi zakon pa sve trgovine moraju korigirati web i smiju istaknuti samo jednu cijenu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Najbolji IT dučan?
soulwire kaže...
..

 Zašto ne prikaže cijenu s popustom?

 -zato jer trgovine (male-velike) imaju različite ugovore s različitim bankama i načinima plaćanja tj naknade-provizije-trošak.. npr keš-kartica razlika koja može biti i ne mora.

-ako postoji razlika cijene ovisno o načinu plaćanja tad jedino 'viša' cijena može biti istaknuta .. dok se kupuje, dok se dodaje u košaricu.. a kad se ide na 'blagajnu' tek tad se bira način plaćanja (kao i adresa dostave i ostalo..) .. i tek tad se može vidjeti ta cijena ovisno o načinu plaćanja, npr pouzećem, karticom, na rate itd..

-klasično, koriste trik, npr adm, dok listaš robe vidiš istaknutu najnižu cijenu s popustom npr keš, dok kupuješ tad vidiš formalno točnu cijenu, recimo +10%.. a dolaskom na kasu to padne recimo 5-10%...

 

**

'najbolja trgovina'? .. problem što je kriterij.

-kako sandokan istakne, najvažnija osobina bilo koje robe je cijena. .. pošto svi znamo googlati to je stvar izbora kupca ili neke okolnosit npr što nam je bliže-usput ako idemo u fizičku trgovinu pa čak i to ima li parking.

.. može se reći da je lokacija za trgovinu važna, čak važnija od cijene ako su unutar par kuna-postotak.. a to je skoro pravilo za sve, jer svi znamo googlati i ako je nešto skuplje recimo 100kn tad jednostavno kupimo u drugoj trogovini.. tj pitanje koji je tad kriterij po kojem će kupac odlučiti, pogotovo za razliku webšop-dostava ili osobno-fizički kad je važno u kojem dijelu grada, gužva, parking, hitnost itd.. tj sve to mogu biti kriteiji za pojedinu kupnju ili izuzetak, no nisu za čisto teoretsko brbljanje u kojem je to sve ravnopravno-jednako za sve..

 

-ima tako postova koji hvale jer nisu imali problem.. normalno ali 'pogrešno' .. tj ako želimo hvaliti, pozitivno-negativno govoriti o trgovini, ne o robi, tad je važno kako se riješava neki problem, kad problem posotji.. a to onaj kupac koji (još) nije imao problem ne može znati, npr riješavanje reklamacije, moguće otezanje, odbijanje neovisno što kupac ima pravo tj ona razlika ako se nešto može riješiti za par sati ili par dana a kad se otezanjem-osporavanjem to razvuče na par tjedana ili mjeseci.. tek kad imamo problem, tek kad trgovac nešto pozitivnog napravi u takvoj problem-situaciji bi ga mogli hvaliti, odnosno suprotno kritizirati-prijaviti itd.

-jer roba ko roba.. ne proizvodi je trgovac, dobavlja od istog dobavljača, ista roba, ista ambalaža, približno ista cijena.. ista zakonska prava i jamstva, isti ovlašteni servisi.. trgovac je samo posrednik, kao što su zetovi vozači busa samo to i nije nam važno vozi li bus stipe-jozo-pero nego linija kamo vozi, cijena krate itd..

-sad se na benziskoj, na kiosku tiska može kupiti svašta, čips-mobitel-tablet, napolitanke, sladoled.. teoretski može i računalo, tj tablet i mob su dovoljno slični za tu kategoriju. Po čemu bi računalo kupljeno u bilo kojem velikom lancu kao pevex ili kiosku tiska (da ga prodaju) bilo različito-bolje ili cijena ili kvaliteta.. isto je, od istog dobavljača (i proizvođača ako računamo sklapanje, msan traka izbaci 2000kom dnevno, puni police svih trgovina jer je to kapacitet dovoljan za hr potrebe..). .. a kao će se riješiti problem npr kvar-jamstvo je tad ono što kupac može osjetiti ali tek naknadno, tj ne osjeti dok se ne opeče.

-teoretski može biti jednako kao u svakoj drugoj trgovini, čak ne različito od klasičnij-specijaliziranjih pc trgovina.. kao links, adm, hgspot ili mali kvartovski.. no jedna stvar bi 'morala' u IT trgovinama biti bolja, upravo taj dio, riješavanje problema kvara-reklamacije, jer su oni za to .. neće blagajnica pevexa ili na tisku nešto popraviti, nešto znati.. ne mora, ne može fizički jer nema servis-alat-mjesto čak i da ima znanje-sposobnost.. tj oni to zaprime i prosljede u ovlašteni servis i pitanje je samo logistike-brzine-lanca kako to odrađuju. Tad su veći sustavi bolji, jer je to uhodano ali se tad dostavno gubi za svaki korak-kariku lanca 1-2-3 dana.. svaki dan im stiže roba, ujutro novine i sl. kroz dan čak i sladoled.. stižu dostava-paketi, sve ide stalno tj nema razloga da bi reklamacija u tisku ili pevexu čekala slanje u serviscentrar duže od dana, jer dostavna vozila stalno voze robu iz skladišta do poslovnica i vraćaju se istim putem nazad (prazni ili s povratom..). Ako pošiljka-paket-pismo.. može doći bilo gdje za 1-2-3 dana.. nema razloga da ne dođe i paket kad se roba-računalo kupuje odnosno jednako kad se reklamira u suprotnom smjeru, tj fizika-matematika, ako je od točke a do točke b x udaljenost, tad je identična udaljenost-dužina-put u suprotnom smjeru od točke b do točke a .. i roba stalno putuje, stalno se dostavlja, svaki dan i po nekoliko puta a za pošiljku samo ovisi na koji kamion će stići kao presjedanje na putu vlakom-busom-trajektom.. ili na kraj smjene pa ide idući dan.

 

-.. po logici bi specijalizirane trgovine u tome trebale biti bolje-brže, jer im je to dio posla + stručnost, neko osnovno znanje recimo servisiranja-sklapanja računala.. i većina ili 99% ima servis na toj lokaciji recimo u podrumu ili vrata do.. ima adm, ima hgspot, ima links.. no neki imaju više lokacija koje mogu biti samo prodaja, no imaju servis kao na trešnjevki itd.. 

-oni mogu tad isti tren riješiti reklamaciju, bez logistike-dostave u svakom smjeru po koji dan, čisto za to vrijeme kraći put.. ostalo je identično vrijeme servisa, tj kad dostavom-logistikom rekmalacija dođe u servis npr rugvicu, tad ovisno o gužvi i rasporedu serviser zaprima po redu reklamacije i zna se koliko neki posao traje, tj srviser je plaćen ne za sjediti-zabušavati nego za posao.. identično vrijeme servisiranja ili utvrđivanja kvara, problema, odgovora povratno npr prihvaća li se jamstvo-popravak ili odbija s obrazloženjem, povrat novca ako nema zamjene i sl. .. tj to je identično vrijeme-posao neovisno radi li to serviser u rugvici ili u servisu trgovine.. pa ako je brže za tih par dana dostave vamo-tamo to bi bla prednost.. no prečesto nije, jer im je gužva, jer je godišnji, jer je pandemija, jer je.. . i reklamacija stoji na polici bez da se riješi, stoji. .. stoji do rokova ili dok kupac ne zatraži.. a to je ono loše, ono što treba kritizirati, odnosno suprotno kad treba hvaliti tj kad servis obavi svoj dio posla i ako ga je mogao obaviti za sat i riješi, tad je to ok, pohvalno.. ne ako iskoristi zakonske rokove za otezanje i jednostavno recimo tjedan dana ne pogleda reklamaciju iz bilo kojeg razloga. Može, može brže, no ako ne izabere brže nego sporije tad je to loše, tad je to za kriterij kvalitete usluge, riješavanja problema reklamacije-povrata i sl. ono po čemu kupac treba suditi trogivnu i recimo izabrati 'boljeg'.. jer ponovo, roba je ista, isti ram, disk, cpu. Sve je isto osim lokacije i riješavanja problema, načina pa i pravila jer to ne odlučuje običan djelatnik nego šef koju god titulu mu dali.

-adm je po tome loš, rekmalacija će biti riješena no brzina je onako, na pola roka, 'a di je priša'.. tj otegnu unutar zakonskih rokova i čak je i to ok.. šteta, tj dobar dio bi se mogao puno brže, bez ikakve razlike u trošku-posljedicama za trgovinu tj dobili bi zadovoljnijeg kupca.. no nije ih briga jer su svi premoreni, kupaca ko pljeve pa jedan manje-više.. šteta + ipak riješe problem, šteta što je to onak prekkurca .. i tu ne mislim da oni trebaju titrati oko jaja kupcu nego baš nikakve koristi od usporenog-otezanja riješavanja nemaju .. a kupac ako reklamira komponentu ili računalo tih dana nema ništa, čeka.. nije isto treba li doći više puta, čekati tjedan ili dan. Nije isto ako ih se mora zivkati-tražiti ili da oni nekim čudom nazovu i kažu 'gotovo'.. tj to rade ostali servisi jer im naprosto nije u interesu držati duže servisnu robu na polici .. tj ovisi o robi, pa je jasno da proteklih pola godine za vga-gpu nije isto kao recimo prije godinu.. roba stiže, cijena ide gore, tad distributer nema želju zamijeniti nego će radije izvršiti povrat.. i problem, kupac tad kupuje novo-skuplje mada ima jamstvo ali kao roba je nedobavljiva i opravdaju se ratom, gorivom, pandemijom.. ali se uredno ista roba i dalje prodaje, stoji na polici.. ima je. .. to je sitnica-poremećaj kad cijene rastu, nije često.. no primjeti se kao taktika trgovca i način riješavanja reklamacija. Trgovac formalno nije za to kriv-odgovoran, nego kaže ovlašteni servis, dobavljači.. no ispusti da je u većini upravo on taj isti, vlasnik-firma..

 

roba je roba.. na problemima se vidi kako tko problem riješi.. po tome su veći bolji, manji mogu biti svašta, dobro-loše, nije dobro kad trgovac propada jer je tad 'prisiljen' na kemijanje-muljaže i tako i reklamacije-probleme drugačije (ne)riješava.. dok veliki koji imaju promet imaju i problem previše posla, da im jedan kupac nije važan, čak ni neka prijava-kazna.. onak, prekkurca i vruće im je išli bi na godišnji itd.

 

-trgovac nije proizvođač, roba je ista.. razlika je koliko lupi marže-popusta i kakav je 'support' kad do problema dođe, čak ne kao problem može i recimo narudžba za nešto egzotično.. nešto što im nije zanimljivo ako se proda jedan komad pa ne drže na lageru.. male trgovine su u tome bolje-flexibilne, nešto tražiš i on to nabavi tj može to i sam kupac.. kao što možemo promijenti gume ili ulje na autu no ipak to obavimo u servisu, brže-čišće..

 

-kupac koji nema problem.. je višak u temi, tj tek kad se problem pojavi može se komentirati kako je riješen, tad pohvaliti ili pokuditi. Ako se reklamacija riješi za recimo tjedan.. nije isto sad kad je ljeto-godišnji, nije isto ako je to način rada, nije isto ako je to odluka servisera il šefa.. a moglo je recimo za 2 dana, odnosno može otezati i duže, može na upit odgovoriti 14 dana itd. i razvuči sve do nerazumnih granica u zakonu opisanog razumnog roka. To 'ne razumijem'.. tj da ono što u razumnom roku, nešto izvedivo-moguće-normalno.. trgovac-servis ne želi napraviti iz čiste (ne)želje, neće.. čeka tjedan dok reklamacija stoji na polici i skuplja prašinu.. neće, može. Možda ima neki svoj razlog, no kao kupac-stranka ga ne vidim a nije ni važno.. npr možda mu je uginuo kanarinac pa tuguje.. možda mu gazda nije isplatio plaću pa štrajka.. možda su u šumici.. no vidljivo neće, dok ih se ne pritisne ili pošto i sami znaju rokove, dok odluče to napraviti, mada su to mogli i prije. .. tj jasno je kad postoji realan-opravdan razlog, npr kasni kamion-dostava.. no zna se kad stiže, ako nije danas onda sutra.. ili svaki dan zapne brod u suezu? .. najgori dio je kad otežu jer mogu a ne moraju a to je često rutina, jer tako 'dresiraju' kupce, kao po bolnčkim hodnicima profesionalni hod sestara-liječnika bez kontakta s pacijentima i prilike za pitati ih nešto.. ne vide vas, prođu itd.. možda su u gužvi, možda nisu? Isti način 'dresiranja' i negledanja kupca znaju i servisi-trgovci, jer nisu ni oni od jučer, znaju..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
offline
Re: Najbolji IT dučan?
FakeDeath kaže...

 

cvaja997 kaže...

Netko smatra cijenu najboljom opcijom, netko iskustva drugih, netko korisničku podršku, koja se plaća "premium". Kao što je ibme napisao, prolistaj teme i sam za sebe donesi zaključak. 

 Zašto bi cijena bila jedini kriterij da se kaže da je ta trgovina najbolja? To je glupost, žešća.

Cijena je samo jedan dio koji igra ulogu, ali je onaj najmanje bitan.

 Hahahhahahahahahahahhahahah  Nisam retardiran da plaćam CPU, MBO i stvari koje imaju manji RMA rate po 400 kuna više samo radi "supporta". Platio sam GPU i monitor više, radi "supporta" kojeg ne znam hoću li trebat jer je to takva roba. Nema najboljeg, kombiniram i uštedom u jednom anuliram cijenu "supporta" u drugom. Cijena je najbitnija. Da kripto nije pao, nebih imao 6600XT jer ne želim i ne mogu dat 6000-8000 kuna za to smeće od 2 kile, bez uvrede bilo kome. Rađe odem u Wellcum u AT na izlet.

AMD,........is that baba Su trying to sell us dog sh*t or what?
12 godina
offline
Najbolji IT dučan?

Niti ne trebaš biti retard, niti je netko retard ako bane u neku lokalnu trgodinu i kupi grafu po čak i 1000kn više nego tu grafu može kupiti online u nekom šopu u Zagrebu.

Ima ljudi koji ne barataju takvim znanjem, koji nikada nisu čuli za Racunala.hr, Futura-IT.hr, PCshop.hr itd... i koji možda neče čuti još 10 godina jer eto ne barataju znanjem googlanja i prečekiranjeb nabave niti ih to zanima. On hoće sada grafu, ima Pero komp u svojem selu, i kupi grafu k svom selu. Da ću ga sada zvati zbog toga retard, neću.

 

Citirao sam te samo da napišem da cijena nije jedini kriterij zbog koje se neka trgovina može nazvati najbolja.

 

Da dam par primjera, za vas, koji ne čitaju sa razumijevanjem pa da možda budem jasniji na što sam točno mislio i koje je točno bilo pitanje i odgovor.

 

Pitanje: Koji je najbolji mehaničar u Zagrebu?
Odgovor: Pero, živi na perić streetu tamo ljevo od Pero trgovine.

Usporedba mehaničara

* Pero, jako puno ljudi ga hvali - Košta 5% više, sve ostalo radi savršeno. Odradi dijagnostiku, kaže što točno ne valja, ne zamasti auto, daje garanciju na svoj posao, savjetuje ako šta treba dodatno popraviti, svi ga hvale....

* Ićo, najjeftiniji je u gradu - napravi posao ali zamasti cijeli auto kada mu to napomeneš, pravi se blesam i dere se na tebe. Nakon 2 dana ti iscuri ulje iz karburatora, auto trokira... zoveš ga, naravno nije on kriv već si ti, očito si zapeo negdje, iščupao šaraf pa je iscurilo, ne znaš voziti...boli ga briga više za tebe i tvoj auto...

Kod Iće posao košta 1000kn, kod pere buš platil 1050kn. Za Iću možemo reči da je najbolji mehaničar u gradu?

--------------------------------------

 

Gdje je najbolji hamburger u gradu?
Kod Peće, mali fast food na samoj obali Save kod mosta što dijele dva velika nebodera.

 

Usporeba hamburgera

*Kod Peće - mekan, sočan, za prste polizati ali košta 50 kn
*Kod Siće - ogroman jedva se žvače, meso žilavo, luk ubija, salata 5 dana stara ali nema ga nigdje tak jeftino kao kod Siće, samo je 45kn ili 11% jeftiniji!

 

Ako svaki dan kupuješ kod Siće, u godini si ušparao 1825 kn ilitiga za to možeš kupiti još 40 hambya!! Siću fast food možemo nazvati najboljim fast food-om u gradu?

 

---------------------------------------------

 

Da ne budem ko ihush, pa da nitko ne pročita post... ne bum davao više primjera....

 

Znam znam, sigurno će sada neki reči da se to ne može uspoređivati, ali eto moj mozak vidi drugačije, i ne vidim zašto bi takvo nešto bilo drugačije jer se svodi na isto, ono, da cijena nije najbitnija stavka da bi nekoga, nešto, zvali najboljim.

Cijena je bitna ali nije najbitnija, ako je što jeftinije par kuna u trgovini na lošem glasu a to isto ima i trgovina na dobrom glasu. Naravno da budem radije uzeo tamo gdje me cijene kao kupca pa platio to nešto više, jer 1-5% razlike u cijeni mi nije najbitnija stvar.

Da li plaćam premium uslugu? Ne plaćam, plaćam to što si čovjek i što me cijeniš kao kupca. Što ćeš mi izači u susret ako mi možda nekada bude trebalo, što se ne budeš pravio pametan kada reklamiram nešto...

A ne da kada trebam nešto od tebe...kada imam reklamaciju, kada se predomislim od kupnje.... da se ponašaš prema meni kao da sam "zadnji retard" koji je ušao sa ulice i nikada ništa nije kupio kod tebe i nikada nije koristio PC pa ne zna što radi...

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.7.2022 18:06 (FakeDeath).
Moj PC  
3 1 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Najbolji IT dučan?
Imaš preporuku za support u Wellcumu? Već kad smo kod preporuka 😆
6 godina
offline
Re: Najbolji IT dučan?

Ne, sad ako se ne predomisle, išao bih 1. put u wellnes za odrasle. Ako odemo, javim. Čini mi se jako zanimljivo, bolje od mora i gluparija.

AMD,........is that baba Su trying to sell us dog sh*t or what?
12 godina
offline
Najbolji IT dučan?

@ver0n

 

jad i bjeda je raditi xxx nickova na forumu i dobivati xxx banova...

 

Ja sam velik čovjek, puno moram papati pa netko to mora i platiti ;)

 

:facepalm:

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.7.2022 20:07 (FakeDeath).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Najbolji IT dučan?
FakeDeath kaže...

..

Ima ljudi koji ne barataju takvim znanjem, koji nikada nisu čuli za Racunala.hr, Futura-IT.hr, PCshop.hr itd... i koji možda neče čuti još 10 godina jer eto ne barataju znanjem googlanja i prečekiranjeb nabave niti ih to zanima. On hoće sada grafu, ima Pero komp u svojem selu, i kupi grafu k svom selu. Da ću ga sada zvati zbog toga retard, neću.

..

 - zalutao si.. tj ovo je ipak bug-forum, it-pc.. tj statistički su tu oni koji nešto znaju, pogotovo u ovakvim temama. Krećeš od sasvim pogrešne pretpostavke, realno te ni ne zanima stvarnost-činjenice ili drugo mišljenje itd.

 

FakeDeath kaže...

.. 

Citirao sam te samo da napišem da cijena nije jedini kriterij zbog koje se neka trgovina može nazvati najbolja.

..

 - tko kaže da je cijena jedini kriterij.. kaže glavni, ne jedini, pa ako nekog citriraš.. ovo nije citiranje nego izvrtanje.

-na to daješ primjere, pogrešne (da pogrešniji ne mogu biti..) kao pečenjare-ćevapi i sl. .. jer to su sasvim različite stvari, tj poslovi-robe.. tj cpu intel-amd je identičan, isti, jedan jedini u bilo kojoj trgovini na svijetu, ne postoji drugi osim fejk-lažnjaka, .. ćevapi, sladoled je stvar tog kuhara, sastojaka pa i kvarta u kojem se nalaziš trenutno. Ne može mi trgovac a prodati kvalitetniji ili lošiji cpu od trgovca b, može prodati samo skuplje-jeftinije ili imati adekvatan support kod reklamacije, uredniji prostor-ponudu, parking, klimu.. no ne robu pa ni cijenu jer su svi tu negdje unutar recimo 10% .. ne vjeruješ? treba dokaz? ..

pizza-ćevapi-hamburger.. ovise o kuharu, kuhinji, sirovo-pregoreno, svježe ili pokvareno.. kao i ostalim sastojcima ili možda tajnom receptu nekog umaka.. sasvim različito od pc-it trgovina i roba, gdje ako kupiš hdmi kabel ili mrežni ili miš.. mora biti isti-kompatibilan, model-brand-serija.. nevažno gdje je trgovina-trgovac, tj može biti razlika za tržište, no to je tad distributer, ne prodajno mjesto-trgovac.. (mada su ponekad to iste osobe-firme, uvoz-maloprodaja itd.) .. kao i eu zakoni tržišta s jamstvom, materijalnim nedostatkom i ostalim standardima koje eu roba mora zadovoljiti po recimo TUV-u a koje recimo roba za nigeriju možda ne zadovoljava ..

 

-ili što je kriterij? kvaliteta čega? usluge? .. smješka li mi se trgovac, nudi kapućino? .. što ako je to webshop pa nema fizičkog kontakta? .. tj nakon cijene važno može biti jedino kako riješava reklamacije, kad se problem pojavi.. do tad je kranje nevažno gdje si kupio cpu ili ram i recimo radit će jednako neovisno jesi li ga kupio u trgovini a-b-c ili nekoj koju ti preferiraš, jer trgovac ne proizvodi ništa, nije kuhar-pizzamjastor ili sladoledar pa da o njemu može ovisiti, ne radi ni jedan šaraf, ne radi ni oem proizvođač kao hp-asus.. nego te komponente sklapaju u računalo i prodaju ti ga kao brendirano računalo ili kupiš komponente i složiš sam kao što to može i prosječan trgovac računalima.. a ta 'vještina' pobosti komponente i upaliti nije neka extra, može priučeni klinac za pola sata jedino što će vjerojatnije raditi greške-štetu u odnosu na iskusnijeg 'servisera' ili sporije napraviti istu stvar.

-postoji li kvaliteta koju običan kupac ne može a može recimo super-dobar trogvac-trgovina, npr lijepo složeno računalo, kućište, popularne ledice.. po čemu bi oni bili bolji? bolje šarafe gpu ili zakvaće hladnjak? Mogu li ja bolje pošarafiti računalo od tebe ili prve osobe koju vidimo na cesti? .. možda, no mislim da ne posjedujem nikakva posebna znanja-sposobnosti tj da je to stvar koju može svaka prosječna osoba, kao igrati tetris ili složiti lego kocke.. nisu to posebne sposobnosti ili znanja, ne treba ti posebna vještina ili iskustvo da bi vozili bicikl ili prosječan auto.. tek za formulu1 je to važno, ne za ostalo.

 

FakeDeath kaže...

..


Da li plaćam premium uslugu? Ne plaćam, plaćam to što si čovjek i što me cijeniš kao kupca. Što ćeš mi izači u susret ako mi možda nekada bude trebalo, što se ne budeš pravio pametan kada reklamiram nešto...

A ne da kada trebam nešto od tebe...kada imam reklamaciju, kada se predomislim od kupnje.... da se ponašaš prema meni kao da sam "zadnji retard" koji je ušao sa ulice i nikada ništa nije kupio kod tebe i nikada nije koristio PC pa ne zna što radi...

 -plaćati premium uslugu? .. da te cijeni kao kupca? .. to je stvar odnosa svih prema svima, pojedinca, osobe, situacije. .. nema veze s temom, trgovinama-pc.. tj univerzalno, kao što svi moramo jesti hranu ili elektronika troši struju.. nešto što nema veze s kriterijem za recimo webshop, jer te algoritam ne cijeni nikako, ubaciš izabranu robu u košaricu i platiš na kasi.. dostava dostavi.. to je to.. identično je u trgovini, konzum-pevex-adm.. teoretski.. i ne mora ti nitko titrati oko jaja, no u svakom poslu, djelatnik treba biti profesionalan što uključuje i ponašanje-ophođenje s klijentom, neovisno koji posao, frizer, konobar, taxi.. ista pravila.

-ako se predomisliš, zadnji retard.. i to je kvaliteta trgovine? ... to je problem osobe, no ako to trgovina-šef zna i dozvoljava tad je to i njihov problem.. koliko primjetim većina je ipak dobra-pozitivna a svi smo ljudi i može biti izuzetaka, ..

-meni je daleko veći problem što te treriraju kao retarda kad otežu s reklamacijom, što otegnu nešto tjedan-mjesec a može dan-dva.. što tek kad prigovoriš, prijaviš dođu pameti, no to nije samo za pc, opet univerzalno, pa u temama često vidimo da teleoprateri često koriste app metodu ili pokušaj jednostrane izmjene-raskida ugovorenog itd.. kao da slučajno zaborave zakon-pravila i da nemaju pravne timove.. male-pc trgovine čak imaju izgovor za to, no ipak to ne vode ljudi od jučer, nisu pali s kruške i eto imaju trgovinu kompjuterima, znaju.. moraju znati, jer je sve to dio posla i ako ne znaš nećeš dugo, tržište + zakoni a tad i kazne.

-retardno je kad pod jamstvom ne žele zamijeniti nego skokom cijene kažu nema i nude povrat, mada ima na lageru i uredno prodaje istu robu.. gpu, kao primjer onog što ne smiju raditi a rade zbog relativno sitne razlike u cijeni.. koliko time zarade, 100-500kn više? .. smiješno, no i to rade, .. a ne bi rekao da o tome odlučuje običan djelatnik nego kako šef kaže.. tj kad se nakupi više takvih smiješnih iznosa tad se dođe do odgovora zašto to rade, novac, plaća nekog za mjesec iz ničeg.. jer je kriza pa 'moraju'.. itd. no kranje retardirano je što u 'normalnoj' situaciji (ne divljanja cijena kao za vga-gpu..) forsiraju upravo obrnuto riješenje i tek kao posljednje daju povrat.. jer im je tad to u interesu-novčanom, .. pravilo je isto, zamjena identičnim pod jamstvom ili ako nema povrat. Po osnovi mat.nedostatka nema tog pravila nego je stvar dogovora. Tumače ovisno što im je trenutno u interesu i retardirano zaborave da ako netko ima izbor to je prvo kupac, ne trgovac. Kupac bira.. bira cijenom, bira uslugom, bira idućom kupnjom nakon što se opeče kod nekog lošeg trgovca s reklamacijom.. kupac bira čak i neobjekrtivnim kriterijima, po veličini sisa ženske osobe ako želi.. čak i ako izabere pogrešno to je naprosto pravo kupca i ako je sado-mazo može čak i željeti da ga idući put trgovac jednako maltretira otezanjem reklamacije .. no čak ni sado-mazo ekipa to ne radi, ne želi.. neobično? :) .. no trgovci iz nekog razloga misle da su kupci jednostavno ovce, da ih se može šišati tj odkantati ili otezati, s isporukom s reklamacijom.. dok se i oni ne opeku, tad nauče zašto postoje pravila i zašto je bolje za sve pa i njih same profesionalno odraditi posao, ne zato jer ti je neki kupac simpatičan nego zato jer je to profesionalno i on je stranka-klijent-kupac, odnosno i kupac treba jednako pristojno odnositi se prema svima, no kupac nije professija pa nema baš takvu obavezu, dok trgovac ima.. (konobar, taxist..-ostali, liječnik, policajac, učenik-učitelj, svi..) imaju.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
online
Najbolji IT dučan?

Ne postoji najbolji IT dučan, jednostavno je.

 

To je dosta subjektivno, jer svaka osoba ima svoje kriterije koji im predstavljaju kvalitetu dučana, bila to cijena, usluga, brzina ili nešto treće...

 

Osobno, za mene, po mojim kriterijima, najbitnije su reklamacije do kojih dolazi dosta često, i iako imate prava, trgovine vas mogu vozati bez problema do 6mj a u gorim slučajevima i duže, ili vam jednostavno odbijati reklamaciju pa morate postati kreativni...

 

Po gore navedenome, meni najbolji IT dučan je Futura-IT i UZI shop.

 

Izuzetno mi je bitna brzina, ozbiljnost i fleksibilnost dučana. To je sve futura pokazala kroz godine suradnje, najbitnije u obliku reklamacija. Došlo mi je bezbroj matičnih, napajanja, monitora koji nisu radili ispravno odmah iz kutije, svaki problem bi se riješio jako brzo i bezbolno, a isto ne mogu reći za agm, links, extreme i još puno drugih, sa kojima su reklamacije bile natezanja od par mjeseci...

 

Puno puta bi u žurbi naručio krivu komponentu, koja ne odgovaraju sa drugim naručenim komponentama, ali bi osoblje prepoznalo situaciju i svejedno me pitalo, iako nisu slagali računalo, ali su vidjeli da sam sve naručio za slaganje računala, links mi je u istom slučaju slao naručeno bez pitanja i opet bi bila drama od barem mjesec dana za zamijenu ili povrat, iako je moja krivica i to prepoznajem, radije bi da me se nazove i pita nego samo slati sve...

 

Zamjerka futuri je definitivno cijena, no ja sam voljan dati na cijelo računalo 100-200kn više u najgorem slučaju, ali barem znam da nemam brige vezano garancije

 

Osim future, UZI shop mi se bio pokazao nekoliko puta odličnim, imali su na stanju grafe kojih nema drugdje za pristojnu cijenu, i reklamacije su tekle glatko također...

 

Osim njih, jedno okej iskustvo, microline, reklamaciju nisu odradili u 6mj pa sam dobio grafu nešto veće vrijednosti nego onu koju sam reklamirao 

Moj PC  
8 0 hvala 0
16 godina
online
Najbolji IT dučan?

neznam koji je najbolji, ali znam kod kojih ne kupujem nikada. to su adm, protis, i ED

 

i radije cu kupiti u manjim specijaliziranim firmama, nego u linksu. ali opet ovisi o cijeni i kakvom proizvodu se radi. ako se radi o necemo sta se rijetko kvari mogu kupiti bilo gdje

 

u futuri i uzi shopu bi uvjek kupovao ali nekada su im cijene malo previsoke, pa gledam jeftinije, ali ne najeftinije ako je iz shopova koji su mi na shit listi

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Najbolji IT dućan?

Što se događa ako kupiš izvan Zagreba i trebaš servisirati računalo? Kako izaći u susret trgovini sa dostavom ? Koja je najbolja po usluzi, cijeni  i dostavi?

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Najbolji IT dućan?

Dostavu si biraš sam koja ti je bolja/povoljnija/dostupna, nema to veze s dućanom.

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Najbolji IT dućan?

.

Poruka je uređivana zadnji put uto 28.11.2023 15:13 (Bruno555).
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Najbolji IT dućan?
Ja mis da ti je to bivši magazin rs
Kupova san dok su bili magazin, nisan nikad ima prigovora
2 godine
online
Najbolji IT dućan?

Meni je najbolja trgovina inf. opremom Vemil.

Uslužni stručni prodavači/ce, puno kvalitetne opreme, sve je jeftino.

合氣道 Tražim ŽĐevojku,...oooo daleeeekooo bilooo....
 
0 1 hvala 0
8 godina
offline
Najbolji IT dućan?

Kaj vemil još radi ????

Moj PC  
0 0 hvala 0
4 mjeseca
protjeran
offline
Re: Najbolji IT dućan?

Radi.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.12.2023 13:52 (bmx65).
8 godina
offline
Najbolji IT dućan?

Koliko vidim cijene u kunama....

 

Zadnji update stranice ko zna kad ...

 

Konzum Špansko 1. kat, neki dan bio tamo, baš se i ne sjećam da sam vidio da piše Vemil igdje ....

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Najbolji IT dućan?
Šta nije vemil propao davno? Ovaj webshop vemil.hr je po komponentama ostao tamo negdje u 2010-oj.
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Najbolji IT dućan?

Sarkazam decki

 
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice