Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

poruka: 72
|
čitano: 8.929
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
SamoPitam3 kaže...

"Tako da se u zapisniku zavede stanje uredjaja i uredjaj detaljno poslika. Mislim da to links i radi. Samim time, ti imas nesto cime ces se borit. "

 

Ako je indikator *kao* kriv, onda mi objasni sa cime se to moze boriti, ako nije uslikan sam indikator kod predaje uredjaja na servis ?

Cisto da cujem odgovor i vise necu pisati.

 Polako, polako, trcis mi prebrzo. Procitaj tu recenicu. Da li vidis igdje da pise "indikator". Ajmo, rijec po rijec. Dal se igdje nalaze rijeci "poslikati indikator". Da li se igdje spominje da ce links poslikati "rastavljen uredjaj". Ajmo, nemoj zurit, ocito treba polakse.

 

Sad kad smo to razjasnili, kad smo rasclanili da se indikator nece poslikati i kad smo tu prvu recenicu rijesili, idemo dalje. Sto dalje pise? Dal mozes iz daljnjeg teksta razluciti kako se to on "bori" ?

 A sto ces onda (po)slikati ? Kako lijepo uredjaj izgleda ?!?! OK. Odustajem, jer nema smisla... Sve najbolje.

9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
SamoPitam3 kaže...

A sto ces onda (po)slikati ? Kako lijepo uredjaj izgleda ?!?! OK. Odustajem, jer nema smisla... Sve najbolje.

 Aww, uvijek volim kad se trol zaleti pa naleti na zid i onda odustane :) Kako si fino pokusao ubaciti slikanje indikatora, rastavljenog uredjaja i druge gluposti kao da sam ih napisao :)))))))

 

Sve sam ti napisao kao sto rekoh, polako, uzmi dah i procitaj, sve pise, ako ti ne bude jasno i ako budes imao konkretno pitanje oko napisanog, bez indiciranja gluposti kao sto je "slikanje rastavljenog uredjaja" onda mozemo pricati, dotad eto, kao sto rekoh, morat ces se malo potruditi. Ipak imam malo duzi staz na forumima s trolovima, ionak sam se malo nacvrco i nemogu zaspat pa me zabavljas.

love2ml86 kaže...

Ispada da te trola, ali ni ja ne razumijem, kako će slikanje uređaja pomoći ljudima koji imaju problema sa indikatorima?

 Lol, ti si onaj sto "ne razumije" razumni rok nakon vise pokusaja i vrtis se u krug. Ajmo, procitaj i ti polako sto sam napisao.

6 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re

Zašto si bezobrazan, bez zajebancije, nisam shvatio što si htio reći pa mi molim te objasni. Da i stranka i trgovina (servis) slikaju uređaj kod zaprimanja, kako će to konkretno pomoći ikome sa indikatorima vlage?

9 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Ni najmanje nisam bezobrazan, samo znam s kim pricam. Pitas stvari koje sam doslovno opisao u postu. Kao i kad si pitao za razumni rok pa se vrtio u krug.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
love2ml86 kaže...

Zašto si bezobrazan, bez zajebancije, nisam shvatio što si htio reći pa mi molim te objasni. Da i stranka i trgovina (servis) slikaju uređaj kod zaprimanja, kako će to konkretno pomoći ikome sa indikatorima vlage?

 -kod zparimanja postoji pregled zaprimljenog, stanje.. i opis. Sve što se navede vrijedi, što se ne navede ne postoji pa tako ni vlaga. Normalno se to odnosi na vidljivo fizičko oštećenje + komplet npr punjač itd. Sto se ne navede, ne postoji i ako se kasnije pojavi kao nedostatak tad je nečija tuđa odgovornost + pogotovo jer je upravo za mobitele i vlagu često jednostavno izmišljeno.

 

obrnuto, kako može bilo tko dokazati da prije predaje nije bilo problema s vlagom, .. zar kupac treba rastavljati, slikati i tek tad predati? To radi osoba koja zaprima robu, serviser, ne kupac.

 

-zašto, to je jako važno.. zašto se odbija garancija? Postoje dvije mogućnosti, kupcu je uređaj pao u vodu, ili, nema veze s vodom, izmišljeno-lažno. Može s time da postoje te dvije mogućnosti i da kao nneutralni ne možemo tvrditi ni a-ili-b kao nešto činjenično. Kako može prosuditi bilo tko, neki najpošteniji sudac? Vjerovati servisu ili kupcu? Oboje imaju intres 'ako prođe, prođe..' i tad priča ide ovako, ako kupac zna da je u pravu, tad gura svoje, traži svoja prava, ako je kriv poklopi se po ušima.. no moguće da samo odustanu.

 

-država-inspekror također vide koliko se problema prijavljuje za koji servis-trgovinu, tad čistom 'statistikom' znaju da servis radi pošteno ili mulja. No kupac mora znati zaštititi svoja prava, prijaviti. Bez toga se ništa neće promijeniti i servisi će nastaviti ovakvom praksom (kad lažno odbijaju garanciju izmišljenim kvarom).

 

-banalno pitanje, ako stanje nije kod zaprimanja navedeno-poslikano, .. može li npr kod prijevoza-dostave doći do vlage? Ako može? Može li servis sam to napraviti? Zašto? Može li slika biti bilo kojeg drugog uređaja? npr možda istu sliku šalju za više 'kvarova'? Ili je to sve nemoguće? .. a to bi kupac trebao dokazivati? Inspektorat radi svoj posao i nisu pali s kruške.. ali i kupac mora odrditi svoj dio da sustav nešto napravi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...

 Ma nemoze ti on samo na osnovu markera oznacit da je voda usla i odbit jamstvo. Marker je vjerojatno uveden kao brza dijagnoza.

 Može! Trkeljaš bezveze.

Ako su markeri promjenili boju tu je priči kraj, jamstvo se poništava, pa zato su ih i ugradili!

Ne mora telefon biti zaliven vodom, dovoljno je da je u vlažnoj prostoriji, npr. u kupaonici tijekom tuširanja.

 

Možete biti ljuti jedino na proizvođača koji ugrađuje preosjetljive markere, a ne na servis koji je tu samo da utvrdi činjenično stanje.

Njih ne zanima jel tebi telefon upao cijeli u vodu ili je palo par kapi kiše na njega, oni moraju odbiti jamstvo - kraj priče.

http://dukedantalion.weebly.com/
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Može! Trkeljaš bezveze.

 Ne, ne moze, a objasnjeno ti je i zasto ne moze. Ili, korektniji izraz bi onda bio "ne smije". Pokusaj se suzdrzat ne pricat gluposti. Imas doslovno u 3 posta od 3 razlicite osobe objasnjeno zasto se ne moze.

 

A "moze se" isto koliko se i moze opljackat banka. Neke prodju i nekaznjeno. To i dalje ne znaci da se moze, odnosno smije.

6 godina
protjeran
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Ne znam koji dio ti nije jasan: marker promjenio boje = poništena granacija.

Nema se tu šta više analizirati, servis koji je ovlašten od proizvođača provodi politiku proizvođača koja kaže da telefon ne smije doći u doticaj s vlagom/vodom.

To što ti pišeš bajke kako će inspektorat nešto utvrđivat to okači mačku o rep, takav slučaj ne postoji.

http://dukedantalion.weebly.com/
 
0 1 hvala 0
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Ne znam koji dio ti nije jasan: marker promjenio boje = poništena granacija.

Nema se tu šta više analizirati, servis koji je ovlašten od proizvođača provodi politiku proizvođača koja kaže da telefon ne smije doći u doticaj s vlagom/vodom.

To što ti pišeš bajke kako će inspektorat nešto utvrđivat to okači mačku o rep, takav slučaj ne postoji.

 Neznam sto tebi nije jasno. Marker promjenio boju = nije dovoljno za ponistenje garancije.

Itekako se ima sto analizirati. Mobitel se ne kvari jer je marker promjenio boju, mobitel se kvari jer ne neki od vitalnih djelova prestao raditi kako treba. Marker je samo indikator da je doslo do vlazenja, ali smo vec ustanovili da

a) do vlage moze doci i u procesu nakon preuzimanja uredjaja od kupca, tada kupac NE ODGOVARA.

b) do vlage moze doci tako da jednostavno smocis marker

c) uredjaj moze ne raditi na potpuno necem drugom nevezano za "vlagu" koju marker ocitava

 

Tako da da, itekako se slucaj dalje moze rasclanjivati, samo je pitanje dal se netko pravi blesav i tko (kupac ili servis), i u skladu s tim preuzima konkretne rizike. Nikakve bajke nisu napisani, bauljas gluposti kao i sto puta prije jer je jasno da o procesu reklamacije znas isto ko i ja o tome kako se radi pita od oraha. Znam da dolazi neko brasno, secer i orasi, al to je to. Tak i ti nabadas.

6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...

 Neznam sto tebi nije jasno. Marker promjenio boju = nije dovoljno za ponistenje garancije.

Itekako se ima sto analizirati. Mobitel se ne kvari jer je marker promjenio boju, mobitel se kvari jer ne neki od vitalnih djelova prestao raditi kako treba. Marker je samo indikator da je doslo do vlazenja, ali smo vec ustanovili da

 Uopće nema veze jel vlaga uzrok kvara, jamstvo se poništava, daj shvati to,

Potpuno ista stvar je ako ti je mobitel ispao i ima fizičko oštećenje, servis ga više nema šta pregledavati i jamstvo ti je automatski poništeno, bez obzira što taj pad možda nema veze s kvarom.

Daj jednom u životu pročitaj jamstveni list umjesto da ovdje pišeš bajke.

 

To da će netko utvrđivati da li je vlaga ušla u uređaj prilikom transporta mogu samo reći - hahahah, previše gledaš CSI i ostale gluposti.

Takve stvari se ne mogu utvrditi, a inspektorat može ustanoviti samo ono što je već ovlašteni servis potvrdio, neće gubiti ni minutu svog vremena na bilo šta drugo.

 

Kad bi se takvi slučajevi išli analizirat onda bi država trebala zaposliti 2500 forenzičara koji bi to radili, a kupci bi se pravili blesavi i za svaki telefon koji bi upao u vodu bi tražili naknadu.

Saberi se i nemoj pričat gluposti po forumu kao što to inače radiš, ne postoji slučaj da je netko dobio novi telefon nakon takvih stvari niti će itko gubiti vrijeme i stati na stranu kupca.

http://dukedantalion.weebly.com/
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 15:38 (zalman1).
15 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Ne znam koji dio ti nije jasan: marker promjenio boje = poništena granacija.

..

- a kad je, gdje marker promijenio boju? Kako to znaš? Zašto bi jedini odgovor da je kupcu pao u vodu bio moguć? + to se kod preuzimanja nije navelo i može se osporiti. Nakon što nešto osporiš ide dokazivanje činjenica koje su dokazive. Tko je smočio markere možda nikad nećemo znati, možda su suhi-ispravni, možda je tvornička greška itd.. dok servis ima interes poništiti garanciju i nije neutralan, do tad postoji i realna sumnja-mogućnost da je takva diagnoza lažna. Moguće da je kupcu mobač pao u vodu .. jesu li mogući i drugačiji scenariji? Kad god se svije stranse ne mogu složiti tad treća strana prosuđuje na temelju činjenica koje su za sad samo obične ''rekao je''.. i moguće da uopće ne postoji mobitel nego je fakenjuz itd.

 

+ svaki razlog koji je naveden u uvjetima jamstva može biti razlog odbijanja popravka pokrićem jamstva, no nema nikakvog poništavanja, nego je samo stvar tko snosi trošak popravka. Jamstvo vrijedi onoliko koliko je navedeno, 2+ godine za eu + odgovornost trgovca za materijalni nedostatak kao druga osnova ako se ova ne prihvati. .. pa i moguće tužba protiv servisa itd.

 

-no realno, običan mali čivjek, kupac, ne može, nema resurse za istjerivanje pravde.. ali, unutar teme je to jedini način, prijativit, tužiti, mingo.hr. Zato postoji zakon i nadležni i kupac mora igrati po pravilima ako želi da sustav funkcionira. Prijaviti.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
ihush kaže...

Zašto bi jedini odgovor da je kupcu pao u vodu bio moguć?

 Zato što to tako funkcionira.

Ako ćemo metodom da servis može namjerno oštetiti proizvod onda više ni jedna reklamacija na svijetu ne mora proći!

Eto servisi će namjerno napraviti oštećenje na proizvodu, poništiti jamstvo i nitko neće dobiti novi proizvod.

To je otprilike tvoja logika.

 

Servis je ovdje pravna osoba i vjeruje mu se više nego potrošaču, to ja sva filozofija.

 

http://dukedantalion.weebly.com/
15 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re

-vjeruje mu se dok to netko ne ospori. Kad do tog dođe, tad su potrebni dokazi-činjenice, ne nešto nedefinirano.

+zato se kod preuzimanja mora sve provjeriti, ako to nije standardna procedura, tad već zbog tog mora biti sankcionirana (na teret trgovca) i tad on mora uvesti odgovarajuću proceduru.

 

npr za reklamaciju npr RAMa, provjerava se sve, vizualno oštećenje i serijal num jer može biti tuđa roba.. čita čovac na putlu povečalom. Ako zaprimi bez čitanja, tad je to gotovo..

+ tko kaže da jamstvno ne pokriva npr vodootporno, vodoneporpustno i sl? Satovi, mobiteli, tipkovnice.. ovisi o konkretnom jamstvu i ako je navedeno kao uključeno tad pokriva i ronjenje po marijanskoj brazdi.. odnosno ako je isključeno tad nije. Gdje su konkretni papiri-jamstvo-uvjeti? Gdje su dokazi o bilo čemu što sad tipkamo?

 

-jedino što je za tebe neosporno je nepristrasnost-nepogriješivost servisa? Neobična tvrdnja, ali da, servis je u prednosti, jači.. no zakon tad brani slabijeg i ako nisi updejtao.. upravo to se posljednjih godina dešava, odgovornsot trgovca itd. i stara praksa više ne prolazi (odnosno, prolazi ako se nitko ne buni.. i zato se to mora započeti..).

 

-edit: . .kad kažeš 'moja logika' ajde reci jedan razlog, zašto serviser ne bi namjerno poništio-odbio inače valjanu garanciju? Ne pada ti ništa napamet? npr hipotetski, da je sve ispravno? može li tad serviser ako želi opet napraviti bilo što, npr iz zlobe (i zarade)? Može, jer je on taj koji ima sve u rukama, a kriza -novac su opravdanje za sve, pa i pljačku banke, pri čemu je ovo neusporedivo lakše i nikakvog rizika. Servis mora imati kvalitetan dokaz. .. npr ZG parking slika vozilo i tek po isteku 15min sustav dozvoljava ispis kazne-dnevne karte djelatniku. Tako imaju dokaz-vrijeme, tako ne može ni djelatnik pisati kaznu koja mu je direktno zarada-stimulans.. i zato je sustav tako postavljen. Ako je sustav preuzimanja reklamcija loš-šupalj pa je moguće predati reklamaciju bez da onaj tko zaprima provjeri stanje, tad je to loše i ne može biti razlog uskraćivanja jamstva, jer je to upravo obaveza proizdođača-distributera-trgovca ta se organizira na način da sustav radi. Bez tog je jednako kao da roba nema jamstvo, a tad ne smije na tržište jednako kao da nema bilo koji papir, banalno deklaraciju o sastavu vune-sintetike u čarapama ili wc papir koji to ima na cca 14 jezika.. To je obaveza distributera za konkretno tržište. Ako je njegova logistika šuplja, tad je to njegov propust.

 

-obrnuto, dođeš s utopljenim uređajem, zaprimatelj provjeri i kaže, ne, jamstvo se ne prihvaća jer je .. i to je to, zapisnik primo-predaje, stanje uređaja u trenutnu predaje. Ako nakon tog ima npr razbijen ekran, tad je to sve teret trgovca-logistike.. ili mora biti navedeno kod zaprimanja reklamacije. Probaj, čekićem razbi.. i predaj. Taj fizički-vidljiv kvar-oštećenje će biti navedeno. Tad se ukoliko jasmstvo to ne pokriva (ima koji pokrivaju) .. biti to navedeno kao razlog odbijanja naplate jamstvom uz moguće ponudu za cijenu popravka koju neovisno ima li uređaj jamstvo svaki servis mora dati prije nego naplati neki posao, bar okvirno procjenu troška..

-ako za fizičko oštećenje niej navedeno da je uređaj zaprimljen s vidljivim fizičkim oštećenjem, tad za kupca to oštećenje ne postoji (ok?) .. ako bilo koje drugo oštećenje nije navedeno jer npr trgovac to ne provjerava, tad ga jednako nema, tad je to greška trgovca-logistike-pravila koja on ima s distributerom i tad je to njihov trošak, ne trošak kupca.

 

-ozbiljno, posjeti malo mingo.hr.. ili prolistaj zakone unutar EUa u posljednjih 5 godina.. možda primjetiš da je 21st.. ne 20to.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 16:06 (ihush).
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
ihush kaže...

-vjeruje mu se dok to netko ne ospori. Kad do tog dođe, tad su potrebni dokazi-činjenice, ne nešto nedefinirano.

 Neće nitko ništa osporavati i trošiti svoje vrijeme i resurse na ovakve stvari.

Servis može pogriješiti ali ovo nije takav slučaj jer vlaga u telefon je kraj priče, isto kao i fizičko oštećenje, oko te dvije stvari nema spora.

Nemoj pričati napamet nego navedi konkretan slučaj kad je netko dobio novi mobitel ako mu je prijašnji imao vlagu.

Takvog slučaja nema ali bitno da vas dvojica "odvjetnika" piskarate ovdje o nekakvoj pravdi......

 

Eto javite se tom tipu koje je otvorio temu pa mu pomozite riješiti njegov slučaj, ili bilo čiji, to vam je pametnije umjesto ovdje pisat floskule.

 

Ako kažete da je u prošlosti bilo mnogo takvih slučajeva i da su to prevare servisa, onda se ja pitam kako je moguće da se od gomile tih slučajeva baš nitko nije uspio izboriti za novi uređaj?

Drugim riječima, priče su vam šuplje.

http://dukedantalion.weebly.com/
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 16:00 (zalman1).
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Uopće nema veze jel vlaga uzrok kvara, jamstvo se poništava, daj shvati to,

Normalno da ima veze, i to iz prije objasnjenih razloga.

zalman1 kaže...

Potpuno ista stvar je ako ti je mobitel ispao i ima fizičko oštećenje, servis ga više nema šta pregledavati i jamstvo ti je automatski poništeno, bez obzira što taj pad možda nema veze s kvarom.

Ne nije ista stvar. Tebi je sve isto. A isto ti je naravno, jer ne razumijes ono sto pricas. Ubio covjeka u prometnoj jer ti je preletio cestu na mracnom neosvjetljenom dijelu po kisi, ili ga sacekao, odsjeko mu glavu i noge, probo ga 600 puta. Potpuno ista stvar, ubio covjeka = zatvor, gotovo. Dalje opce nemamo sto pricat, u oba slucaja je rezultat isti. Tak ti baratas cinjenicama. Blage veze nemas cisto me sram kad citam koje gluposti pises a ne sramis se.

zalman1 kaže...
Daj jednom u životu pročitaj jamstveni list umjesto da ovdje pišeš bajke.

Osim sto to opce nema veze s ovim slucajem. Toliko si zastranio da si se izgubio u filozofiranju.

zalman1 kaže...
To da će netko utvrđivati da li je vlaga ušla u uređaj prilikom transporta mogu samo reći - hahahah, previše gledaš CSI i ostale gluposti.

:))))) Da, osim sto to nema veze s csi-em, a i pokazuje koliko si puta ista reklamirao u zivotu. Da, potpuno je nebitno sto pise na primki u trgovini, ovi tamo kad slikaju uredjaj, popisu njegovo stanje su debili, rade to onak jer im je dosadno i prave budale jedni od drugih kad to ionako nema veze s nicim, jedino sto je bitno je dal je marker oznacen ili ne i sto je servis reko, i to je amen. Ne, nema to nikakve veze s inspektorom i time da su ikad radi toga imali problema. Nop. Nidje veze.

YEA rite. Nisam vise ni siguran da si ista i reklamirao dalje od poslao na jamstvo i pokunjio se koji god si odgovor dobio.

zalman1 kaže...
Takve stvari se ne mogu utvrditi, a inspektorat može ustanoviti samo ono što je već ovlašteni servis potvrdio, neće gubiti ni minutu svog vremena na bilo šta drugo.

Ma nemoze se nista utvrdit, sve je kako servis kaze i amen, inspekcija nikad nije isla protiv servisa, nikad se odluka servisa nije preokrenula, nop, nista se takvo nikad nije dogodilo :))))))

zalman1 kaže...

Servis može pogriješiti ali ovo nije takav slučaj

Vidoviti milane, molim vas sljedece brojeve lota.

zalman1 kaže...

Nemoj pričati napamet nego navedi konkretan slučaj kad je netko dobio novi mobitel ako mu je prijašnji imao vlagu.

Takvog slučaja nema ali bitno da vas dvojica "odvjetnika" piskarate ovdje o nekakvoj pravdi......

Krecemo s logickim pogreskama. Ako ti ja nesto ne mogu pokazati, znaci da to ne postoji :) Fino tebe ta logika ide.

 

Da stvar bude gora, ovdje se uopce ne radi o tome da je netko dobio novi mobitel "kad je prijasnji imao vlagu" vec se govori o tome da samo oznaceni marker ne znaci da je vlaga usla i/ili je li usla od korisnika te da li je isto uzrok kvara. Pokusaj kohezivno pratit o cemu se tu radi, bez izvrcanja ako nije problem

zalman1 kaže...
Eto javite se tom tipu koje je otvorio temu pa mu pomozite riješiti njegov slučaj, ili bilo čiji, to vam je pametnije umjesto ovdje pisat floskule.

Kao sto ima svakakvih servisa i trgovaca, tako kupaca ima jos gorih. Cesto ljudi pricaju jednu stvar, pa kad se detaljnije nesto sagleda ispadne da nije bas sve tako. Opis koraka koje on mora obavit sam i napisao, a krajnji slucaj je vjestacenje koje ce ako je on u pravu utvrdit da i je u pravu. Vjestak ipak ima malo vise nacina da provjeri stari od tvog "cuj, servis reko vlazan indikator, prica gotova brajo moj". Ja sam recimo siguran da mi nijedan mobitel nije bio u nikakvom doticaju s vodom (kisa/para/uranjanje) i da mi ovako nesto jave bi uredno platio vjestacenje jer sam siguran da servis mulja. Svak ovakvu odluku donosi za sebe.

 

Ja uvijek pomognem ljudima preko pm kad me pitaju i to sam vec i obavio vise puta. Nikakve floskule ne pisem, za razliku od nekih, vec iza sveg napisanog uvijek stojim.

zalman1 kaže...
onda se ja pitam kako je moguće da se od gomile tih slučajeva baš nitko nije uspio izboriti za novi uređaj?

Tko je rekao da nije?? Samo zato jer ti ja ne mogu pokazati ne znaci da nije, prestani s logickim pogreskama.

Ti mozes sumnjati u to, sto me najmanje interesira. Odi zovni potrosac pa pitaj dal su imali takvih slucajeva. Em sam se susretao s time em sam pricao s inspektorima oko tih stvari.

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 21:18 (sandokan111).
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
Tko je rekao da nije?? Samo zato jer ti ja ne mogu pokazati ne znaci da nije, prestani s logickim pogreskama.

Ti mozes sumnjati u to, sto me najmanje interesira. Odi zovni potrosac pa pitaj dal su imali takvih slucajeva. Em sam se susretao s time em sam pricao s inspektorima oko tih stvari.

 Drobiš li ga drobiš, pišeš romane od postova, a na kraju se ipak sve svodi na ono što ja pričam - jamstvo mu je odbijeno i traže ga pare za popravak.

I UVIJEK si se ti s nečim susretao ali to naravno ne možeš potkrijepiti nikakvim dokazima, pričaš lovačke priče kao i uvijek.

Pročitao sam 300 iskustava po forumima oko te vlage, što možeš i sam ako otvoriš google, svima je odbijeno jamstvo.

 

Tvoji postovi se svode na: "servis nije u pravu, to ne može biti tako, to bi trebalo istražiti, ali ja ništa od navedenog ne mogu dokazati niti potkrijepiti realnim primjerom".

Sprdnja si, kako to ne shvaćaš...

http://dukedantalion.weebly.com/
10 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Neka uredaj ide na sudsko vjestacenje i kraj price, netko ce izgubit spor i to je to...
 
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Neka uredaj ide na sudsko vjestacenje i kraj price, netko ce izgubit spor i to je to...
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Jedino što možeš, ubuduće, napraviti jest inzistirati da provjere taj senzor pred tobom, dok si još u servisu, te da to unesu u zapisnik i tebi daju kopiju, da ne bi bilo poslije 'mokrih prsta' i čegavećne.
Osobno sam skeptičan prema servisima, smatram da se korisnik mora osigurati od takvih malverzacija. Jer pitanje je kako je mobitel putovao do servisa i u kakvim je uvjetima skladišten prije pregleda.

 

A ovako, ne vjerujem niti OPu niti servisu.

So if God has existed forever, you know, what did he do in his spare time? Like, before he made the Earth and everything?
Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Tko izgubi placa sudske troskove, a oni su sigurno skuplji od uredjaja ili popravka.

 

Taj lahmus papir koji dokazuje da je uredjaj bio u tekucini (nebitno kojoj) ne laze.

I nisu osjetljivi na vlagu u zraku, jer bi svi lahmus papiri odmah bili aktivirani tokom proizvodnje

ili skladistenja, a to se ne desava.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Nije mi jasno kako u svakoj temi u kojoj se spominje zastita potrosaca postoje 2-3 trolla koja uvijek naginju na svoju stranu. Dao bih ruku u vatru da su ili trgovci ili serviseri.

 

A sto se tice konkretnog slucaja markera, rjesenje moze biti vrlo jednostavno:

- Od trenutka preuzimanja uredjaja do stavljanja na policu, nadzorna kamera sve snima.

- Skladište u kojem se nalaze uređaji koji čekaju servisiranje se snima i bilježi vlaga senzorima koji u svakom trenu spremaju podatke remote.

- Uzimanje uređaja sa police i popravak se također snima.

 

Problem solved. Ako to moraju policajci, zasto ne i servis?

Nedavno mi prijateljici rekli da joj je na laptopu otisao "chipset" i da moraju iskljucit jednu "grafiku" ali da ce i dalje radit normalno jer ima dvije.

Popravak - 650 kuna.

Simptomi? Kada se upali, pojavi se plava pozadina. U safe mode ulazi bez problema. Lik je reinstalirao windowse i naplatio 650 kuna.

 

Isto tako prijatelju nedavno nisu sa servisa vratili punjac i torbu jer misle da im to nije dao. Naravno, isao je direktno u servis za jamstvo, a ne u trgovinu.

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
passat kaže...

Nije mi jasno kako u svakoj temi u kojoj se spominje zastita potrosaca postoje 2-3 trolla koja uvijek naginju na svoju stranu. Dao bih ruku u vatru da su ili trgovci ili serviseri.

 Nema se ovdje šta naginjat, ovdje je sve jasno, telefon je bio u kontaktu s vodom, a to što ti želiš varati servis to je tvoj problem.

 

passat kaže...
Problem solved. Ako to moraju policajci, zasto ne i servis?

 Zato što serviseri nisu policajci? :facepalm:

 

passat kaže...
Nedavno mi prijateljici rekli da joj je na laptopu otisao "chipset" i da moraju iskljucit jednu "grafiku" ali da ce i dalje radit normalno jer ima dvije.

Popravak - 650 kuna.

 To nema nikakve veze s popravkom u garantnom roku o kojem se priča.

 

passat kaže...
Isto tako prijatelju nedavno nisu sa servisa vratili punjac i torbu jer misle da im to nije dao. Naravno, isao je direktno u servis za jamstvo, a ne u trgovinu.

 Je je, a onda je svizac... Još jedan s lovačkim pričama o svojim "prijateljima i prijateljicama", ali bitno da druge prozivaš za trolanje, a ovo je trolanje na kub.

Prilikom predaje bilo čega na servis, pravi se zapisnik, fotografira se uređaj i piše se sve što je predano tako da te priče pričaj nekom drugom.

http://dukedantalion.weebly.com/
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Drobiš li ga drobiš, pišeš romane od postova, a na kraju se ipak sve svodi na ono što ja pričam - jamstvo mu je odbijeno i traže ga pare za popravak.

To se svodi na to ako si laik kao sto si ti. Opcija on ima podosta za ovako nesto, a prva je bila da uredjaj nije smio preuzeti.

zalman1 kaže...

I UVIJEK si se ti s nečim susretao ali to naravno ne možeš potkrijepiti nikakvim dokazima, pričaš lovačke priče kao i uvijek.

Tocno tako, normalno da sam se susreo s time kad mi je proslo tisuce slucajeva kroz ruke. Sad vec imam dovoljno ovog napisanog na tu temu da onaj kome je bitno ce shvatiti. Trolovi me ne interesiraju. Cijeli tvoj doprinos u temi je bauljenje gluposti o stvarima koje niti znas niti razumijes. Dal ti u nesto vjerujes ili ne me ni najmanje ne dira. Btw, ako dodjes kod mene nemogu ti pokazati ni bmw 6icu. Mora bit da ne postoji. Dosta toga ti ne postoji.

zalman1 kaže...
Pročitao sam 300 iskustava po forumima oko te vlage, što možeš i sam ako otvoriš google, svima je odbijeno jamstvo.

Evo bas 300 :) Sad ja tebi vjerujem :)

A sto je najgore, i da si i procitao toliko (a nisi) opet ne iskljucuje hrpe drugih slucajeva koje postoje za koje neznas.

zalman1 kaže...
Tvoji postovi se svode na: "servis nije u pravu, to ne može biti tako, to bi trebalo istražiti, ali ja ništa od navedenog ne mogu dokazati niti potkrijepiti realnim primjerom".

Sprdnja si, kako to ne shvaćaš...

Jedino na sto se tvoji postovi svode je izvrtanje. Ociti manjak logickog slijeda misli (nista novo) dovodi do ovakvih zakljucaka. Ajde neki citat gdje sam napisao da servis nije u pravu? Da to ne moze bit tako? Ajmo jedan.

passat kaže...

Nije mi jasno kako u svakoj temi u kojoj se spominje zastita potrosaca postoje 2-3 trolla koja uvijek naginju na svoju stranu. Dao bih ruku u vatru da su ili trgovci ili serviseri.

 Ljudima dosadno pa idu pametovat oko stvari koje ne znaju jer forum sve trpi.

15 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...
..

 Nema se ovdje šta naginjat, ovdje je sve jasno, telefon je bio u kontaktu s vodom, a to što ti želiš varati servis to je tvoj problem.

 

..

 - ok, a kad, kako je došao u kontakt s vodom? Znaš-dokaz? i to nakon par tjedana čekanja? npr, može li servis biti krivac? Može li serviser umočiti uređaj u vodu?

-ako je to kriterij, tad se to prilikom zaprimanja provjerava i zapisuje. Ako tog u zapisniku nema, tad nema vlage, ako je ima može li sevis dokazati da je vlaga prije ulaska u servis?Ne zato jer to sevis kaže, nego dokaz.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
ihush kaže...

Ako tog u zapisniku nema, tad nema vlage, ako je ima može li sevis dokazati da je vlaga prije ulaska u servis?

 Servis ne mora apsolutno ništa dokazivati, njihovo je da odbiju jamstvo.

Jednom kad je telefon rastavljen u servisu tu je priči kraj i ne može se više ništa analizirati.

 

Kao što sam rekao, servis bi mogao, da želi, oštetiti svaki proizvod koji mu dođe u ruke i okriviti kupca te naći način da mu poništi jamstvo.

Polaziti od takve pretpostavke je idiotizam, a upravo vas par to radi.

U ovakvim slučajevima servisu će se vjerovati više nego kupcu, može se to nekom sviđati ili ne ali pravila su takva.

http://dukedantalion.weebly.com/
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 6:38 (zalman1).
11 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Čitatelj kaže...

I nisu osjetljivi na vlagu u zraku, jer bi svi lahmus papiri odmah bili aktivirani tokom proizvodnje

ili skladistenja, a to se ne desava.

 očito da jesu preosjetljivi, jer pouzdano znam da mi xiaomi redmi note 4 nikad nije bio u kontaktu s vodom u godinu dana koliko je korišten

nije zaliven bio niti poprskan i opet su ga odbili servisirati jer je imao "oštećenja" od vode

 

i kako da znam jel su ti markeri aktivirani tijekom proizvodnje ili skladištenja kad ga ionako ne mogu otvoriti 

koliko ja znam, možda smo ga kupili s već aktiviranim markerima

9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Servis ne mora apsolutno ništa dokazivati, njihovo je da odbiju jamstvo.

Jednom kad je telefon rastavljen u servisu tu je priči kraj i ne može se više ništa analizirati.

HAHAHAHAHAHAHA :)))))))))) Servis apsolutna istina u rangu dogmi iz vjere :))))))) Ako netko i dalje prati ovu temu nek zanemari ovog klauna s ovim izjavama.

E sad se vec grohotom smijem. Servis reko, pisi kuci propalo nemozes vise nista napravit. AMEN. Cemu opce taj inspektorat opce sluzi, servis je dovoljan, sta servis kaze, tako je. Ma i sudstvo treba izbacit, ni oni nemogu nista servisu. Vjestaci, sudci, inspektori, za*ebi ti to brajo, servis apsolutna istina!

 

7 godina
protjeran
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Moja Lumia 950XL evo vec trecu godinu kod mene, lagano tipkice otkazuju (al stvarno nije ni cudno,

koliko je dugo vec koristim), jednom je bila poprskana dok je lezala na stolu,

samo sam je otresao i obrisao, nikakvog problema, al mob nije vodootporan.

 

Pogledao sam ispod baterije, dali je usla voda, na srecu nije, i indikator je i dalje bijel.

Tako da vjerujem da indikatori nebi smjeli biti osjetljivi na nista.

 

Uzmi indikator sa nekog starog mobitela, stavi ga vani kad je kisa i puno vlage,

i nebi smio promjeniti PH status, dok god ne dodje u direktan kontakt s tekucinom.

 

Nego, jel itko razmisljao koliko je jako vlazno i sparno u HR? Cesto ljudima u dzepu

mob bude "oznojen", da curi sa displaya. I meni se desilo u HR. Moguce je da ta

vlaznost zavrsi u mobitelu, ako nemas srece.

 

Na sjeveru gdje je hladnija klima, gdje nema toliko vlage, to se ne desava.

Bio sam u Karlovcu i Sisku 2017., disao sam kao zaba, u zraku je bilo vise vode nego

kisika - a naviknuo sam na rijetki visinski zrak - onda znas kako sam se osjecao.

 

Isto tako stradaju i laptopi u HR, svi prekuhaju. Jednostavno je klima kod nas takva,

da je prevlazno i pretoplo, i treba zato uredjaje pripaziti i odrzavati cesce.

Laptopi iznutra se oblijepe prasinom, jer je prasina vlazna, a ne suha.

 

A mobiteli se uznoje u onim gumenim futrolama - zato ih ni ne volim.

Najbolje cist mobitel bez ikavih guma, ili ako vec mora, da bude ona hard-schell plastika,

ipak je prozracnija.

 

Tako da, bez obzira na vlagu u zraku, ako nema kontakta, nebi se lahmus papir smio aktivirati,

jer bi vec odavno netko podnio tuzbu za to.

 

Jedino ako taj Xiaomi ne ubacuje papirice koji su vremenski ograniceni i samo-aktivirajuci,

u sto ne vjerujem, jer bi se to brzo otkrilo.

Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...

HAHAHAHAHAHAHA :)))))))))) Servis apsolutna istina u rangu dogmi iz vjere :))))))) Ako netko i dalje prati ovu temu nek zanemari ovog klauna s ovim izjavama.

E sad se vec grohotom smijem. Servis reko, pisi kuci propalo nemozes vise nista napravit. AMEN. Cemu opce taj inspektorat opce sluzi, servis je dovoljan, sta servis kaze, tako je. Ma i sudstvo treba izbacit, ni oni nemogu nista servisu. Vjestaci, sudci, inspektori, za*ebi ti to brajo, servis apsolutna istina!

 

 Jedini klaun si ti, nisi uspio naći ni jedan jedini slučaj u povijesti države da je netko dobio spor sa servisom radi vlage, ali puna su ti usta lupetanja.

Normalno da inspektorat nema šta reći oko toga, šta će oni vještačit majko sveta? Kako misliš da oni dokažu kad se točno vlaga pojavila u mobitelu?

Jednom kad se telefon rastavio to je to.

Kako sam rekao, previše gledaš CSI.

http://dukedantalion.weebly.com/
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 11:15 (zalman1).
13 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Zalman je u pravu, na servisu je zadnja da li se priznaje garancija ili ne. Korisnik naravno ima pravo traziti zadovoljstinu sudskim putem i kontaktirati inspektorat (iz mog iskustva, slucajevi kojima sam nazocio nikad nisu rijeseni u korist korisnika).

Davno sam radio u servisu, i kako kolega kaze , mogli smo puno kvarova prikazati kao gresku korisnika ili dostavljaca. To je nedokazivo (kao u slucaju vlagosenzora) i inspektorat tu ne moze apsolutno nista (osim sta stvar postane sumnjiva kad bi bilo vise uzastopnih prijava). U slucaju 'servisova rijec' protiv 'korisnikove rijeci', servis ima prioritet.

Ali slazem se da je besmisleno krenuti od te pretpostavke. Evo, za vrijeme dok sam radio tamo, ni ja niti kolege nismo napravili tako nesto. Niti znam ikog od sevisera iz drugih firmi da bi to napravio.
U krajnjoj liniji, kakve mi imamo koristi od toga? U stvari, sve zalbe protiv servisa su bili ili pokusaji muljanja korisnika (to se dogadjalo na dnevoj bazi), ili bi proizvod eventualno dodatno nastradao u dostavi.

E sad, naravno da to nije nikakva garancija, uvijek te netko moze prevariti i ostetiti, bilo u servisu, bilo da te opljacka na cesti. Sve je moguce :)

Za one koji ce lupit 'ne slazem se', nemate se sa cime ne slagati , ne zauzimam ni jednu stranu, samo kazem kako funkcioniraju stvari iz prve ruke.

*Disklajmer, to je bilo pred vise godina, mozda se nesto promjenilo danas.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice