Pozdrav,
Kupio sam monitor Samsung lc27jg50qquxen jucer 14.05.2019 u Rijeckoj poslovnici. Prilikom prvog spajanja monitora doma, primjetio sam 3 do 4 neispravna pixela. Danas 15.05.2019 sam isao nazad u poslovnicu na zamjenu neispravne robe i djelatnici su mi rekli da je nemoguće ostvariti povrat ili zamjenu monitora i da ne mogu poslati monitor na garanciju jer je pre malo oštecenih pixela u pitanju. Ja ne vjerujem da je nemoguće ostvariti zamjenu neispravnog monitora unutar par dana i molio bih vas da mi vi odgovorite imam li ja pravo na zamjenu ili nemam?
Malo sam naravno i guglao i vidim da nisam jedini sa tim problemima i uglavnom ljudi odgovaraju da je moguće u 14 dana traziti povrat novca ali nema konačnog zaključka da li su im odobrili povrat ili ne.
Stvarno se osječam nemočno i prevareno i ne vjerujem da se ovo dogadja.
Hvala.