Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

poruka: 48
|
čitano: 11.564
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili ".
9 godina
protjeran
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
LudaRajcica kaže...
Spitfire_zg kaže...

Stanovnici finskog Oula se baš i ne bi složili-pola ljudi biciklira čitavu godinu a četvrtina svih vožnji se obavlja biciklom.

Dakle, prvenstveno je riječ o gotovanskom pristupu, lijenosti, sebičnosti, snobizmu i primitivizmu. Dok se u nizozemskoj i danskoj prinčevi, kraljice i premijeri voze biciklom, u jednoj zaostaloj balkanskoj zemlji vlada mnijenje da je javni prijevoz za sirotinju i neuspješne u životu, da bicikle voze redikuli, djeca i turisti a auto je statusni simbol, glavni magnet za komade i dokaz da si uspio u životu.

Onda dodaj još infrastrukturu staza i vlakova koji su, kako rekoh- bliži afričkim državama nego europi i uviđaš koliko je ovo promašena poredba i pitanje. 

 

P.S. Koliko je ono bilo snježnih dana ove godine?

P.P.S. Nakaradno je ujutro kad je rush vidjeti 95% auta s jednim putnikom

 Vozim biciklu kroz cijelu godinu weekendom, rekreativno. Po kisi i jugu, buri i nesnosljivoj hladnoci, blatu i lokvama i to iskljucivo iz gusta i zadovoljstva nakon radnoga tjedna.

 

Nema sanse da bih zamjenio auto biciklom ili bilo kojim drugi sredstvom a da to nije auto, ono nema sanse.

Jesi li ti ikada bio na bicikli mokar? Zaledjen? Na buri koja ne staje? Dovoljno je i zimi, po suncu ujutro sjesti na biciklu u 7, ne trebas ekstremnije.

Ili ljeti u podne :D Mogu bajkom na plazu, mogu do frena na joint... ali na posao? u goste nekome? po namirnice u trgovinu? ccccc

 

Zbog svog izbora bih ja trebao biti snob? Ljen? Primitivan? koliko ti kilometara godisnje odradis na bicikli? Ja najmanje duplo nego automobilom!

Ali se limenog ljubimca nikada ne bih odrekao. Da u 95% slucajeva sam jedini putnik u svom automobilu i di je tu problem?

 

Bicikla je zabava, strast, ljubav, automobil je prijeka potreba... svidjelo se to tebi ili ne!

 

 A zašto vlastiti primjer projiciraš na sve druge i čemu tako obrambeni nastup? Pa ako je tebi auto prijeka potreba, nije svima? Bez straha, nitko ti neće oduzeti limenog ljubimca, hrvatska država te čak neće ni pokušati odvratiti modernom gradnjom staza i povezanijim linijama javnog prijevoza sa TGV nalik vlakovima jer se ogromna lova namakne od svakogodišnje registracije, tehničkog i cijene benzina kojom financira svoje životarenje na začelju europe i vojsku uhljeba. Tko normalan uopće može pomisliti da bi se primjenjivali skandinavski postulati na nas, pa zagrepčani su tek prošle godine otkrili recikliranje?!

Francuska nakana, kao i ona skandinavaca, nije izopćenje svih automobila i izbor ili/ili, već zamjena auta kome zbilja nije nužan jer ima gro ljudi koji bi komotno mogli na posao biciklom i javnim prijevozom, tim više kad bi se u iste više i uložilo kao kod prije spomenutih gdje je sve prepuno biciklista, staza, onih gradskih bicikla na najam i kako se slika drastično mijenja odlaskom na jug (uz štošta drugih stvari). Pa nisu ni oni savršeni, samo su u svim stvarima daleko bolji od nas

Na kraju krajeva, ja sam krenuo od teze koliko je promašena poredba sa zapadnim svijetom, i to infrastrukturno kao i kulturološki, što ovakve teme i većina upisa i potvrđuju, na fejsu bi bilo još kudikamo gore ali zato i jesmo tu di jesmo-nigdje

 

P.S. Dojitsa  me naknadno podsjetio na enormnu količinu morona koji voze djecu 500 metara do škole svako jutro i tako im pružaju poučan primjer za daljnji život-stvaraju nove generacije debelih debila, ciklus života na balkanu se nastavlja

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.4.2021 9:48 (Spitfire_zg).
12 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
guslac kaže...

Bicikl i elektricčni su dvije riječi koje mi ne idu zajedno. Ako imaš bicikl, onda izvoli klačiti pedalama i kretati se. Puno bolji koncept električnog vozila je električni romobil. 

No ono što se ovdje valjda misli potaknuti je promjena mentaliteta ljudi, a to će jako teško ići. Ima primjeraka naše vrste koji više uopće ne znaju nekamo otići a da ne sjednu u auto. Pješačenje je palo u zaborav, bicikl je napor, samo auto je opcija. I onda dođe ovakva boleština kao korona, i svi popadaju jer se dnevno kreću samo od kuhinje do zahoda. I natrag.

 Apsolutno idu zajedno osim ako si sportaš. Za rekreativce je dokazano kako s električnim biciklima sagore više kalorija nego s običnim jer odrade puno duže ture i ne odustaju na prvoj uzbrdici. 

3 godine
neaktivan
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
Boris grozni kaže...

Bicikl nemoze zamjeniti auto pogotovo kad imas 3 djece ma koliko god star bio

 Zapravo moze. Postoje kolica upravo za tu namjenu, koja su natkrivena di mozes klince zbuksat

3 godine
neaktivan
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
guslac kaže...

Bicikl i elektricčni su dvije riječi koje mi ne idu zajedno. Ako imaš bicikl, onda izvoli klačiti pedalama i kretati se. Puno bolji koncept električnog vozila je električni romobil. 

No ono što se ovdje valjda misli potaknuti je promjena mentaliteta ljudi, a to će jako teško ići. Ima primjeraka naše vrste koji više uopće ne znaju nekamo otići a da ne sjednu u auto. Pješačenje je palo u zaborav, bicikl je napor, samo auto je opcija. I onda dođe ovakva boleština kao korona, i svi popadaju jer se dnevno kreću samo od kuhinje do zahoda. I natrag.

 Pa i kod elektricnog bicikla moras pedale okretat...

10 godina
suspendiran
offline
Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

 

Ja u Rijeci biciklu po cesti ne namjeravam voziti. A siguran sam da je i u brojnim drugim hrvatskim gradovima tako.

 

Hvala lijepa, ili pješke ili električni romobil po nogostupu. Meni se i dalje, unatoč svemu ne umire.

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
CalvinRi kaže...

Kupio bi na njuskalu neku kramu, i zamijenio bi ga za 2500€. Glavni auto bi naravno imao i dalje

Ko pravi balkanac

12 godina
offline
Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

Svi komentari su promašili bit. Nitko nije rekao da ćete na biciklima voziti starce u bolnicu, po kiši i snijegu biciklom ići na posao, tegliti ormare ili vreće cementa. Za one rijetke trenutke u kojima stvarno trebate automobil ima rješenje: taxi i specijalizirane firme za transport.

Za primjer neću uzeti nama nedostižni zapad nego čak istočne susjede od kojih se mi smatramo naprednijima (u biti smo jednako zaostali). Pošto me put nekoliko puta nanio u Sarajevo, kao ovisnik o automobilu koji ni u 300m udaljen dućan ne ide pješice, prvi put sam otišao autom. I onda ide klasična gradska gužva uvećana za moje nepoznavanje grada, traženje i plaćanje parkinga, briga za auto jer je visoko na listi onih koji se najviše kradu...
I onda me jedan kolega pitao zašto u grad idem autom, zašto ne koristim taxi? Taxi služba u Sarajevu tako dobro funkcionira i cijene su takve da je koristiti osobni automobil ravno idiotizmu. A cijene su takve jer svi koriste taxi. Ne samo da je korištenje taxija praktičnije nego je kad zbrojiš gorivo i cijenu parkinga, bez da uopće uračunavam izgubljeno vrijeme, i puno jeftinije. Sljedeći put sam autom došao direktno do hotela, parkirao u garažu i nije mi palo na pamet koristiti ga do povratka doma. Zadnji put sam išao autobusom i koliko god čudno izgledalo to putovanje mi je bilo najlakše i najbezbrižnije.

Dakle paralelno s izmjenama vlastitih navika treba mijenjati i sustav. Da živim u Sarajevu automobil bi koristio isključivo za dalja putovanja. Za sve ostalo, pa čak i za odvesti djecu u školu ako pada kiša, tu je taxi. Zamijeniti neki stari krš koji je obično drugi ili treći automobil u kućanstvu za poticaj na električni bicikl tj. za više novca nego taj krš vrijedi, zašto ne? Gradovi moraju ići u smjeru modernizacije i pojeftinjenja javnog i taxi transporta kako bi osobni automobili u gradovima izgubili smisao za njihove vlasnike.

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

Meni je ovo glupost.

 

Ja trenutno vozim 11 godina star mali gradski automobil (C3), doduše s malo kilometara i dobrom opremom, te računam da ga mogu prodati za minimalno 2000€. Osobno bih radije uzeo 2000€ gotovine nego 2500€ poticaja za bilo što.

 

S druge strane, imam običan bicikl koji koristim i za rekreaciju i za odlazak na posao kad vremenski uvjeti dopuste. Da imam električni, možda bih češće odlazio na posao, ali bi mi automobil i dalje trebao. Električni bicikl od 2500€ vidim kao luksuz, a ne kao prijevozno sredstvo jer mi je za odlazak na posao dovoljan električni bicikl od 1000€, tako da bi mi takva trampa donijela više problema nego riješila.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

Ne zanima me ni Auto ni E bickl, samo MTB baš skupljam djelove da nadogradim svoj  bajs.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
BlueMax kaže...

Svi komentari su promašili bit. Nitko nije rekao da ćete na biciklima voziti starce u bolnicu, po kiši i snijegu biciklom ići na posao, tegliti ormare ili vreće cementa. Za one rijetke trenutke u kojima stvarno trebate automobil ima rješenje: taxi i specijalizirane firme za transport.

a bogme i tvoj nije daleko od ostalih

tko kaže da netko s dva automobila, od kojih je jedan stara krama, neće ili ne može iskoristiti ovaj poticaj i kupiti bicikl i djelomično se prebaciti na njega, a da mu jedan automobil ostane za potrebe kojima služi auto

...ili da zamijeni staru kramu za poticaj, kupi novi automobil kako je i planirao, a kupi i bicikl s poticajima

 

ovdje se odmah svi svrstaju u dvije nasuprotne crno-bijele grupe i onda kreću prejebavanja, bez uzimanja u obzir '50 nijansi sive'

14 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...

Svi komentari su promašili bit. Nitko nije rekao da ćete na biciklima voziti starce u bolnicu, po kiši i snijegu biciklom ići na posao, tegliti ormare ili vreće cementa. Za one rijetke trenutke u kojima stvarno trebate automobil ima rješenje: taxi i specijalizirane firme za transport.

a bogme i tvoj nije daleko od ostalih

tko kaže da netko s dva automobila, od kojih je jedan stara krama, neće ili ne može iskoristiti ovaj poticaj i kupiti bicikl i djelomično se prebaciti na njega, a da mu jedan automobil ostane za potrebe kojima služi auto

...ili da zamijeni staru kramu za poticaj, kupi novi automobil kako je i planirao, a kupi i bicikl s poticajima

 

ovdje se odmah svi svrstaju u dvije nasuprotne crno-bijele grupe i onda kreću prejebavanja, bez uzimanja u obzir '50 nijansi sive'

Iskreno se u nacelu se slazem sa onima ZA i PROTIV jer nisu izmislili jos takve poticaje da se isplati normalnom covjeku otici u ducan i zamjeniti 'kramu' kako kaze Pic za neki 'zeleni' auto jer su skupi dozlaboga te to jedino sa poticajem mozes uzeti na kredit a to je tada preskupa kombinacija. Daklem imam 2 auta kuci i to Clio 1,6 star 21 godinu sa 211000 km koji je upravo prosao tehnicki pregled bez ikakvih problema te Kiu Ceed karavan iz 2017 koja je isto tako beprijekorno prosla tehnicki te nema teorije da bi i jedan od ta dva auta mjenjao za nekakav elektricni nepouzdani automobil koji jos boluje od djecijih bolesti te koji jos mora barem 5 godina se dokazivati i doci do primamljive cijene koja opravdava cilj zamjene a to je omjer kvalitetete i cijene, sve ostalo su floskule, mozebitni mokri snovi i slicna samozadovoljavanja. 

veni vidi didici
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.4.2021 13:53 (dagoberhr).
12 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...

Svi komentari su promašili bit. Nitko nije rekao da ćete na biciklima voziti starce u bolnicu, po kiši i snijegu biciklom ići na posao, tegliti ormare ili vreće cementa. Za one rijetke trenutke u kojima stvarno trebate automobil ima rješenje: taxi i specijalizirane firme za transport.

a bogme i tvoj nije daleko od ostalih

tko kaže da... netko s dva automobila, od kojih je jedan stara krama, neće ili ne može iskoristiti ovaj poticaj i kupiti bicikl i djelomično se prebaciti na njega, a da mu jedan automobil ostane za potrebe kojima služi auto

...ili da zamijeni staru kramu za poticaj, kupi novi automobil kako je i planirao, a kupi i bicikl s poticajima

 

ovdje se odmah svi svrstaju u dvije nasuprotne crno-bijele grupe i onda kreću prejebavanja, bez uzimanja u obzir '50 nijansi sive'

 Ja sigurno ne. Da si bolje pročitao moj post ja i pišem kako je cilj ove akcije populariziranje el. bicikla i uklanjanje krševa s ulica. Nitko neće odjednom odbaciti automobil i prihvatiti bicikl kao jedino prevozno sredstvo. 

11 godina
offline
Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

to je jedan od poticaja, dakle za one s kramom da ga daju na otpad i ne voze više, što je jedan od ciljeva, a zatim da sa poticajem kupi bicikl, što je drugi od ciljeva

naravno da nećeš dati na otpad auto koji vrijedi više od poticaja ili smatrati poticaj obvezujućim da moraš odreći se auta zauvijek i voziti biciklom

ima i poticaja gdje se postižu treći ciljevi, poput primjerice poticaja za kupnju novog 'zelenog' automobila, koji su nevezani uz ove

tko se ne vidi u ovim poticajima ima dakle drugih ili ako se uopće ne vidi u poticajima jer mu situacija ne daje neku korist od njih ne treba odmah otpisivati sve kao nekorisno jer on osobno nema koristi

 

EDIT

ja se osobno vidim u ovom poticaju, šteta samo što vrijedi samo u francuskoj

naime, imam corollu staru preko 20 godina, auto jednostavno ne odustaje i prolazi tehnički iz prve, bez potrebe podmićivanja

sve radi na njoj, kočnice su dobre, motor je dobar, podvozje je dobro, hrđe je bilo tek malo na jednom blatobranu, to sam sredio sam, jedino je boja propala i trebalo bi ju dobro ofrabat

samo što se ne isplati bilo kakvo ulaganje jer nemerem za nju dobit nit 500 eura registriranu, a imam i polo star 6-7 godina koji je sasvim ok pa bi je baš mogao zamijeniti za 2.500 eura koje bi iskoristio za kupnju dobrog bajka

dakle nit bi se stalno prebacio na bajk bez auta, nit bi dao auto koji vrijedi više od poticaja, a vjerujem da takvih ima dosta jer su krame na cestama i dalje veliki problem posvuda

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.4.2021 23:39 (picajzla0707).
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

Pamet izvire iz tebe.

GdjeSuBikovi kaže... Dabog da ti dica igrala na toj i5-ici umisto na ryzenu.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijenili

Picajzla je definitivno ovim postom zasluzio da ga pocnem pratit (inace pratim samo pametne ljude od kojih se da nesto naucit).

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
MGloc kaže...

Picajzla je definitivno ovim postom zasluzio da ga pocnem pratit (inace pratim samo pametne ljude od kojih se da nesto naucit).

 kad se navečer opustiš malo od svakodnevnog stresa otvaraju se neslućeni uvidi u svakojake ljudske probleme

nažalost, ujutro se vratiš na staro, uz blagu glavobolju

15 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen
keke kaže...

Bi za ovako nešto: https://triobike.com/en/models/boxter/

Može se konfigurirati sa klupom za klince i "kabinom", živim u manjem primorskom mjestu i ozbiljno razmišljam o kupnji ovako nečeg za tjedne potrebe do posla, vrtića i po provištu (još da je ženu nagovorit :))

 Nekako imam osjećaj da im logo ne bi bio baš najbolje prihvaćen u većem dijelu Hrvatske. 

 

11 godina
offline
Re: Biste li za 2.500 eura stari automobil zamijen

Triobike Brexter 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice