Moralna podrška morat će dostajati.
AMD zasad ne planira hardverski podržati raytracin
- poruka: 21
- |
- čitano: 5.137
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
pitanje koliko igara podrzava hw dx12 ? 1-2-3 nula igara taj kvazi ray
zasto bacai lovu na nesto sto 99% niko nece koristii u sljedecih 2-3 godine
kao full ray engine , ne te super low ray i filtrirane gluposti
pitanje koliko igara podrzava hw dx12 ? 1-2-3 nula igara taj kvazi ray
zasto bacai lovu na nesto sto 99% niko nece koristii u sljedecih 2-3 godine
kao full ray engine , ne te super low ray i filtrirane gluposti
Prije 4-5 godina su pricali kako ce 4k postati standard kroz godinu-dvije. Dan danas je za gaming 1080 standard jer 4k u kvalitetnoj izvedbi kosta puno previse. Usporedi s time RayTracing koji je zahtjevnija i specificnija tehnologija i pogledaj performanse RTX serije i shvatit ces da to nece postati standardno jos najmanje 3 generacije a i za to bi Nvidia trebala ulagati puno novaca u tu tehnologiju.
4k bi odavno postao standard da cijena komponenti ne raste iz godine u godinu. Danasnji full specs pc košta sigurno 50%+ nego full specs pc iz 2013. Pitanje je kad će to stati i hoće li uopće...
Možda je u playstationu spas.
pitanje koliko igara podrzava hw dx12 ? 1-2-3 nula igara taj kvazi ray
zasto bacai lovu na nesto sto 99% niko nece koristii u sljedecih 2-3 godine
kao full ray engine , ne te super low ray i filtrirane gluposti
Samo moroni očekuju kompletan realtime raytracing rendering u sljedećih 2-3 godine.
Napredak i podrška među devloperima ići će kao i sa svakom novom tehnologijom do sad - postepeno.
Primjerice programabilni shaderi pojavili su su prvi put na Geforce 3 seriji (Directx 8 ako me sjećanje dobro služi) i odtad svaka nova serija donosila je pomak po pitanju performansi te njihovih mogućnosti, naravno paralelno je napredovala i njihova implementacija u igrama, svaka nova revizija shadera startala je skromno, podrškom uglavnom u šačici naslova i to uglavnom preko patcheva i onda hvatala podršku sve više.
Ne očekujem ništa bitno drugačiji razvojni put ni za RTX, prvo veoma limitirano što brojem igri što mogućnostima - primjerice rejtrejsat će samo refleksije na sceni a onda s vremenim će RTX lovit trakciju sve više.
Btw može AMD tupit šta hoće, al očito je da ih je Nvidia ulovila nespremne a općenito zaostaju sve više, al bez obzira očekujem implementaciju bar tensora na Naviju a onda i njihovu verzije RT corea na generciji iza njega.
4k s obzirom na cijene nece postati standard jos dugo dugo vremena. Kad pogledas da sad samo pristojan (citaj: ne najjeftiniji) 4k monitor kosta kao citava midrange konfiguracija... plus jos trebas jedno minimalno 20k kn za konfiguraciju koja to moze vrtiti na 60+ fps (s tim da jos uvijek ne postoji nista sto moze sve igre vrtiti na 60+)... To su prevelike cifre cak i za ekipu u razvijenim zemljama s standardom 5 puta visim od nas, a kod nas to nece biti mainstream jos 50 godina, ako ikad :D
Btw može AMD tupit šta hoće, al očito je da ih je Nvidia ulovila nespremne a općenito zaostaju sve više, al bez obzira očekujem implementaciju bar tensora na Naviju a onda i njihovu verzije RT corea na generciji iza njega.
To su ljudi govorili i Nvidiji kada je prije par godina AMD gurao DX12 i ASync compute, ali svi znamo kako je zavrsila borba izmedu Polarisa i Pascala
ja zadovoljan ako grafička daje sliku na zaslonu.
Btw može AMD tupit šta hoće, al očito je da ih je Nvidia ulovila nespremne a općenito zaostaju sve više, al bez obzira očekujem implementaciju bar tensora na Naviju a onda i njihovu verzije RT corea na generciji iza njega.
To su ljudi govorili i Nvidiji kada je prije par godina AMD gurao DX12 i ASync compute, ali svi znamo kako je zavrsila borba izmedu Polarisa i Pascala
Pa nije da AMD nije profitirao nešto na račun tog Async, DX12 i Vulkan igre uglavnom imaju bolje performanse nego u DX11 pogotovo u odnosu na konkurenciju, plus dugo vremena marketing im je imao materijala za lupat.
Druga stvar što su toliko zaostali performansama i efikasnošću, pa je ta prednost izgubila na značaju, da su perfomasama bili u egalu, te da su više ulagali u devlopment igara umjesto da su lovu sipali na razvoj Zena profitirali bi još više. Jbg Nvidija već desetljećima ulaže u svoj odnos s devloperima. Ako ne vjeruješ pitaj Levog na Scumovom topicu što misli o AMD a što o Nvidiji, najlakše je srezat svoju podršku na minimum i onda kukat kako život nije fer jer nitko od devlopera previše ne doživljava tvojih 15% korisnika na Steamu
nula igara taj kvazi ray
nemoj zajebavat, evo bf5 je uvrstio podršku u day one patch - link
uskoro slijedi analiza performansi - očekuje se prekrasni real-time-ray-tracing slide show s razmakom od minimalno 10 sekundi između sličica, tako da svaku od njih možeš pomno proučiti, vidjeti sve detalje i uživati u prekrasnim scenama dosad neviđenih refleksija, optičkih efekata i detalja
Btw može AMD tupit šta hoće, al očito je da ih je Nvidia ulovila nespremne a općenito zaostaju sve više
u cemu zaostaju ??
amd ima dx12 gpu od fijia ..nvidia jos nema doduse mozda su ovi 207/80 dx12 ali ko zna
a to sto se moraju rjesiti otpadaka iz gv100 serije nije razlog sto ova 20xx gen ima tenzor jezge
nego zato sto ih ima gv100
jedino sto je nvidia godinama ispred je software dept
ali amd polako dostize .. rjesavaju se opencl-a u korist hid i rocm so je ocito bolja solucija
ali opet ko zna sta ce 7nm nvidijin gpu doneti ili navi
Btw može AMD tupit šta hoće, al očito je da ih je Nvidia ulovila nespremne a općenito zaostaju sve više
u cemu zaostaju ??
amd ima dx12 gpu od fijia ..nvidia jos nema doduse mozda su ovi 207/80 dx12 ali ko zna
ne bi vjerovao, no nevidija već duže vrijeme podržava čak i veći level dx12 od amd-a
dx12.1 podržava nevidija od serije 9xx, dok amd to podržava tek od vege - čak niti još uvijek aktualna rx 5xx serija ne podržava 12.1
nešto ti se pobrkalo
Btw može AMD tupit šta hoće, al očito je da ih je Nvidia ulovila nespremne a općenito zaostaju sve više
u cemu zaostaju ??
amd ima dx12 gpu od fijia ..nvidia jos nema doduse mozda su ovi 207/80 dx12 ali ko zna
a to sto se moraju rjesiti otpadaka iz gv100 serije nije razlog sto ova 20xx gen ima tenzor jezge
nego zato sto ih ima gv100
jedino sto je nvidia godinama ispred je software dept
ali amd polako dostize .. rjesavaju se opencl-a u korist hid i rocm so je ocito bolja solucija
ali opet ko zna sta ce 7nm nvidijin gpu doneti ili navi
Kolega da nisi u kakvom srodstvu s Vladom?
Nvidia hardverski podržava DX12 sve od Fermija na gore, tj. je u driverima sve donedavno.
Navi će po meni gotovo sigurno imat tensore, Sonyju, koji financira Navi R&D su oni iz puno razloga must have.
Ovo ostalo nisam siguran da sam dešifrirao.
Btw cijeli članak nema smisla, počevši od naslova jer je izvor Wccftech, koji je prvi iskopao intervju s Wangom a preuzeli svi ostali.
Evo što je Wang rekao (preveo nativni govornik japanskog, a ne google translator)
"AMD will definitely respond to DXR," after preposing that "This is a personal view", but "For the time being, AMD is providing it free of charge" We will focus on improving the offline CG production environment centered on Radeon ProRender ".
"The spread of Ray-Tracing's game will not go unless the GPU will be able to use Ray-Tracing in all ranges from low end to high end," he said.
Mislim da je pametan potez AMDa sto nisu stavili podrsku za raytracin.Ako cemo realno,cak u nekim scenama igra izgleda i ljepse nego sa njime.A i ove serije 2x mi se cine da su napuhane previse radi Raytracinga.A i sama tehnologija je tek u povojima.Sto znaci da prodaju muda pod bubrege.
(edit) to korky:
Najbolje refleksije ikad :)
Šta nismo već imali te refleksije, davnih dana, 1998.?
(edit) to korky:
Najbolje refleksije ikad :)
Sta je to Unreal jedinica? Ona na Glideu?
Šta nismo već imali te refleksije, davnih dana, 1998.?
Sta je to Unreal jedinica? Ona na Glideu?
Da, stari Unreal.
Sta im vrijedi podrzavat raytraicing , kada ga nvidia jedva tjera na rtx 2080ti 60fpsa na BFV.Rtx 2070 necu ni spominjat.Jedino se nadam da bi raytrace mogao pridonjet padu GTX cijena drugo nista.Kada covjek malo bolje pogleda ubiti bi i trebali dobit nesto specijalno tipa "Rejtrejs" oni koji kupuju high end(2080) gpu za 1000e , a za entry level,mid range su ga trebali disable.Amd jedino da i hoce a mozda bi trebali imat dostupan raytracing na high end gpu tipa Vega 64.Sta ce ti ray tracing na rtx 2060 ,Rx580?
Ne znam, ja sam uzeo 2080Ti da se nađe pa ce mo vidit taj ray tracing kakav ce bit. U renderiranju vec sada gazi sve zivo, a za igre mi je radila i prošla ok.