Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b
- poruka: 11
- |
- čitano: 4.210
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom...
Solarna cesta propala pa sad idemo novu maglu prodavati...
Umjesto da ameri izmisljaju ovakve gluposti bolje bi im bilo da krenu u kompletnu rekonstrukciju gradova i neka uvedu npr. vlakove sa smislenim linijima pa ce rjesiti problem zagadjenja i guzvi.
Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom...
Prvo, većina današnjih el. vozila u upotrebi nemaju standardno 300 milja, čak niti pola od toga. Drugo, 200kW+ punjači su danas SF, a ne stvarnost. Treće, ceste koje se navode u članku su prvi pokušaji kojima se testira izvodivost koncepta. Zašto bi odmah trebale biti najfenomenalnija stvar u svemiru i okolici?
Propustio si najbitniju stvar u priči: koliko vozila možeš istovremeno puniti na autocesti u usporedbi s punionicom? 10 puta više, sto puta, tisuću puta?
I na kraju, zbilja misliš da su oni svi retardirani? Fakat, mogli su prvo tebe nazvati. Uštedjeli bi puno novaca i vremena, da ne govorim o koristi za napredak civilizacije.
...
Eh, mislim da su ti u autu dragulji bliže cesti nego kad trčiš, a i brzina je nešto veća. Definitivna prilika za izum olovnog nakurnjaka!
Pitam se kako će se ta cesta svidjeti ljudima s pace-makerima.
Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom...
Prvo, većina današnjih el. vozila u upotrebi nemaju standardno 300 milja, čak niti pola od toga. Drugo, 200kW+ punjači su danas SF, a ne stvarnost. Treće, ceste koje se navode u članku su prvi pokušaji kojima se testira izvodivost koncepta. Zašto bi odmah trebale biti najfenomenalnija stvar u svemiru i okolici?
Propustio si najbitniju stvar u priči: koliko vozila možeš istovremeno puniti na autocesti u usporedbi s punionicom? 10 puta više, sto puta, tisuću puta?
I na kraju, zbilja misliš da su oni svi retardirani? Fakat, mogli su prvo tebe nazvati. Uštedjeli bi puno novaca i vremena, da ne govorim o koristi za napredak civilizacije.
Tko oni svi? Ovi Indijci u dvominutnom videu koji nešto leme?
Koliko košta jedan bežičnu punjač za auto? Koliko bi ovi stavili, svakih 2 metra jedan? Ne vjerujem im ni riječi.
Ne znam jesu li retardirani, ali mislim da ovo neće postojati.
https://www.youtube.com/results?search_query=gotland+wireless
Ueuropismoojmbtr
Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom...
Prvo, većina današnjih el. vozila u upotrebi nemaju standardno 300 milja, čak niti pola od toga. Drugo, 200kW+ punjači su danas SF, a ne stvarnost. Treće, ceste koje se navode u članku su prvi pokušaji kojima se testira izvodivost koncepta. Zašto bi odmah trebale biti najfenomenalnija stvar u svemiru i okolici?
Propustio si najbitniju stvar u priči: koliko vozila možeš istovremeno puniti na autocesti u usporedbi s punionicom? 10 puta više, sto puta, tisuću puta?
I na kraju, zbilja misliš da su oni svi retardirani? Fakat, mogli su prvo tebe nazvati. Uštedjeli bi puno novaca i vremena, da ne govorim o koristi za napredak civilizacije.
250kW punjaci SF? Stvarno? Tesla ima na valjda pola lokacija standardne punjace od 250kW. Ionity je i na 350kW s tim da je to vise "future-proof" dok ne dodju bolje baterije koje 350kW mogu izdrzat. Dakle 250kW sigurno nije SF. Mozda je za neke trecerazredne elektricne automobile, medjutim cak ce i na njima to biti standard kroz par godina.
.