Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b

poruka: 11
|
čitano: 4.508
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b".
14 godina
offline
Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b

...

 

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
7 0 hvala 2
14 godina
offline
Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b

Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom... 

 
4 3 hvala 1
15 godina
offline
Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b

Solarna cesta propala pa sad idemo novu maglu prodavati...

Linux, Arch Linux.
 
4 1 hvala 1
7 godina
offline
Re: Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste
Postoje neki koncepti koji funkcioniraju kao small scale koncepti, ali se taj isti koncept neuspijesno translatira kao big scale koncept. Medjutim ovdje je iskoristivost cak i kod punjenja mobitela gdje su struje kud i kamo manje, ocajna. Sad povecajte te bezicne punjace nekoliko milijuna puta pa cemo morati graditi nove elektrane samo da pokriju gubitke koje bi ovakav koncept prestavio.

Umjesto da ameri izmisljaju ovakve gluposti bolje bi im bilo da krenu u kompletnu rekonstrukciju gradova i neka uvedu npr. vlakove sa smislenim linijima pa ce rjesiti problem zagadjenja i guzvi.
 
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste
=XFX=PlayHard kaže...

Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom... 

Prvo, većina današnjih el. vozila u upotrebi nemaju standardno 300 milja, čak niti pola od toga. Drugo, 200kW+ punjači su danas SF, a ne stvarnost. Treće, ceste koje se navode u članku su prvi pokušaji kojima se testira izvodivost koncepta. Zašto bi odmah trebale biti najfenomenalnija stvar u svemiru i okolici?

Propustio si najbitniju stvar u priči: koliko vozila možeš istovremeno puniti na autocesti u usporedbi s punionicom? 10 puta više, sto puta, tisuću puta?

I na kraju, zbilja misliš da su oni svi retardirani? Fakat, mogli su prvo tebe nazvati. Uštedjeli bi puno novaca i vremena, da ne govorim o koristi za napredak civilizacije.

 

15 godina
offline
Re: Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste
Stric_Jura kaže...

...

 

 

 Eh, mislim da su ti u autu dragulji bliže cesti nego kad trčiš, a i brzina je nešto veća. Definitivna prilika za izum olovnog nakurnjaka!

5 godina
offline
Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b

Pitam se kako će se ta cesta svidjeti ljudima s pace-makerima.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste
DexCro kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom... 

Prvo, većina današnjih el. vozila u upotrebi nemaju standardno 300 milja, čak niti pola od toga. Drugo, 200kW+ punjači su danas SF, a ne stvarnost. Treće, ceste koje se navode u članku su prvi pokušaji kojima se testira izvodivost koncepta. Zašto bi odmah trebale biti najfenomenalnija stvar u svemiru i okolici?

Propustio si najbitniju stvar u priči: koliko vozila možeš istovremeno puniti na autocesti u usporedbi s punionicom? 10 puta više, sto puta, tisuću puta?

I na kraju, zbilja misliš da su oni svi retardirani? Fakat, mogli su prvo tebe nazvati. Uštedjeli bi puno novaca i vremena, da ne govorim o koristi za napredak civilizacije.

 

 Tko oni svi? Ovi Indijci u dvominutnom videu koji nešto leme?

Koliko košta jedan bežičnu punjač za auto? Koliko bi ovi stavili, svakih 2 metra jedan? Ne vjerujem im ni riječi.

Ne znam jesu li retardirani, ali mislim da ovo neće postojati.

https://www.youtube.com/results?search_query=gotland+wireless

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.2.2022 21:36 (Mandor).
9 godina
neaktivan
offline
Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste za b

Ueuropismoojmbtr

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste
DexCro kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

Ovo ne da je glupo, nego boli koliko je retardirana ideja... u vrijeme kad vecina elektricnih automobila ima standard od 300 miles (480km), u vrijeme brzih punjaca od 200kW+, oni idu silne milijune ulupavati u nestvarno idiotske projekte. Kroz 5 godina ce vec standard na elektricnim automobilima biti 350-400 miles, a snaga punjaca iznad 250kW, mnoge lokacije i iznad 300kW. Punjenje kroz 10-15min. Zasto ovo bilo kome treba? Kao da tranzicija na BEV nije vec dovoljno skupa sama po sebi, ajmo je sad napraviti jos i skupljom... 

Prvo, većina današnjih el. vozila u upotrebi nemaju standardno 300 milja, čak niti pola od toga. Drugo, 200kW+ punjači su danas SF, a ne stvarnost. Treće, ceste koje se navode u članku su prvi pokušaji kojima se testira izvodivost koncepta. Zašto bi odmah trebale biti najfenomenalnija stvar u svemiru i okolici?

Propustio si najbitniju stvar u priči: koliko vozila možeš istovremeno puniti na autocesti u usporedbi s punionicom? 10 puta više, sto puta, tisuću puta?

I na kraju, zbilja misliš da su oni svi retardirani? Fakat, mogli su prvo tebe nazvati. Uštedjeli bi puno novaca i vremena, da ne govorim o koristi za napredak civilizacije.

 

 250kW punjaci SF? Stvarno? Tesla ima na valjda pola lokacija standardne punjace od 250kW. Ionity je i na 350kW s tim da je to vise "future-proof" dok ne dodju bolje baterije koje 350kW mogu izdrzat. Dakle 250kW sigurno nije SF. Mozda je za neke trecerazredne elektricne automobile, medjutim cak ce i na njima to biti standard kroz par godina. 

15 godina
offline
Re: Američka utrka za izgradnjom prve javne ceste

.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 10.2.2022 4:09 (DexCro).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice