Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in efekta

poruka: 99
|
čitano: 21.388
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in efekta".
12 godina
offline
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef
Pixel kaže...
Čitatelj kaže...
Pixel kaže...

 Daje se više ljudi educirajte, u EU je minimalno jamstvo 24 mjeseca:

 

http://ecc-croatia.hr/materijalni-nedostaci-i-garancija

 

Mozda Austrija ipak nije u EU:

 

 Neke zemlje nisu provele do kraja taj zakon, ali sigurno budu.

Hrvatska je provela i kod nas je gatancija 24 mj !

 

Njemački mi nije tako dobar, ali ovo mi izgleda kao godina dana garancije od dana kupnje i još jeda godina koju daje proizvođač, pa bi rekao da je to dvije godine ?

 Apsolutno si u krivu. Apple ne želi davati više od 12 mjeseci jamstva i onda dodatno jamstvo daju trgovci kako bi ispunili zakonsko pravo da uopće prodaju uređaj. Tužnih priča ljudi kojima se uređaj pokvario u periodu od 12-24 mjeseca i koji su pokušali ostvariti jamstvo je pun internet. Kako u Austriji, tako i u Njemačkoj. Za ostale zemlje ne znam no sumnjam da je imalo drukčije.

 

U krivu si i što se tiče Hrvatske:

 

https://www.hgshop.hr/mobilni-telefon-apple-iphone-6s-plus-128-gb-gold-mkuf2cn-a/proizvod/207019

https://www.links.hr/hr/smartphone-apple-iphone-x-5-8-super-retina-256gb-sivi-040800122

http://www.istyle.eu/hr/macbook-pro-15-touchbar-2017.html?color=802&size=1079&model=1533

 

Kod nas ni Apple ni trgovci ne hebu zakon 2%.

7 godina
protjeran
offline
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef

Apple daje jamstvo 12mj = 1g, i to je to. Apple se ne drzi EU zakona.

 

Zasto bi Amazon ili neka druga trgovina morala jamciti za proizvod,

na kojem zaradi 5-7% NETO nakon oporezivanja, a Apple koji zaradi

80% ne mora?

 

Po meni, da otvorim trgovinu u HR, mogao bi na sve proizvode staviti po zakonu 24mj,

na deklaraciji, a ako proizvod ima vise od 24mj. jamstva, onda to vlasnik mora rijesavati sa proizvodjacem

na svoju ruku - i nebi krsio nikakve zakone.

 

Moji necaci su kupovali u UZI trgovini, i oni tamo se toga drze - njihova obaveza je 24mj. a nakon toga,

braco rijesi si sam. Sto i nije lose.

 

Ovdje u EU se sve direktno rijesava sa proizvodjacem, posalje se RMA obrazac, dobije se broj Ticketa,

i u dogovoru sa proizvodjacem se vrsi servis ili zamjena.

 

U toj praksi ne vidim nista lose, jer znam da moj uredjaj ide u sluzbeni servis sa slubenom dostavom,

a ne preko 10 ruka partnera, tako da ispadne brze i bezbolnije, te u svakom trenutku znam gdje je moj uredjaj,

dali u tranzitu, servisu, ili u povratku meni.

 

No, ovce ce biti ovce i platiti 1300€ za uredjaj sa 12mj. jamstva. Radije za te novce kupim svakih 2 godine novi telefon

za 400€, pa sam bar 6 godina miran.

8 godina
online
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef
Zechina kaže...

 

Apple dugoročno, kontinuirano stagnira i u teoriji se bliži onom trenutku kad će implodirati. U praksi to uopće nije tako.

Činjenica jest da je Apple poslovno fenomen po više stvari: jedna od njih je i ona predikcija da ako za iPhone neopravdano digne cijene, ne samo da će privremeno (enormno) više zaraditi, već će osigurati i tek nešto uži segmenet tržišta, ali će taj biti još fanatičnije odan brandu. Nema teorije koja to može opravdati, niti recepta kojim bi se ista formula uspješnosti pretočila na neki drugi brand.

 

iPhone će u jednom trenutku doista prestati biti globalno toliko relevantan (već slijedeće godine ga prestiže neki od kineza, zaboravih koji, po količini prodanih uređaja, ne i po neto zaradi). To bi se desilo u nekom periodu između 3-5 godina od sada, da nema bitnije promjene. No čak i tad, cash mashine može još 20 godina polako odumirati, ako to pametno izvedu.

 U pitanju je tipični ekonomski ciklus: stvaranje "potrebe" i "rješenja". Jednom kada se priča proda, stvar ide dalje sama od sebe do zasićenja novostvorenog tržišta kada novi rast više nije moguć. Konkurencija čini svoje, tehnoogija postane dostupna svima te zarade idu prema dolje dok se svi međusobno natječu uzeti što više kolača. Apple tu ima dobar start, kreću od vrha i kada dođe vrijeme za skidanje margina (čitaj sedmica nije ni po čemu posebno bolja da bi bila skuplja od svih drugih), oni izbacuju još skuplji proizvod sa teškom mukom isforsiranim novostima kako bi mogli izmusti dodatni keš ili zadržati ukupnu marginu na istom nivou što je stvar koju od njih zahtijevaju dioničari (namjerno ne kažem investitori, to su samo oni koji kupe novoizdane dionice sve poslije je špekulacija vlasničkim papirima koja nema baš nikakvog izravnog utjecaja na poslovanje kompanije). Naravno da će oni na sve moguće načine musti svoje kupce - to su fičeri poput iMessagea, Music-a, baze aplikacija, dodataka koji nužno nisu ni funkcionalni već predstavljaju status, modni detalj i slično) Na tome se može raditi dok god postoji ono prvo tržište i u tome smislu je njihova pozicija apsolutno nedodirljiva. Koliko je tu koristi za svakog pojedinačnog kupca - to je drugo pitanje, pitanje na koji svi mi pojedinačno moramo odgovoriti. Evo baš danas imao nekakav poklon bon u dućanu koji ima samo mobitele i slične gluposti - besplatno mi je appleova kožna futrola od 430 kuna i nisam je uzeo, koji će mi. uzeo ipad punjač uz komentar prodavača da je bezobrazno skup :))

Ja rekoh
8 godina
online
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef
BlueMax kaže...

 Apsolutno si u krivu. Apple ne želi davati više od 12 mjeseci jamstva i onda dodatno jamstvo daju trgovci kako bi ispunili zakonsko pravo da uopće prodaju uređaj. Tužnih priča ljudi kojima se uređaj pokvario u periodu od 12-24 mjeseca i koji su pokušali ostvariti jamstvo je pun internet. Kako u Austriji, tako i u Njemačkoj. Za ostale zemlje ne znam no sumnjam da je imalo drukčije.

 

U krivu si i što se tiče Hrvatske:

 

https://www.hgshop.hr/mobilni-telefon-apple-iphone-6s-plus-128-gb-gold-mkuf2cn-a/proizvod/207019

https://www.links.hr/hr/smartphone-apple-iphone-x-5-8-super-retina-256gb-sivi-040800122

http://www.istyle.eu/hr/macbook-pro-15-touchbar-2017.html?color=802&size=1079&model=1533

 

Kod nas ni Apple ni trgovci ne hebu zakon 2%.

 Ti si iznio točne stvari, ali nepotpune. Samsung u Hr također ne daje jamstvo kakvo ti misliš da daje već kaže isto što i Apple - njihovo jamstvo je dobrovoljno, povrh prava na zakonsko jamstvo koje daje trgovac. Njihovo jamstvo je 24 mjeseca, na bateriju 12 i tako dalje slojevito i sve manje. Kažu da ono što se smatra redovnim trošenjem ne priznaju, nigdje specifične i decidirane riječi o potencijalnim manama ekrana. Ako netko ima volju iz svog samsunga kopirati jamstvene uvjete koji se odnose na AMOLED, rado bi ih vidio ovdje. Da nam rasprava ostane konkretna i smislena, može? Unaprije hvala.

Ja rekoh
8 godina
online
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef
Čitatelj kaže...

Apple daje jamstvo 12mj = 1g, i to je to. Apple se ne drzi EU zakona.

 

Zasto bi Amazon ili neka druga trgovina morala jamciti za proizvod,

na kojem zaradi 5-7% NETO nakon oporezivanja, a Apple koji zaradi

80% ne mora?

 

Po meni, da otvorim trgovinu u HR, mogao bi na sve proizvode staviti po zakonu 24mj,

na deklaraciji, a ako proizvod ima vise od 24mj. jamstva, onda to vlasnik mora rijesavati sa proizvodjacem

na svoju ruku - i nebi krsio nikakve zakone.

 

...

 

 Da bi mogao tvrditi da se netko ne drži zakona, moraš prvo poznavati zakon. Zakon kaže da jamstvo daje TRGOVAC. Kod ugovora u distribuciji ovakvih proizvoda, ugovaraju se i detalji jamstva, servisiranja, podrške itd te možeš biti siguran da nitko ozbiljan nije uzeo prodavati apple ili bilo čije uređaje a da nema dogovorene sve ove detalju i dobru matematiku iza toga. Neki od proizvođača imaju isključivo svoje jamstvo, a prodavači su samo posrednici , poštari. To je stvar dogovora distributera i principala, uvijek. dobro je, kao potrošač, imati mogućnost jedne točke pristupa - kupiš uređaj preko interneta s drugog kontinenta i odneseš u slučaju kvara na najbliži ovlašteni servis. Međutim, ovo je sve prilično bespredmetno za stvari poput mobitela - trošak predaje najbližem trgovcu, servisu ili slanje poštom je zanemariv trošak tako da je svejedno kome ćeš ga predati dok god je taj u obvezi poštivati zakonski jamstveni rok. KOd automobila, TV-a i drugih glomaznijih stvari, priča je sasvim drugačija, ali to nije tema ove grupe.

Ja rekoh
15 godina
offline
Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in efekta

Znači ja kao kupac ipak dobijem 24 mj garanciju, zaboli me tko je daje ,trgovac ili proizvođač

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef
Pixel kaže...

Znači ja kao kupac ipak dobijem 24 mj garanciju, zaboli me tko je daje ,trgovac ili proizvođač

 Ne baš. Prvih 12 mjeseci sam proizvođač brine o tvojim neispravnim uređajima (osim ako si ga krivo držao, tvoj kvar ne predstavlja nešto od čega su se ogradili kao ovdje, i to je feature a ne mana), no nakon toga, kad prodavač brine o tvom kvaru, budi siguran da će te još više ignorirati, pozivati se na tvoju krivicu ili naposlijetku, ako ništa ne upali, ti dati nekakvi pohabani demo primjerak, ili popravljeno sa kineskim generic dijelovima. 
Pogledaj samo kako takva garancija u praksi funkcionira kod "europskog" e-digitala na našoj temi o iskustvima s njima. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
8 godina
online
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef
overhaul kaže...
Pixel kaže...

Znači ja kao kupac ipak dobijem 24 mj garanciju, zaboli me tko je daje ,trgovac ili proizvođač

 Ne baš. Prvih 12 mjeseci sam proizvođač brine o tvojim neispravnim uređajima (osim ako si ga krivo držao, tvoj kvar ne predstavlja nešto od čega su se ogradili kao ovdje, i to je feature a ne mana), no nakon toga, kad prodavač brine o tvom kvaru, budi siguran da će te još više ignorirati, pozivati se na tvoju krivicu ili naposlijetku, ako ništa ne upali, ti dati nekakvi pohabani demo primjerak, ili popravljeno sa kineskim generic dijelovima. 
Pogledaj samo kako takva garancija u praksi funkcionira kod "europskog" e-digitala na našoj temi o iskustvima s njima. 

 Hmm... sitničarim, ali mislim da je bitno.

Dakle, TRGOVAC daje jamstvo svih 24 mjeseca. Odneseš u najbliži t-com, vip etc, oni su DUŽNI preuzeti uređaj, svaki pokušaj upućivanja na servis možeš slobodno ignorirati. Međutim, MOŽEŠ, ako hoćeš, u prvih 12 mjeseci otići direktno u Apple, appleov servis

Ja rekoh
9 godina
offline
Re: Apple upozorava na mogućnost pojave burn-in ef
Feudalac kaže...
overhaul kaže...
Pixel kaže...

Znači ja kao kupac ipak dobijem 24 mj garanciju, zaboli me tko je daje ,trgovac ili proizvođač

 Ne baš. Prvih 12 mjeseci sam proizvođač brine o tvojim neispravnim uređajima (osim ako si ga krivo držao, tvoj kvar ne predstavlja nešto od čega su se ogradili kao ovdje, i to je feature a ne mana), no nakon toga, kad prodavač brine o tvom kvaru, budi siguran da će te još više ignorirati, pozivati se na tvoju krivicu ili naposlijetku, ako ništa ne upali, ti dati nekakvi pohabani demo primjerak, ili popravljeno sa kineskim generic dijelovima. 
Pogledaj samo kako takva garancija u praksi funkcionira kod "europskog" e-digitala na našoj temi o iskustvima s njima. 

 Hmm... sitničarim, ali mislim da je bitno.

Dakle, TRGOVAC daje jamstvo svih 24 mjeseca. Odneseš u najbliži t-com, vip etc, oni su DUŽNI preuzeti uređaj, svaki pokušaj upućivanja na servis možeš slobodno ignorirati. Međutim, MOŽEŠ, ako hoćeš, u prvih 12 mjeseci otići direktno u Apple, appleov servis

 tocno. osim ako ti se pojavio burnin a imas ajfon. 

onda a odneses u najblizu kantu za smece

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice