Bajka o električnom autu „za mase“

poruka: 394
|
čitano: 83.376
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Bajka o električnom autu „za mase“".
15 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Visak kaže...
..abnormalno skupih mobilnih telefona omogućili da ih desetak godina kasnije svi imamo. 
 ..
Nego, Musk je dao konkretne procjene za budućnost, pa dajte i vi datum teslinog bankrota, i vrijeme će pokazati tko je bio u pravu.

 -ok, gdje su bili mobači prije desetljeća, gdje su danas.. EV? Pomak prve tesle, danas dupli motor? .. jedini fičer je ubrzanje, auto za mase, cijena, dostupnost?

-prognoziranje, pitaj Vakulu :) .. ili, neće bankrotirati dok ga netko financira, dok postoje fondovi, kao kod nas npr brodogradilište.. mada to sa tržišnim zakonimam nema veze i već bi bio u bankrotu. .. ili ofrlje, za 3 godine, pa ako sad slučajno pogodim kao loto.. što to znači, da sam ja neki vidoviti milan?.. da ovo trkeljanje nešto znači?.. ne, ali jedanko je i Muskovo za EV. :)) .. ok, ok, nije baš jednako, on je Musk, ja nisam. :)

 

-da je usporedivo s mobačem, sad bi autić koštrao cca soma dollara ili bi ga dobio na ugovor s inom :) .. EV? Bez poticaja, besplatne struje, skoro nepostojeće.. kad se to promjeni?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.5.2018 16:41 (ihush).
16 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Električini autek za mase, to ne postoji pa čak niti u Kini gdje su takva vozila daleko jefitnija.Musk marketinški muljator na struju za okvirne bogataše, serbus.

 

Kaj se tiče elektrike, čak niti dobri električni bajseki nisu za mase jer kvaliteta košta minimalno 1300eura.Dakle na tom polju mi Hrvateki možemo se fučkat, ili zamislimo večinu ljudi u Hrvatskoj sa lošim plačama u kupnji takvog bicikla uh ne bi išlo. U Hrvatskoj takva kvaliteta košta minimalno 4000+kn više nego u Njemačkoj.Konkretan primjer minimalne kvalitete, najeftiniji Bosch Active Line centralno smješteni električni motor+baterija na sredini rame=minimalno 1300eura+besplatna dostava.

 

https://www.bikester.co.uk/bikes/electric-bikes/electric-city-bikes.html

 

https://www.bikester.co.uk/bikes/electric-bikes/electric-trekking-bikes.html

Intel=pokvareni podmukli gadovi!
Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Nedavno se pricala bajka o cistim dizelasima, pa smo vidjeli kako je to zavrsilo. Nisam vidio da se itko toliko uzbudio oko te teme kolko se uzbudi na prosjecni clanak o Musku. Kog tocno briga kaj ce bit za 5 godina s teslom? Kog tocno dotice to dal on prodaje bajke ili ne?

 
4 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
grzzi kaže...

Tesla ima nekoliko godina, 3-4 vjerojatno prednosti. Da li će to zadržati je pitanje ali velika većina automobila koji se spominju kao konkurencija to nisu. To su automobili koji su samo prerađeni postojeći modeli i to se vidi i po izgledu i po performansama i po upotrebljivosti itd, vw, bmw itd ... to nisu automobili za usporedbu.

Tesla je jedan od par proizvođača koji ima kompletnu platformu tj koji je krenuo iz nule raditi automobil na struju. Svi ostali bitni proizvođači tek kreću ozbiljnije u to.

http://www.businessinsider.com/how-tesla-compares-to-other-electric-cars-2016-8

 Tesla je krenuo od nule jer je imao nulu. To kretanje od nule nije vrlina nego mana. Drugi kreču od onoga što im je stoljetno iskustvo u proizvodnji automobila omogućilo. Automobil je kompleksan sklop. Pogon je samo jedan djelić priče. Šasija, karoserija, aktivni sustavi, pasivni sustavi, dizajn interijera, eksterijera, materijali.... Tesla nema nekoliko godina prednosti nego barem nekoliko desetljeća zaostatka. Jedina prednost koju Tesla ima je što konkurencija ne ovisi o električnim autima i Tesla lovi u tom međuprostoru. Da se sutra donese neka globalna odredba kako svi novoproizvedeni automobili moraju biti električni, za Teslu više nikad ne bi čuo.

 

Članak koji linkaš je iz 2016. Model 3 pod HP ima TBA i pod top speed ima TBA, a podatak o ubrzanju je tu kao i cijena od 35 000€. Danas, na pola 2018, taj automobil se još nije pojavio. U članku su BMW i3 - od nule (uz iskustvo u industriji) napravljen EV. U međuvremenu je izašao i novi Leaf, od nule napravljen EV poduplanih specifikacija od ovog starog modela s kojim uspoređuješ. EV danas ima smisla isključivo kao gradski auto. Tesla takav auto nema. Tesla proizvodi limuzinu s kojom se ne možeš zaputiti nigdje i s kojom put od Splita do Zagreba, uz isključenu klimu, traje 10 sati. 

8 godina
odjavljen
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Grimes

kolike ruke jbt

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Elon Musk nikako da nauči (ili je možda naučio, ali se pravi lud) razliku između proizvesti nešto i proizvoditi nešto.

 

SpaceX tu i tamo proizvede i lansira neku raketu i to mu ide dobro, za razliku od Tesle koji mora proizvoditi na tisuće auta tjedno, a to je nešto drugo i tu mu pomalo (ili možda poviše) zapinje. Nije čudno da se svi najveći svjetski proizvođači automobila bave tim poslom preko 60 godina. Valjda treba toliko da se nauči proizvoditi automobile.

 

Znači još samo 45 godina i Tesla će riješit sve svoje probleme.

42
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
BlueMax kaže...
grzzi kaže...

Tesla ima nekoliko godina, 3-4 vjerojatno prednosti. Da li će to zadržati je pitanje ali velika većina automobila koji se spominju kao konkurencija to nisu. To su automobili koji su samo prerađeni postojeći modeli i to se vidi i po izgledu i po performansama i po upotrebljivosti itd, vw, bmw itd ... to nisu automobili za usporedbu.

Tesla je jedan od par proizvođača koji ima kompletnu platformu tj koji je krenuo iz nule raditi automobil na struju. Svi ostali bitni proizvođači tek kreću ozbiljnije u to.

http://www.businessinsider.com/how-tesla-compares-to-other-electric-cars-2016-8

 Tesla je krenuo od nule jer je imao nulu. To kretanje od nule nije vrlina nego mana. Drugi kreču od onoga što im je stoljetno iskustvo u proizvodnji automobila omogućilo. Automobil je kompleksan sklop. Pogon je samo jedan djelić priče. Šasija, karoserija, aktivni sustavi, pasivni sustavi, dizajn interijera, eksterijera, materijali.... Tesla nema nekoliko godina prednosti nego barem nekoliko desetljeća zaostatka. Jedina prednost koju Tesla ima je što konkurencija ne ovisi o električnim autima i Tesla lovi u tom međuprostoru. Da se sutra donese neka globalna odredba kako svi novoproizvedeni automobili moraju biti električni, za Teslu više nikad ne bi čuo.

 

Članak koji linkaš je iz 2016. Model 3 pod HP ima TBA i pod top speed ima TBA, a podatak o ubrzanju je tu kao i cijena od 35 000€. Danas, na pola 2018, taj automobil se još nije pojavio. U članku su BMW i3 - od nule (uz iskustvo u industriji) napravljen EV. U međuvremenu je izašao i novi Leaf, od nule napravljen EV poduplanih specifikacija od ovog starog modela s kojim uspoređuješ. EV danas ima smisla isključivo kao gradski auto. Tesla takav auto nema. Tesla proizvodi limuzinu s kojom se ne možeš zaputiti nigdje i s kojom put od Splita do Zagreba, uz isključenu klimu, traje 10 sati. 

 članak je stariji i par modela je unaprijeđeno ali i dalje nisu usporedivi sa teslinim modelima. Stoljetno iskustvo u proizvodji automobila im očito ne pomaže puno obzirom je Tesla po svim relevantnim pregledima u vrhu svoje klase i po izradi i po kvaliteti. Po dizajnu, pogotovo interijera je ispred. Model 3 je do sad proizveden u oko 40.000 komada i brzina proizvodnje eksponencijalno raste. Software, lakoća korištenja , dakle korisničko iskustvo i upotrebljivost su mu u vrhu. U svoju tradiciju su se uzdali i motorola i nokia kad je apple ušao u taj segment. Svi znamo kako se završilo. Ne bih potcijenjivao Muska i ono što je do sad postigao.

16 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Visak kaže...
Osim toga, s poplavom jeftinih T3 one će prestati biti prestižne i skuplji modeli će biti kancelirani. Uostalom zar se ne radi ista stvar s grafičkim karticama i sličnom robom, prvo idu najskuplji modeli.

 Brkaš... grafičke kartice se prezentiraju, potom proizvedu i ponude. A mi onda damo novce ako želimo i priča je gotova. Ovaj model se nije proizveo ali su se uzeli predujmi. 
Kako bi se osjećao da si prije dvije godine za najavljenu nvidiu paskal dao 2000kn predujma i onda dan danas nisi dobio ništa jer nvidia ne želi tebi proizvesti gtx1080 koji su ti ponudili 2016, nego samo 
proizvodi Titan i Tesla modele?

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
grzzi kaže...

 članak je stariji i par modela je unaprijeđeno ali i dalje nisu usporedivi sa teslinim modelima. Stoljetno iskustvo u proizvodji automobila im očito ne pomaže puno obzirom je Tesla po svim relevantnim pregledima u vrhu svoje klase i po izradi i po kvaliteti. Po dizajnu, pogotovo interijera je ispred. Model 3 je do sad proizveden u oko 40.000 komada i brzina proizvodnje eksponencijalno raste. Software, lakoća korištenja , dakle korisničko iskustvo i upotrebljivost su mu u vrhu. U svoju tradiciju su se uzdali i motorola i nokia kad je apple ušao u taj segment. Svi znamo kako se završilo. Ne bih potcijenjivao Muska i ono što je do sad postigao.

Droga, nema šta drugo biti... U vrhu klase po izradi i kvalitete? Ozbiljno? Dizajn interijera? Staviti monitor od 15" u prazan kokpit je dizajn "ispred"? Korisničko iskustvo i upotrebljivost? Svi se žale na to koliko je neintuitivno za svaku sitnicu poput paljenja brisača kopati kroz menije na tačskrinu. Hiljade bugova od kojih neki vrlo opasni. Ekstremno loše kočenje...

 

Usput, o kojoj klasi pričamo kad kažeš "u vrhu svoje klase"?

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.5.2018 18:48 (Mirko935).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
overhaul kaže...

 Brkaš... grafičke kartice se prezentiraju, potom proizvedu i ponude. A mi onda damo novce ako želimo i priča je gotova. Ovaj model se nije proizveo ali su se uzeli predujmi. 
Kako bi se osjećao da si prije dvije godine za najavljenu nvidiu paskal dao 2000kn predujma i onda dan danas nisi dobio ništa jer nvidia ne želi tebi proizvesti gtx1080 koji su ti ponudili 2016, nego samo 
proizvodi Titan i Tesla modele?

 Svi znaju da se čeka, kome dosadi uzme svoje novce natrag. Kome se ne čeka taj ni ne daje predujam, nego ode u dućan i kupi.

 

Poanta je bila da se obično prvo na tržište stave skuplji modeli, jer se time maksimizira profit i nije to Musk izmislio.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
14 godina
neaktivan
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

opet naslov nema veze sa člankom onda znaš koju razinu kvalitete ima taj isti članak. Koja korist od toga što napišeš članak koja se oslanja isključivo na subjektivni komentar autora bez ikakvih činjenica. Živimo u 2018. godini ako se pogleda unatrag par desetljeća vidi se koja problematika ide uz autoindustriju. Elon kakav god da je na kraju ako i propadne može se reći pokušao je, a da bi stavio ključ u bravu trebaju mu okrenuti leđa investitori sigurno ne autor ovog članka Drago te ostali novinari koji gledaju da imaju čim bolji bombastični naslov da dobiju koji klik više. Prije bi rekao da će maknuti Elona iz Tesle nego će Tesla propasti. 

 

Druga stvar su el. automobili ima ljudi koji jesu za to koji nisu kao i koji vide budućnost te oni koji ne vide. Upitno je koliko uopće el. automobil ekološki naspram klasičnog automobila na gorivo, ali je nedvojbeno da stoji kapital koji stoji iza trenutne autoindustije iza el. automobila ne samo da bi imali kvalitetniju industriju el. energije nego i sama autoindustrija bi bila kvalitetnija te pristupačnija "za mase" 

Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Ako pitaš djetliće...
Mycroft kaže...

 

...Model 3 je najljepši auto na svijetu. Ne mogu se odvojiti od njega:

 

 

 

Ljepota je subjektivna, nisi vidio Alfa Romeo, Porsche, itd. Tesla je totalno nekvalitetno auto, bar što se kvalitete izrade tiče, rekao bih gori od Forda. 

Festina lente
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Thinker kaže...

Kada su se pojavili prvi automobili s motorima na unutrašnje sagorijevanje - dizel i benzin, isto tako je svijet bio pun skeptika koji su predviđali brzu propast te industrije. Od toga da nisu postojale benzinske pumpe, da su automobili skloni kvarovima do toga da su takva vozila preskupa za široke mase. Sjetimo se što se desilo kad je Ford izradio famozni model T.

 

Upravo suprotno, prvo auto je bilo električno, a primjena otto motora je prenesena sa već ispitanim šemama, tj. bila je debelo u primjeni na drugim strojevima, nemoj pričat gluposti. 

Festina lente
14 godina
neaktivan
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Naftna industrija se buni!

Ništa novo!

U 19 st. se isto tako govorilo o automobilima.

Mislim da je svima jasno.

 
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Sjećam se da su nekada ljudi poštovali autore članaka u časopisu BUG. Kad bi oni napisali nešto o nadolazećim pisi igrama to je za mene bio zakon.

Osobito sam cijenio mišljenje onog momka s maramom oko glave.

Danas su ti ljudi moderatori na forumu, još uspješniji poduzetnici u svojoj branši, pišu ozbiljne tekstove a ova omladina se tako otela, svi imaju neko svoje mišljenje kao da su svu pamet svijeta popili.

Ja i danas upijam sve što ti ljudi napišu, jer imaju pamet, novac, iskustvo. (op.a pzkpfw) 

 

Nego, dok je nafte, Sudijaca, Amera, Rusa, i ostalih kapitalističkih eko ubojica ništa od mass proizvodnje jeftinih el. automobila, mada ni Dacia Stepway nije većini jeftina.

Dok se god relikti prošlosti budu odvezli s vjenčanja u električnom oldtimeru do aerodroma i tamo sjeli u gutača kerozina ništa od napretka.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
Poruka je uređivana zadnji put čet 24.5.2018 7:14 (Anđeo bez falinge).
 
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
bruno1026 kaže...

ne možeš jer nitko nema ništa protiv EV-a niti razvoje dotične tehnologije. ono što mi skeptici govorimo jest da se cijela priča oko EV-a trenutno na jako klimavim nogama, prvenstveno zbog skupoće baterija. kad riješiš baterije, riješio si energetske probleme čovječanstva. do tad imamo "teslu za mase" od 35000$ plus 7500$ poticaja i to osnovni model. ono, WTF?!

 Zbroji si informacije u glavi prije nego komentiraš.

 

Dakle, cijena je 35000 Tesli minus poticaj koji je zapravo porezna olakšica TEBI godinu dana kasnije (ako si uopće obveznik federalnog poreza u tolikom iznosu) Prosječna američka obitelj nije, imaju tipa 2-3% na prosječnih 45-50 k. Dakle, Tesla ne dobiva nikakav poticaj; jedan kredit koji su dobili od države kao i svi drugi (američki) proizvođači automobila su vratili prije roka.

Ja rekoh
8 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Tesla je dužan. Da.

 

Klasični proizvođači, uzor financijske stabilnosti i profitabilnosti u SAD-u:

 

GM - 100 milijardi, radi s gubicima

Ford - 150 milijardi

Ja rekoh
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
rimohit kaže...

Naftna industrija se buni!

Ništa novo!

U 19 st. se isto tako govorilo o automobilima.

Mislim da je svima jasno.

Tko je taj "naftna industrija" lik? Evo, Shell gradi punionice po Europi, svi proizvođači auta već pet-deset godina rade hibridne i električne aute koliko ima potrebe, tj. potražnje. Tko se šta buni?

16 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Koliko ima potrebe? U 2017. je u USA prodano 200.000 EV, a samo Tesla ima narudžbi za preko 400.000. Očito ni ti veliki ne proizvode dovoljno.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
overhaul kaže...
Visak kaže...
Osim toga, s poplavom jeftinih T3 one će prestati biti prestižne i skuplji modeli će biti kancelirani. Uostalom zar se ne radi ista stvar s grafičkim karticama i sličnom robom, prvo idu najskuplji modeli.

 Brkaš... grafičke kartice se prezentiraju, potom proizvedu i ponude. A mi onda damo novce ako želimo i priča je gotova. Ovaj model se nije proizveo ali su se uzeli predujmi. 
Kako bi se osjećao da si prije dvije godine za najavljenu nvidiu paskal dao 2000kn predujma i onda dan danas nisi dobio ništa jer nvidia ne želi tebi proizvesti gtx1080 koji su ti ponudili 2016, nego samo 
proizvodi Titan i Tesla modele?

 Stvar je vrlo jednostavna, ali nitko, apsolutno nitko ne želi percipirati jednu vrlo važnu činjenicu.

Naime, Tesla je 2016. godine najavio model 3 s početkom proizvodnje 2020. Međutim, zbog vrlo velikog interesa oni su ubrzali planove te prve primjerke isporučili već godinu dana kasnije.

 

Tehnički govoreći, Musk je lagao. Na korist kupaca koji su auto počeli dobivati dvije tri godine ranije. Grozno

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Visak kaže...
Koliko ima potrebe? U 2017. je u USA prodano 200.000 EV, a samo Tesla ima narudžbi za preko 400.000. Očito ni ti veliki ne proizvode dovoljno.

 Ostali proizvode EV-ove samo zbog njihovih propisa o flotnim emisijama stakleničkih plinova. Proizvode ih taman toliko da zadovolje propise, kupce na sve moguće načine preusmjeravaju na klasiku.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...

 Zbroji si informacije u glavi prije nego komentiraš.

poštedi me ovakvih komentara. i ja mogu govoriti da si debil, pa to ne radim.

Feudalac kaže...

 Dakle, cijena je 35000 Tesli minus poticaj koji je zapravo porezna olakšica TEBI godinu dana kasnije (ako si uopće obveznik federalnog poreza u tolikom iznosu) Prosječna američka obitelj nije, imaju tipa 2-3% na prosječnih 45-50 k. Dakle, Tesla ne dobiva nikakav poticaj; jedan kredit koji su dobili od države kao i svi drugi (američki) proizvođači automobila su vratili prije roka.

 u pravu si. 35000 minus poticaj 7500 koji ponovno netko drugi plaća. teslu u tom kontekstu nisam spomenuo. i zanemarimo činjanicu da je zapravo tesla od 35000 osnovni model koji će kupiti zanemariv broj ljudi. pa se spominju cifre od oko 50000$ za neku prosječnu opremu. 50000$ za auto. zvuči baš "za mase". kaj čekaš s kupnjom?

nikonja kaže...
Uz to automatski se povečao i razvoj i ulaganje u proizvodnju struje iz obnovljivih izvora koja nije toliko skupa, koliko neki prdeckaju. Isto tako ugradnja solarnih kolektora na krov jedne prosječne kuće, se bez poticaja isplati u roku cca 6-7 godina, sa tim da će se sa povečanjem potražnje i cijene spuštati, i manje će biti ujedno i potreba po termoelektranama tako da oprosti ali ja ne vidim minuse ovde.

Definitivno smo na jednoj električnoj prekretnici i kroz 10-15 godina ja sam siguran da će biti normalnih auta tipa golf za ispod 30t eura sa nekom autonomijom od 600km i brzim punjenjem, i onda će tek nafta polako i konačno otič u zaborav...

6-7 godina? divno, pa kaj čekaš? badava mene uvjeravaš u to, ti si taj koji gubi novac neugrađivanjem solara.

ponuda/potražnja ti je zanimljiva biljka. samo je skroz čudno da danas fosilna goriva još uvijek jedina utječu u svijetu na cijenu energije, a ne obnovljivi izvori energije. cijena nafte kihne, svjetsko gospodarstvo dobije prehladu. doslovno.

ali, idemo tvojim putem. cijene solara, baterije padaju svi sretno kupujemo tesle za 50000$, benzince bacamo u potoke i što se dešava s naftom? cijena ostaje 80$/barelu kao danas? ili možda, cijena se ruši i onda nafta ponovno postaje jeftiniji oblik energije. sad je teško za zaključiti, ali ću se potruditi, mislim da bi industrija krenula za jeftinijom energijom. ali nisam ziher. lako moguće da potrošači vole skuplje proizvode.

 

10 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Auto na stranu, Musk je pokrenuo nekoliko industrija praktički s mrtve točke. Električne automobile sa Teslom. Svemirsku tehnologiju sa svojm raketama i načinom sljetanja, sada kopa pod LA-om itd.

 

Prije toga smo imali koncepte električnih automobila i državno financirane svemirske agencije koje su plesale kako su stari prdonje u raznim državnim i ostalim agencijama htjeli.

 

Tesla, SpaceX, Boring Company, Blue Origin i slični barem rade tehnologiju zanimljivom i pokreću cijele industrije.

 

To je ono što je Elon Musk i ostali.

 

Tesla 3 nije ni bitna toiko. I njemu je jasno da sada svi proizvode električne automobile. Dok će ljudi galamiti VW ima najbolji El. automobil, on će već raditi na nekoj desetoj stvari koja će opet pokrenuti svijet inovacija i tehnologija.

 

Možete biti za ili protiv njega kao osobe ali mu morate priznati te stvari.

 

Da je barem još 20 takvih ljudi na svijetu.

Samomrzeći hrvat
Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Mirko935 kaže...
grzzi kaže...

 članak je stariji i par modela je unaprijeđeno ali i dalje nisu usporedivi sa teslinim modelima. Stoljetno iskustvo u proizvodji automobila im očito ne pomaže puno obzirom je Tesla po svim relevantnim pregledima u vrhu svoje klase i po izradi i po kvaliteti. Po dizajnu, pogotovo interijera je ispred. Model 3 je do sad proizveden u oko 40.000 komada i brzina proizvodnje eksponencijalno raste. Software, lakoća korištenja , dakle korisničko iskustvo i upotrebljivost su mu u vrhu. U svoju tradiciju su se uzdali i motorola i nokia kad je apple ušao u taj segment. Svi znamo kako se završilo. Ne bih potcijenjivao Muska i ono što je do sad postigao.

Droga, nema šta drugo biti... U vrhu klase po izradi i kvalitete? Ozbiljno? Dizajn interijera? Staviti monitor od 15" u prazan kokpit je dizajn "ispred"? Korisničko iskustvo i upotrebljivost? Svi se žale na to koliko je neintuitivno za svaku sitnicu poput paljenja brisača kopati kroz menije na tačskrinu. Hiljade bugova od kojih neki vrlo opasni. Ekstremno loše kočenje...

 

Usput, o kojoj klasi pričamo kad kažeš "u vrhu svoje klase"?

 nisam vozio teslu, međutim pročitao sam poprilično komentara onih koji jesu i usporedbi bmw 3 ili 5 i mercedesa sa teslom. U gotovo svim bitnim stvarima vozači su dali prednost tesli. Ono gdje je njemačka industrija još u prednosti je razina kvalitete izrade unutrašnjosti iliti luksuz, ali sjedio sam u Teli i nije ni to loše, ali je u detaljima lošije od više srednje i visoke audija ili mercedesa. Međutim, mislim da je to najmanje bitno, uostalom i po prodaji su u vrhu u usa kad uspoređuješ sa ( po cijeni ) S klasom merca i sličnih vozila.

Taj kokpit je takav jer električno samovozivo auto ima druge prioritete. Koliko vidim i drugi proizvođači sad idu u tom pravcu.

9 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mrki_tua kaže...
Thinker kaže...

Kada su se pojavili prvi automobili s motorima na unutrašnje sagorijevanje - dizel i benzin, isto tako je svijet bio pun skeptika koji su predviđali brzu propast te industrije. Od toga da nisu postojale benzinske pumpe, da su automobili skloni kvarovima do toga da su takva vozila preskupa za široke mase. Sjetimo se što se desilo kad je Ford izradio famozni model T.

 

Upravo suprotno, prvo auto je bilo električno, a primjena otto motora je prenesena sa već ispitanim šemama, tj. bila je debelo u primjeni na drugim strojevima, nemoj pričat gluposti. 

 

Automobil je imenica muškog roda, ovaj auto, prvi auto.

Molim te ponovo pročitaj ono moje boldano pa sad usporedi sa svojim napisanim. Isto tako računaj da se elektroautomobil mogao razvijati paralelno s benzinskim/dizel automobilima da naftni lobby nije vidio u tome žestoku konkurenciju. Ako misliš da izmišljam, molim te sam proguglaj kako su prolazili iizumitelji koji su se riješili naftnog pogona u automobilima ("water car inventor murdered").

14 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Thinker kaže...

...proguglaj kako su prolazili iizumitelji koji su se riješili naftnog pogona u automobilima ("water car inventor murdered").

 ti trolaš ili... ? 

14 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Ljudi božji, zar opet? Koliko puta treba ponoviti da Teslu ne možeš uspoređivati s S klasom i ekvivalentima. Potpuno druga kategorija. Možeš eventualno s manjom braćom, E klasa i slično, i opet je žestoko deklasirana u svim pogledima osim te magicne 0-60 brojke. I cijene, tu je pak debelo skuplja.

Moj PC  
2 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Entry Point kaže...

Auto na stranu, Musk je pokrenuo nekoliko industrija praktički s mrtve točke. Električne automobile sa Teslom. Svemirsku tehnologiju sa svojm raketama i načinom sljetanja, sada kopa pod LA-om itd.

 

/cut

 

 

Te industrije su u staganciji već duže vrijeme, zbog poznatih ograničenja tih tehnologija.

 

Unatoč Muskovom svakodnevnom PRoljevu i prodavanju ogromnih količina magle, ta ograničenja su i dalje vrlo prisutna.

 

 

 

 

 

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
14 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...

 Stvar je vrlo jednostavna, ali nitko, apsolutno nitko ne želi percipirati jednu vrlo važnu činjenicu.

Naime, Tesla je 2016. godine najavio model 3 s početkom proizvodnje 2020. Međutim, zbog vrlo velikog interesa oni su ubrzali planove te prve primjerke isporučili već godinu dana kasnije.

 

Tehnički govoreći, Musk je lagao. Na korist kupaca koji su auto počeli dobivati dvije tri godine ranije. Grozno

Netočna tvrdnja. 2016 je najavio Model 3 s početkom isporuka u drugoj polovici 2017. 
citiram vijest iz 2016.: "In the past three months, Tesla has told suppliers the company was doubling its original production projections to 100,000 Model 3s in 2017 and 400,000 in 2018, several supplier industry executives familiar with the plans told Reuters." (izvor), što znači da nije pomaknuo početak proizvodnje nego je povećao planirani volumen proizvodnje. Ne treba isticati da niti originalni plan nije ispunio ni 30%. Onima koji su inicijalno trebali automobile dobiti 2018. obećano je da će ih dobiti 2017., a zapravo će ih dobiti 2019. ili 2020. Laganje u korist kupaca. LOL


13 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

https://www.carscoops.com/2018/01/professional-bmw-driver-tries-tesla/

top gear etc ... ne vidim da se itko žali na ponašanje automobila u odnosu na klasičnu braću ... dapače. Dakle lik bez ikakvog iskustva u auto industriji vs 100 godina tradicije ... ne loše a? slično i sa nasom, ali tome se ne treba čuditi jer je riječ o državnoj agenciji.

 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice