Bajka o električnom autu „za mase“

poruka: 394
|
čitano: 83.746
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Bajka o električnom autu „za mase“".
15 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Čekanje auta nije prijevara.

Ako se netko osjeća prevaren, slobodan je tužiti. Je li itko tužio Teslu za kašnjenje? Je li itko tužio pa dobio tužbu?

Čemu ta rasprava što je obećano? Ako je Musk rekao da je plan taj i taj pa kasnije je plan bio promijenjen, to nije prijevara.

Prijevara mora biti kršenje ugovora, mora biti na štetu jedne strane i mora biti namjerna.

 

https://www.tesla.com/blog/reserving-model-3

https://www.tesla.com/sites/default/files/pdfs/model_3_reservation_agreement.pdf

 

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

Ti auti su u odnosu na njemacke aute na fosilna goriva kante za smece. Svi pisete kak se super voze, a kak ne bude kad je na fakin struju i bateriju u podu pa je sva masa ravnomjerno rasporedena, centrirana izmedu dvije osovine. Elektricni auto po defaultu ne moze biti los auto za vozit, jednostavno fizika odradi svoje. Nema veze radi Tesla auto, moja baka ili BMW, ako je auto na struju i baterije u podu onda gravitacija/fizika = super voznja. Drugi par rukava je da za te novce dobijete 10x bolje napravljen auto od njemca. Ako auto treba milisekundu ili deset sekundi do sto mi igra tocno nula posto kod kupnje auta. Koliko se ono daleko moze s tom kantom ako vozite na 40 stupnjeva sa upaljenom klimom, muzikom i 130 km/h? Dok glupan sa modelom 3 dojde iz Zg do Splita ja sam se vec narucal, jednom okupal i posusil.
Tak dugo dok s jednim punjenjem nemogu vozit 130 km/h klima i muzika na najjace 600 km plus, tak dugo su ti auti skupe igracke. Do mora imate ne znam desetak benzinski gdi se ceka na tankanje a tankas pet minuta. Zamislite koliko punionica treba da napunite baterije svim tim autima koji se pune nekih pol sata do sat vremena!!! Od oka recimo treba 5000 parkiralista za napunit te sve silne aute na putu do mora, a ako uzmemo u obzir da 90% hrvata ni ne tanka aute po putu jer im trenutni auti imaju domet do mora bez dopunjavanja taj broj punionica se mozda penje i prek 10000 jer budu svi hrvati morali dopunjavat skupa sa strancima.

Sve u svemu epic fail dok ne naprave baterije najmanje duplog kapaciteta i autima ne prepolove cijenu.

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.5.2018 13:12 (NEW_MAN).
14 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

1. ovdje nitko nije komentirao vozne karakteristike već isporučivost i cijenu.
2. Tko je "professional BMW driver", ima li taj čovjek ime? Gdje su ga našli? Professional BMW driver bi bio netko tko vozi DTM, IMSA, GT utrke za BMW team ili je tvornički testni vozač. Takve baš ne nalaziš slučajno na ulici.
3. automobil nije loš ali uspoređivati kočnice i volan s BMW M3 je kao ono uspoređivanje DSLRa s kamerama mobitela od neki dan. Prema Car and Driver magazineu, Tesla 3 za kočenje 60-0MPH treba 176-194 ft (sila kočenja jako degradira zbog lošeg hlađenja), BMW M3 u istim uvjetima ima zaustavni put 99ft... i razlika zbog grijanja je zanemariva. Ma da, skoro isto. Onog trena kad se BMW M3 zaustavi Tesla se još kreće brzinom 39-42MPH, sasvim dovoljno za pogibiju. Fantastično!

14 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Mandor kaže...

Čekanje auta nije prijevara.

Ako se netko osjeća prevaren, slobodan je tužiti. Je li itko tužio Teslu za kašnjenje? Je li itko tužio pa dobio tužbu?

Čemu ta rasprava što je obećano? Ako je Musk rekao da je plan taj i taj pa kasnije je plan bio promijenjen, to nije prijevara.

Prijevara mora biti kršenje ugovora, mora biti na štetu jedne strane i mora biti namjerna.

 

https://www.tesla.com/blog/reserving-model-3

https://www.tesla.com/sites/default/files/pdfs/model_3_reservation_agreement.pdf

 

tko spominje prijevaru?

Ima već dosta kupaca koji su odustali i tražili povrat akontacije, manji dio je povrat i dobio jer je od Tesla Motorsa izgleda lakše dobiti bubreg nego povrat novca. Navodno otežu, ljudi čekaju svoj novac mjesecima.
Cancellation policy je razlog što (valjda) nema tužbi. Osim toga ovo je agreement a ne contract i kao takav nije zakonski utuživ tj. ne smatra se pravnim dokumentom jer ne sadrži elemente ugovora (najvažniji element bi bio rok za izvršenje ugovorene radnje). Tesla se nije ničime obvezao i možeš taj papir objesti mačku o rep. Na neki način i to je manipulacija (prijevara?) kad već inzistiraš. 

9 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
jozef kaže...
Thinker kaže...

...proguglaj kako su prolazili iizumitelji koji su se riješili naftnog pogona u automobilima ("water car inventor murdered").

 ti trolaš ili... ? 

 

Zbog čega? Jer se tebi ne da kliknuti link i pročitati par rečenica s nekog drugog linka?

8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
bruno1026 kaže...
 lako moguće da potrošači vole skuplje proizvode.

 

 Pa vidiš, to je istina. Prosječna cijena automobila u USA je oko 35k iako postoji more modela za skoro upola manje.

Ni kod nas nije dača najprodavanija, a ni twingo, clio i slično.

 

Ja rekoh
12 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
grzzi kaže...

https://www.carscoops.com/2018/01/professional-bmw-driver-tries-tesla/

top gear etc ... ne vidim da se itko žali na ponašanje automobila u odnosu na klasičnu braću ... dapače. Dakle lik bez ikakvog iskustva u auto industriji vs 100 godina tradicije ... ne loše a? slično i sa nasom, ali tome se ne treba čuditi jer je riječ o državnoj agenciji.

 Tebi je jasno da na internetu možeš pronači nešto što će potkrijepiti sve teorije koje ti padnu na pamet? Tekst koji se poziva na anonimni post na forumu ti dalje dijeliš kao nešto relevantno? Nemoj se brukati.

 

Model 3 koči lošije od Golfa II i tu sva priča o usporedbi sa sportskim automobilom pada u vodu. Kažu da će problem riješiti updateom softwarea. Sportski auto u kojem ti glava ovisi o beta softwareu?

 

Znaš li kojom brzinom je Model S prošao krug (22,5km) na Nurburgringu? Naravno da ne znaš kad ga nikad nije uspio završiti.

 

Kad se govori o Tesli svi govore o ubrzanju, brzini, dometu... stani malo? Koliki je domet u takvom režimu vožnje? Tesla nije krug Nurburgringa završio jer se u sportskom režimu pregrijava i ne može odvoziti pišljivih 22 km (odustao na 13). Koliko bi vrijeme imao da vozi tako da može odvoziti krug? U rangu stojadina?

 

Po ovim pokazateljima Tesla bi taman uspio odvoziti krug Le Mansa. Ukalkuliramo li vrijeme punjenja u 24h bi ih mogao odvoziti 3,5. Rekord drži dizel s 397 krugova. Jel shvaćaš ti koji su to odnosi i što ti pokušavaš nazvati sportskim automobilom?

 

 

13 godina
online
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...

 Pa vidiš, to je istina. Prosječna cijena automobila u USA je oko 35k iako postoji more modela za skoro upola manje.

Ni kod nas nije dača najprodavanija, a ni twingo, clio i slično.

 

 2017 je kod nas najprodavanji model bio clio.

http://automania.hr/art/znate_li_koji_je_zapravo_najprodavaniji_auto_u_hrvatskoj_privatni_kupci_naj

 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

Evo jedan primjer kad si spomenuo domet. Lada Riva 2107 koja se proizvodila sve do 2012 godine je imala dva motora u ponudi 1,3 i 1,5 a rezervoar za benzin je imao 40L. Ta lada je trošila od 7-15 litara na 100km ovisno o motoru. Ako uzmeš da je potrošnja negdje idealna u sredini 10L /100 km to ti je u najboljem slučaju 400 km vožnje relano je to manje oko 300 km. Svakih 300 km moraš točit gorivo. O američkim autima da i ne govorim koji troše 15L goriva na 100km. Samo što je to Amerikancima zanemarivo sa njihovim plaćama i cijenama goriva pa nemaju potrebe za električnim autima. Pogledaj samo njigove kamione svi su benzinci i vjerojatno troše ogromne količine goriva dok su u Europi svi kamioni dizeli. Mislim da niti ne postoji kamion benzinac u europi.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

A koliko vremena treba za utočiti 40l, a koliko za napuniti baterije?

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Evo jedan primjer kad si spomenuo domet. Lada Riva 2107 koja se proizvodila sve do 2012 godine je imala dva motora u ponudi 1,3 i 1,5 a rezervoar za benzin je imao 40L. Ta lada je trošila od 7-15 litara na 100km ovisno o motoru. Ako uzmeš da je potrošnja negdje idealna u sredini 10L /100 km to ti je u najboljem slučaju 400 km vožnje relano je to manje oko 300 km. Svakih 300 km moraš točit gorivo. O američkim autima da i ne govorim koji troše 15L goriva na 100km. Samo što je to Amerikancima zanemarivo sa njihovim plaćama i cijenama goriva pa nemaju potrebe za električnim autima. Pogledaj samo njigove kamione svi su benzinci i vjerojatno troše ogromne količine goriva dok su u Europi svi kamioni dizeli. Mislim da niti ne postoji kamion benzinac u europi.

Ti si lud 100 gradi. Kakvi božji benzinski kamioni?

12 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Mirko935 kaže...

Ti si lud 100 gradi. Kakvi božji benzinski kamioni?

 Pobrkalo mu se ono "truck" u glavi. 

13 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
BlueMax kaže...
grzzi kaže...

https://www.carscoops.com/2018/01/professional-bmw-driver-tries-tesla/

top gear etc ... ne vidim da se itko žali na ponašanje automobila u odnosu na klasičnu braću ... dapače. Dakle lik bez ikakvog iskustva u auto industriji vs 100 godina tradicije ... ne loše a? slično i sa nasom, ali tome se ne treba čuditi jer je riječ o državnoj agenciji.

 Tebi je jasno da na internetu možeš pronači nešto što će potkrijepiti sve teorije koje ti padnu na pamet? Tekst koji se poziva na anonimni post na forumu ti dalje dijeliš kao nešto relevantno? Nemoj se brukati.

 

Model 3 koči lošije od Golfa II i tu sva priča o usporedbi sa sportskim automobilom pada u vodu. Kažu da će problem riješiti updateom softwarea. Sportski auto u kojem ti glava ovisi o beta softwareu?

 

Znaš li kojom brzinom je Model S prošao krug (22,5km) na Nurburgringu? Naravno da ne znaš kad ga nikad nije uspio završiti.

 

Kad se govori o Tesli svi govore o ubrzanju, brzini, dometu... stani malo? Koliki je domet u takvom režimu vožnje? Tesla nije krug Nurburgringa završio jer se u sportskom režimu pregrijava i ne može odvoziti pišljivih 22 km (odustao na 13). Koliko bi vrijeme imao da vozi tako da može odvoziti krug? U rangu stojadina?

 

Po ovim pokazateljima Tesla bi taman uspio odvoziti krug Le Mansa. Ukalkuliramo li vrijeme punjenja u 24h bi ih mogao odvoziti 3,5. Rekord drži dizel s 397 krugova. Jel shvaćaš ti koji su to odnosi i što ti pokušavaš nazvati sportskim automobilom?

 

 

 pa imaš i testove relevantnih auto portala , od top geara do my car itd gdje tesla ima odlične i dobre ocjene u domeni handlinga i svega ostalog. Po forumima 90% vozača tesle i bmw-a npr prefereira teslu. Dakle ako ne voziš utrke automobil se hendla odlično.
https://imgur.com/9cMpphB
domet pri prosječnim brzinama, sasvim ok za većinu potreba.

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.5.2018 15:22 (grzzi).
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
NEW_MAN kaže...

Ti auti su u odnosu na njemacke aute na fosilna goriva kante za smece. Svi pisete kak se super voze, a kak ne bude kad je na fakin struju i bateriju u podu pa je sva masa ravnomjerno rasporedena, centrirana izmedu dvije osovine. Elektricni auto po defaultu ne moze biti los auto za vozit, jednostavno fizika odradi svoje. Nema veze radi Tesla auto, moja baka ili BMW, ako je auto na struju i baterije u podu onda gravitacija/fizika = super voznja. Drugi par rukava je da za te novce dobijete 10x bolje napravljen auto od njemca. Ako auto treba milisekundu ili deset sekundi do sto mi igra tocno nula posto kod kupnje auta. Koliko se ono daleko moze s tom kantom ako vozite na 40 stupnjeva sa upaljenom klimom, muzikom i 130 km/h? Dok glupan sa modelom 3 dojde iz Zg do Splita ja sam se vec narucal, jednom okupal i posusil.
Tak dugo dok s jednim punjenjem nemogu vozit 130 km/h klima i muzika na najjace 600 km plus, tak dugo su ti auti skupe igracke. Do mora imate ne znam desetak benzinski gdi se ceka na tankanje a tankas pet minuta. Zamislite koliko punionica treba da napunite baterije svim tim autima koji se pune nekih pol sata do sat vremena!!! Od oka recimo treba 5000 parkiralista za napunit te sve silne aute na putu do mora, a ako uzmemo u obzir da 90% hrvata ni ne tanka aute po putu jer im trenutni auti imaju domet do mora bez dopunjavanja taj broj punionica se mozda penje i prek 10000 jer budu svi hrvati morali dopunjavat skupa sa strancima.

Sve u svemu epic fail dok ne naprave baterije najmanje duplog kapaciteta i autima ne prepolove cijenu.

 Tehnologija negdje mora početi.

 

To što ljudi sve očekuju da bude gotovo instant, to je drugi par rukava.

 

Koliko dugo su se razvijali automobili na fosilna goriva? Još uvijek se razvijaju.

 

Nadalje malo kasniš, ultra brzo punjenje je već sadašnjost:

 

https://electrek.co/2017/11/27/ionity-ultra-fast-electric-car-charging-network-partners-with-petrol-stations-chargers/

 

https://electrek.co/2017/12/21/first-ultra-fast-electric-car-charging-station-europe/

 

Domet automobila se povećava svakim danom.

 

I da ne duljim, tehnologija se razvija kao i svaka druga. Kao što se benzinski motor razvijao 100 godina da bi danas trošio par litara umjesto 20-30 na 100 km, tako se baterije i načini punjenja razvijaju.  Da ne govorim koliko dugo je trebalo da razviju automobile koji se ne kvare konstantno. 

 

Za sve treba vremena, i sve ima svoj početak. To što su ljudi nestrpljivi, to je samo stvar konzumerističkog društva. Sve bi odmah sad na nos.

 

 

Samomrzeći hrvat
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

Da si malo obrazovaniji znao bi da amerikanci preferiraju kamione sa benzinskim motorom. Isto tako i autobuse brodove i jahte.

10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
grzzi kaže...
BlueMax kaže...
grzzi kaže...

https://www.carscoops.com/2018/01/professional-bmw-driver-tries-tesla/

top gear etc ... ne vidim da se itko žali na ponašanje automobila u odnosu na klasičnu braću ... dapače. Dakle lik bez ikakvog iskustva u auto industriji vs 100 godina tradicije ... ne loše a? slično i sa nasom, ali tome se ne treba čuditi jer je riječ o državnoj agenciji.

 Tebi je jasno da na internetu možeš pronači nešto što će potkrijepiti sve teorije koje ti padnu na pamet? Tekst koji se poziva na anonimni post na forumu ti dalje dijeliš kao nešto relevantno? Nemoj se brukati.

 

Model 3 koči lošije od Golfa II i tu sva priča o usporedbi sa sportskim automobilom pada u vodu. Kažu da će problem riješiti updateom softwarea. Sportski auto u kojem ti glava ovisi o beta softwareu?

 

Znaš li kojom brzinom je Model S prošao krug (22,5km) na Nurburgringu? Naravno da ne znaš kad ga nikad nije uspio završiti.

 

Kad se govori o Tesli svi govore o ubrzanju, brzini, dometu... stani malo? Koliki je domet u takvom režimu vožnje? Tesla nije krug Nurburgringa završio jer se u sportskom režimu pregrijava i ne može odvoziti pišljivih 22 km (odustao na 13). Koliko bi vrijeme imao da vozi tako da može odvoziti krug? U rangu stojadina?

 

Po ovim pokazateljima Tesla bi taman uspio odvoziti krug Le Mansa. Ukalkuliramo li vrijeme punjenja u 24h bi ih mogao odvoziti 3,5. Rekord drži dizel s 397 krugova. Jel shvaćaš ti koji su to odnosi i što ti pokušavaš nazvati sportskim automobilom?

 

 

 pa imaš i testove relevantnih auto portala , od top geara do my car itd gdje tesla ima odlične i dobre ocjene u domeni handlinga i svega ostalog. Po forumima 90% vozača tesle i bmw-a npr prefereira teslu. Dakle ako ne voziš utrke automobil se hendla odlično.
https://model3ownersclub.com/threads/range-of-the-tesla-model-s-x-3-at-65-70-75-80-mph-♞.5496/
domet pri prosječnim brzinama, sasvim ok za većinu potreba.

 

O tempora, o mores! Uživo sam gledao rabljenu Teslu, znači kvaliteta izrade je u rangu Opela, a plaćaš ga cijenom ulaznog Porschea! Preprodajna cijena je sramotna, upitno je šta ćeš sa tim autom za 10 godina. O voznim osobinama ne bi, lakrdija je to uopće uspoređivati, ajde taj američki đir 0-402m, tu i drži vodu, ali sve ostalo je lakrdija i smješno.   

Festina lente
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Da si malo obrazovaniji znao bi da amerikanci preferiraju kamione sa benzinskim motorom. Isto tako i autobuse brodove i jahte.

Ti se zajebavaš ili ozbiljno? Ako se kojim nemogućim slučajem ne zajebavaš, ajde odi na Peterbiltove, Kenworthove, Mackove, New Flyerove stranice i nađi mi benzinske kamione i buseve.

12 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Da si malo obrazovaniji znao bi da amerikanci preferiraju kamione sa benzinskim motorom. Isto tako i autobuse brodove i jahte.

 Ne sramoti se više.

Dva najpoznatija američka kamiona su Mack i Kenworth. Odi na njihove stranice i pogledaj koje motore možeš izabrati. Da ti olakšam, uopće nemaju benzinac u ponudi.

 

Ono što ti brkaš je da amerikanci pickupove svrstavaju pod "trucks" pa onda ispada kako ima puno benzinaca jer su im pickupovi najprodavanija vozila uopće.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

Svi kamioni su do 70ih u Americi bili uglavnom benzinci i tenkovi su im benzinci. Te pickup truckove koriste za prikolice ima hrpa show-ova na discoverju i svi su benzinci. Lik u jednoj epizodi je ostao bez dizela i u krugu od 200km nije bilo nigdje dizela niti na jednoj pumpi dok nije posudio sa nekog gradilišta. Toliko o dizelu u americi.

12 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Svi kamioni su do 70ih u Americi bili uglavnom benzinci i tenkovi su im benzinci. Te pickup truckove koriste za prikolice ima hrpa show-ova na discoverju i svi su benzinci. Lik u jednoj epizodi je ostao bez dizela i u krugu od 200km nije bilo nigdje dizela niti na jednoj pumpi dok nije posudio sa nekog gradilišta. Toliko o dizelu u americi.

 A kakvo je stanje bilo za vrijeme građanskog rata?

15 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

Govorim o tome da nemožeš promjenit neko društvo odnosno njihovu kulturu. Kao što nemožeš natjerat hercegovca da kupi novu toyotu benzinca umjesto 10 godina stare e klase. NJima je normalno da ima uto troši 15L i da ga pune svaka dva dana nama to nije normalno. Gorivo je kod nas luksuz a njima je to kao hamburger i hot dog. Neki ljudi u HRvatskoj troše trećinu samo na gorivo i put do posla.

13 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mrki_tua kaže...
grzzi kaže...
BlueMax kaže...
grzzi kaže...

https://www.carscoops.com/2018/01/professional-bmw-driver-tries-tesla/

top gear etc ... ne vidim da se itko žali na ponašanje automobila u odnosu na klasičnu braću ... dapače. Dakle lik bez ikakvog iskustva u auto industriji vs 100 godina tradicije ... ne loše a? slično i sa nasom, ali tome se ne treba čuditi jer je riječ o državnoj agenciji.

 Tebi je jasno da na internetu možeš pronači nešto što će potkrijepiti sve teorije koje ti padnu na pamet? Tekst koji se poziva na anonimni post na forumu ti dalje dijeliš kao nešto relevantno? Nemoj se brukati.

 

Model 3 koči lošije od Golfa II i tu sva priča o usporedbi sa sportskim automobilom pada u vodu. Kažu da će problem riješiti updateom softwarea. Sportski auto u kojem ti glava ovisi o beta softwareu?

 

Znaš li kojom brzinom je Model S prošao krug (22,5km) na Nurburgringu? Naravno da ne znaš kad ga nikad nije uspio završiti.

 

Kad se govori o Tesli svi govore o ubrzanju, brzini, dometu... stani malo? Koliki je domet u takvom režimu vožnje? Tesla nije krug Nurburgringa završio jer se u sportskom režimu pregrijava i ne može odvoziti pišljivih 22 km (odustao na 13). Koliko bi vrijeme imao da vozi tako da može odvoziti krug? U rangu stojadina?

 

Po ovim pokazateljima Tesla bi taman uspio odvoziti krug Le Mansa. Ukalkuliramo li vrijeme punjenja u 24h bi ih mogao odvoziti 3,5. Rekord drži dizel s 397 krugova. Jel shvaćaš ti koji su to odnosi i što ti pokušavaš nazvati sportskim automobilom?

 

 

 pa imaš i testove relevantnih auto portala , od top geara do my car itd gdje tesla ima odlične i dobre ocjene u domeni handlinga i svega ostalog. Po forumima 90% vozača tesle i bmw-a npr prefereira teslu. Dakle ako ne voziš utrke automobil se hendla odlično.
https://model3ownersclub.com/threads/range-of-the-tesla-model-s-x-3-at-65-70-75-80-mph-♞.5496/
domet pri prosječnim brzinama, sasvim ok za većinu potreba.

 

O tempora, o mores! Uživo sam gledao rabljenu Teslu, znači kvaliteta izrade je u rangu Opela, a plaćaš ga cijenom ulaznog Porschea! Preprodajna cijena je sramotna, upitno je šta ćeš sa tim autom za 10 godina. O voznim osobinama ne bi, lakrdija je to uopće uspoređivati, ajde taj američki đir 0-402m, tu i drži vodu, ali sve ostalo je lakrdija i smješno.   

 Ok, dakle auto ima problema sa kočnicama, što je obećano rješiti, https://www.consumerreports.org/car-safety/tesla-says-it-will-issue-fix-for-model-3-brakes/ hendla se dobro, domet mu je takav kakav je, za 90% potreba dovoljan.

"These performance and ergonomic problems were serious downsides to an otherwise impressive performance sedan. It delivered a blistering 0-to-60-mph time of 5.3 seconds, and its handling was reminiscent of a Porsche 718 Boxster. In fact, our testers found the Model 3 thrilling to drive."

kvaliteta izrade smo zaključili da nije na razini nekih ali nije ni loša. To će se naravno popravljati. Ne shvaćam negativan stav o automobilu koji 90% vlasnika obožava i vidim masovno preferira drugom klasičnom automobilu koji posjeduju, a koji je često viša ili vipa srednja klasa.

Cijena je takva kakva je. 35-40 k eura na dalje ... ni drugi ne prodaju slične ili lošije automobile na struju za puno manje. Cijena će se vremenom korigirati, a performanse će rasti. Dizelu je odzvonilo, a i benzincima će uskoro što god mi laprdali. Struja iz obnovivih izvora je prednost koju motori na fosilna goriva ne mogu imati

.

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.5.2018 15:50 (grzzi).
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Svi kamioni su do 70ih u Americi bili uglavnom benzinci i tenkovi su im benzinci. Te pickup truckove koriste za prikolice ima hrpa show-ova na discoverju i svi su benzinci. Lik u jednoj epizodi je ostao bez dizela i u krugu od 200km nije bilo nigdje dizela niti na jednoj pumpi dok nije posudio sa nekog gradilišta. Toliko o dizelu u americi.

 

Bili su, jer ti uz silno školovanje, ne razumiš da je i njima cijena goriva postala bitan faktor. I dan danas koriste benzince, ali samo u krajevima gdje su teške zime. 

Festina lente
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Govorim o tome da nemožeš promjenit neko društvo odnosno njihovu kulturu. Kao što nemožeš natjerat hercegovca da kupi novu toyotu benzinca umjesto 10 godina stare e klase. NJima je normalno da ima uto troši 15L i da ga pune svaka dva dana nama to nije normalno. Gorivo je kod nas luksuz a njima je to kao hamburger i hot dog. Neki ljudi u HRvatskoj troše trećinu samo na gorivo i put do posla.

 

Ne pričaj gluposti, Amerika je rame uz rame kraj Rusije, šta se ekologije tiče, a opet najveće inovacije i ulaganja su tamo u električna auta, zasigurno ne zbog ekologije, nego zbog potrošnje i trenda. Vremena se mijenjaju, amerika je imala procvat od WW2 pa do 90-ih, ali ta su vremena debelo iza nas.

Festina lente
12 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
grzzi kaže...

 Ok, dakle auto ima problema sa kočnicama, što je obećano rješiti, https://www.consumerreports.org/car-safety/tesla-says-it-will-issue-fix-for-model-3-brakes/ hendla se dobro, domet mu je takav kakav je, za 90% potreba dovoljan.

"These performance and ergonomic problems were serious downsides to an otherwise impressive performance sedan. It delivered a blistering 0-to-60-mph time of 5.3 seconds, and its handling was reminiscent of a Porsche 718 Boxster. In fact, our testers found the Model 3 thrilling to drive."

kvaliteta izrade smo zaključili da nije na razini nekih ali nije ni loša. To će se naravno popravljati. Ne shvaćam negativan stav o automobilu koji 90% vlasnika obožava i vidim masovno preferira drugom klasičnom automobilu koji posjeduju, a koji je često viša ili vipa srednja klasa.

Cijena je takva kakva je. 35-40 k eura na dalje ... ni drugi ne prodaju slične ili lošije automobile na struju za puno manje. Cijena će se vremenom korigirati, a performanse će rasti. Dizelu je odzvonilo, a i benzincima će uskoro što god mi laprdali. Struja iz obnovivih izvora je prednost koju motori na fosilna goriva ne mogu imati

.

 Auto koji ima problema s kočnicama se ne može hendlati dobro. To je oksimoron. Ima niže težište što je dobro za stabilnost, ali zbog težine tih baterija ukupna težina auta je ogromna što loše djeluje na kočenje i na grip. Takav auto ne može se nazivati sportskim.

 

Auto koji ne može prevaliti udaljenost od Splita do Zagreba ne može se nazvati putničkim.

 

Auto koji košta dvostruko od konkurencije iz klase ne može se nazvati štedljivim.

 

Podaci o kvarljivosti i o kvaliteti izrade su poražavajući.

 

Nije za otvorenu cestu zbog smiješnog dometa, nije za grad zbog gabarita. Puni se preko noći što znači da ga većina ljudi ne može puniti doma, većina nema garažu.

 

Ostaje mu jedino, kako u članku piše, upitna ekološka opravdanost.

 

 

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Svi kamioni su do 70ih u Americi bili uglavnom benzinci i tenkovi su im benzinci. Te pickup truckove koriste za prikolice ima hrpa show-ova na discoverju i svi su benzinci. Lik u jednoj epizodi je ostao bez dizela i u krugu od 200km nije bilo nigdje dizela niti na jednoj pumpi dok nije posudio sa nekog gradilišta. Toliko o dizelu u americi.

 Tesla 70-ih u Americi nije postojala. Dakle, Tesla ne postoji.

BlueMax kaže...
grzzi kaže...

 Ok, dakle auto ima problema sa kočnicama, što je obećano rješiti, https://www.consumerreports.org/car-safety/tesla-says-it-will-issue-fix-for-model-3-brakes/ hendla se dobro, domet mu je takav kakav je, za 90% potreba dovoljan.

"These performance and ergonomic problems were serious downsides to an otherwise impressive performance sedan. It delivered a blistering 0-to-60-mph time of 5.3 seconds, and its handling was reminiscent of a Porsche 718 Boxster. In fact, our testers found the Model 3 thrilling to drive."

kvaliteta izrade smo zaključili da nije na razini nekih ali nije ni loša. To će se naravno popravljati. Ne shvaćam negativan stav o automobilu koji 90% vlasnika obožava i vidim masovno preferira drugom klasičnom automobilu koji posjeduju, a koji je često viša ili vipa srednja klasa.

Cijena je takva kakva je. 35-40 k eura na dalje ... ni drugi ne prodaju slične ili lošije automobile na struju za puno manje. Cijena će se vremenom korigirati, a performanse će rasti. Dizelu je odzvonilo, a i benzincima će uskoro što god mi laprdali. Struja iz obnovivih izvora je prednost koju motori na fosilna goriva ne mogu imati

.

 Auto koji ima problema s kočnicama se ne može hendlati dobro. To je oksimoron. Ima niže težište što je dobro za stabilnost, ali zbog težine tih baterija ukupna težina auta je ogromna što loše djeluje na kočenje i na grip. Takav auto ne može se nazivati sportskim.

 

Auto koji ne može prevaliti udaljenost od Splita do Zagreba ne može se nazvati putničkim.

 

Auto koji košta dvostruko od konkurencije iz klase ne može se nazvati štedljivim.

 

Podaci o kvarljivosti i o kvaliteti izrade su poražavajući.

 

Nije za otvorenu cestu zbog smiješnog dometa, nije za grad zbog gabarita. Puni se preko noći što znači da ga većina ljudi ne može puniti doma, većina nema garažu.

 

Ostaje mu jedino, kako u članku piše, upitna ekološka opravdanost.

 

 

 

 Mene čak i više od lošeg kočenja brine to da će se za to izdati softverska zakrpa. Kakve su to igrarije, jbt? Ne može kočenje ovisiti o tome je li se neki programer zaigrao i napravio loš softver za kočnice. Katastrofa neviđenih razmjera. Plus što to znači da ni nije pošteno istestiran auto. Nevjerojatno mi je da to ljude ne brine. Istina, rijetke su situacije kad čovjeku treba maksimalna sila kočenja, ali su upravo to situacije u kojima se pogiba u autu i one moraju biti prioritet. Sigurno neću poginuti zato što mi auto ubrzava do 100 km/h za 7.5 s, a Tesla za 5.6 s.

14 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Još nešto mi pada na pamet: tim automobilima se stalno ističe ubrzanje kao vrlo važan sales pitch. Kome takvo ubrzanje treba i tko ga uopće može iskoristiti na siguran način? Mislim da kupci Tesla automobila nisu strastveni zaljubljenici u automobile koji su prošli neku naprednu školu vožnje i redovito idu na track day, to su uglavnom geekovi i trendsetterice. Nije samo upitno mogu li i znaju oni iskoristiti te performanse nego imaju li uopće osjećaj brzine i jesu li svjesni opasnosti koju ona donosi?
Moj automobil ide oko 8 do 100, nije nikakva jurilica, više djeluje kao auto za penzionere, ali mogu reći da ja gas "do daske" stisnem možda dvaput godišnje i to je kad se malo zaboravim. Dogodilo mi se da pretičem na D1, nakon pretjecanja pogledam na brzinomjer i pomalo panično počnem kočiti kad shvatim da sam ubrzao na oko 170km/h. U normalnom prometu ubrzanje od 2, 3, 5 sekundi do 100 ne služi ničemu. Čak bih rekao da je i opasno.

Moj PC  
4 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
BlueMax kaže...

 

Auto koji košta dvostruko od konkurencije iz klase ne može se nazvati štedljivim.

 Svi mercedesi su skuplji od prosječnih automobila pa opet ljudi šparaju kupujući dizele. 80 posto automobila visoke klase, za razliku od malih auta, su dizelaši. Jer su što? - ŠTEDLJIVI.

Ja rekoh
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
jozef kaže...

Još nešto mi pada na pamet: tim automobilima se stalno ističe ubrzanje kao vrlo važan sales pitch. Kome takvo ubrzanje treba i tko ga uopće može iskoristiti na siguran način? Mislim da kupci Tesla automobila nisu strastveni zaljubljenici u automobile koji su prošli neku naprednu školu vožnje i redovito idu na track day, to su uglavnom geekovi i trendsetterice. Nije samo upitno mogu li i znaju oni iskoristiti te performanse nego imaju li uopće osjećaj brzine i jesu li svjesni opasnosti koju ona donosi?
Moj automobil ide oko 8 do 100, nije nikakva jurilica, više djeluje kao auto za penzionere, ali mogu reći da ja gas "do daske" stisnem možda dvaput godišnje i to je kad se malo zaboravim. Dogodilo mi se da pretičem na D1, nakon pretjecanja pogledam na brzinomjer i pomalo panično počnem kočiti kad shvatim da sam ubrzao na oko 170km/h. U normalnom prometu ubrzanje od 2, 3, 5 sekundi do 100 ne služi ničemu. Čak bih rekao da je i opasno.

 Jedino gdje je ubrzanje realno korisno je pri uključivanju na autocestu i pretjecanju. Ovako je čisto za ku**enje i marketing kad ne možeš konkurirati drugim stvarima.

No najveća smijurija mi je bila kad je ovaj specijalac na predstavljanju kamiona pričao o ubrzanju... Ne sjećam se da sam taj podatak vidio kod ikojeg stvarnog proizvođača kamiona jer je to stvarno podatak za koji apsolutno nikog ne zaboli ona stvar. Ali eto, to prolazi kod onih koji se ne razumiju u tematiku i onda danima čitaš o tome po portalima i čudiš se tko su ti ljudi koji se tome dive i zašto. 

8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
sosta kaže...
Feudalac kaže...

 Pa vidiš, to je istina. Prosječna cijena automobila u USA je oko 35k iako postoji more modela za skoro upola manje.

Ni kod nas nije dača najprodavanija, a ni twingo, clio i slično.

 

 2017 je kod nas najprodavanji model bio clio.

http://automania.hr/art/znate_li_koji_je_zapravo_najprodavaniji_auto_u_hrvatskoj_privatni_kupci_naj

 

 Koliko vidim, nije clio nego Suzuki Vitara. Dalo bi se i o metodologiji, ljudi masovno uzimaju automobile na leasing gdje je formalni vlasnik l. kompanija, a stvarni kupac koji je osobno izabrao automobil za sebe - privatna osoba. Bez obzira na to, otkad se to prodaja i tržište mjeri na taj način? Ovih ostalih 80% prodanih auta se zanemaruje jer to trenutno ne odgovara tvojoj poziciji u raspravi?

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice