Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

poruka: 41
|
čitano: 11.989
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -".
12 godina
neaktivan
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

A ja (naivno) mislio .... Rimac je leader te tehnologije

 

 

 

The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it
 
6 10 hvala 1
6 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Treba kupovat dionice ove firme...
15 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

je, za buseve, kamione, tenkove, dampere (bicikle? ) ... koji će to q u autu kad po cestama ne smiješ voziti brže od 130/140, odn. čemu plaćati nepotreban i neiskoristiv (nekažnjeno) višak? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put ned 6.1.2019 9:50 (Ajar).
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

Samo što nije, za dvije, petšest godina sigurno.. uvijek ista šema kod tih 'umjetnika'.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 2 hvala 0
15 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

"..što ukupnu snagu postavlja na 880 kW, odnosno gotovo 2.000 ks.." 

 

Ne baš. 

 

1 (metrička) konjska snaga   = 735,5 W  

1 (mehanička) konjska snaga = 746,0 W 

 

Mehanička (ili imperijalna) se često koristi za el. motore pa je snaga ovog auta ~ 1180 ks

Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.
Moj PC  
11 0 hvala 6
13 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

Još da im ta glupost nije završila i u tiskanom izdanju.

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

Kolege Slovenci rade vrhunske motore - LINK.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

Vjerojatno ce neka veca kompanija pred vlasnika staviti milijadru dolara i preuzeti monopol nad ovim dizajnom a obicnim smrtnicima nista nece biti bolje a pogotovo ne jeftinije

Freak Show Inc.
 
7 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Ajar kaže...

je, za buseve, kamione, tenkove, dampere (bicikle? ) ... koji će to q u autu kad po cestama ne smiješ voziti brže od 130/140, odn. čemu plaćati nepotreban i neiskoristiv (nekažnjeno) višak? 

 Bitan je način konstrukcije, lako se skalira motor na manju snagu.

Oni prvo počinju sa jakim izvedbama, jer su premala firma da bi imali masovnu proizvodnju, pa onda počnu prvo s dijelovima za superaute, jer tu mogu biti konkurentni, zato kaj se ne pita za cijenu.

Da idu na manje modele, za jeftine aute, tu onda treba masovna proizvodnja jer su marže male.

A oni imaju 30 ljudi, tak da budu zapravo vjerovatno živjeli od prodaje svojih patenata i tehnologije, i to je ok.

 

 

Kruha i igala...
16 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Ajar kaže...

je, za buseve, kamione, tenkove, dampere (bicikle? ) ... koji će to q u autu kad po cestama ne smiješ voziti brže od 130/140, odn. čemu plaćati nepotreban i neiskoristiv (nekažnjeno) višak? 

 

Kako neiskoristiv? Ako imaš motor veće efikasnosti (i bez mijenjača) kojom god brzinom voziš bit će ti jeftinija vožnja zbog manje potrošnje energije.

Svemir.
15 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
PaleRider kaže...

 

Kako neiskoristiv? Ako imaš motor veće efikasnosti (i bez mijenjača) kojom god brzinom voziš bit će ti jeftinija vožnja zbog manje potrošnje energije.

 ali 2000 konja?! u autu ??! čemu? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
5 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Nije REVOLUCIJA...Nego EVOLUCIJA
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

@Ajar

 

Kao što je već rekao fer-de-lance - skalirat će se za auto, naravno. Uvijek se može skalirati, pitanje je samo isplativosti masovne proizvodnje.

Svemir.
 
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Ajar kaže...

je, za buseve, kamione, tenkove, dampere (bicikle? ) ... koji će to q u autu kad po cestama ne smiješ voziti brže od 130/140, odn. čemu plaćati nepotreban i neiskoristiv (nekažnjeno) višak? 

 vec su ti ostali komentirali za konje pa ti ja necu

ali posto su spoemuti neki rijetki materijali isto je pitanje i kad se skalira motor koja ce biti cijena i isplativost tog motora, kaj ne?

13 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Ajar kaže...
PaleRider kaže...

 

Kako neiskoristiv? Ako imaš motor veće efikasnosti (i bez mijenjača) kojom god brzinom voziš bit će ti jeftinija vožnja zbog manje potrošnje energije.

 ali 2000 konja?! u autu ??! čemu? 

 Kakve 2000? Nije ni 1200.

5 godina
neaktivan
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
JohnnyBGood V kaže...

A ja (naivno) mislio .... Rimac je leader te tehnologije

 

 

 

Broj TD-ova ti govori da se u svete krave Đikića, Rimca i Gajšaka ne dira.

6 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
AKosir1990 kaže... 

Broj TD-ova ti govori da se u svete krave Đikića, Rimca i Gajšaka ne dira.

 Od ova trojice navedenih podržajem Rimca i njegov concept je impresivan auto, a pravi vrhunske baterije

Trust nobody, become the best !
10 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

 

Svaki napredak je dobrodošao, ali treba vidjeti kako će ovo zaživjeti. Ako i za živi, onda je pitanje kakve će performanse pružati u praksi. Druga je stvar, što Equipmake radio testiranja sa svoje strane.

Elektromotor je i prije 100 godina bio superiorniji od ovog sa unutrašnjim izgaranjem, ali druge okolnosti su utjecale da tek danas počne biti cool.

Lajkam ove postotke što su postigli.

Panzerkampfwagen.Dinamo Zagreb.Matija.Leaving or dead, always ahead...
Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
markez_cro kaže...

Kolege Slovenci rade vrhunske motore - LINK.

 

 Pa baš sad da su vrhunski... nisu loši ali dizajn sa vanjskim rotorom je nešto najgluplje što postoji. Razumijem da je Romanu to bolje pasalo za njegove projekte elektro letjelica ali za ugradnju u vozila motori su katastrofa. Ima puno boljih motora s ovim tehnologijama.

Poruka je uređivana zadnji put ned 6.1.2019 14:44 (drstoka).
12 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti

Mr.ddevil danas 14:07
AKosir1990 kaže...
Broj TD-ova ti govori da se u svete krave Đikića, Rimca i Gajšaka ne dira.

Od ova trojice navedenih podržajem Rimca i njegov concept je impresivan auto, a pravi vrhunske baterije


Je rimac mixa kobalt i litij u Samboru i dela chelije, po recepturi koju mu je dal stari koji je u cheliji.
Poruka je uređivana zadnji put ned 6.1.2019 15:27 (mGT).
14 godina
offline
Elektromotori s radijalno postavljenim magnetima -

Zanima me koliko su ti elektromotori efikasniji od klasičnog trofaznog indukcijskog motora (kojeg btw. koristi i Tesla za pogon svojih automobila, a koji su krajnje jednostavne izrade) i koliko su skuplji po jedinici snage/komada, s obzirom da se koriste specijalni neodimijski magneti koji su vjerujem skuplji od materijala potrebnog za izradu indukcijskog motora. Dobro je da ima napretka, ali nisam siguran koliko je ovo bolje. Ako netko zna, molio bih da mi objasni. Nekako mi se čini da kučište kao rotor nije  neko super rješenje, poprilične mase se tu okreću, za razliku od rotora klasičnog indukcijskog motora koji mislim za istu snagu ima kompaktniji i lakši rotor.

dolazim odmah - Godot
Poruka je uređivana zadnji put ned 6.1.2019 15:30 (učo).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Učo:

Tesla je odustao od indukcijskog motora, sada koriste nekakav hibrid s trajnim magnetima. Napredak u minijaturizaciji je uvijek dobrodošao, ali nije sve u manjoj kilaži. Vrlo je zanimljiva izjava Teslinog šefa za razvoj - optimalan motor ovisi o šasiji, ciljanom dometu, performansama vozila što sve skupa treba uskladiti s baterijama i naći balans koji daje najviše uz najmanje troška. Već na sljedećem vozilu ti parametri mogu dovesti do izbora druge kombinacije.
Ja rekoh
14 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
External rotor je ok i kao in wheel motor.
Ja osobno ne vidim nedostatak external rotora ni u nekoj drugoj primjeni, npr. na getribi, jer svejedno moraš osigurati da u neposrednoj blizini nemaš pomičnih dijelova...
15 godina
neaktivan
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Budućnost je vrlo izvjesna. Ako se koncept pokaže zaista revolucionaran to će kupiti Kinezi i stancati do besvjesti. Jednostavno nitko nema više šanse sa njima jer država odlučuje što će se kupovati. Uzmite za primjer kako kontrolišu cijene sirovina. Pa ljudi oni pokupovase sve. Apsolutno sve. Rudnike u Australiji, plodno zemljište i rudnike u Africi. Evo kupise rudnike u Srbiji. Kod nas prave most a onda kad ne budemo mogli platiti uzeće nam gaće sa guzice ...
Voda tece a vrijeme prolazi ...
 
1 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Budućnost je vrlo izvjesna. Ako se koncept pokaže zaista revolucionaran to će kupiti Kinezi i stancati do besvjesti. Jednostavno nitko nema više šanse sa njima jer država odlučuje što će se kupovati. Uzmite za primjer kako kontrolišu cijene sirovina. Pa ljudi oni pokupovase sve. Apsolutno sve. Rudnike u Australiji, plodno zemljište i rudnike u Africi. Evo kupise rudnike u Srbiji. Kod nas prave most a onda kad ne budemo mogli platiti uzeće nam gaće sa guzice ...
Voda tece a vrijeme prolazi ...
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Markez_cro:

Motor u kotaču nije dobra ideja iz više razloga. Prvo je neovješena masa, čak i sa ovako dobrim motorom to je dodatnih 10 kg za 100 kW, dakle barem 50% više. Nema redukcije što znači da motor mora izravno isporučiti potrebni moment koji je reda tisuću Nm ili više na nula okretaja. Hlađenje tekućinom? Zaboravi. Dvostruki inverteri, senzori, kablovinje velike snage... trajnost motora koji je izložen brutalnim vibracijama? A sve to zbog čega? Diferencijala i redukcije ukupne težine reda 10 kg?
Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Ned:

Kinezi ne kupuju ideje već sirovine. Ideje besramno kopiraju. Eventualno mogu uložiti u firmu koja vlada nekim tržištem, a to ova firmica koja misli iza 2020-te moći proizvesti 10k ovih motora na godinu definitivno nije. Na kraju krajeva, osim specifične snage koja je možda vodeća, nigdje ne govore o učinkovitosti, a to je za EVove znatno važnije, 50 kg sim tam nije toliko bitno kad je baterija ionako 500 ili više. Cijena po kW?
Ja rekoh
7 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Evo čitam tekst naslova "REVOLUCIONARNO...." i nisam pročitao što je to revolucionarno.

Tolika plahta teksta o nekakvim brojevima i statistikama a doslovno jednu rečenicu ste napisali o najbitnijem: kako je riješio hlađenje radijalno postavljenih magneta na rotoru.
Samo piše doveo hlađenje iznutra.

Žali Bože na šta sam potrošio vrijeme čitajući.
Niste u stanju ni tu revoluciju propisno analizirati/secirati i upakirati u čitljiv tekst.
 
3 2 hvala 0
11 godina
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
Feudalac kaže...
Kinezi ne kupuju ideje već sirovine...

 kupuju oni ideje itekako, kinezi su među vodećim zemljama u svijetu po direktnim stranim investicijama - u razvijenim zemljama ulažu u visokotehnološke tvrtke upravo zbog ideja i know-how, u nerazvijene i zemlje u banani ulažu u strateške projekte kako bi povećali utjecaj - primjerice u grčkoj, španjolskoj i litvi gdje su pokupovali luke, a isto tako u brazilu gdje kupuju luke, telekome, poljoprivredu, u africi gdje upumpavaju ogromne kredite itd. itd.

 

i amerika i europa na to su posljednjih godina počeli odgovarati restrikcijama i blokadama za kineske investitore, što je rezultiralo drastičnim padom kineskih fdi (foreign direct investments) i kao primjer je bilo vidljivo u kupovini luke zadar, gdje je samo za prijenos novaca iz kine u hrvatsku zbog tih eu ograničenja trebalo nekoliko mjeseci

 

radi toga je nedavno reagirao i kineski ministar vanjskih poslova, upozoravajući da se time krše osnove slobodne trgovine i otvorenosti prema stranim investicijama, no juncker je svejedno poprilično otežao daljnji razvoj njihovih fdi u eu strateške sektore poput luka, energetike, telekomunikacija i slično - stvar je u tome da kineske fdi su sve pod konktrolom države, a to zabrinjava američku i europsku politiku

kineski fdi nije kao u americi gdje su te direktne investicije u rukama privatnih kompanija koje ponajprije tjera profit i konkurencija (najčešće međusobna)

a onda je interes tih fdi ponajprije neki nacionalni kineski interes koji opet određuje partija, isto kao što partija određuje i sve ostalo - primjerice, nedavno su se ovdje na forumu čudili kako je to neka relativno anonimna firma iz osijeka dobila zastupništvo za xiaomi za cijelu južnu europu i otvorila prvu xiaomi trgovinu u beču - meni je prvo na pamet pao stipe kao izuzetno jak lobist u kini i trebalo mi je čitave dvije minuta da izguglam ovu fotku koja je potvrdila to što sam pomislio - da bi surađivao s kinezima nije ti dovoljno biti najbolji, najveći ili najsposobniji, moraš ponaprije imati dobre veze u kineskoj kp

 

kina se širi kao pošast, krađom, kupovinom, investicijama ili utjecajem, sasvim svejedno

14 godina
odjavljen
offline
Re: Elektromotori s radijalno postavljenim magneti
drstoka kaže...
markez_cro kaže...

Kolege Slovenci rade vrhunske motore - LINK.

 

 Pa baš sad da su vrhunski... nisu loši ali dizajn sa vanjskim rotorom je nešto najgluplje što postoji. Razumijem da je Romanu to bolje pasalo za njegove projekte elektro letjelica ali za ugradnju u vozila motori su katastrofa. Ima puno boljih motora s ovim tehnologijama.

 Možeš malo elaborirati ovo, baš me zanima zašto tako misliš?

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice