lipi je
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kad se uzme u obzir koliko je milijardi dolara ulupano u Teslu, onda ovih milijardu dolara za Lucid Motors izgleda daleko premalo da bi se uopce probalo pribliziti jednoj Tesli...
Sve su to sitne ribe za velike igrače. Oni samo čekaju pogodan trenutak da ih progutaju za siću.
Evo npr. nekoliko brojki od Wolkswagen Grupe za prošlu godinu:
10 700 000 prodanih vozila
642 300 zaposlenih
230 700 000 000 eura prometa
17 000 000 000 eura zarade
itd.
Sve su to sitne ribe za velike igrače. Oni samo čekaju pogodan trenutak da ih progutaju za siću.
Evo npr. nekoliko brojki od Wolkswagen Grupe za prošlu godinu:
10 700 000 prodanih vozila
642 300 zaposlenih
230 700 000 000 eura prometa
17 000 000 000 eura zarade
itd.
Jhebo te volkswagen da te jhebo, btw napisao si im i ime krivo tako da sumnjam da se ovi odnosi na tebe osobno ali evo jos jednom za sve koji su propustili - JEBO vas VOLKSWAGEN DA vas JEBO!!!
Ta neraskidiva ljubav prema tom precijenjenom smecu medju populacijom homo balkanicusa je nesto sto naprosto fascinira. Mentalni sklop koji kupuje taj krs je isti onaj koji se preko bilog dana busa se u prsa i dici svojom nacionaloscu, lize oltare, glasa za zna se koga... a onda kada padne mrak skace i zavija na cajke, krade, laze,maze... da bi onda drugi dan kuka nista ne valja.
Prija bi se vozia u rozoj hello kitty trokolici ukrasenoj rozim vrpcama nego u krankenwagenu.
A brojke ko brojke, daleko su bitniji trendovi i kretanja na trzistu - propadali su i nestajali s svojih trzista i daleko veci igraci nego sto je to volkswagen.
Najsveziji primjer koji mi pada na primjer je Nokija. Desetljecima su bili sinonim za mobitel, al jbg postali su preglomazni, pretromi, previse uljuljani u svoje brojke i trzisnu poziciju tako da su zakasnili sa smjenom tehnologije, da bi onda uz par kretenskih odluka - pocevsi od onog prvog dila s Microsftom, nestali s trzista.
Da zakljucim, unatoc svim tim spekulacijama o propadanju radja bi dugorucno imao ulaganje u Teslu nego u krankenwagon..
Jhebo te volkswagen da te jhebo, btw napisao si im i ime krivo tako da sumnjam da se ovi odnosi na tebe osobno ali evo jos jednom za sve koji su propustili - JEBO vas VOLKSWAGEN DA vas JEBO!!!
Zakaj imas takav salty pristup prema narodnome autu?
VW je precijenjen za svakog tko nema nikakvog iskustva s istim jer i sam sam bio dosta dugo skeptik u kvalitetu VW vozila, medutim zbog prirode posla imam pristup
masi vozila na nasem trzistu i jednostavno prepoznao sam kvalitetu koja odskace od konkurencije i zato je naravno i cijena visa.
Gledam u zadnje vrijeme veliki su hit Suzuki SUV vozila koja izvana s 10 metara udaljenosti izgledaju jako jako dobro, medutim izbliza i sama voznja u istima je razocaravajuca,
ali kad se gleda cijena tada sve postaje jasno zbog cega je tako.
P.S.
- jel mislis da bi VW grupa kao kompanija bila na 2. mjestu u svijetu da ne vrijedi?
Zakaj imas takav salty pristup prema narodnome autu?
VW je precijenjen za svakog tko nema nikakvog iskustva s istim jer i sam sam bio dosta dugo skeptik u kvalitetu VW vozila, medutim zbog prirode posla imam pristup
masi vozila na nasem trzistu i jednostavno prepoznao sam kvalitetu koja odskace od konkurencije i zato je naravno i cijena visa.
Gledam u zadnje vrijeme veliki su hit Suzuki SUV vozila koja izvana s 10 metara udaljenosti izgledaju jako jako dobro, medutim izbliza i sama voznja u istima je razocaravajuca,
ali kad se gleda cijena tada sve postaje jasno zbog cega je tako.
Ne bih htio ulaziti u raspravu o kvaliteti VW jer je to prilično nezahvalna tema, imam svakakvih iskustava.
Međutim, postoji još jedan manje poznat razlog za njihovo dobro držanje cijene. VW ne skida cijenu svojim vozilima, sasvim suprotno - svake godine diže cijenu za visinu inflacije, a kad dođe smjena modela, stari dobiva popust u vidu jačeg motora ili jače opreme po istoj cijeni...
Nasuprot tome Renault, npr., izbaci clio sport koji je fenomenalan automobil, prvim kupcima kod nas su uzimali nekih 180 tisuća kuna. Dvije-tri godine kasnije cijena je pala na 120 tisuća čime su prvim kupcima ni krivima ni dužnima izbili 50 tisuća kuna iz džepa. Pa to je da se pojedeš od muke.
Jhebo te volkswagen da te jhebo, btw napisao si im i ime krivo tako da sumnjam da se ovi odnosi na tebe osobno ali evo jos jednom za sve koji su propustili - JEBO vas VOLKSWAGEN DA vas JEBO!!!
Ta neraskidiva ljubav prema tom precijenjenom smecu medju populacijom homo balkanicusa je nesto sto naprosto fascinira. Mentalni sklop koji kupuje taj krs je isti onaj koji se preko bilog dana busa se u prsa i dici svojom nacionaloscu, lize oltare, glasa za zna se koga... a onda kada padne mrak skace i zavija na cajke, krade, laze,maze... da bi onda drugi dan kuka nista ne valja.
Prija bi se vozia u rozoj hello kitty trokolici ukrasenoj rozim vrpcama nego u krankenwagenu.
A brojke ko brojke, daleko su bitniji trendovi i kretanja na trzistu - propadali su i nestajali s svojih trzista i daleko veci igraci nego sto je to volkswagen.
Najsveziji primjer koji mi pada na primjer je Nokija. Desetljecima su bili sinonim za mobitel, al jbg postali su preglomazni, pretromi, previse uljuljani u svoje brojke i trzisnu poziciju tako da su zakasnili sa smjenom tehnologije, da bi onda uz par kretenskih odluka - pocevsi od onog prvog dila s Microsftom, nestali s trzista.
Da zakljucim, unatoc svim tim spekulacijama o propadanju radja bi dugorucno imao ulaganje u Teslu nego u krankenwagon..
Ajd prika smanji malo doživljaj, jer Volkswagen nije jedini igrač u auto industriji.
Osim njih imaš i ostale velike igrače u automobilskoj industriji su: Ford, Toyota, PSA, TATA, Honda, Renault, Daimler, BMW, GM, Nissan, FCA, Geely, Huyndai.
Ovo je ekipa koja vedri i oblači na globalnom tržištu vozila, a ne neki tamo šminker Elon. Nije ti ovo geekovsko tržište mobitela, već vrlo ozbiljna industrija stara stotinjak godina sa milijunima zaposlenih.
Hebali te nebitni trendovi i tuđi mokri snovi, kad svaki od ovih gore može pojest Elona sutra za doručak.
I svako od njih ima kapaciteta/znanja/novaca da može proizvesti više el. automobila, nego Elon može zamisliti.
Ajd prika smanji malo doživljaj, jer Volkswagen nije jedini igrač u auto industriji.
Osim njih imaš i ostale velike igrače u automobilskoj industriji su: Ford, Toyota, PSA, TATA, Honda, Renault, Daimler, BMW, GM, Nissan, FCA, Geely, Huyndai.
Ovo je ekipa koja vedri i oblači na globalnom tržištu vozila, a ne neki tamo šminker Elon. Nije ti ovo geekovsko tržište mobitela, već vrlo ozbiljna industrija stara stotinjak godina sa milijunima zaposlenih.
Hebali te nebitni trendovi i tuđi mokri snovi, kad svaki od ovih gore može pojest Elona sutra za doručak.
I svako od njih ima kapaciteta/znanja/novaca da može proizvesti više el. automobila, nego Elon može zamisliti.
Možda ti tako misliš. Evo šta kaže VW-ov šef:
"Asked who VW’s main competitors are, Diess told an internal company publication: “In the old world it is Toyota, Hyundai, and the French carmakers. In the new world it is Tesla.” "
https://www.investors.com/news/tesla-bid-go-private-volkswagen-investment-offer-report/
Pa mu je glavni šef ( mjesec dana kasnije) izjavio ovo:
Valjda su mu vrapci na grani šapnuli neke prave informacije.
Pa mu je glavni šef ( mjesec dana kasnije) izjavio ovo:
Valjda su mu vrapci na grani šapnuli neke prave informacije.
Izgleda da su mu zaboravili šapnuti da će za par mjeseci dobiti otkaz i da će na njegovo mjesto sjesti Diess koji respektira Teslu...
To što on respektira Teslu je njegova osobna stvar, ali ono gore su notorne činjenice poznate svima u industriji.
Svi oni razvijaju ili proizvode el. automobile/hibride, godinama rade u tišini i ne iskaču iz svake paštete ka Elon ili naš mali Mate.
I ne znam i što ste se svi uhvatili dizela, kad dizeli čine desetak posto tržišta. Da ne govorimo o tome, kako hibrida ima skoro dva puta više od čisto električnih.
Hebiga bitno je pratiti trendove, plaćene članke, fake news, itd.
Ovdje nije riječ o činjenicama već o namjerama koje će rezultirati novim činjenicama. Kako je apple radio novi mobitel a nokia se s vrha smijala i brojala koliko je mobitela prodala jučer.
Što se tiče rada u tišini, dolazim u napast da te brutalno izvrijeđam jer takvu golu laž već dugo nitko nije tako uporno ponavljao kao ti.
Porsche je predstavio svoj koncept prije tri četiri godine i od tada barem svaki mjesec jednom “procurio” neki detalj, pozvao bivše vozače formule da ga “testiraju” na nordšlajfi pa onda mjesec dana dilao “intervju” s njim a zapravo je riječ o njihovom radniku na plaći, pa onda predtsavljanje baterije pa punjača kao koncepta pa prve punionice pa posebno objava kad je spojena na elektru. Da ne govorim o curenju “špijunskih fotki s testiranja. I još ga nisu službeno pedatavili. Istu trakavicu je izveo audi, službeno su ga predstavili prije par dana. Vw kao krovna im firma kao u našem red carpetu svaki treći dan objavljuje članak o novom pogonu koji će se preurediti za proizvodnju evova ili će prijeći na solar i slično tome. Bmw je isto izvro čitavu predstavu oko i3, pogona, tvornice, ugrađenih tehnologija i onog što pripremaju za budućnost. Tako da daj, molim te, ne mlati gluposti. Jedina razlika između njih je što to Musk radi osobno preko twittera a oni preko profi PR odjela. Jedan je osebujan, luđak a drugi ljigavi pokvarenjaci.
Dizel se spominje jer je sa 55-60% udjela u evropi počeo naglo opadati, a u neka mjesta s njim više ne možeš s tendencijom proširenja zabrana i to u velikim evropskim gradovima. Normalno da je Mueller dobio nogu po kratkom postupku jer je suludo propagirati dizel u takvim okolnostima s rizikom za biznis od 200+ milijardi godišnje. Nisu oni Nokia da se zajebavaju s takvim stvarima
Ovdje nije riječ o činjenicama već o namjerama koje će rezultirati novim činjenicama. Kako je apple radio novi mobitel a nokia se s vrha smijala i brojala koliko je mobitela prodala jučer.
Što se tiče rada u tišini, dolazim u napast da te brutalno izvrijeđam jer takvu golu laž već dugo nitko nije tako uporno ponavljao kao ti.
Porsche je predstavio svoj koncept prije tri četiri godine i od tada barem svaki mjesec jednom “procurio” neki detalj, pozvao bivše vozače formule da ga “testiraju” na nordšlajfi pa onda mjesec dana dilao “intervju” s njim a zapravo je riječ o njihovom radniku na plaći, pa onda predtsavljanje baterije pa punjača kao koncepta pa prve punionice pa posebno objava kad je spojena na elektru. Da ne govorim o curenju “špijunskih fotki s testiranja. I još ga nisu službeno pedatavili. Istu trakavicu je izveo audi, službeno su ga predstavili prije par dana. Vw kao krovna im firma kao u našem red carpetu svaki treći dan objavljuje članak o novom pogonu koji će se preurediti za proizvodnju evova ili će prijeći na solar i slično tome. Bmw je isto izvro čitavu predstavu oko i3, pogona, tvornice, ugrađenih tehnologija i onog što pripremaju za budućnost. Tako da daj, molim te, ne mlati gluposti. Jedina razlika između njih je što to Musk radi osobno preko twittera a oni preko profi PR odjela. Jedan je osebujan, luđak a drugi ljigavi pokvarenjaci.
Dizel se spominje jer je sa 55-60% udjela u evropi počeo naglo opadati, a u neka mjesta s njim više ne možeš s tendencijom proširenja zabrana i to u velikim evropskim gradovima. Normalno da je Mueller dobio nogu po kratkom postupku jer je suludo propagirati dizel u takvim okolnostima s rizikom za biznis od 200+ milijardi godišnje. Nisu oni Nokia da se zajebavaju s takvim stvarima
I dalje porediš auto industriju sa mobitelima. Elon je osebujni luđak, a ostatak svijeta su pokvareni ljigavci.
Dalje nemamo što pametno pričati, jer živiš u nekim čudnim oblacima.
EOD
Malo te muče činjenice pa bi pobjegao? Može.
Ja ću ti samo ponoviti da je posve opravdano uzeti primjer tvrtke koja nije shvatila što joj promjena tehnologije može učiniti. Primjeti da ne tvrdim da mogu pasti u četiri godine, ovo je malo sporiji biznis, a ni neće jer očito sada imaju šefa kojeg si ti pokušao sprdati s izjavama pokvarenog ljigavca iz afere s prljavim ispušnim plinovima dizel motora koji im se sada obijaju o glavu drastičnim padom udjela. To je za vw ekstremno važno jer je njima kao firmi dizel prije ove afere bio oko 70 posto prodaje i zato idu sa strujom. Ako te smeta što sam PR-ovce nazvao pokvarenima i ljigavima, trebao bi odrasti. To im je definicija posla prevedena na zdrav razum.
Ovdje puno ljudi zaboravlja da je Musk vecinski vlasnik SpaceX-a, da ce taj isti SpaceX prihodima uskoro premasivati desetke milijardi dolara, da ce svemirska industrija biti kroz 20 godina mozda i najprofitabilnija grana opcenito, ja osobno taj faktor nikako ne bi zanemario. Ukoliko ce Tesla trebati ekstra lovu, mislim da ce jedan milijarder poput Muska itekako naci rjesenje da kompanija ide naprijed.
Na kraju krajeva mi ovdje usporedjujemo kompaniju koja je tek 10-ak godina stara, naspram giganta koji postoje vec 50-ak i vise godina. Drugi bitan faktor je trend koji pokazuje da uspjesni ljudi u SAD-u i Europi kao luksuzniji brand dozivljavaju Teslu nego primjerice BMW, Mercedes, Audi i sl. Dakle, Tesla je za sebe stvorila ime i reputaciju.
Na kraju krajeva, Tesla ce se u buducnosti puno vise oslanjati na zaradu od car-sharing networka, vlastitog softwarea i cipova za autonomnu voznju, kao i energetskog sektora i zarade od svojih punjaca, vlastitih restorana i sl. nego sto ce joj biti bitni milijunski prodani primjerci automobila.
Zamislite koliko samo trilijuna dolara vrijedi globalno trziste taksija, za 15-20 godina vise necete na ulicama vidjeti klasicni taksi, sve ce se odvijati autonomno, pa neka Tesla ugrabi udio od samo 5-10 posto, vec govorimo o kompaniji blizu trilijun dolara.
Tako da... vrijeme ce pokazati sto ce biti, ali svatko onaj, koji gleda danasnje autogigante i nove igrace kroz broj prodanih primjeraka automobila, ne razumije zapravo sto donosi buducnost!