U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana mobit

poruka: 76
|
čitano: 16.005
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana mobit".
15 godina
offline
U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana mobit

smatram da se dosta krivo gleda na sve ove probleme.

 

poanta ucenja u skolama nije toliko da ti naucis sve te (ne)bitne informacije nego da se upoznas sa mogucim ishodima situacije, nacinima na koji se to moze rijesiti i prodiskutiras sa vrsnjacima o njihovom videnju na to sve.

 

nije bitna sama cinjenica da je Napelon x-te godine isao osvojiti Rusiju i Moskvu  i da su se ovi povukli zapaleci cijeli grad kako bi ovi ostali bez hrane, nego je sam ishod te situacije zanimljiv, poanta je da ti prosiri vidike i upozna te sa svijetom koji ima n varijabli i koji nije ravna ploca.

 

 

S druge strane, zanemarimo samo rjesavanje problema i zakljucimo da osoba koja je zavrsila skolu i osoba koja nije ima jednake mogucnosti nositi se sa svime. Postavlja se pitanje koji je smisao toga svega? Jel zaista smisao pripremiti osobu da bi bila produktivna i mogla zaradivati ogromne kolicine novaca, ili je poanta tu osobu odgojiti i napraviti od nje covjeka. Kada kazem napraviti od nje covjeka mislim napraviti osobu koja ima neki moralni i eticki integritet, koja zeli i zna kako komunicirati s drugim osobama i koja u bilo kojoj situaciji se zna snaci.

 

Kroz cijelu osnovnu i srednju sam visio za racunalom i bio dijete uplaseno od bilo cega, do te mjere da sam imao tremu pokucati doktorici na vrata da se javim da sam stigao. Trebale su mi godine vjezbanja i pripremanja da maknem taj strah, pripremao sam svaki put 5 min da pokucam setajuci okolo nervozan. Sada konacno vise nemam takog srama i funkcioniram kao (relativno) normalna osoba.

 

Da, poanta tehnologije je da nam olaksa zivot, ali nije da nam zamjeni zivot. I dalje smo mi drustvene osobe koje imaju neke socijalne potrebe i ne vidim zasto bismo morali svi imati ne znam kakva znanja o nuklearnoj i kvantnoj fizici i praviti se da smo ne znam sta kada nam neka osnovna pitanja i situacije nisu jasna. Smatram da se daleko precjenjujemo i da se puno vise treba diskutirati o nekim jednostavnim stvarima i situacijama s kojima se susrecemo svakodnevno.

 

Sad sam ja napisao tu sve i svasta, ali poanta je da me ovako neke teme dosta pogadaju zbog samog pogleda na drustvo i ne znam kakvih ocekivanja od istog, dok s druge strane drustvo kao tako nije zdravo i osobno znam nekoliko osoba mojih godina (rane 20te) koje su bile u teskoj depresiji i pokusale se ubiti. Smatram da drustvo stvara preveliki pritisak i da se neki "jednostavni" problemi pokusavaju rijesiti na potpuno krive nacine, da se forsira neka produktivnosti uspijeh, a vec smo prije desetke godina imali dovoljno tehnologije da bismo mogli svim ljudima na planeti omoguciti lagodan zivot uz minimalno truda. Poanta svog znanja koje se uci u skolama nije (ili bar ne bi trebala biti) pripremiti osobu da bude produktivna u svome poslu, nego pripremiti osobu na zivot, na odnose s drugim ljudima, na suocavanje sa neuspjehom, itd.

 

Stalno se forsira neki veci fokus ucitelja na ucenike, i kako ima previse ucenika po jednom profesoru, ali to smatram pogresnim. Skola ima veliki drustveni i socijalni faktor, i kada bi ucitelji i ucenici bili 1 na 1, ne bi bilo mogucnosti diskutiranja sa vrsnjacima i svega sto dolazi s tim. Smatram da kolicina ucenika od cca 20 do 30 je ok, i da je jedna od stvari koje ucenici trebaju nauciti je kako se nositi s time i kako komunicirati u takim skupinama.

 

Sad cu konacno prestati pisati iako  bih mogao napisati jos tonu teksta, i necu citati sto sam napisao jer cu vjerojatno onda pobrisati sve, tako da nemojte zamjeriti na nekim gramatickim ili slicnim greskama ili bilo cemu...

 

Uzivajte!

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana mobit

najjednostavnije za apologete nevažnosti klasičnog obrazovanja:

 

i čimpanzu se nauči (Pavlovljev uvjetni refleks) tipkati...

 

ali samo Homo sapiens sapiens se može naučiti pisati, što osim fine mehanike prstiju podrazumijeva i sposobnost apstraktnog mišljenja koja čini nadogradnju da kad naučiš pisati, znaš i što zapisati da bi se znanje prenijelo..

 

npr. povijest kao i pripovijest i vijest, ima u korijenu ves'ti - znati,  (indoevropski Vede - Znanje)..

 

znanje se prenosi, prvo usmeno, pa pismeno, a Google je samo medij prenošenja pismenog znanja, ali instant, bez konteksta...

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
online
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
ShadoW kaže...

smatram da se dosta krivo gleda na sve ove probleme.

 

poanta ucenja u skolama nije toliko da ti naucis sve te (ne)bitne informacije nego da se upoznas sa mogucim ishodima situacije, nacinima na koji se to moze rijesiti i prodiskutiras sa vrsnjacima o njihovom videnju na to sve.

 

nije bitna sama cinjenica da je Napelon x-te godine isao osvojiti Rusiju i Moskvu  i da su se ovi povukli zapaleci cijeli grad kako bi ovi ostali bez hrane, nego je sam ishod te situacije zanimljiv, poanta je da ti prosiri vidike i upozna te sa svijetom koji ima n varijabli i koji nije ravna ploca.

 

 

 

 

Slažem se sa tobom, samo zašto onda dobiješ lošu ocjenu ako ne znaš napamet sve to što se ocjenjuje.

Rijetko se ocjenjuje tvoje mišljenje, većinom ono što "mora baš tako biti".

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
15 godina
online
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Stric_Jura kaže...

najjednostavnije za apologete nevažnosti klasičnog obrazovanja:

 

i čimpanzu se nauči (Pavlovljev uvjetni refleks) tipkati...

 

ali samo Homo sapiens sapiens se može naučiti pisati, što osim fine mehanike prstiju podrazumijeva i sposobnost apstraktnog mišljenja koja čini nadogradnju da kad naučiš pisati, znaš i što zapisati da bi se znanje prenijelo..

 

npr. povijest kao i pripovijest i vijest, ima u korijenu ves'ti - znati,  (indoevropski Vede - Znanje)..

 

znanje se prenosi, prvo usmeno, pa pismeno, a Google je samo medij prenošenja pismenog znanja, ali instant, bez konteksta...

 

 

Ja sam isto naučio pisati. Znao sam čak pisati i ćirilicu.

Godinama nisam ništa pisao rukom, samo na računalu, jer mi je to apsolutno dovoljno. Dok pišem nešto rukom, pišem stylusom na Noteu 8.

Znaš što jedino popunjavam rukom? Jebene državne formulare i HP express otpremnice :-) Malo mi se ruka trese ko prvašiću, ali uspijem.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put pon 6.8.2018 21:01 (Bitanga).
15 godina
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Bitanga kaže...

Slažem se sa tobom, samo zašto onda dobiješ lošu ocjenu ako ne znaš napamet sve to što se ocjenjuje.

Rijetko se ocjenjuje tvoje mišljenje, većinom ono što "mora baš tako biti".

 nisam rekao da sve funkcionira kako spada, samo da smatram da ljudi (ne svi ponaosob) imaju dosta krive poglede i to obje strane: i oni koji govore kako je nas kurikulum sra***e i oni koji tvrde da je odlican.

 

smatram da mozda nije ni toliki problem u kurikulumu koliko u samom sprovodenju istog. ali to sve skupa treba mjenjati, pocevsi sa odgojem kod kuce ... 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Mr.ddevil kaže...
Sale_ds kaže...
Freelanca od petog osnovne? Ako ne sta to on freelanca? Dila auticima?

Nekak mi je to tesko povjerovat. Ajde s 14-15 jos nekak, al s 10-11 hmmm..

 -Kada kreneš učiti sa 7-8 godina, dok ti je mozak u fazi da upija znanje kao spušva vodu, treba ti ponoviti samo jedanput, klince zainteresiraju igre, ili ih žele kreirati ili varati u njima, a sa dobrom motivacijom ciljevi se lakše postižu.

 

 -Obrazovni sustav traži reformu !

 

EDIT: Ne kažem da djeci treba dati mobitel kada uče nešto iz matematike, ali isto tako im ga i ne treba oduzeti, DJECU TREBA ZAINTERESIRATI

 Sa 7 godina kreces u prvi razred i ucis abecedu te brojanje do 10. Cak i da si naprednije dijete c++ i slicno je jako daleko od toga. A ak ne znas abecedu i brojanje tesko da ces naucit programiranje. Nakrealniji ishod po meni je taj da krenes ucit programiranje od petog razreda i savladas ga djelomicno do 7 il 8. To je vec jako jako napredno ali je moguce. Freelancanje u petom razredu je oksimoron u vidu da prakticki ne znas tenisice zavezat al so zato maher u c++... :)

------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
15 godina
online
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Sale_ds kaže...
Mr.ddevil kaže...
Sale_ds kaže...
Freelanca od petog osnovne? Ako ne sta to on freelanca? Dila auticima?

Nekak mi je to tesko povjerovat. Ajde s 14-15 jos nekak, al s 10-11 hmmm..

 -Kada kreneš učiti sa 7-8 godina, dok ti je mozak u fazi da upija znanje kao spušva vodu, treba ti ponoviti samo jedanput, klince zainteresiraju igre, ili ih žele kreirati ili varati u njima, a sa dobrom motivacijom ciljevi se lakše postižu.

 

 -Obrazovni sustav traži reformu !

 

EDIT: Ne kažem da djeci treba dati mobitel kada uče nešto iz matematike, ali isto tako im ga i ne treba oduzeti, DJECU TREBA ZAINTERESIRATI

 Sa 7 godina kreces u prvi razred i ucis abecedu te brojanje do 10. Cak i da si naprednije dijete c++ i slicno je jako daleko od toga. A ak ne znas abecedu i brojanje tesko da ces naucit programiranje. Nakrealniji ishod po meni je taj da krenes ucit programiranje od petog razreda i savladas ga djelomicno do 7 il 8. To je vec jako jako napredno ali je moguce. Freelancanje u petom razredu je oksimoron u vidu da prakticki ne znas tenisice zavezat al so zato maher u c++... :)

 

Programiranje nije komplicirano. Imaš par konstrukcija i kombiniraš.

Ne moraš ni objektno orijentirano programirati, kucaš kod i on nešto radi.

 

Osnovno programiranje naučiš začas, ali to sve vrlo brzo ekstremno zakomplicira dok trebaš napraviti nešto korisno što bi netko htio i platiti :-)

 

A to freelanceanje u 5. razredu, ma daj molim te. To je prije volontiranje. Nitko neće platiti to vrijeme koje taj mali potroši za neku sitnicu.

Ali svaka čast njemu što si time gradi znanje i iskustvo.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.8.2018 15:32 (Bitanga).
13 godina
neaktivan
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Ajmo rec da generalno nije komplicirano ali tu se radi o prvasicima i inima jel.. To je apsurd.
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
Moj PC  
2 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m

Web development HTML CSS JS, pomalo i PHP, tko ima dobro oko i malo dobre volje, nije mu problem, a i djecu se u školi ne uči da razmišljaju, dobija se dosta znanja i informacija koje nisu trajne

 

EDIT: ma vraga crnog zarađuje više, to sam parafrazira

Trust nobody, become the best !
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.8.2018 16:13 (Mr.ddevil).
6 godina
offline
U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana mobit

Ja isto tako ne vidim neki ludi problem u količini znanja koje se želi usaditi djeci u osnovnoj školi i nažalost to znanje mora bit opčenito pošto djeca u tim godina žele svi biti vatrogasci, policajci, astronauti...... tek kasnije prema zadnjim razredima osnovne škole se oblikuje jedan dio osobe u njima i približno vide šta ih više zanima a šta ne. Oni što neznaju šta bi i malo imaju više u glavi upišu gimnaziju i tamo se traže još 4 godine i mole boga da nađu svoj interes do fakulteta.

Pustimo sada neiživljene roditelje koji od 1 godine djeteta žele da njihova djeca odrade sve njihove neuspjehe i onda imaju 324 dodatne aktivnosti iza škole dok djeca samo žele igranje.

 

Dali ima stvari koje su možda nepotrebne, ima sigurno, dali ima stvari koji bi se trebali učit pa ih nemaju predviđene, ima sigurno, dali reforma treba, treba sigurno u jednom obliku ali definitnvo ne u tom obliku da se djeca ne uče npr. povjest jer je mogu poguglat, to je idiotizam i to sigurno ne podupirem. Možda baš mom djetetu bude povijest nazanimljivija, možda si baš on izgradi karijeru od toga, ali mi smo se odlučili da to ne treba više kopat jer je jedan prije njih sve saznao, i zašto sad gubit vrijeme na to. To je idiotsko, jer znanje na niti jednom polju nikad nije fiksno, svaki dan se saznaju nove stvari bez obzira koliko je netko prije bio siguran da je to sigurno kraj i da nije ostalo ništa više.

Učenje nikad nije gubljenje vremena, i nitko nije umra od viška informacija nego od manjka njih.

 

Back on topic, smartfoni u školama VELIKO NE, zbog toga što svi znamo šta mularija radi sa telefonom i to je drkanje po igricama i po fejsu i ostalim glupostima, mislim da još niti jednom od njih nije palo na pamet po guglat dali je Nepoleon umre ove il one godine, ne budite smješni i naivni da vaše djete to neće radit, oće, jer zna da ga ne vidite. Neka ga ima do škole ali kad je tamo neka ga svi stave na jedno mjesto i kad nastava završi, navali narode. Tako ako i bude teroristični napad, ili mater doživi napad svi ga imaju blizu.....

Moj PC  
7 0 hvala 1
11 godina
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Bitanga kaže...
Sale_ds kaže...
Mr.ddevil kaže...
Sale_ds kaže...
Freelanca od petog osnovne? Ako ne sta to on freelanca? Dila auticima?

Nekak mi je to tesko povjerovat. Ajde s 14-15 jos nekak, al s 10-11 hmmm..

 -Kada kreneš učiti sa 7-8 godina, dok ti je mozak u fazi da upija znanje kao spušva vodu, treba ti ponoviti samo jedanput, klince zainteresiraju igre, ili ih žele kreirati ili varati u njima, a sa dobrom motivacijom ciljevi se lakše postižu.

 

 -Obrazovni sustav traži reformu !

 

EDIT: Ne kažem da djeci treba dati mobitel kada uče nešto iz matematike, ali isto tako im ga i ne treba oduzeti, DJECU TREBA ZAINTERESIRATI

 Sa 7 godina kreces u prvi razred i ucis abecedu te brojanje do 10. Cak i da si naprednije dijete c++ i slicno je jako daleko od toga. A ak ne znas abecedu i brojanje tesko da ces naucit programiranje. Nakrealniji ishod po meni je taj da krenes ucit programiranje od petog razreda i savladas ga djelomicno do 7 il 8. To je vec jako jako napredno ali je moguce. Freelancanje u petom razredu je oksimoron u vidu da prakticki ne znas tenisice zavezat al so zato maher u c++... :)

 

Programiranje nije komplicirano. Imaš par konstrukcija i kombiniraš.

Ne moraš ni objektno orijentirano programirati, kucaš kod i on nešto radi.

 

Osnovno programiranje naučiš začas, ali to sve vrlo brzo ekstremno zakomplicira dok trebaš napraviti nešto korisno što bi netko htio i platiti :-)

 

A to freelanceanje u 5. razredu, ma daj molim te. To je prije volontiranje. Nitko neće platiti to vrijeme koje taj mali potroši za neku sitnicu.

Ali svaka čast njemu što si time gradi znanje i iskustvo.

 Mislim da se Mr.ddevil zezao kad je spominjao dijete u petom osnovne u kontekstu freelance programera. To je dijete od cca 10 godina i ono ne zna dovoljno o životu da bi nešto korisno programiralo, tj. pokrilo sve moguće varijante problema. A nije li u tome sva bit programiranja? Prvo rastaviš problem na proste faktore, pa onda vidiš šta se da riješiti kombinacijom softwarea i hardwarea kojeg imaš?

A opet, je li cilj da svi budemo programeri? Ko će peći kruh i uzgajati rajčice i krave za mlijeko, kokoši za jaja...? Je li ovo drugo manje vrijedno? Ne govorim o društvenom ugledu, nego o potrebnosti za život. S te strane korisna je simulacija uspostave života na Marsu, možda nam je tu na Zemlji nešto "ispalo" iz fokusa...

15 godina
online
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
nikonja kaže...

 

Dali ima stvari koje su možda nepotrebne, ima sigurno, dali ima stvari koji bi se trebali učit pa ih nemaju predviđene, ima sigurno, dali reforma treba, treba sigurno u jednom obliku ali definitnvo ne u tom obliku da se djeca ne uče npr. povjest jer je mogu poguglat, to je idiotizam i to sigurno ne podupirem. Možda baš mom djetetu bude povijest nazanimljivija, možda si baš on izgradi karijeru od toga, ali mi smo se odlučili da to ne treba više kopat jer je jedan prije njih sve saznao, i zašto sad gubit vrijeme na to. To je idiotsko, jer znanje na niti jednom polju nikad nije fiksno, svaki dan se saznaju nove stvari bez obzira koliko je netko prije bio siguran da je to sigurno kraj i da nije ostalo ništa više.

Učenje nikad nije gubljenje vremena, i nitko nije umra od viška informacija nego od manjka njih.

 

 

 

Ni ja u školi nisam imao informatiku i elektroniku, pa me to sve jako zanimalo da sam učio van škole i na kraju napravio karijeru od toga.

Povijest je super, ali suhoparno bubanje godina i naziva ljudi od prije 5000 godina nikom ne koristi. 

Djeca su se prije trenirala takvim stvarima jer nisu imali nikakve druge intelektualne izazove.

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
15 godina
neaktivan
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Bitanga kaže...

Povijest je super, ali suhoparno bubanje godina i naziva ljudi od prije 5000 godina nikom ne koristi. 

Djeca su se prije trenirala takvim stvarima jer nisu imali nikakve druge intelektualne izazove.

 

 Znati nešto o Asircima, Babiloncima i Egipćanima je, kao što je već rečeno, pitanje opće kulture. Ako misliš da opća kultura nije bitna onda nisi baš kvalificiran da raspravljaš o školskom kurikulumu.

 

Iako mene to tada nije zanimalo, danas mi je žao što nisam više pazio u školi, jer sad moram te rupe popunjavati, no koliko se sjećam, nismo baš puno imena od prije 5000 godina morali nabubati.

 

Sjećam se iz osnovne škole nesuhoparne priče o Egipatskim svećenicima koji su raji prodavali foru da se treba jako moliti i prinositi žrtve kako bi Nil poplavio, o čemu je ovisio uspjeh žetve. Nil je naravno poplavljivao redovito iz sasvim drugih razloga, ali ovi su napravili dobar biznis iz 'posredovanja' s bogovima. Tko je pazio na tom satu mogao je poslije u životu dosta novaca uštediti na sličnim 'posredovanjima'.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
online
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
Visak kaže...
Bitanga kaže...

Povijest je super, ali suhoparno bubanje godina i naziva ljudi od prije 5000 godina nikom ne koristi. 

Djeca su se prije trenirala takvim stvarima jer nisu imali nikakve druge intelektualne izazove.

 

 Znati nešto o Asircima, Babiloncima i Egipćanima je, kao što je već rečeno, pitanje opće kulture. Ako misliš da opća kultura nije bitna onda nisi baš kvalificiran da raspravljaš o školskom kurikulumu.

 

Iako mene to tada nije zanimalo, danas mi je žao što nisam više pazio u školi, jer sad moram te rupe popunjavati, no koliko se sjećam, nismo baš puno imena od prije 5000 godina morali nabubati.

 

Sjećam se iz osnovne škole nesuhoparne priče o Egipatskim svećenicima koji su raji prodavali foru da se treba jako moliti i prinositi žrtve kako bi Nil poplavio, o čemu je ovisio uspjeh žetve. Nil je naravno poplavljivao redovito iz sasvim drugih razloga, ali ovi su napravili dobar biznis iz 'posredovanja' s bogovima. Tko je pazio na tom satu mogao je poslije u životu dosta novaca uštediti na sličnim 'posredovanjima'.

 

Je, zato svi upisuju vjeronauk. Da nauče moliti. Ako se budu lijepo molili dobit će bicikl na prvoj pričesti i motor na krizmi.

Nije nitko od djece na tom satu naučio ništa o posredovanjima, naučili su kasnije kroz iskustvo da su ljudi većinom pokvareni.

 

Nisam znao apsolutno ništa o Asircima dok mi klinac nije krenuo u 5. razred. Znao sam jako jako davno, i zaboravio.

Jer, kog briga za Asirce. Kako će meni Asirci pomoći u životu? Pogledaj knjigu iz povijesti za 5. razred:

 

Ime prvog židovskog kralja, tko je izgradio hram bogu Jahvi u Jeruzalemu, židovi su se vratili iz babilonskog ropstva u vrijeme vladavine kojeg kralja, istraživanje kretske kulture pokrenuo je koji arheolog, tko je (po legendi) izgradio labirint? Kako se zove babilonski bog Sunca? Kako se zove babilonski vrhovni bog? Tko je bio najpoznatiji vladar starih Babilonaca? Tko je bio najznačajniji vladar novobabilonske države? Tko je bio posljednji značajni asirski vladar? 7000 vojnika od terakote, u prirodnoj veličini, pronađeno je u grobnici vladara koji se zvao?, Mohenjo Daro i Harappa bili su?, Ratnike, koji sačinjavaju drugu kastu, nazivamo? Koji je faraon nakratko uveo vjerovanje u jednog boga? Koji je povjesničar rekao da je Egipat dar Nila? Posljednja egipatska vladarica bila je?

 

To je samo jedan dio od perioda pokrivenih u 5. razredu. Na koliko pitanja ti znaš odgovor sa svojom općom kulturom? Kog boli briga za sve to osim povjesničara koji se time bave. Meni je to super za pročitati kao jednu lijepu priču iz prošlosti nekad dok poželim.

Super, ako zapamtiš i nekom uspiješ točno prepričati u nekoj situaciji, zakon! Ako ne, jebiga, ima drugih tema o kojima se može pričati.

 

Što je uopće opća kultura? Opća kultura je sveukupno znanje o svemu, a koje ti nitko neće uzeti za zlo ako ne znaš jer si "zaboravio". Reći će ti "pa to je stvar opće kulture" i idemo dalje. Osim ako se baviš zanimanjem gdje je bitna opća kultura, a to je skoro nigdje.

U opću kulturu spada i informiranost, npr. Tko je sve pobijedio Gorana Ivaniševića na Wimbledonu, Koja pjevačica glumi u završnom dijelu postapokaliptične trilogije o drumskom ratniku Maxu?, Na kojem pariškom groblju počivaju Jim Morrison,Honore de Balzac,Oscar Wilde,Edith Piaf,Marcel Proust,Moliere...?, Kakva se djeca mogu čuti na "Radiju" 101.

 

Opća kultura je bitna, ali ona dolazi sama po sebi kroz godine i godine života i nikad ne prestaje. Svakim danom se nešto novo nauči.

Meni u očima lakše padne netko tko ne zna razliku između č i ć nego netko tko ne zna kada je propalo Zapadno Rimsko Carstvo?


Ja želim društvo okrenuto budućnosti, a ne prebrojavanje krvnih zrnaca i djela iz prošlosti.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put sri 8.8.2018 1:57 (Bitanga).
6 godina
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m

Mislim da je to svima u interesu na ovom forumu da se okrenemo budučnosti, i povijest je ovde dana samo kao primjer jer je to večini djece najdosadniji predmet (i tu su učitelji najviše krivi), ali nije nevažan, i nije to samo stvar opće kulture u nekom časkanju na kavici, nego najviše zbog toga što se neke stvari u povijesti čovječanstva vole ponavljati i to najviše oni lošiji djelovi, i ljudi nažalost najlakše uče samo na svojim pogreškama i zato nije dobro zaboravljat prošlost.

 

Još jednom napominjem količina podataka nije nikad problem, jer je ljudski mozak u stanju zapamtit ogromne količine podataka i nema granice u TB, nego način na koji se podatki prenose treba unaprijedit. Tu je prvenstveno potez na ministarstvu da se obrazovanje bolje financira, da se potiče škole da bolje surađuju sa lokalnim poduzetništvom jer se i tu da dobit određen dio financija, da se u jednoj mjeri rastereti program ali da se i i svakom profesoru da određena sloboda u učenju djece, i najvažnije da se potiče mišljenje "out of the box" da se djecu pusti da razmišljaju i da se ne boje ispitivat, pa će možda onda stvarno jedan mali Perica potegnit telefon, otvorit google, i utipkat nešto drugo nego "kako instalirat fortnite".

 

Dinamika učenja se promjenila sada kada svi imamo internet uz sebe, tako da treba malo prilagodit i ostale stvari a ne se sljepo držat sistema iz 1964....

 

 

 

9 godina
neaktivan
offline
Re: U Francuskoj od rujna stupa na snagu zabrana m
nikonja kaže...

Mislim da je to svima u interesu na ovom forumu da se okrenemo budučnosti, i povijest je ovde dana samo kao primjer jer je to večini djece najdosadniji predmet (i tu su učitelji najviše krivi), ali nije nevažan

 

Najzalosnije je sto uopce ne mora biti dosadan, taj predmet se danas dade napraviti tako zanimljivim, pa cak se i matematika moze napraviti djeci zanimljiva... al kad je u cijelom svijetu obrazovni sustav zaostao jedno stoljece za modernim svijetom.

 

Znam da danas ima nekih pokusaja da se obrazovni sustav popravi i napravi funkcionalnim, ali otpor je velik...

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice