Iza kulisa CES-a 2018: Bye-bye Vegas, eto me u Tex

poruka: 12
|
čitano: 5.435
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Iza kulisa CES-a 2018: Bye-bye Vegas, eto me u Tex".
7 godina
offline
Iza kulisa CES-a 2018: Bye-bye Vegas, eto me u Tex

E brutalno sam gladan i ovaj tekst mi nije pomogao nikako!

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa CES-a 2018: Bye-bye Vegas, eto me u Tex

Već davnih 96 do 99 proveo sam najbolje dane svoga života u San Antonio, TX. Tad sam prozivljavao mladost koju mi je pojeo rat. U nekim recimo zrelim godinama ponovo sam sjeo u studentske klupe. Kad god smo imali vremena i novca “odjahali bi” do Austina. U to vrijeme bi glavnu ulicu zatvarali za promet i cijeli grad bi se pretvarao u jedan ogromni bar sa Bog zna koliko lokala sa živom glazbom. Ako imaš vremena uzmi retn a car i odfuraj do San Antonio na River Walk, vidi Alamo. O kako mi nedostaje taj dio svijeta ili možda mladost i bezbrzne godine. Uzivaj Petric uživaj.

Voda tece a vrijeme prolazi ...
 
5 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa CES-a 2018: Bye-bye Vegas, eto me u Tex

Bolje da ste ostali i dočekali Adult Entertainment Expo i izvještavali, kada se poklapao sa CES-om kao nekoć :-)

 
2 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Iza kulisa CES-a 2018: Bye-bye Vegas, eto me u
ned kaže...