Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske post

poruka: 7
|
čitano: 3.199
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske post".
10 godina
offline
Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske post

Imao je slobodan dan, ali je ipak reagirao. Pa, mislim da je ovo najucinkovitiji nacin da se dobije povisica u povijesti :)

Fasciniran sam razinom amaterizma ali i odsustva zelje da se prikrije taj amaterizam (ali i ocigledni politicki problemi - cekanje da se zemlja okrene do ruskog teritorija da bi se mogla reprogramirati)

Salu na stranu, bar su osjetili malo gravitacije...

Obzirom na zahladjenje odnosa amera i rusije, a i svega ostalog, ovo je vjerojatno pocetak kraja ISSa...

 
2 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske
Lipo san in reka... nema vodke...ali to ludo...još u bestežinsko stanju... rakija udara 10 puta brže
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
offline
Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske post

ne kužim to kokodakanja ni oko čega (možda su ove godine krastavci über kiseli?). za sve su ovo vježbali i dobro im je došlo malo akcije. ionak se niš nije dogodilo (ili moglo). malo ringišpil (vožnja u lunaparku traje dulje) i amen, u sivu i dosadnu svakodnevicu. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 3 hvala 0
15 godina
offline
Re: Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske
Napokon se dogodilo nešto zanimljivo na toj stanici 😁

Ali nije potrajalo
 
5 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske
S obzirom koliko posla imaju stalno, tj. koliko im je raspored nabijen raznim eksperimentima, sumnjam da im je ovakova opasnost po zivot dobro sjela.
Moj PC  
1 0 hvala 0