U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

poruka: 38
|
čitano: 9.509
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km".
9 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

U japanu se testira vlak brzine 400km/h

U Hrvatskoj se vodi tjesna utrka između puža, kornjače i vlaka. 

Vlak staje kod svake bandere, a da ne govorim o sjedalima koje je dao izraditi Franjo Ferdinand. 

Moj PC  
24 0 hvala 0
16 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Liči li ta lokomotiva na Šilju ili samo trebam psihijatru?

 
11 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Gogy7 kaže...

U japanu se testira vlak brzine 400km/h

U Hrvatskoj se vodi tjesna utrka između puža, kornjače i vlaka. 

Vlak staje kod svake bandere, a da ne govorim o sjedalima koje je dao izraditi Franjo Ferdinand. 

 Oprosti ali kod nas su vlakovi brzine do 400km/h odavno u upotrebi.

14 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Rijeka - Zagreb 20 minuta  :), do Splita cca 1 sat .... a da nas preuzmu Japanci ?

 
2 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Kod mene je rampa stalno spustena jer vlakovi idu tolko brzo da se boje uopc dic rampu. Poginut ce netko ako dignu..
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
Moj PC  
10 0 hvala 0
8 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Iz Kutine do Zg BRZOM vlaku treba sat i pol. 79km udaljenost. Po ljeti ne znam da li oni stari vlakovi više smrde po znoju, pišalini ili bljuvotini. 

Twitch-WTFrack
Moj PC  
10 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40

Bem ti miša zar od Kutine do ZG sat i po.Pa u Jugi 1990 je vozio od KT do ZG 40 minuta onaj iz Sofije preko BG.A 1997 kad sam u vojsci bio vozio sam se brzim od KT do ZG 45 min.Još malo pa budeš bicom prije stigao.

12 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
McFly333 kaže...

Bem ti miša zar od Kutine do ZG sat i po.Pa u Jugi 1990 je vozio od KT do ZG 40 minuta onaj iz Sofije preko BG.A 1997 kad sam u vojsci bio vozio sam se brzim od KT do ZG 45 min.Još malo pa budeš bicom prije stigao.

 Pa moraju nekako opravdati zašto je karta duplo skuplja nego je u Jugi bila.

7 godina
protjeran
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

U Hrvatskoj godisnja karta Zagreb-Sisak za vlak kosta blize 4000kn, to je za udaljenost od 60km.

Godisnja karta za cijelu Austriju je 500€ (oko 3700Kn), vrijedi za citavu Austriju i za sve vrste javnog prijevoza,

sto ukljucuje autobus, tram, vlak, odredjeni broj zicara, popuste u taksijima itd.

 

Zasto su karte u HR tako skupe onda? Objasnjenje je jednostavno - kvaliteta se placa.

60km ZG-SK se vozis bar 60min, do nekih 75min, recimo prosjecnih 68min,

i to sa vrlo posebnim vlakovima koje je HZ morao cak iz muzeja izvaditi,

da bi se narod mogao osjecati posebnim, retro, takvo nesto nema nigdje.

 

Japanci kad dodju u HR kao turisti, odusevljeni su, jer takve vlakove nisu

vec godinama vidjeli nigdje osim muzeju, i njima je to posebna cast voziti se s njima,

tim retro vlakovima, o kojima su im djedovi i bake pricali dok su bili mali.

Moj PC  
20 0 hvala 1
15 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

sjetite se nekih prijedloga za slogan hž-a:

 

- naši vlakovi ne idu 100 na sat ni u slobodnom padu.

- mirko, pazi vlak hž-a! hvala ti, slavko, sutra ti javim kako je prošlo.

- kasniti je lako. mi znamo kako.

- usporavamo još od 1860.

- otkrijte hrvatsku kakva je nekad bila.

- jer bolje niste zaslužili.

- jer sporije ne može.

 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
25 2 hvala 1
16 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Čitatelj kaže...

U Hrvatskoj godisnja karta Zagreb-Sisak za vlak kosta blize 4000kn, to je za udaljenost od 60km.

Godisnja karta za cijelu Austriju je 500€ (oko 3700Kn), vrijedi za citavu Austriju i za sve vrste javnog prijevoza,

sto ukljucuje autobus, tram, vlak, odredjeni broj zicara, popuste u taksijima itd.

 

Zasto su karte u HR tako skupe onda? Objasnjenje je jednostavno - kvaliteta se placa.

60km ZG-SK se vozis bar 60min, do nekih 75min, recimo prosjecnih 68min,

i to sa vrlo posebnim vlakovima koje je HZ morao cak iz muzeja izvaditi,

da bi se narod mogao osjecati posebnim, retro, takvo nesto nema nigdje.

 

Japanci kad dodju u HR kao turisti, odusevljeni su, jer takve vlakove nisu

vec godinama vidjeli nigdje osim muzeju, i njima je to posebna cast voziti se s njima,

tim retro vlakovima, o kojima su im djedovi i bake pricali dok su bili mali.

Odakle ti ova informacija???

 

Ono što sam ja našao je da je takva vrsta karte nekih 1800 eura.

 

 

16 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
McFly333 kaže...

Bem ti miša zar od Kutine do ZG sat i po.Pa u Jugi 1990 je vozio od KT do ZG 40 minuta onaj iz Sofije preko BG.A 1997 kad sam u vojsci bio vozio sam se brzim od KT do ZG 45 min.Još malo pa budeš bicom prije stigao.

Sa Shinkansenom sam isao Fukuoka > Osaka, oko 600km, za jedva 3h voznje..

Ako se itko ikad nadje u japanu, defitivno uzmite JR Pass, vrijedi svakog eura/kune, flat rate voznja po cijelom japanu, od jutra do sutra..

Zgadit ce vam HZ sa sve vijeke vijekova.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
16 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Čitatelj kaže...

 

 

Japanci kad dodju u HR kao turisti, odusevljeni su, jer takve vlakove nisu

vec godinama vidjeli nigdje osim muzeju, i njima je to posebna cast voziti se s njima,

tim retro vlakovima, o kojima su im djedovi i bake pricali dok su bili mali.

 evo ti jedna lokalna linija u japanu, koja je brza, pouzdanija i opcenito kvalitetnija od icega kaj HZ ima

 

https://photos.app.goo.gl/MY292tLwpMJgS3tY8

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.5.2019 18:12 (nixass).
16 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
nixass kaže...
McFly333 kaže...

Sa Shinkansenom sam isao Fukuoka > Osaka, oko 600km, za jedva 3h voznje..

Ako se itko ikad nadje u japanu, defitivno uzmite JR Pass, vrijedi svakog eura/kune, flat rate voznja po cijelom japanu, od jutra do sutra..

Zgadit ce vam HZ sa sve vijeke vijekova.

U istom danu išao njime od Tokia do Hiroshime, sve razgledao i natrag. Pogledajte na mapi gdje je to jedno od drugog :)

Njemačka, ICE, vozio 270-320km/h cijelim putem od juga do sjevera zemlje, a sjedala kao najbolje fotelje. Onda ideš s "našima" Zg-Vž nekoliko sati u svakom smjeru; no neki drugi problemi su tu, jer da se ulaže, onda bi spaštali oni preko veze, a to ne želimo itd.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
16 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Lovac kaže...
nixass kaže...
McFly333 kaže...

Sa Shinkansenom sam isao Fukuoka > Osaka, oko 600km, za jedva 3h voznje..

Ako se itko ikad nadje u japanu, defitivno uzmite JR Pass, vrijedi svakog eura/kune, flat rate voznja po cijelom japanu, od jutra do sutra..

Zgadit ce vam HZ sa sve vijeke vijekova.

U istom danu išao njime od Tokia do Hiroshime, sve razgledao i natrag. Pogledajte na mapi gdje je to jedno od drugog :)

Njemačka, ICE, vozio 270-320km/h cijelim putem od juga do sjevera zemlje, a sjedala kao najbolje fotelje. Onda ideš s "našima" Zg-Vž nekoliko sati u svakom smjeru; no neki drugi problemi su tu, jer da se ulaže, onda bi spaštali oni preko veze, a to ne želimo itd.

nakon ovoga svaka voznja u avionu postane besmislena, osim ako ne istovaris besmislene novce, s time da osoba ispred ima spusten naslon :D

https://photos.app.goo.gl/5Q3nkpPR9QCuu72t5

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.5.2019 18:55 (nixass).
9 godina
neaktivan
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Prica se da ce i HŽ do 2030. probiti psiholosku granicu od 100km/h 

Moj PC  
9 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
lllnuclearlll kaže...

Odakle ti ova informacija???

 

Ono što sam ja našao je da je takva vrsta karte nekih 1800 eura.

 

 

Imas akcije za firme, ucenike, sportase i svakakve opcije.

 

Recimo Tirol je sam 490€, akcijska cijena je 365€ (1€ po danu), pa imas razne mogucnosti i

kombinacije, tipa 2x 365€ za dva Bundeslanda ili 3x 365€ za cijelu Austriju (1095€),

ali kao radnik, student, penzioner, ili redovit korisnik mozes ostvariti velike popuste,

maksimalni popust je 499€ za cijelu Austriju (u HR ni tog nema),

ali recimo i da uzmes i najskuplju opciju od 490€ samo za Tirol,

pogledaj koliki je Tirol, a pogledaj tu jednu jadnu liniju Zagreb-Sisak od 60km,

i ta tiket od skoro 4000kn koji vrijedi samo za vlak, ne za buseve, tram,

niti daje popuste i bonuse na taksi, zicare itd.

 

https://www.ivb.at/de/fahrgast/tickets/uebersicht-tickets.html

https://www.gruene.at/oesterreichticket

 

 

O tome ti pricam. Dere HZ i ostali maksimalno sto moze.

A i Autopromet za autobuse koji traze 100kn za potvrdu o cijeni karte je vic.

Das 100kn da bi imao papir na kojem pise "karta od A do B kosta XYZ".

 

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/sirotinjo-plati-sto-kuna-za-potvrdu-pa-stize-novac-za-prijevoz-20150420

https://www.24sata.hr/potrosac/prijevoznici-traze-cak-100-kn-za-potvrdu-o-cijenama-pokaza-405982

https://net.hr/danas/hrvatska/ovo-je-apsurdno-cak-i-za-hrvatsku-trazili-su-nas-da-platimo-25-kuna-kako-bi-nam-otkrili-informaciju-koliko-kosta-autobusna-karta/

 

13 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Pa TGV je davno testno prošao tu barijeru (400km/h) a testna inačica za AGV čak 575 km/h, ali zbog same pruge nije predviđeno da će komercijalno voziti brže od 350 km/h. Za veće brzine potrebne su izmjene na samoj trasi pruge - problematični su pružni prijelazi, male stanice, skretnice, pa čak i nadvožnjaci, a kao što vidimo po ovom japanskom i tuneli...

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Za vrijeme sudija sam bio korisnik HZ-a i nerijetko sam vdio na gl. kolodvoru Japance kako slikaju i dive se nasem kolodvoru i vlakovima. To je za njih interaktivni muzej.

A vise puta sam putovao 5h+ udaljenost 89km. Naravno, bez isprike ili povrata (dijela) novca.

Nada je da ce Kinezi nakon preuzimanja brodogradnje mozda nekad uzeti i zeljeznicu. Sami ocito vise nista ne znamo.
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Ja se vozio vlakom od Zagreba do Vinkovaca i na jednoj stanici gdje bi vlak trebao stati i krenuti u roku jedne do dvije minute on je stajao na toj stanici oko 15-20 minuta.

Razlog: čekalo se da dođe policija da odvede lika koji nije imao i nije htio platiti kartu .

To je bilo 2017e godine

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

U HŽ-u se testira koliko se još uhljeba može uhljebit.

vi zadrti intelovci ste strašni s ovim zastrašivanjem ljudi isto ko zadrti amdovci s uloženo/dobiveno xD , neces dobit td nego prijavu za spam
Moj PC  
9 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Ne pise u clanku pa da malo pojasnim. Japanski standard za gradnju tunela rezultira kud i kamo uzim tumelima za razliku od europskih. Zbog toga shinkanseni imaju dosta dugi nos. Uzmite na primjer Tajvanski shinkansen. Njega su gradili Japanci na modelu 700, ali ima dosta kraci nos jer su tuneli u Tajvanu dosta siri pa im ne treba tako dugi nos.
A druga stvar, sto se zeljeznickih prijelaza tice za shinkansene u Japanu, ukratko, nema ih. Sve pruge od zacetka shinkansen projekta imaju uvjet da budu odvojene od pruga za ostale vlakove (izuzetak je tunel ispod mora izmedju Honshua i Hokaidoa gdje bi bilo busiti drugi tunel preskupo) i da nemaju pruzne prijelaze. Na taj nacin oni su odvojeni od ostalog prometa i mogu neometano ici brzinama kojima idu.
7 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
Ne pise u clanku pa da malo pojasnim. Japanski standard za gradnju tunela rezultira kud i kamo uzim tumelima za razliku od europskih. Zbog toga shinkanseni imaju dosta dugi nos. Uzmite na primjer Tajvanski shinkansen. Njega su gradili Japanci na modelu 700, ali ima dosta kraci nos jer su tuneli u Tajvanu dosta siri pa im ne treba tako dugi nos.
A druga stvar, sto se zeljeznickih prijelaza tice za shinkansene u Japanu, ukratko, nema ih. Sve pruge od zacetka shinkansen projekta imaju uvjet da budu odvojene od pruga za ostale vlakove (izuzetak je tunel ispod mora izmedju Honshua i Hokaidoa gdje bi bilo busiti drugi tunel preskupo) i da nemaju pruzne prijelaze. Na taj nacin oni su odvojeni od ostalog prometa i mogu neometano ici brzinama kojima idu.
14 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

a tek ova "brza" dvokolosječna od Dugog Sela do Koprivnice...

 

navodno su Kinezi ponudili, za 6 mj. je pruga gotova, ali je tih 6 mj. zatvorena, pa su naši krelci odbili i još se pravdali da ni ne smiju Kinezima dati jer je EU protiv...

 

pa je "naš" rvacki konzorcij sjeban - Hidrotehnika je u stečaju, pa sad Dodikove pajdaše imaju kao podizvođače...

 

uglavnom kasni se, ali oni imaju 27. veljače 2022. datum za koji tvrde  da će biti gotova...

 

kad sam 2001. se zaposlio u ZGu, "Hitrom Varaždincu" je trebalo 55 min od KC do ZG, danas ako dođe ispod 1:20 je dobro, a svaki tjedan bar dva put kasni još 20-ak minuta... povratno je još gore...iako se radovi izvode do 14:00...

 

glavni razlog zašto sam dao otkaz i našao posao izvan ZG...

 

kao šećer na kraju, kolega supatnik iz kupea je našao original vozni red iz 1929. - ZG-KC - 55 minuta! kad se i uzme manji broj stanica između, ipak je porazno...

 

znam da nema isplative putničke željeznice, sve su one subvencionirane, ali HŽ je izvan svih kategorija...

 

ili, kako veli prijatelj, zaposlenik HŽ-a; ni uz osvojeni Euro-Jackpot ne daje se otkaz u HŽ-u!

 

predobro je tamo!

 

 

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
7 0 hvala 0
12 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Ko moj bivši kolega.

 

Upisao FER.

Puko prvu godinu.

Ispisao se.

Upisao promet, završio u rekordnom roku.

Ćaća ga zaposlio u HŽ-u.

Od učmar direktorske plaće, bunari sa kriptom.

Navukao 4 sela. Ima fanove na fb.

Upisuje doktorat iz čmarenja na državnoj sisi.

 

 

Alfa primjer rvacke snalažljivosti na konto idiotizma ljudi.

 

 

vi zadrti intelovci ste strašni s ovim zastrašivanjem ljudi isto ko zadrti amdovci s uloženo/dobiveno xD , neces dobit td nego prijavu za spam
Poruka je uređivana zadnji put čet 16.5.2019 10:39 (DarthMarkus).
Moj PC  
5 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Bas me zanima kad ce dovrsiti kolodvor u Sisku. Gradi se bar nekih 8 godina ako ne i vise.

 

Ajde, sad su bar navukli beton preko pruge (da, asfaltirali su prugu da tu vlak vise ni ne moze preci),

pa ce kasnije kad taj dio zavrse - razbiti, i napraviti kako spada, da tu vlak ipak moze proci.

 

A zgrada zatvorena i cami vec 8+ godina. Prije toga je bila 2x "renovirana", i svaki put nakon zime

probije vlaga i otpadne zbuka.

 

Tko, kako i zasto? Garancija na rad, materijal, ista? Netko je uzeo lovu, dao sicu nekim seljo-malerima

i to je to. A sve se ne zna "od cega i kako se to desilo".

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

Napretka nigdje a masnu lovu isisavaju od države (nas) a to nije jedina firma. HŽ će puknuti ko Uljanik ili Agrokor kad tad, samo je pitanje vremena i opet ćemo to svi mi plaćati. Slika i prilika države ne znam koja već, imamo ih da ti pamet stane a političarima su na pameti samo one floskule za ovce da ćemo biti za koju godinu ko Njemačka i Švicarska 

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: U Japanu se testira putnički vlak brzine do 40
vrinho kaže...

HŽ će puknuti ko Uljanik ili Agrokor kad tad, samo je pitanje vremena i opet ćemo to svi mi plaćati.

Nije baš tako jednostavno jer su državni, za razliku od navedenih. I "strateški".

A kad imaš gotovo neograničen izvor para, uhljebe i slabu kontrolu imaš taj kaos.

Treba snimiti film o njima.

6 godina
protjeran
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

kaj bi hteli vi iz Hrvaške..

mi od Osijeka do Pule idemo (ako želimo brzo) uz samo 5 presjedanja idemo vlakom 14h a ako hoćemo uz samo 2 presjedanja uživamo samo 21h i nula min.....u sec.. 

 

 

 

 

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas, nemamo sreće
 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
U Japanu se testira putnički vlak brzine do 400 km

u hažekansenu je obratno: svi putnici imaju produljen nos. od navlačenja za. 

 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice