Još ima potencijala i u benzinskom motoru

poruka: 59
|
čitano: 15.417
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Još ima potencijala i u benzinskom motoru".
16 godina
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

Sva sreca, posto sam narucio benzinca

Intel i7 8700K;asrock z370 extreme 4; Crucial 2X8 Gb 2400@2666 Mhz; SLI 2 X Nvidia GeForce 1080Ti; SSD Samsung EVO 500 Gb
Moj PC  
3 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
A kakva je fora s ovim novim 1.0 benzincima od 100+ konja?
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

Treba proci bar 5 godina od tog novog motora, da se vidi koliko ce biti izdrzljivi.

Moze na papiru biti najbolji, ali ako bude imao djecje musice i nepouzdanost,

treba ce par revizija da to skrpaju.

 

A ako ne bude problema i pokaze se pouzdanim, bit ce pun pogodak.

 

Sto se tiece Diesela, on ce ostati u uporabi za strojeve,

dok ce privatni korisnici sve vise prelaziti na Benzinske motore,

hibridne, elektricne i ostala goriva (vodikove celije kod Hyundaia i Toyote).

Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Sale_ds kaže...
A kakva je fora s ovim novim 1.0 benzincima od 100+ konja?

 

Veli moj stari da su to mlinceki za kavu, ja ne bi znao...

Intel i7 8700K;asrock z370 extreme 4; Crucial 2X8 Gb 2400@2666 Mhz; SLI 2 X Nvidia GeForce 1080Ti; SSD Samsung EVO 500 Gb
15 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru

-nije problem imati 100konja/po litri.. vidi motore motora (bjakova).. razlika je u obrntnom momentu, broja obrtaja.. i elastičnost-potrošnja.. (može i 200k, turbo itd.).

 

tehnologija i preciznost napreduju i više kompresije daju više iskoristivosti, bolji 'bang for buck'.. s druge strane je pitanje trajnosti/robustnosti. Ako se krene kao s ostalim tehnologijama, mobač-pc.. tad bi iduće generacije motora mogle biti potrošni dio.. nešto što se mjenja ko felga, a tad je pitanje uštede goriva i vrijednosti-cijene automobila kroz period (isto kao računica s dizelom, koliko voziš toliko se uštedi, malo vožnje.. a ovdje je novi motor kao što je na el. baterija, možda..)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

i živi organizmi funkcioniraju na unutarnje izgaranje. i žele ih zamijeniti električnima. e, neš majci. nema predaje. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
8 1 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

Isto tako zivi organizmi funkcioniraju prijenosom elektricnih impulsa unutar samih stanica. Sah mat?

Moj PC  
4 1 hvala 0
16 godina
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

A potrošnja? Inače troši 8L, sad bude 7L... woohoo...

 

neisplativo uopće razvijati kad se usporedi sa strujom. al dok ne bude ništa od baterija, benzin nam ne gine.

Moj PC  
0 11 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

Takvi motori 1.0-1.2l sa 3 cilindra, sa 80-100KS-a su super za otvorenu cestu po potrosnji,

od 5.5 do 6.5l.

 

Problem ostaje u gradu, puno kocenja, stajanja, semofora, tu potrosnja raste,

i tu se elektricni automobil najbolje pokazuje, odnosni hibrid.

 

150KS za otvorenu cestu i neogranicenu brzinu - strava.

Ali takav isti motor po gradu - trosak bez dna.

Moj PC  
2 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Čitatelj kaže...

Isto tako zivi organizmi funkcioniraju prijenosom elektricnih impulsa unutar samih stanica. Sah mat?

 

mislim da si u teškoj zabludi...

Poruka je uređivana zadnji put sri 14.3.2018 13:19 (Aldo).
7 godina
protjeran
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

Znam da jesam u pravu, jer niti jedan benzinac po gradu nece imati potrosnju manju nego na otvorenoj cesti,

stovise, potrosnja ce biti veca.

 

Uzmi bilo kojeg hibrida i bilo kojeg benzinca, napravi 5 km po gradu, usporedi potrosnju.

 

EDIT: A ti pricas o stanicama? Mislim da sve neuronske stanice salju podatke elektricnim impulsima.

A i u ostatku stanica se generiraju elektricni naboji. Ne veliki, ali mjerljivi:

https://www.graduate.umaryland.edu/gsa/gazette/February-2016/How-the-human-body-uses-electricity/

Poruka je uređivana zadnji put sri 14.3.2018 13:24 (Čitatelj).
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

ja bih da malo pišete o pornjavi i politici

 
9 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
GSP kaže...

ja bih da malo pišete o pornjavi i politici

 

Jel to iz onog vica gdje narod vice da ih seksa vlada?

12 godina
odjavljen
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Motor s 1.0 motorom ima ispod 250kg. Auto s 1.0 motorom ima preko tone. 1.0 motor na takvu masu neće dugo trajat.
15 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Dex.pwn kaže...
.. na takvu masu neće dugo trajat.

- možda. Da je prvi motor ostao nepromjenjen, raspao bi se na 50konja. Sve se mjenja-razvija, tehnologija. Fizikalna svojstva, što manje to jače.. elektronka-tranzistori, pa razvoj mobača-cijena.. ili isplativost održavanja-servisiranja bijele elektronike, vešmašina i sl. .. možda će (futur) biti jeftinije godišnje zamjeniti motor nego ulje. Moda biz na to cilja, možda je samo spin kao fuzija u tegli, dok se na guzu auta mjenjaju oznake v16, cdi, xxx .. ambalaža, možda ispod haube ostane isto, ali bi mi kao kupci bili 'sretni' jer imamo novo čudo, nižu potrošnju (mada troši isto) itd.

- vidjet ćemo.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
neaktivan
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

Danas u novom listu piše da će volkswagen do 2022 uložiti preko 90 milijardi eura u razvoj motora sa unutarnjim izgaranjem i da još uvjek vide potencijal u dizel motorima...

Nije loše...možda nas neće odmah natjerat na električne a opet će bit neki prjelazni period pa ako nestane nafte neće nastat toliki kaos (ili nedajbože treći svjetski rat)..

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Nuclear, struja se dobiva kako?
16 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Brk kaže...
Nuclear, struja se dobiva kako?

Elektromagnetskom indukcijom.

 

Nije mi jasno na što ciljaš...

Poruka je uređivana zadnji put sri 14.3.2018 18:04 (lllnuclearlll).
7 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
lllnuclearlll kaže...

Elektromagnetskom indukcijom.

 

Nije mi jasno na što ciljaš...

 I još na sto načina...

A brk je valjda ciljao na to da se većina struje i dalje proizvodi na fosilna goriva (velika većina na koks i plin).

 

I tak opet započinje ista rasprava po stoti put....

 

 

 

Kruha i igala...
11 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
1student kaže...

A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....

 

Nitko jos nema official za Skyactiv-X. Sa SkyActiv-G120, ovako kaze matematika:

 

Autoput, tempomat 100-110 - 4.9 - 5.2L

Autoput, tempomat 155 - 6.5-7L ovisno o uzbrdicama

Grad: "Vađenje masti" (zena radi 1km od doma, motor se ni ne zagrije :/) 9L

Grad: "Normalno" - 7.5-8L

Kombinirano: 7.1L (uzorak: mojih 10k km sa vise gradskih).

 

Kupio sam auto s prosjekom 6.2L (prosli vlasnik, puno otvorene ceste, cini mi se uzorak cca 15k - 20k km)

 

Po meni nece jos neko vrijeme potrosnja u prvi plan, imaju tu oni peglanja; jer ovo su vec "magije" kod poboljsanja potrosnje benzinskih motora.

 

Ne znam da li ti pomaze, ali eto mozda ti bude remotely zanimljivo za neku buducu usporedbu :)

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavements, watch T.V., save for your old age, obey the law. Repeat after me; I am free
Poruka je uređivana zadnji put sri 14.3.2018 19:55 (Jovanka).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Ja imam novog Renault Clia sa 90 TCe motorom.

Znaci 0.9 na tri cilindra, 90 KS.
Autic super vuce, radi.
Potrosnja kak ga ja peglam je 7.3
Dok kod kolegice oko 6 l

Super zadovoljan tim motoricem.

E sad kolko bude trajo to nebi znao
Živi život kao da ti je svaki dan zadnji dan!
16 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Jovanka kaže...
1student kaže...

A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....

 

Nitko jos nema official za Skyactiv-X. Sa SkyActiv-G120, ovako kaze matematika:

 

Autoput, tempomat 100-110 - 4.9 - 5.2L

Autoput, tempomat 155 - 6.5-7L ovisno o uzbrdicama

Grad: "Vađenje masti" (zena radi 1km od doma, motor se ni ne zagrije :/) 9L

Grad: "Normalno" - 7.5-8L

Kombinirano: 7.1L (uzorak: mojih 10k km sa vise gradskih).

 

Kupio sam auto s prosjekom 6.2L (prosli vlasnik, puno otvorene ceste, cini mi se uzorak cca 15k - 20k km)

 

Po meni nece jos neko vrijeme potrosnja u prvi plan, imaju tu oni peglanja; jer ovo su vec "magije" kod poboljsanja potrosnje benzinskih motora.

 

Ne znam da li ti pomaze, ali eto mozda ti bude remotely zanimljivo za neku buducu usporedbu :)

 A koja je to mazda ,3,6?

16 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
PC - stručnjak kaže...
Ja imam novog Renault Clia sa 90 TCe motorom.

Znaci 0.9 na tri cilindra, 90 KS.
Autic super vuce, radi.
Potrosnja kak ga ja peglam je 7.3
Dok kod kolegice oko 6 l

Super zadovoljan tim motoricem.

E sad kolko bude trajo to nebi znao

 ma puno je to... kad se usporedi s cliom diesel, duplo...

12 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru

Pozdrav Citatelj! 

Na Zenevskom autosalonu svi vazniji proizvodaci vozila (osim Toyote) su potvrdili nastavak razvoja benzinskih i posebno dieselskih motora. Naglasavaju diesele zbog male emisije CO2. 

VW ce uloziti 36 ili 90 milijardi eura u razvoj novih dieselskih motora. 

Citao sam i da je jedna firma izbacila na trziste uredaj za filtriranje ispuha dizelasa normi ispod euro 6. Uredaj kosta 1500 eura. 

To je sve izaslo u javnost ovaj tjedan tako da diezelski motori u osobnim vozilima imaju buducnost. Tko god prelazi vecu kilometrazu koristit ce diesel u osobnim vozilima. 

 

Nafte isto tako ima u izobilju...

 

Lp

vicious
16 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Ustvari samo je trebalo shvatit da su benzinci i dizelaši još uvijek tu i da će ih bez obzira na elektrifikaciju i vaše godine i vaša djeca doživjet'
Još je dug razvojni put pred fosilnim motorima...
U besptičju i krava zvuči kao slavuj!
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
zdgrunf kaže...
Jovanka kaže...

Autoput, tempomat 100-110 - 4.9 - 5.2L

Autoput, tempomat 155 - 6.5-7L ovisno o uzbrdicama

Grad: "Vađenje masti" (zena radi 1km od doma, motor se ni ne zagrije :/) 9L

Grad: "Normalno" - 7.5-8L

Kombinirano: 7.1L (uzorak: mojih 10k km sa vise gradskih).

 

Kupio sam auto s prosjekom 6.2L (prosli vlasnik, puno otvorene ceste, cini mi se uzorak cca 15k - 20k km)

 

 A koja je to mazda ,3,6?

 

Mazda 3 Mk3, G120 (2.0L, 120HP), 2014.

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavements, watch T.V., save for your old age, obey the law. Repeat after me; I am free
15 godina
offline
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
1student kaže...

A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....

 Riješeno svjećicom...

Meda
6 godina
protjeran
offline
Još ima potencijala i u benzinskom motoru

A cim si stasala, za drugog si glasalaaa....o da ti je bmw....

Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
online
Re: Još ima potencijala i u benzinskom motoru
Čitatelj kaže...

Treba proci bar 5 godina od tog novog motora, da se vidi koliko ce biti izdrzljivi.

 

vrlo sigurno se ne razlikuje puno od starog skyactiv motora. glavna razlika je taj HCCI, a kompresijsko paljenje ekšli nije nikakva novotarija jer se oduvijek koristi u dizelima.

druga "novotarija", ili upgrade je mehanički kompresor (ilitiga supercharger), isto ništa novo u principu. kompresor bi mogao biti fun faktor na tom motoru, malo linearnog boosta, iako je turbo objektivno gledano bolja tehnologija.

 

jedino što se meni kod skyactiv motora ne sviđa je što se čuju kao dizeli/traktori 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice