Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

poruka: 20
|
čitano: 7.564
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri".
5 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

Ovo bi funkcioniralo da je život crtić

 

Nemrem vjerovati da je netko izradio prototip i misli da će ovo funkcionirati uživo hahah

 
22 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
encoding kaže...

Ovo bi funkcioniralo da je život crtić

 

Nemrem vjerovati da je netko izradio prototip i misli da će ovo funkcionirati uživo hahah

 

Nisam stručnjak, pa ne kužim... Meni ovako izgleda kao OK ideja koja možda treba malo dorade.

Možeš li raščlaniti i argumentirati taj svoj stav, molim te?

Ili jesmo, ili nismo! Ili ono treće...
12 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
encoding kaže...

Ovo bi funkcioniralo da je život crtić

 

Nemrem vjerovati da je netko izradio prototip i misli da će ovo funkcionirati uživo hahah

 Kad sam bio mlad postajala je slična naprava,zvala se Dinamo, doduše radilo je kao generaror, al je princip prjenosa snage bio direktno preko gume, gume su tada imale bočno zubce na sebi da to bolje ide.Ne znam kako ovo bude radilo, malo sam skeptičan oko tog prenosa,mislim da bu popaplo gumu vrlo brzo,ali je ideja odlična,ne moraš rastepst/modificirat pol bica,ovo instaliraš za 2 minute,moš ga posuđivat ljenim frendovima ...

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.10.2022 15:50 (mGT).
15 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

Vec ima takvih stvari na trzistu, kao npr ovo:

 

Zato ne znam sto planiraju postic s tim kickstarterom.

 
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
Doc Berecki kaže...

 

Nisam stručnjak, pa ne kužim... Meni ovako izgleda kao OK ideja koja možda treba malo dorade.

Možeš li raščlaniti i argumentirati taj svoj stav, molim te?

 Ne znam tačno na šta je encoding mislio, ali količina energije koja može da se uhvati regenerativnim kočenjem na biciklu je minimalna. Inače ovako, kao dodatni motorčić sa baterijom koji će možda malo pomoći uzbrdo ili nešto slično, verovatno može da posluži.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
2 godine
protjeran
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
Ovo je igracka i moze posluziti kao dobar fazon da elektrificiras posudjeni/unajmljeni bicikl ako ti se ne daju vrtit pedale kratko vrijeme.

Imam Bafang 250w kit na mom biciklu koje rula 11000 km. Uklonio sam softverska ogranicenja tako da motor vuce 18A max. Pri punoj bateriji to je ca 720W. Motor sam otvorio inspekcije radi na 10 000 km, stavio jos maziva i zatvorio. Bio je u savrsenom stanju iako sam vozio u svim vremenskim uvjetima (nordijskim a ne balkanskim :-) )

Ovo cudo nece prezivjeti ni 1000 km, a pri tome ce poderati makar 2 gume.
 
3 0 hvala 0
2 godine
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

Na bicikl sam uvijek gledao kao na nogopokretalo i besmisleno mi je stavljati na njega bili kakve električne pogone odn. pomagala.

Ako hoćeš elektriku, pa da se krećeš s lijenom guzicom, kupi si el. ili motorni skuter, el. romobil itd.

 

Bicikl ima rješen prijenos s više brzina, tako da ne postoji situacija da je nekome teško okretati pedale uzbrdo.

Logika je najjednostavniji način da samouvjereno dođeš do krivoga zaključka.
 
4 1 hvala 0
5 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

Doima mi se kao da bi blio teško imati učinkovit prijenos energije samo na temelju trenja prema gumi. Ako je MTB guma koja ima velike ripne, trebao bi staviti dinamo nastavak kompatibilan s točno tim profilom guma (slika)

 

Problem s amortizerima: Uređaj u članku nema zglobno mjesto kontakta s ramom bicikla. Znači da, ako imaš amortizere i naiđeš na rupu na cesti, guma će skočiti gore i može oštetiti uređaj jer je fiksno montiran i nema kako amoritzirati udarac.

 

Ako je pak fleksibilno montiran, morao bi imati nagib prema dolje, tako da se vraća u početni položaj nakon što se kotač spusti. U protivnom bi mogao ostati gore i vrtjeti u praznom hodu. 

 

Također, mora postojati princip povratne sprege: elektromotor bi trebao detektirati na koliki dinamo otpor nailazi. Npr. ako mu postaviš da ti daje x W snage, a on ima slab kontakt s gumom, njegov output može biti x W, ali input (energija koju prenosi gumi) je manja, zbog gubitka pri kontaktu. Ovo kod e-bikeova nije problem jer je elektromotor montiran na pogon i prenosi generiranu energiju lancem na kazetu, tako da je prijenos skoro 1-1.

 

Pa onda trošenje guma jer se kontakt odvija preko površine gume... 

 

Ako pretpostavimo gradsku vožnju po ravnom asfaltu, bez zadnjih amortizera, na gumama za gradski bicikl s malim ripnama... možda može funkcionirati. Ali koliko sam vidio, e-bicikli se većinom koriste za savladavanje uzbrdica i MTB. Kome to treba na ravnim gradskim cestama?

 
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

ovdje bi pokoji strojar (pa i fizičar) s foruma imao doista što napisati (= zašto ovo, ovako načinjeno i postavljeno neće služiti ičemu, osim možda za invalidska kolica, samo na ravnom ali i svakako za uzimanje 599 usd naivcima). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pon 31.10.2022 18:06 (Ajar).
Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

@Bug.HR molim vas da ne objavljujete ovakve nebuloze i obmane, jer ce netko zaista pomisliti da je ovo uredjaj koji funkcionira (ili bolje receno, moze funkcionirati) a znamo da to nije istina, barem ne u prakticnom smislu.

 

Prijatelj me uvijerava da bi 2 mala elektromottora (oni koji pokrecu RF igracke) uz dvije baterije mogle bez problema njega vozati po gradu. Pokusao je te motore vrtiti baterijom i radilo je, pa je zakljucak, radilo bi i na bicikli :D nesto slicno je i ovo ;)

 

 

250W, kako da ne :D 30km, oh jea! :D

 
3 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
Podsjeća me na tarenicu kojoj je potrebno podosta pritiska da bi radila kako spada.
Ovo mi ne djeluje prikladno za uzbrdice jer bi zbog manjka pristika kolo moglo krenut proklizivat pa se potrošit nakon X kilometara.
Vjerojatno će i guma patit.
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

Ovo samo za glatke gume, rame bez zadnjih amortizera i za vožnjice po ravnom kad se čovijek umori i ne može odpedalirat nazad doma 

Some people are so poor... all they have is money!
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
LudaRajcica kaže...

@Bug.HR molim vas da ne objavljujete ovakve nebuloze i obmane, jer ce netko zaista pomisliti da je ovo uredjaj koji funkcionira (ili bolje receno, moze funkcionirati) a znamo da to nije istina, barem ne u prakticnom smislu.

 

Prijatelj me uvijerava da bi 2 mala elektromottora (oni koji pokrecu RF igracke) uz dvije baterije mogle bez problema njega vozati po gradu. Pokusao je te motore vrtiti baterijom i radilo je, pa je zakljucak, radilo bi i na bicikli :D nesto slicno je i ovo ;)

 

 

250W, kako da ne :D 30km, oh jea! :D

Prijatelj ti je u pravu, slobodno odi na Hobby King ili sl. modelarski šop pa ćeš ostat zapanjen 

7 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
encoding kaže...

1) Doima mi se kao da bi blio teško imati učinkovit prijenos energije samo na temelju trenja prema gumi. Ako je MTB guma koja ima velike ripne, trebao bi staviti dinamo nastavak kompatibilan s točno tim profilom guma (slika)

 

2) Problem s amortizerima: Uređaj u članku nema zglobno mjesto kontakta s ramom bicikla. Znači da, ako imaš amortizere i naiđeš na rupu na cesti, guma će skočiti gore i može oštetiti uređaj jer je fiksno montiran i nema kako amoritzirati udarac.

 

Ako je pak fleksibilno montiran, morao bi imati nagib prema dolje, tako da se vraća u početni položaj nakon što se kotač spusti. U protivnom bi mogao ostati gore i vrtjeti u praznom hodu. 

 

3) Također, mora postojati princip povratne sprege: elektromotor bi trebao detektirati na koliki dinamo otpor nailazi. Npr. ako mu postaviš da ti daje x W snage, a on ima slab kontakt s gumom, njegov output može biti x W, ali input (energija koju prenosi gumi) je manja, zbog gubitka pri kontaktu. Ovo kod e-bikeova nije problem jer je elektromotor montiran na pogon i prenosi generiranu energiju lancem na kazetu, tako da je prijenos skoro 1-1.

 

4) Pa onda trošenje guma jer se kontakt odvija preko površine gume... 

 

5) Ako pretpostavimo gradsku vožnju po ravnom asfaltu, bez zadnjih amortizera, na gumama za gradski bicikl s malim ripnama... možda može funkcionirati. Ali koliko sam vidio, e-bicikli se većinom koriste za savladavanje uzbrdica i MTB. Kome to treba na ravnim gradskim cestama?

 1) čak i lako za različit profil gume, to nije problem, lako se izvede tak da je konusno prema centru pa bi se prilagodio svakom profilu jer ne treba neku veliku dodirnu površinu, ali je sranje to kaj ako gume nisu ekstra kvalitetne a imaju jake ripne, ne budu za dugo...

2) kaj ne vidiš da ima oslobođenje na kućištu oko mjesta gdje krak izlazi na gumu, po izvedbi (to ti mogu garantirat iz iskustva) je tamo na spojnom mjestu osovina s oprugom koja pritišće prema dolje, tak da nema problema.

3) elektromotori ti inherentno tak rade - treći Newtonov zakon, kolko momenta mu objesiš na osovinu tolko on generira u polju i obratno.

4)to da, jedini problem

5) meni se baš čini da po gradu jedino i koriste ebikove.

Uphill biciklisti su samo na žgance, jer je to sport a ne vožnja (kao u slučaju gradske vožnje).

LudaRajcica kaže...

@Bug.HR molim vas da ne objavljujete ovakve nebuloze i obmane, jer ce netko zaista pomisliti da je ovo uredjaj koji funkcionira (ili bolje receno, moze funkcionirati) a znamo da to nije istina, barem ne u prakticnom smislu.

 

Prijatelj me uvijerava da bi 2 mala elektromottora (oni koji pokrecu RF igracke) uz dvije baterije mogle bez problema njega vozati po gradu. Pokusao je te motore vrtiti baterijom i radilo je, pa je zakljucak, radilo bi i na bicikli :D nesto slicno je i ovo ;)

 

 

250W, kako da ne :D 30km, oh jea! :D

 

Ide i s jednim bez problema.

 

silvio3105 kaže...
Podsjeća me na tarenicu kojoj je potrebno podosta pritiska da bi radila kako spada.
Ovo mi ne djeluje prikladno za uzbrdice jer bi zbog manjka pristika kolo moglo krenut proklizivat pa se potrošit nakon X kilometara.
Vjerojatno će i guma patit.

 Da, upravo to, ovo jedino za grad i uz poluslick gume.

 

pan y agujas
Poruka je uređivana zadnji put pon 31.10.2022 22:09 (fer-de-lance).
5 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

fer-de-lance 

mislim da nisi shvatio, za 3) problem su gubitci pri kontaktu - ako tipično prijenos ide preko lanca koji je zategnut, nema praznog hoda i gubitka kontakta, osim ako lanac ne padne. Ovdje ima gubitka jer trenje između gume i dinama nikad nije sinkronizirano kao vrtnja dva zupčanika povezana lancem

5) koriste se dosta za MTB, za po gradu imas romobil koji je prakticniji (manji, jeftiniji). Pogledaj recenzije online best e-bike, ima ih više za terensku vožnju u odnosu na gradsku

 

Ali to nije sve!

  • veličina baterije, pitanje je koliki je doseg tog čuda.
  • Pošto je kontaktna površina guma, to uključuje i sve nečistoće koje se nađu na gumi tijekom vožnje, dakle blato, pijesak, voda,...što smanjuje koeficijent trenja i dovodi do klizanja i gubitaka. To znači da je potrebna puno veća sila pritiska na gumu da bi se snaga mogla prenijeti na kotač. Čak i kada bi to mogli garantirati (veći pritisak na gumu), to opet stavlja opterećenje na ne-asistiranu vožnju (dodatno inducirano trenje koje ti kao biciklist moraš premostiti svojim nogama), pitanje je bi li plastika kućišta mogla izdržati toliki pritisak na samu gumu bez deformacija, a naravno ako je odgovor na sve prethodno da, ostaje činjenica trošenja gume pri takvim uvjetima. Naravno, to vrlo vjerojatno nije moguće tako da će samo doći do proklizavanja između dinama i gume pri svakom jačem davanju gasa.

U praksi sve to znači da bi eventualno bio upotrebljiv za 5) iz mog originalnog posta

 
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele

3) aha, to da, kad ima trenja moment se prenosi na gumu, čim se trenje izgubi motor vraća energiju natrag u kontroler i bateriju.

Naravno, manje efikasno od prijenosa lancem jer imaš dvostruke gubitke u konverziji, ali nije deal breaker.

5) ja ih ne viđam baš, a živim na ogromnoj uzbrdici i ja kao i svi koji tu bicikliraju smo na žgance, dok dolje kad se spustim često vidim na ravnom električne.

Ali dobro, u selu ima manje od 100 stanovnika, tak da u statistici ništa ne značimo.

Ali i dalje smatram da je ziher prek 90% i više ebikeova u upotrebi samo po gradovima, i nije romobil rješenje za sve, tj. kod nas možda i je, ali pogledaj Dance i Nizozemce.

Doduše, oni ne vole ebikove uopće, ali romobile još manje.

A kaj se veličine baterije tiče, to se lako skalira ak bude interesa.

Za odokativan izračun pogledaj si koliki je prosječni doseg bajka s baterijom tog kapaciteta i oduzmi cca 40-50% da dobiješ neku okvirnu sliku.

Ja bih rekao odokativno da je realno do 10 km i to nategnuto u idealnim uvjetima.

 

Ovo za nečistoće stoji.

I ovo za potrebnu veću silu - u svakom slučaju mora biti puno veća od one kod pogona lancem, ali opet nije ni tolko loše kolko bi ljudi očekivali.

A ovo za neasistiranu vožnju, valjda su mislili na to pa dodali sistem za podizanje od kotača kad se pogon ne koristi.

A na plastici opterećenja nema, kad je plastčno samo kućište, unutra je metalni mehanizam, cijela konstrukcija mehanizma je čelična.

A i sad si baš mislim, pa nije to ništa veće trošenje gume nego kaj je pri samom kontaktu gume s podlogom, čak se zapravo i ripne otvaraju jednako kao pri dodiru s cestom, ali treba vidjeti neke testove nakon više kilometara sa sličnim sistemom, kao na onom videu koji je kolega stavio, ziher ima negdje u bespućima interneta.

 

pan y agujas
Poruka je uređivana zadnji put pon 31.10.2022 23:30 (fer-de-lance).
16 godina
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

Tko god je pokušao koristiti trenažer sa običnom gumom zna jako dobro koliko brzo isti uništava gumu.

Na ovakve gluposti se iole informiran biciklist može samo dobro nasmijati.

 

Pozdrav od wannabe biciklista :)

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.11.2022 21:12 (novembre).
 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
Renesis kaže...

Vec ima takvih stvari na trzistu, kao npr ovo:

 

Zato ne znam sto planiraju postic s tim kickstarterom.

 

Reklamu...

Ja ne kužim sistem "zaključavanja" ako se može brzo skinuti bez alata, a čak i da ne može, samo malo digneš sjedalo da ne nasjeda na gumu i "lock" odeeee... 

 

Zaporožac kaže...

Na bicikl sam uvijek gledao kao na nogopokretalo i besmisleno mi je stavljati na njega bili kakve električne pogone odn. pomagala.

Ako hoćeš elektriku, pa da se krećeš s lijenom guzicom, kupi si el. ili motorni skuter, el. romobil itd.

 

Bicikl ima rješen prijenos s više brzina, tako da ne postoji situacija da je nekome teško okretati pedale uzbrdo.

 

Probaj odpedalirati po cesti do npr. odašiljača na Sljemenu :P




Sve u svemu, da je ovo nešto sa cijenom $50-$100 još bi moglo proći kao "impulse buy" za zajebanciju tu i tamo. Za $599 koliko kažu da im je puna cijena, pa i za $299 sa kickstartera očekujem nešto što radi pouzdano, a ne zajebanciju... A žestoko sumnjam u pouzdanost ovog. 

10 godina
neaktivan
offline
Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu elektri

Ovi kikstarteri su non stop nanovo otkrivaju stvari koje već postoje i dokazani su promašaji.

 

Moj frend je nabavio sličnu stvar bez obzira kaj sam ga uvjeravao da je to sranje. Dao je 3.5 - 4 hiljade kuna za ti smeće.

 

Kako radi:

 

Kad daš gas ili okreneš pedale iskoči taj valjak na gumu pomaže ti.

Moraš nariktat koji je krajni položaj valjka kad iskoči. Odnosno kolko duboko ili jako da pritisne gumu. Pre plitko - može se dogodit da prokliže, pre duboko - pojede ti gumu.

 

Na prvu dok probaš izgleda fora. Čak je i brz na prvu. Ali svaki tjedan dva moraš mjenjat gumu. Frend si je prvo kupio neke skupe gume, na kraju je kupovao neke najjeftinije plastičnjače.

Trošak za gume je velik i non stop ih moraš mijenjat. 

 

Ovaj uređaj ne funkcionra niti će ikada funkcionirati i molio bi kikstartere da više prestanu izmišljat ovaj proizvod.

 
1 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Na Kickstarter stiže uređaj za jednostavnu ele
Jules385 kaže...

Ovi kikstarteri su non stop nanovo otkrivaju stvari koje već postoje i dokazani su promašaji.

 

Moj frend je nabavio sličnu stvar bez obzira kaj sam ga uvjeravao da je to sranje. Dao je 3.5 - 4 hiljade kuna za ti smeće.

 

Kako radi:

 

Kad daš gas ili okreneš pedale iskoči taj valjak na gumu pomaže ti.

Moraš nariktat koji je krajni položaj valjka kad iskoči. Odnosno kolko duboko ili jako da pritisne gumu. Pre plitko - može se dogodit da prokliže, pre duboko - pojede ti gumu.

 

Na prvu dok probaš izgleda fora. Čak je i brz na prvu. Ali svaki tjedan dva moraš mjenjat gumu. Frend si je prvo kupio neke skupe gume, na kraju je kupovao neke najjeftinije plastičnjače.

Trošak za gume je velik i non stop ih moraš mijenjat. 

 

Ovaj uređaj ne funkcionra niti će ikada funkcionirati i molio bi kikstartere da više prestanu izmišljat ovaj proizvod.

 Pogotovo jer bafang kit košta jednako, ima kontroler asistencije, a instalira se na logično mjesto - osovinu pedala, pa jedino što moraš paziti je da šaltaš brzine kad isključiš pogon (najbolje pod blagom kočnicom) da održiš trajnost zupčanika i lanca. 
Inače, imaš i pošteno mjesta za pošteni baterijski kit i ne brineš o proklizavanju. Kako ovo ne radi s nikakvim brzinama, nego na apsolutnom broju okretaja kotača - snaga pri uzbrdici mu je vjerujem nikakva, a snaga pri velikoj brzini vjerojatno isto nikakva (moguće da i koči bicikl)
ja na bafangu zato imam naravno njegove brzine vrtnje od 1-9, koje kombiniram s brzinama na bicu da uvijek dobijem optimalni okretni moment i brzinu.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice