Microlino – električni mini automobil inspiriran '

poruka: 38
|
čitano: 11.509
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Microlino – električni mini automobil inspiriran '".
8 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Keops:

Bicikli, skuteri i motocikli su dobra ideja za gradske gužve. Međutim, kako su pojedinci već naglašavali, ljudi koji žive u neboderima imaju problem s njima. Nemaju ih gdje ostaviti, već obični bicikl je problem svakodnevno nositi na peti ili koji kat. Samim time ostaje javni prijevoz ili automobil, a bicikl je sredstvo za rekreaciju, tu i tamo. Gradovi bi trebali biti dizajnirani za pješake i općenito za niski utjecaj na okoliš, a koliko mi je poznato, to je pokušao jedino Brazil, u gradu Cuturiba.
https://theecologist.org/2014/mar/15/curitiba-greenest-city-earth
Ja rekoh
8 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

ok, ako ništa novoga(električnoga) ne valja onda samo možemo zaključiti da je golf 2 vrhunac u autoindustriji i prestati raspravljati.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Anđeo bez falinge kaže...

Udariš tim autom Mirka Filipovića i pogineš.

 Proplakah

14 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
dtdtdt kaže...

ok, ako ništa novoga(električnoga) ne valja onda samo možemo zaključiti da je golf 2 vrhunac u autoindustriji i prestati raspravljati.

 i to TASov, nakon toga je auto industrija otišla u qratz...

 

da ostanemo na Microlinu - za 12k € , nek daju 30-40 k Kn poticaja i to je idealan gradski tutač...

 

što ostaje, kupovat (zlo)rabljene Smartove?

 

 

 

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.7.2018 13:15 (Stric_Jura).
16 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Stric_Jura kaže...

...

da ostanemo na Microlinu - za 12k € , nek daju 30-40 k Kn poticaja i to je idealan gradski tutač...

...

 Da ponovim samog sebe: može, ako nemaš dete (ili više njih) koje treba odbaciti do škole, na trening, ili bilo gde drugo po gradu. U suprotnom ti treba još jedan gradski auto. A ne bih ni zanemario šta je rekao jedini član foruma koji je zapravo sedeo u jednoj od ovih naprava, a pri tom je moje visine:

rooswelt1991 kaže...

Btw auto je napravljen za vrtne patuljke. Ja s svojih 185 (što ne smatram nešto previše visoko za naše standarde) i još i ovako mršav, sam jedva uspio zatvoriti vrata, i to s nogama pod nekim ludim kutom, da se tako nebi mogao voziti ni 2km a ne 200km. ...

 

Dakle, ok je ako si sitne građe i hoćeš da se vozikaš po gradu, sam ili eventualno u društvu jedne osobe, u nečemu što niko drugi nema.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.7.2018 14:17 (Ivan(4)).
14 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

gle ja sam rečenih gabarita (+ po kilaži malo extra) i gle:

 

vozio sam limuzinu od 450 cm dužine - prodao (bila stara, 290000 km) i kupio tadaaaaam autić od 370 cm, za moju ženu, klinku i mene dosta...

usput, ove godine moja žena prvi put nije imala nikakvu torbu pod nogama kad smo išli na more...

 

dakle meni trenutno Microlino nema smisla, ali da imam prvi auto poput H.Kone, T-Roca itd, Microlino bi bio idealan auto za moju ženu, a i mene povremeno...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Naručio sam krajem 2013 Concept One, pa kad stigne kupit ću si taj jedan da me otpelja kad idem pit pivo s dečkima pred trgovinom.

Kad se razvaljen trebam dopeljat kući dečki samo otvore ta prednja vrata, bace me unutra i nemoš ni vozit kući.

Tko će se pijan okrenuti u njemu prema upravljaču s 190 cm i 120 kg.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Shamrock kaže...

Auto košta, no ušteda je u gorivu. Auto prelazi 15km/kwh. Ako godišnje prijeđemo 15 000 km, to iznosi 1000 kwh.
Cijena 1kwh je 0.84/0.41 kn (dnevna i noćna bijela tarifa) što znaći da bi godišnje to bilo između 410 i 840 kn.
Nakon 10 godina cijena auta i "goriva" iznosi između 93020 i 97320 kn. Možemo zaokružiti na 95 000 kn

Za usporedbu, nova Toyota yaris košta oko 84400 kn i troši oko 3.3l/100km.
Godišnja potrošnja joj je oko 495l goriva, odnosno 5095 kn. (Euro 95 je trenutno 10.30kn)
Nakon 10 godina, cijena auta i goriva je 135 350 kn, odnosno 40 000 kuna više u odnosu na električni auto.
U cijenu nisam uračunao troškove održavanja koji su sigurno veći kod benzinca pa je na kraju i razlika u cijeni veća.

Naravno, Yaris pruža daleko veći komfor, no za osobu koja koristi auto samo na relaciji kuća - posao, Microlino bi bila fora stvar.

Kad smo već kod malih električnih automobila, jednosjed VW Nils izgleda zabavno. Šteta što je samo koncept.

 Na koji model Yarisa misliš? U obitelji imamo novog Yarisa (2017.g.), 1.5 motor bez turba i potrošnja je u gradu oko 6l. Ovih tvojih 3,3l je iz kataloga ili je to stvarna prosječna potrošnja od nekoga?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice