Sve pet, samo zašto su ukinuli podršku za KitKat, šta su time postigli?
Moj A1: Kako mobilnom aplikacijom maksimalno pomoć
- poruka: 6
- |
- čitano: 3.300
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Još jedan promo od buga. Ništa novo, navikli smo.
Još jedan promo od buga. Ništa novo, navikli smo.
Bah aplikacija drek isto ko i provider, krivo prikazuje tarifu tj. minute/poruke.
Mobilna VIP aplikacija je bila relativno korisna, ovoj novoj fale osnovne mogućnosti.
Nikakav marketing ne pomaže da se od loše aplikacije napravi dobra, pa nisu ljudi glupi. Znaju što su imali prije, a što imaju sad.
Vec kad smo kod A1... *ebli ih mobilni automati. te stisni 5 pa 3 pa 3 pa 0 pa *urac-palac.
Onoga tko je to izmislio treba upucati bez imalo zadrske.
Ne, ne zanima me nikakva akcija, ni promocija, ni besplatni hbo ni bilo što drugo.
Uz neogranicene tarife mi je potpuno nebitno skakanje po glavi. Dovoljan je sms da je paket pred istek i ja sretan.
Ako je potrebno neka i naplate dodatno 20-tak kuna za premium podrsku gdje cu nazvati SZK i dobit ih u roku odmah. Gdje ce se problem srediti za 2 minute povodom zavrsetka razgovora a ne ine aplikacije....