Zbogom Volvo, živio novi kralj.
Zbogom Volvo, živio novi kralj.
Budući da je riječ o američkom ceritifikatu gdje može biti sukoba interesa, vjerovat ću ovoj vijesti tek kad dobijem još jednu potvrdu o sigurnosti, a koju je provela neka neamerička ustanova.
Budući da poznajem neke američke standarde, a koji su nekritički proglašeni međunarodnima (određene ISO norme), imam razloga sumnjati u američke standarde.
kad bi na popisu prioriteta pri kupnji vozila sigurnost bila na nekom suvislom mjestu, kupovali bi se samo tenkovi (i električni).
nitko ne sumnja da su rigorozniji već da su vjerodostojni. Osobno ja tim testovima ne vjerujem ništa (niti europskim niti američkim), viđao sam automobile s 5 zvjezdica kojima se u sudaru odljepio krov i slično. Osim toga navodno ima slučajeva da se automobili poizvođača A testiraju pri brzini X, a oni proizvođača B pri brzini X+5.
Zbogom Volvo, živio novi kralj.
Dok se ne učini neki paralelni test, ne vjerujem ničemu, ameru pogotovo otkad je DT vlast !
Svojedobno sam u novinama “Car & Driver” vidio posljedice “sukoba” HumWee-a i Mercedesa G!
Merdži skorom niti ogrebotina, HamWee ostao bez nosa kompletno, u frontalnom sudaru!
....inace,sudari se desavaju samo u kontroliranim uvjetima?
Nadaleko se zna,da amerikanci imaju sve svoje NAJ i onda im Pakistanski teenager hakira NAJsuvremeniju bespilotnu letjelicu,te ju parkira u svoje dvoriste.
Nije bila rijec o dronu nego o fkng borbenome stroju naoruzanom za ubijanje!
Poanta je da je vec kroz povjest dokazano da Amer se zna dobro reklamirati,kod njih je sve NAJ i bez greske.Prava istina je u vecini slucajeva potpuno drugacija jer su sa svojom tehnologijom imali failova za napuniti Vransko jezero!
Ja bih zaista volio da se svaka tvrdnja u clanku i ostvari,te da taj model bude najsigurniji automobil na svijetu...ali ipak ima jedna kvaka;
Netko je napisao Volvo....ako se ne varam Volvo tvrtka ima blizu 100 godina iskustva u pravljenju automobila,koji su se i prakticno pokazali kao najsigurniji automobili na svijetu i tu nema nikakve dileme.
Eh sada,dolazi jedan Elon Musk(inace,kapa mu dolje) i sa svojom tvrtkom starom samo 15 tak godina izbaciva nedovoljno prakticno testirani model,te tvrdi kako je to najsigurniji automobil na svijetu...meh!
Velika je razlika kada ti imas dugogodisnje iskustvo u takvim stvarima,prije svega prakticnih isustava,pa izbacivas modele koji "uce" na greskama starih modela i postaju sve bolji,jaci,sigurniji-nego kada ti nemas gotovo nikakava prakticna iskustva(sto se tice sigurnosti),simuliranim/kontroliranim situacijama busaš se u prsa kako imas najsigurniji automobil!
Ja bih zaista volio da se svaka tvrdnja u clanku i ostvari,te da taj model bude najsigurniji automobil na svijetu...ali ipak ima jedna kvaka;
Netko je napisao Volvo....ako se ne varam Volvo tvrtka ima blizu 100 godina iskustva u pravljenju automobila,koji su se i prakticno pokazali kao najsigurniji automobili na svijetu i tu nema nikakve dileme.
Eh sada,dolazi jedan Elon Musk(inace,kapa mu dolje) i sa svojom tvrtkom starom samo 15 tak godina izbaciva nedovoljno prakticno testirani model,te tvrdi kako je to najsigurniji automobil na svijetu...meh!
Velika je razlika kada ti imas dugogodisnje iskustvo u takvim stvarima,prije svega prakticnih isustava,pa izbacivas modele koji "uce" na greskama starih modela i postaju sve bolji,jaci,sigurniji-nego kada ti nemas gotovo nikakava prakticna iskustva(sto se tice sigurnosti),simuliranim/kontroliranim situacijama busaš se u prsa kako imas najsigurniji automobil!
Cuj Volvo, otkad to neka kineska marka pravi 100 godina aute. Novi modeli stede na materijalu i Volvo ne postoji vise.
Jedino što se iz članka vidi je da su na prva tri mjesta svih testiranih automobila stavili sva tri Teslina modela. Konkretno, Model S koji nije ni pri vrhu na neameričkim testovima njima je drugi najsigurniji automobil svih vremena?! Leaf ga na Euro NCAP-u debelo gazi po svim kategorijama osim po Safety Assist gdje imaju isto bodova. Znači nije najbolji ni među električnim automobilima. Iako se testovi razlikuju po nekim "sitnicama" takav rezultat je nemoguć i ovo ne da je priča za malu djecu nego priča za glupu malu djecu.
Druga bitna stvar je da je ovo crash test, dakle situacija u kojoj je došlo do sudara. Najsigurniji auto je onaj koji će takvu situaciju izbjeći a to automobil sa serijski sjebanim kočnicama definitivno nije. Koliko Tesla vodi računa o sigurnosti i koliko testira svoje automobile vrlo je jasno iz same činjenice da su takav auto uopće pustili na cestu.
Zato jer ne mogu zakočiti. O skretanju Teslinih automobila u stranu dosta se pisalo po crnim kronikama. Ej, auto koji je 4 mjeseca na cestama sa serijski defektnim kočnicama najsigurniji??
Da, testovi i bodovanje se mijenjaju ali jedna stvar je zajednička, mijenjaju se na strožije. Ako je Model S 2014 godine bio ocijenjen s 82% onda 2018 može biti samo s manjom ocijenom.
Koliko je na snazi "propagiranje američkog proizvoda" dovoljno ti je pogledati američke testove pouzdanosti gdje su se američki modeli počeli pojavljivati u samom vrhu dok su isti ti prije par godina bili dno dna.
Ovako ćemo, ti vjeruj a ja neću. Jel pošteno?
Cuj Volvo, otkad to neka kineska marka pravi 100 godina aute. Novi modeli stede na materijalu i Volvo ne postoji vise.
Iako kinezi nisu vecinski vlasnici,ti ides u krajnost i ne razumijes poantu toga sta se zeli reci!
Zato jer ne mogu zakočiti. O skretanju Teslinih automobila u stranu dosta se pisalo po crnim kronikama. Ej, auto koji je 4 mjeseca na cestama sa serijski defektnim kočnicama najsigurniji??
Da, testovi i bodovanje se mijenjaju ali jedna stvar je zajednička, mijenjaju se na strožije. Ako je Model S 2014 godine bio ocijenjen s 82% onda 2018 može biti samo s manjom ocijenom.
Koliko je na snazi "propagiranje američkog proizvoda" dovoljno ti je pogledati američke testove pouzdanosti gdje su se američki modeli počeli pojavljivati u samom vrhu dok su isti ti prije par godina bili dno dna.
Ovako ćemo, ti vjeruj a ja neću. Jel pošteno?
Covjek je sve rekao
Energija sudara ovisi o kvadratu brzine, tako da euro test ima jedno 33% veću energiju sudara, te veći iznos deceleracije. Djelomični frontalni sudar je daleko češća vrsta nesreće od punog frontalnog u zid, a kod njega sila djeluje nam manju površinu vozila, te time uzrokuje veće deformacije i općenito drugačije ponašanje absorpcijskih struktura. S druge strane, kod frontalnog u zid, u većini auta će te prije ubiti trzaj nego penetracija dijela vozila. U biti, idealno takvu mjeru da penetracija u kabinu počne pri onoj brzini pri kojoj bi i trzaj ubio. Međutim, to je teško postići bez pretjeranog slabljenja konstrukcije po pitanju izdržavanja djelomičnog sudara.
Slažem se da se testovi ne mogu uspoređivati, ali mislim da je bolje gledati one testove koji više odgovaraju stvarnim sudarima.
Sad se svi pretvaramo da max ne vjeruje testu zato jer ne shvaća razliku u metodologiji?
Pa ako je prošao testis s overweight dick extenderom, zašto ne bi prošao još bolje s nekim manjim europskim aftom?
a sad million dollar question:
a koji je to e-auto projektiran/napravljen drugačije od paradigme auta s strojem na unutarnje izgaranje? kome je to prilagođena samonosiva karoserija a raspored baterija i elektromotora?
iskreno, niti jednom, jer svi se još furaju na motorni dio, kabina, prtljažnik
Pa ako je prošao testis s overweight dick extenderom, zašto ne bi prošao još bolje s nekim manjim europskim aftom?
Jer manja površina auta mora absorbirati veću energiju, djelovanje sile više nije paralelno sa smjerom kretanja vozila te postoji komponenta sile koja uzrokuje zakretanje vozila i mijenja način deformacije.
Generalno jest bolja, pogotovo po pitanju scenarija na kojem počiva test, međutim, to i dalje ne mijenja činjenicu da takav scenarij kod nas nije vjerojatan, odnosno daleko je rijeđi od onog u europskom testu.