Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

poruka: 24
|
čitano: 8.038
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak".
16 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Konkretno 👍🏻
Vodik ftw!

 
8 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
"Električnu energiju dobivalo bi iz vlakova, putem regenerativnog kočenja."

Dakle perpetuum mobile, i cca 80% više od toga... super! Tko je izumitelj? Treba mu dati Nobela skupa s autorom članka, za ekologiju i fiziku!
Moj PC  
11 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
lllnuclearlll kaže...
"Električnu energiju dobivalo bi iz vlakova, putem regenerativnog kočenja."

Dakle perpetuum mobile, i cca 80% više od toga... super! Tko je izumitelj? Treba mu dati Nobela skupa s autorom članka, za ekologiju i fiziku!

 Ovdje je problem sto je clanak najvjerojatnije prepisan bez razumijevanja. 
Elektricni vlakovi prvo koce motorom tj. prebace mod iz elektromotora u generator i tako uspore vlak, a visak energije vrate natrag u mrezu. 

Vjerujem da se energija u pitanju odnosi na vlakove koji putuju elektrificiranom trasom pa je PR zeljeznicke kompanije htio iskoristiti tu cinjenicu. Ukratko, energija koju vrate u mrezu se "iskoristi" za proizvodnju vodika. 

15 godina
online
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

ali to nije sve! ako nazovete odmah, vlak, svi njegovi dijelovi i čitava željeznička infrastruktura (uključujući stanice) će se prirodno proizvesti od samonikle djeteline, cikorije, mente i majčine dušice (uz prstohvat maslačka), umjesto željeza, stakla, gume, tkanina, drva itd. tako da je sve - osim perpetuum kobile - čista nepatvorena domaća njemački precizna ekologija. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
7 2 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
A šta nisu klasični vlakovi na struju ekološki prihvatljivi?

A da, struju dobivaju iz ugljena 😆
 
7 1 hvala 0
12 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Uvjek me zanimalo,može li se napraviti učinkoviti vlak koji u jednoj od svojih kompozicija ima HHO generator-koji bi opet bio dovoljan da pogoni motor na vodik?

Manjak struje bi nadoknađivao napajanjem sa mreže.

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne riješavaju nasiljem!
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
silvio3105 kaže...
A šta nisu klasični vlakovi na struju ekološki prihvatljivi?

A da, struju dobivaju iz ugljena 😆

Jesu, neovisno iz čega je struja dobivena, i u svakom slučaju je bilo kakav vlak bar 100 puta efikasniji po prevezenom kilogramu po  kilometru od bilo čega.

Problem je infrastruktura, koja za električni vlak košta toliko puno da ju nikad ne budeš isplatio ako nemaš zagarantirani promet, tj. prevezenu količinu robe, a to rijetko gdje ima (RH tu zapravo jako dobro stoji).

Zato je skoro sav promet vlakova u svijetu na dizel-električni ili dizel-hidraulični (koji je daleko najisplativiji ali ima puno problema, poput male maksimalne brzine) pogon.

 

 

pan y agujas
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.8.2022 12:13 (fer-de-lance).
16 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti

Kako je rješena proizvodnja i distribucija vodika do punionica?

Distribucija vodika je sad najveći problem zbog kojeg vodik nije tako raširen kao gorivo

BF3:fluffy_inside
14 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
Milka30 kaže...

Uvjek me zanimalo,može li se napraviti učinkoviti vlak koji u jednoj od svojih kompozicija ima HHO generator-koji bi opet bio dovoljan da pogoni motor na vodik?

Manjak struje bi nadoknađivao napajanjem sa mreže.

 Moze, ali ideja na na tragu famoznog gutaca vatre i slicnih prodavatelja magle. 

15 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Perpetuum mobile je definiran kao stroj kojem je dovoljno jednom predati energiju da bi krenuo i nastavio sa radom. Po svim zakonima fizike, to je nemoguće. Tako da ga patentni ured ne priznaje. Iako, onako teoretski, u vakuumu je moguće zakrenuti objekt i on će se nastaviti okretati, ali ne može predati energiju a da se ne zaustavi.

 

S druge strane, free energy stroj je itekako moguć, tako da ga patentni ured priznaje. Regenerativno kočenje spada u tu kategoriju.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 28.8.2022 14:01 (zzib).
 
2 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
ali ne odlazi ni blizu sva energija koju uložimo za gibanje vlaka u njegovo kočenje kad ga želimo zaustaviti. recimo da odlazi možda 20% (vjerojatno sam puno rekao) i još uzmi u obzir da ne možeš prikupiti svih 20% nego samo dio toga.
7 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
lllnuclearlll kaže...
ali ne odlazi ni blizu sva energija koju uložimo za gibanje vlaka u njegovo kočenje kad ga želimo zaustaviti. recimo da odlazi možda 20% (vjerojatno sam puno rekao) i još uzmi u obzir da ne možeš prikupiti svih 20% nego samo dio toga.

I da i ne, ovisi kak je sustav izveden.

Zamisli da se voziš uzbrdo, i daješ gas da bi auto savladao moment koji mu treba da se nastavi kretati.

Kad se spuštaš nizbrdo isti taj moment bude djelovao na motor i vrtio ga (mislim na istoj uzbrdici).

Budući da je kod elektromotora sav gubitak u namotajima, rasipanja magnetnog toka i onda poslije u trenju, isto je u slučaju da ga struja pogoni ili da ga pogoni vanjski moment pa on generira struju.

Bitno je da je dobro izveden pa da ima dobru efikasnost i u kontra smjeru (to je kod elektromotora u praktički svim izvedbama svejedno), a dalje je sve stvar na elektroničkom modulu koju onda uzima energiju, da prilagođuje impendanciju da čim više energije primi ili da samo cilja na neke određeno kočenje (to dobro vidiš u F1).

Bio je jedan video na YT di lik je našao rutu kojom može ići u jednom smjeru jednim putem s manjom uzbrdicom i vratiti se natrag drugim nešto dužim putem ali s nizbrdicom i da je uspio biti energetski u plusu (možda MKBHD), što znači da je poprilično efikasno forsirao regenerativno kočenje i efikasno funkcionira, a imaš i tu na Bugu članak o onim električnim kamionima u Švicarskim rudnicima koji šljakaju na taj princip i još na kraju i višak struje prodaju.

 

pan y agujas
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.8.2022 18:52 (fer-de-lance).
15 godina
online
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
markoBT kaže...

Inače diesel vlakovi se proizvesti od samonikle djeteline, cikorije, mente i majčine dušice (uz prstohvat maslačka), pa je ovo značajan korak unazad.

 a što je s električnim vlakovima vulgaris (žica iznad i pantograf; poput tramvaja)? to nije košer/halal? poanta mog posta (osim sarkazma per se) je u tome kako švabe u osnovi džedu gaun: deru s ugljenom, silaboganemoli natjerat će ih na renukleiranje i to, a ovime sebi (i naivnim papcima) bacaju pijesak u oči. proizvodnja "čistih" vozila je nečista - iz neobnovljih izvora, ak tak hoćeš (ponekad i toliko da "čistoća" u čitavom radnom vijeku ne kompenzira prethodni proces). auti, vlakovi, hu kerz. sve je to samo biznisarenje (™ pokojni pankretić) i profitarenje. ukratko, ovakve su teme još uvijek dobre samo za sprdnju. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.8.2022 18:58 (Ajar).
Moj PC  
2 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
fer-de-lance kaže...
lllnuclearlll kaže...
ali ne odlazi ni blizu sva energija koju uložimo za gibanje vlaka u njegovo kočenje kad ga želimo zaustaviti. recimo da odlazi možda 20% (vjerojatno sam puno rekao) i još uzmi u obzir da ne možeš prikupiti svih 20% nego samo dio toga.

I da i ne, ovisi kak je sustav izveden.

Zamisli da se voziš uzbrdo, i daješ gas da bi auto savladao moment koji mu treba da se nastavi kretati.

Kad se spuštaš nizbrdo isti taj moment bude djelovao na motor i vrtio ga (mislim na istoj uzbrdici).

Budući da je kod elektromotora sav gubitak u namotajima, rasipanja magnetnog toka i onda poslije u trenju, isto je u slučaju da ga struja pogoni ili da ga pogoni vanjski moment pa on generira struju.

Bitno je da je dobro izveden pa da ima dobru efikasnost i u kontra smjeru (to je kod elektromotora u praktički svim izvedbama svejedno), a dalje je sve stvar na elektroničkom modulu koju onda uzima energiju, da prilagođuje impendanciju da čim više energije primi ili da samo cilja na neke određeno kočenje (to dobro vidiš u F1).

Bio je jedan video na YT di lik je našao rutu kojom može ići u jednom smjeru jednim putem s manjom uzbrdicom i vratiti se natrag drugim nešto dužim putem ali s nizbrdicom i da je uspio biti energetski u plusu (možda MKBHD), što znači da je poprilično efikasno forsirao regenerativno kočenje i efikasno funkcionira, a imaš i tu na Bugu članak o onim električnim kamionima u Švicarskim rudnicima koji šljakaju na taj princip i još na kraju i višak struje prodaju.

 

 Mozes molim te pojasnit jer ovako zvuci....

 

svicarski rudnik u pitanju iskoristava potencijalnu energiju tereta.... fizika osnovna skola....

7 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti

Ista stvar kao i rudnik.

Išao je na cilj putem koji mu zahtjeva neku x količinu struje, s jakim usponom na jednom dijelu i dalje ravnicom, i kad se vraćao išao je nazad dužim putem sa stalnom relativno malom nizbrdicom i na tom putu je uspio regenerirati više od te x količine.

To ti isto rade i ovi u rudniku, imaš onu spiralnu cestu po kojoj se spuštaju i ta cesta im je puno duža i ima stalni pad pa cijelim spustom regeneriraju energiju, a natrag s teretom idu puno kraćim putem pa i unatoč velikom dodatnom teretu i uzbrdici ne potroše energije koliko su regenerirali spustom.

BTW, ne iskorištavaju potencijalnu energiju tereta jer teret imaju tek kad se vraćaju nazad i to uzbrdo.

 

pan y agujas
Poruka je uređivana zadnji put pon 29.8.2022 17:22 (fer-de-lance).
14 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Cini mi se da bi bilo dobro da ponovis gradivo fizike osnovne skole 

 
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti

I ti.

Voziš npr. 10 km s potrošnjom od recimo prosječno 200 Wh/km po ravnici, i onda imaš.jedan uspon koji je ogroman i recimo uzme ti još recimo 400 Wh za jedan km.

Znači potrošio si 2.4 kWh.

Sad se vraćaš nazad i ideš putem od 30 km i s malim padom regeneriraš recimo 100 Wh po km.

Nakon 30 km si regenerirao 3 kWh i u plusu si.

I da, postoje takve dionice di to možeš, ja npr. imam dionicu od kuće gdje je konstantni ogromni spust cca. 7 km, a možeš doći s kontra strane putem od skoro 20 km sa skoro nikakvom uzbrdicom na par mjesta i čak i par malih spustova ( da su malo bolji lmjeri duljina bilo bi tu negdje).

 

BTW, išao sam guglat, znači za Tesle: regen ti daje 60- 80% energije nazad.

I brojke kaj su izmjerili, za uspon 1000  feet im uzme 8-10 milja range ( kaj god da misle pod time) a za spust na istom im vrati cca 6.

pan y agujas
Poruka je uređivana zadnji put pon 29.8.2022 18:02 (fer-de-lance).
9 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Problem ti je u "recimo". 

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti
fer-de-lance kaže...

I ti.

Voziš npr. 10 km s potrošnjom od recimo prosječno 200 Wh/km po ravnici, i onda imaš.jedan uspon koji je ogroman i recimo uzme ti još recimo 400 Wh za jedan km.

Znači potrošio si 2.4 kWh.

Sad se vraćaš nazad i ideš putem od 30 km i s malim padom regeneriraš recimo 100 Wh po km.

Nakon 30 km si regenerirao 3 kWh i u plusu si.

I da, postoje takve dionice di to možeš, ja npr. imam dionicu od kuće gdje je konstantni ogromni spust cca. 7 km, a možeš doći s kontra strane putem od skoro 20 km sa skoro nikakvom uzbrdicom na par mjesta i čak i par malih spustova ( da su malo bolji lmjeri duljina bilo bi tu negdje).

 

BTW, išao sam guglat, znači za Tesle: regen ti daje 60- 80% energije nazad.

I brojke kaj su izmjerili, za uspon 1000  feet im uzme 8-10 milja range ( kaj god da misle pod time) a za spust na istom im vrati cca 6.

 Ovakve postove bi trebalo moci prijaviti moderatorima... mogu uzorkovati dusevnu bol... 

7 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti

Ok, znam da misliš da nema smisla zato jer tijelo na jednoj visini ima potencijalnu energiju i pretvarala se bude u kinetičku kad ga spustiš.

Da, istina, ima smisla, onda bude na dužem manjem nagibu samo sporije regenerirao a na kraćem brže i opet bude regenerirao istu količinu energije koju je imao kao potencijalnu na početku minus gubitke.

Da, glup sam i ne sramim se 

 

Jedino kaj mi tvoja teorija isto ne drži vodu.

Znači, oni se spuštaju u rudnik s teretom i onda izlaze bez tereta gore, to mi isto nema smisla, ili je onaj članak bio krivo preveden?

 

pan y agujas
Poruka je uređivana zadnji put pon 29.8.2022 19:14 (fer-de-lance).
14 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Dobro dosao si sebi. Jos si napomeni da su gubitci znacajni.

 

Sa rudnikom je trik da je na vecoj visini. Dakle utovar se odvija na vecoj visini, a istovar na nizoj. Kamion uz brdo ide prazan a niz brdo pun. Razlika u potencijalnoj energiji - gubitci.

 

Zakon o ocuvanje energije nije ni gutac vatre a ni genije mate rimac jos zajebao tako da... dobro je imat poznavanje fizike bar osnovne skole pa bi manje prevara uzimalo novce sto iz javnog sto iz privatnog...

Poruka je uređivana zadnji put pon 29.8.2022 20:29 (konjRR).
 
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti

Ma sve pet, zanesem se pa ne skužim kaj pričam, onda kad opet pročitam kaj sam napisao skužim da sam debil.

 

A za rimca bih se inače složio nekoć, ali više ne...

(premda i dalje stoji da je sve kaj se tiče njega totalno krivo na puno razina, ali to je svijet u kojem živimo...)

 

pan y agujas
14 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Svijet u kojem zivimo trenutno je da ako poznajes fiziku, matematiku,.., osnovne skole si jalov hrvatic itd... ali to je svijet koji mi se gadi...

Poruka je uređivana zadnji put uto 30.8.2022 12:03 (konjRR).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Njemačka dobila prvi u svijetu ekološki čisti vlak

Uh, moram ponoviti što je uvaženi "kolega" denon napisao: "Znastvena paradigma je samo okvir za istraživanje, program ili direktiva za znanstveni rad. Nađe li se dovoljno dokaza protiv, znastvena teorija se odbacuje. Tako je u svim znanostima. U znanosti uvijek ima više pitanja nego odgovora."

 

Iz razloga što je Google objavio udarnu vijest: otkriće vremenskih kristala, potpuno nove materije kako autor u članku sugerira. Radi se o zatvorenom sistemu u kojem nema entropije, a to bi omogućilo naprednije kvantna računala, warp pogon, teleportaciju, itd. I ono što se do sada činilo nemogućim: perpetualno gibanje. Naravno, ako drugi uspiju potvrditi isto, dakle za sada je to još uvijek hipoteza koja je postavljena 2012 godine.

 

https://thenextweb.com/news/google-may-have-achieved-breakthrough-time-crystals

 

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice