Kaže kolega u članku:
Dobri financijski rezultati što se tiče četvrtog kvartala prošle godine rezultat su uspješne prodaje Hero 7 Black modela akcijske kamere koja se na tržištu pojavila u rujnu, a iako nudi dizajn sličan onom koji se može pronaći kod njezinih prethodnika također nudi i bolju stabilizaciju i softver.
U svojoj recenziji GoProova 7 napisao sam:
Kad se u obzir uzmu i mogućnosti podešavanja same kamere (tu govorim o modelu Silver), evidentno je da vas GoPro “tjera” upravo na najskuplji model Black, zato što samo on nema određena (brojna) ograničenja, kojima bi druga dva, funkcionalno limitirana modela, zahtjevnije korisnike mogla odvratiti od kupnje.
Dakle, sve jasno. HERO7 Black donio je odličnu stabilizaciju, čime se istaknuo pred konkurencijom kamera drugih proizvođača, a svoje Silver i White modele su osjetno okljaštrili kako bi kupce potaknuli da kupe Black umjesto Silver ili White. Strategija im se očito pokazala uspješnom.