Nadam se da cu biti prestar za vozacku kad ubace ove gluposti u svaki auto. Bas zelim HUD iz igrice dok vozim, a cijenu napukle sajbe/monitora pogotovo. Isto kao sto zelim platiti npr. 200000kn za vozilo kojim ne mogu upravljati potpuno jer umjesto mene bira brzinu i sto cu i kako raditi. To je onda obicna usluga prijevoza koju ne mislim platiti kao pola stana...
Pet tehnoloških trendova koji će obilježiti auto i
- poruka: 8
- |
- čitano: 2.662
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nadam se da cu biti prestar za vozacku kad ubace ove gluposti u svaki auto. Bas zelim HUD iz igrice dok vozim, a cijenu napukle sajbe/monitora pogotovo. Isto kao sto zelim platiti npr. 200000kn za vozilo kojim ne mogu upravljati potpuno jer umjesto mene bira brzinu i sto cu i kako raditi. To je onda obicna usluga prijevoza koju ne mislim platiti kao pola stana...
to je realnost, a baš zato što ćemo bit prestari za vožnju se i trebaš nadati autonomnoj vožnji. HUD već danas imaju čak i neki automobili srednje klase (u visokoj klasi se ne mogu sjetit modela koji nema HUD), pošten automobil ionako ne možeš dobit ispod 200kkn, a svaki automatik danas ima mogućnost ručnog rada. Staklo ostaje isto, a ne znam zašto bi monitor napuknuo. Koliko ti je do sad puklo plastika koje prekrivaju analogne instrumente?
Baš zato sam i razočaran ovim člankom - sve o čemu oni pišu su jasne i poznate stvari; Neke već u potpunosti implementirane, a neke koje se razvijaju desetljećima. Vizionari s zakašnjenjem od 20-30 godina.
nemojte tak, dečki. ak su poljski i rvacki stručnjaci tak rekli, onda nema labavo.
To onda vise nije tvoj auto kao objekt divljenja i paznje itd. vec obicna taxi sluzba. Za to ne namjeravam dati vise od male mjesecne pretplate i kvit. Auto industrija ce ubiti samu sebe i postati javni prijevoz, kao u nekim SF filmovima. A onda me ne zanima kako izgleda vozilo dok se vozimo u vlakicu automatikom, a ja citam novine kao u busu.
Vizionari s zakašnjenjem od 20-30 godina.
I vec se 50 godina prica o "carsharingu".
Prije jer je automobil bio rijedak, ali svako desetljece se opet ta ideja spominje - kao i carpooling, pa prodaja osobnih automobila ne opada, dapace.
U biti daju gloficirano tech-izdrkavacko ime rent-a-caru, jer je valjda izvanzemaljsko cudo da rent-a-car firma ima aplikaciju i sustav koji nadzire vozilo.
Osim mozda za jadnike kojima je gledanje Netflixa u automobilu nekakav benefit u zivotu.
No, opet ce biti i onih koji provedu 2 sata na Savskoj svaki dan izmedju prve i trece brzine jer taj gust sportskog mjenjanca ne moze zamjeniti nista.
Nekako ipak imam osjećaj da će prevoz od tocke a do tocke b ipak s vremenom biti posve automatiziran, a covjek će biti roba koju treba sigurno i efikasno prevesti a ne glavni pilot ...
Za guštiranje će biti neki vid lunaparka, grobnika i sl a ne ucestvovanje u pravom prometu sa tisućama varijabli. Neće to tako brzo, no mislim da je to neminovno...