To i nije normalno ponašanje.
Što radim s mojim računom (posebno kad su uplate u pitanju), to je moja stvar.
Mogli su tražiti objašnjenje, mogli su prijaviti poreznoj, ali blokirati transakciju (koja ide u moju korist) je bizarno, mogao sam npr. prebaciti pare za kupnju auta, prebacim i... ooopla, ne može. Sorry ekpa, pričekajte me. Ovi kažu sorry, imamo drugog kupca.
A da sam ja došao do podataka o tvojoj kartici i uspio sebi na revolut u drugoj državi prebaciti veću količinu novca i onda kupio sebi auto, što bi onda rekao?
Bi li odna bio sretan što su mi omogućili kupnju auta novcem ukradenim od tebe???
Ništa, jer je odrađena legalna transakcija. Kao i kad bi to napravio unutar HR. Da mi ovdje blokiraju transakciju takvog tipa mijenjao bi banku.
Ono što je moguće bilo izvesti je brza direktan provjera (telefonom, 2FA, nešto). Ali blokada ulaza love?!? To nije problem banke.
Postupak krađe jer druga stvar, nevezana s transakcijom. Tome služe druge vrste zaštite, od 2FA nadalje.
Ključna stvar međunarodnog poslovanja je brzina transakcija.