Umorili se ljudi, eno već skoro trećeg sklopili
Privremeno obustavljena proizvodnja Teslinog Model
- poruka: 18
- |
- čitano: 5.938
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Umorili se ljudi, eno već skoro trećeg sklopili
Ma čekaju uplate za model Y pa da imaju za materijale
A stvarno hats down da u ovako teškim trenutcima prizna pogrešku.
Kako će "nastaviti normalno pristizati do kupaca" kad nikad ni nisu normalno pristizali do kupaca?
Na svako drugoj vijesti se mora nać neko ko će prisrat da ih to ne zanima i da tome nije mjesto na bugu... Šta fali vijesti? Šta bi trebali svako nekoliko dana objavit po jednu vijest tek kad se pojavi neka "udarna"?
Proizvodne trake se uvijek zaustavljaju, pogotovo kada se proizvodnja tek razvija. To je totalno uobicajna praksa u AUTO-proizvodnji. Sto se tice slobodnih dana, ista je situacija u GM / FORD /Chrysler - samo sto oni salju ljude na odmori i vise tjedana, pogotovo ako prodaja padne i slicno.
Ovaj downtime ce biti oko 4-5 dana.
Sto se tice da li je Elon Musk sjebo, je, priznao je i sam. Mogli su malo usporiti tu automatizaciju, krenuti easy i uvoditi automatizaciju kako se proizvodnja povecava, pa su se sjebali. Medjutim iskreno, ja se osobno iznenadjen sto vec mogu napraviti 2000+ tjedno.
Na svako drugoj vijesti se mora nać neko ko će prisrat da ih to ne zanima i da tome nije mjesto na bugu... Šta fali vijesti? Šta bi trebali svako nekoliko dana objavit po jednu vijest tek kad se pojavi neka "udarna"?
Iskreno, ni meni baš nije jasno zašto se toliko vijesti ovdje vrti oko Tesle kad rijetko kad ima ikakva vijest o drugim proizvođačima automobila. Zapravo mi nije ni jasno zašto su informatički portali toliko opsjednuti električnim autima. Ima i u benzincima i dizelašima brdo napredne elektronike, senzora, kontrolera ovakvih i onakvih (vjerojatno i više nego u sklopu baterija-elektromotor) pa se o njima skoro ništa ne piše.
Sto se tice da li je Elon Musk sjebo, je, priznao je i sam. Mogli su malo usporiti tu automatizaciju, krenuti easy i uvoditi automatizaciju kako se proizvodnja povecava, pa su se sjebali. Medjutim iskreno, ja se osobno iznenadjen sto vec mogu napraviti 2000+ tjedno.
Samo je pitanje koliko je kvalitetno napravljenih tih 2000+ tjedno. Po onome što se da naći i po Teslinim i drugim forumima izgleda kao da svaki ima problema s banalnim stvarima oko tolerancija, a svaki drugi unutar mjesec dana crkne skroz i moraju ljudi zvati vučnu službu i na servis.
Sto se tice da li je Elon Musk sjebo, je, priznao je i sam. Mogli su malo usporiti tu automatizaciju, krenuti easy i uvoditi automatizaciju kako se proizvodnja povecava, pa su se sjebali. Medjutim iskreno, ja se osobno iznenadjen sto vec mogu napraviti 2000+ tjedno.
Samo je pitanje koliko je kvalitetno napravljenih tih 2000+ tjedno. Po onome što se da naći i po Teslinim i drugim forumima izgleda kao da svaki ima problema s banalnim stvarima oko tolerancija, a svaki drugi unutar mjesec dana crkne skroz i moraju ljudi zvati vučnu službu i na servis.
Model 3 ima problema, ali su minorni, tj u komparaciji sa Model S i X su visestruko manji. U kontaktu sam sa dva vlasnika Model 3 - i oni doslovno nemaju nikakvih problema. Tvoja izjava "svaki drugi" - je totalno nerealna i subjektivna, jerbo si negdje nesto procitao i slicno, medjutim to ne reflektira stvarnost. Ljudi koji su kupili / dobili Model 3 - su uglavnom u 95% slucajeva zadovoljni.
Model 3 ima problema, ali su minorni, tj u komparaciji sa Model S i X su visestruko manji. U kontaktu sam sa dva vlasnika Model 3 - i oni doslovno nemaju nikakvih problema. Tvoja izjava "svaki drugi" - je totalno nerealna i subjektivna, jerbo si negdje nesto procitao i slicno, medjutim to ne reflektira stvarnost. Ljudi koji su kupili / dobili Model 3 - su uglavnom u 95% slucajeva zadovoljni.
ofkors
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/rear-motor-disabled.112354/
https://forums.tesla.com/forum/forums/problem-day-2-model-3-ownership
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/phantom-touch-on-the-model-3.109320/
Model 3 ima problema, ali su minorni, tj u komparaciji sa Model S i X su visestruko manji. U kontaktu sam sa dva vlasnika Model 3 - i oni doslovno nemaju nikakvih problema. Tvoja izjava "svaki drugi" - je totalno nerealna i subjektivna, jerbo si negdje nesto procitao i slicno, medjutim to ne reflektira stvarnost. Ljudi koji su kupili / dobili Model 3 - su uglavnom u 95% slucajeva zadovoljni.
U komparaciji s mojom bakom ja odlično igram nogomet. Bolji sam čak i od djeda.
(P.S. svi su mrtvi)
Sjebo se čovjek - uvezao robote iz Hrvatske, a nije znao da su učlanjeni u sindikat javnih službi...
Umorili se ljudi, eno već skoro trećeg sklopili
Za razliku od Krimca koji je sklopio 10 miljuna vozila., je li?
informacije u članku nisu baš najjasnije prezentirane pa vidim da su komentari krenuli slijedom toga.
nevezano s ovim zaustavljanjem proizvodnje, Musk je priznao da je osobno kriv za pokušaj pretjerane automatizacije što ih je koštalo izgubljenog vremena; robote su morali maknuti (vjerojatno se odnosi na automatiziranu izradu baterijskih pakova o čemu je već puno napisano. Međutim, sada je proizvodnja zaustavljena baš zbog uvođenja dodatne automatizacije, navjerojatnije se radi o montaži robotizirane linije za sastavljanje baterijskih pakova koja je sastavljena i isprobana u Njemačkoj, a prije nekih mjesec ili dva otpremljena prema SAD-u tako da bi njenom montažom i stavljanjem u pogon mogli imati kapacitet od 6000 vozila tjedno što bi sa zastojima iz ovih ili onih razloga koji su neminovni dalo prosječnu proizvodnju od 5000 vozila tjedno negdje polovicom godine. Musk je, usput, pokrenuo cijelu ofenzivu za preustroj proizvodnje, procurio je interni mail koji je vrlo zanimljiv. tu je cijeli: https://electrek.co/2018/04/17/tesla-model-3-production-goal-6000-units-per-week/
Model 3 ima problema, ali su minorni, tj u komparaciji sa Model S i X su visestruko manji. U kontaktu sam sa dva vlasnika Model 3 - i oni doslovno nemaju nikakvih problema. Tvoja izjava "svaki drugi" - je totalno nerealna i subjektivna, jerbo si negdje nesto procitao i slicno, medjutim to ne reflektira stvarnost. Ljudi koji su kupili / dobili Model 3 - su uglavnom u 95% slucajeva zadovoljni.
ofkors
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/rear-motor-disabled.112354/
https://forums.tesla.com/forum/forums/problem-day-2-model-3-ownership
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/phantom-touch-on-the-model-3.109320/
Ok, ali sto zelis tocno pokazati sa time? Da Model 3 ima problema? Znaci, da ima problema, ali pogledaj na tom istom forumu koliko je MODEL S i MODEL X (pogotovo X) imali problema u prvoj godini proizvodnje.
Znaci, na formu dolaze samo ljudi koji su nezadovoljni. Znaci od 100 ljudi koji dodju u restoran, samo ce mozda njih 3-5 napisati da je sve bilo super (Jer je to normalno) - medjutim ako imas 100 negativnih iskustava u restoranu, ti ljudi ce se puno vise motivirati da idu online i napisu sto ih muci / lose iskustvo.
Na istom tom forumu imas reviews of auta gdje je sve super! Mogao si i to kopirati.
Sto se tice same TESLA - ljudi su dobivali full nove aute ako je bilo vecih problema, popravci nisu bili naplacivani etc.
Tvoji linkovi i komentar "ofkors" - doslovno ne znaci nista in big picture. Jednostavno ne odgovara cinjenicnom stanju. Odi na BMW ili Porsche forum i naci ces isto ako ne i vise.
Treba biti jako kritican prema TESLA i svemu sto rade, ali treba biti i objektivan koliko je to moguce kada se to radi.
Ok, ali sto zelis tocno pokazati sa time? Da Model 3 ima problema? Znaci, da ima problema, ali pogledaj na tom istom forumu koliko je MODEL S i MODEL X (pogotovo X) imali problema u prvoj godini proizvodnje.
Znaci, na formu dolaze samo ljudi koji su nezadovoljni. Znaci od 100 ljudi koji dodju u restoran, samo ce mozda njih 3-5 napisati da je sve bilo super (Jer je to normalno) - medjutim ako imas 100 negativnih iskustava u restoranu, ti ljudi ce se puno vise motivirati da idu online i napisu sto ih muci / lose iskustvo.
Na istom tom forumu imas reviews of auta gdje je sve super! Mogao si i to kopirati.
Sto se tice same TESLA - ljudi su dobivali full nove aute ako je bilo vecih problema, popravci nisu bili naplacivani etc.
Tvoji linkovi i komentar "ofkors" - doslovno ne znaci nista in big picture. Jednostavno ne odgovara cinjenicnom stanju. Odi na BMW ili Porsche forum i naci ces isto ako ne i vise.
Treba biti jako kritican prema TESLA i svemu sto rade, ali treba biti i objektivan koliko je to moguce kada se to radi.
Letimično pregledah tri BMW foruma (prvi koji izlete google pretragom) baš da vidim i nije baš isto. A koliko mi je poznato, prodaju se u malo većem broju nego Tesle.
https://www.bimmerforums.com/forum/forumdisplay.php?333-2012-(F30-F32-F33-F34-F36)&s=779245cceb5dfe53b8f5d62a13cf9c79
http://www.bimmerfest.com/forums/forumdisplay.php?s=42c50ec3b26f0972e7679fc569b6c16c&f=153
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f125/
Sad, jesu li manje aktivni forumi jer je BMW kvalitetniji i ljudi imaju daleko manje problema ili su apsolutno svi vlasnici BMW-a čobani koji ne znaju koristiti internet, ne znam.