Postoji prototip nekoliko prototipa s kojim testiraju već dosta dugo. Naravno, dobar dio posla se obavlja i na kompjuterima, u simulacijama. I drugi proizvođači daju informacije o proizvodu prije nego javnost uspije testirat. Jednom kad izađe onda mora opravdat te brojeve u stvarnom svijetu ili bude propast na burzi i slični problemi. I Nikola kamioni su imali simulacije, ali za razliku od Rimca, Nikola nije imao prototip koji se voza po cesti i po stazi i to im je sad prouzrokovalo ovaj veliki problem. Nakon cijele priče, Nikola ništa fizički nema za pokazat i dokazat svoje velike tvrdnje. Rimac ima. Pokazao je i pokazuje i dalje. Pitanje je na kraju hoće li 100% opravdati sve što je rečeno, ali to ćemo vidjeti kad izađe 100% gotov proizvod.
EDIT:
Meni je ovo super prikaz mogućnosti, a nije test vozač iz Rimca, nego ovaj novi voditelj Top Geara. Sve dobro objasni.
Sve je to ok. No ono što mene "brine" je ovo "jednom kada izađe". Ja mislim da nikada neće izaći. Iako je Nico Rosberg kupio jedan primjerak. Jednostavno sam spektik kada je u pitanju Rimac. I to sve zbog njegovih izjava. Da, C2 postoji. Vjerojatno može ići 350 km/h. Doseg od 650 km - čisto sumnjam. Vrijeme će pokazati. Ako on isporuči 150 primjeraka C2 ja ću se prvi javiti, čestitati i reći da sam bio u krivu. No do tada ću sumnjati i propitkivati.
Znam ljude koji tamo rade kao inžinjeri, vjeruj mi... ne provode vrijeme fejkajući nepostojeće. No moram navesti disclaimer: definitivno mu nisam advokat, i ima on putra. Glumio je po našim novinama da je fenomenalan i kad nisu imali za platit račun za struju, naskupljao se raznoraznih poticaja (a kad se nnudi, nije lud), dobar dio biznisa ide preko poreznih oaza, a oni prijavljeni na zakonski minimum i tako dalje. No proizvodnja i razvoj se doista to prilično zakotrljala, i nije da prodaju maglu. Što se tiče modela, bio sam na demoima, stvar stvarno čupa asfalt (c1), ali zaborave navesti koliko kratko je auto otpimalan, tj koliko dugo ima dovoljno juicea kad ga se nagari za "utrke". Pričamo o desecima minuta, ne satima. No opet, definitivno nije ni teranos 2.0 ni nikola 1.0. Prije svega, eto ima više zaposlenih i manju "wallstreet valuaciju". Da je u USA, valjda bi mu izmislili vrijednost pola jednako prenapuhanog tesle.
Uopće ne sumnjam da ljudi tamo ne rade ozbiljan posao. Vjerujem da s baterijama rade vrlo dobar posao. Auto čupa asfalt i to nitko ne osporava. Svaka čast. Ali što si i sam spomenuo, tekstovi i intervjui po našim novinama ne prikazuju stvarno stanje. Ok, to je takav poslovni model. Netko će vjerovati u ono što on prezentira, netko neće. Elizabeth Holmes je svima bila heroina, ženski Steve Jobs, a sada će najvjerojatnije završiti u zatvoru. Rimac neće, ali da će proizvesti i prodati 150 C2 - bogami neće.