Bome će se neki obogatiti na ovome a baterijski zrakoplovi nikada neće ući u široku upotrebu.
Zelena prevara, spaljivanje javnog novca.
Prvi let Rolls-Royceovog električnog zrakoplova, n
- poruka: 3
- |
- čitano: 3.527
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kerozin ima 45MJ/kg a najbolje baterije 1,5MJ/kg gusroću energije...Airbus 380 ima 200t i tanka 200t kerozina za 12 sati leta...to bi bilo 6000t baterija za istu količinu energije
Kerozin ima 45MJ/kg a najbolje baterije 1,5MJ/kg gusroću energije...Airbus 380 ima 200t i tanka 200t kerozina za 12 sati leta...to bi bilo 6000t baterija za istu količinu energije
Najbolje baterije danas imaju 1,8 MJ/kg, ali to je danas. Sutra ce imati 1,9, prekosutra 2,1, a za 20-30 godina 45. Osim toga, nisu sve avionske linije s 200t kerozina i 12 sati leta. 50% letova je do 1000 km.