Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

poruka: 130
|
čitano: 27.862
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?".
12 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Drago kaže...
....

S 12 dodatnih Rafalea treba nam 2,5 do 3,5 puta toliko pilota da bi ovi bili optimalno iskorišteni. To je 40-tak pilota koje treba školovati samo za te avione. Oko 2% svih koji se prijave za pilota imaju stvarno predispozicije da to postanu - opća fizička sprema, vrhunski vid i sluh, općedravstveno stanje, inteligencija, pribranost u stresnim situacijama... To znači da bi probir za ovih 40 uključivao barem 2.000 kandidata. Pitajte nekoga iz sustava kad su zadnji puta (ikada) imali toliko kandidata.

...

 Kod izbora aviona, nitko nije razmišljao o ovome, nikoga nije bilo briga ili "Ovo ćemo srediti kad dođe na red"?

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
5 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
CyberDemonVZ kaže...
Drago kaže...
....

S 12 dodatnih Rafalea treba nam 2,5 do 3,5 puta toliko pilota da bi ovi bili optimalno iskorišteni. To je 40-tak pilota koje treba školovati samo za te avione. Oko 2% svih koji se prijave za pilota imaju stvarno predispozicije da to postanu - opća fizička sprema, vrhunski vid i sluh, općedravstveno stanje, inteligencija, pribranost u stresnim situacijama... To znači da bi probir za ovih 40 uključivao barem 2.000 kandidata. Pitajte nekoga iz sustava kad su zadnji puta (ikada) imali toliko kandidata.

...

 Kod izbora aviona, nitko nije razmišljao o ovome, nikoga nije bilo briga ili "Ovo ćemo srediti kad dođe na red"?

 Jedini način da se ovo što Drago kaže malo ublaži je da smo uzeli Mig 29. To je slična tehnologija koju naši serviseri/inženjeri poznaju, slično na ćemu naši piloti lete, pa bi im prelazak bio lakši/brži. S obzirom da Mig 29 nije niti spomenut, ne treba previše razmišljat o tome. Trebamo se modernizirat, a to znači da i kadar moramo modernizirat, ne samo avione.

 

Za bilo kojeg od 3 ponuđena je ista situacija, cijeli kadar se treba učit novim tehnologijama. Pa kad je već tako, onda neka smo uzeli Rafale, pa da imamo najbolje, ali ne i najskuplje.

Live long and prosper.
16 godina
moderator
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

Ova kupnja aviona, ma koliko "povoljna" (navodnici jer smo sirotinja, a povoljni u odnosu na svoju stvarnu vrijednost na tržištu svakako jesu - Indijci su za svoje Rafale platili punu cijenu i dobro su ih odrali) nema veze s bilo kojom stvarnom našom potrebom i, što je još gore, bilo kakvim smislenim planom vođenja vojnog zrakoplovstva i protuzračne obrane.

 

Mi smo morali nešto kupiti zbog pritisaka i NATO-a i EU i sada smo kupili to "nešto" (EDIT: pardon, još ništa nismo kupili. Navodno ćemo kupiti - to treba i dalje imati na umu.)

Ovo je ona poslovična "cigla" koju ti proda kvartovski štemer. Visokotehnološka, nekom zidaru koji zna što bi s njom bi dobro došla, ali za nas je to cigla.

 

Svi u sustavu znaju sve ovo i ne otkrivam toplu vodu već sam ono napisao da shvatite koliko su vaše rasprave idealizirane i bez temelja u stvarnosti.

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.5.2021 14:12 (Drago).
 
3 2 hvala 4
16 godina
neaktivan
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

Ne vidim problem s pronalaskom pilota. To je dobro plaćen posao, a svaki visokopozicionirani HDZovac ima sina ili nećaka. Nije mu velika razlika da baca bombe oko Slunja, piše softver za neko ministarstvo ili ima firmu koja se javlja na državne natječaje. Mali je naprosto nadaren i sve mu ide od ruke.

 

Što se 'cigle' tiče, NATO ima neka svoja pravila. Nitko nas nije tjerao unutra, ali sad kad smo ušli treba ih poštovati. Nismo ušli zato da mi štitimo druge, nego da oni štite nas. Naravno da se to i plaća. Ono čemu se treba nadati je da kada platimo stvarno i dobivamo nekakvu zaštitu.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.5.2021 14:23 (Visak).
 
2 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Visak kaže...

Ne vidim problem s pronalaskom pilota. To je dobro plaćen posao, a svaki visokopozicionirani HDZovac ima sina ili nećaka. Nije mu velika razlika da baca bombe oko Slunja, piše softver za neko ministarstvo ili ima firmu koja se javlja na državne natječaje. Mali je naprosto nadaren i sve mu ide od ruke.

 Al ozbiljno, nadam se da je ovo jedno od rijetkih pozicija u HR na koje se ne dolazi preko veze.

Nadam se :D

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
2 godine
protjeran
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
CyberDemonVZ kaže...

 Al ozbiljno, nadam se da je ovo jedno od rijetkih pozicija u HR na koje se ne dolazi preko veze.

Nadam se :D

 zakaj ne...barem ćemo znat da avionćeki padaju s razlogom

10 godina
neaktivan
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

Proizvođac mig-21 iz Rusije je odavno prestao sa podrskom za taj tip zrakoplova. 

U zrakoplovstvu se ne smiju koristit letjelice ni dijelovi koji su "izvan resursa" a mig-21 ne da je izvan resursa nego je proizvođac odavno prestao sa svakom podrskom.

 

Zato je HRZ odrađivao servise prvi put u Rumunjskoj (u vrijeme vlade HDZ) i drugi put Ukrajini (u vrijeme vlade SDP) da se tako produzi resurse, i navodno po starom obicaju neki "nasi" su navodno pospremili finu lovu u dzepove prilikom tih servisa.  

 

Iz domovinskog rata je Hrvatska izasla sa 2 eskadrile mig-21, u jednoj su bili stariji avioni iz 1970-tih, a druga je imala novije iz ranih 1980-tih. Jedna od te 2 eskadrile je parkirana na livadu i ostavljena da istrune, naravno ona sa novijim avionima.

Isto tako je cijela eskadrila oklopljenih jurisnih helikoptera mi-24 parkirana na travi i ostavljena da istrune. Nije niti zasticena pod nekom strehom, da ne govorim konzervirana, kako bi to napravili u nekom tehnicki civiliziranom drustvu.

 

Kako se svi avioni iz preostale eskadrile nisu mogli remontirati, jer su neki bili prestari i prepotroseni, odluceno je da se dokupi nekoliko primjeraka od Ukrajine koja je obavljala servis, i uz one koji se mogu servisirati tako popuni broj od 12 zrakoplova za eskadrilu. 

 

Da skandal bude veci 3 ili 4 zrakoplova mig-21 koje su ukrajinci prodali Hrvatskoj su navodno migovi iz Jemena (vlasnistvo Jemena) koji su iz Jemena poslani na servis u Ukrajinu, ali se iz nekih razloga nikad nisu vratili iz Ukrajine u Jemen nego su navodno prodani Hrvatskoj sa popratnom laznom papirologijom koja ih je prikazala kao ukrajinsko vlasnistvo. 

Te zrakoplove je vojna policija pred nekoliko godina (nakon sto je SDP izgubio vlast) ogradila trakom na plesu i zabranila njihovo koristenje dok se ne rjesi istraga (koja se nikad nije rjesila). Tako je broj sa 12 spao na 8.

 

Ukratko, nas vojni zrakoplovni sustav ima mnoge probleme, kao i svugdje u drzavi navodno tu ima korupcije, mita, krađe, a odrzava se samo pozrtvovnoscu nekolicine ljudi. 

 

Na kraju nije toliko bitno koji ce biti avion nego da se napravi posteni sustav. Npr. bilo bi idealno da se kupi americki avioni i da Amerikanci kazu Hrvatima dosta cirkusa, mutezi i klatezi, odrzavat cete te avione po propisu i transparentno da kao korisnik americkog aviona ne sramotite se po svijetu.

Kolika ce navala kandidata za pilote biti u takvom sustavu bumo vidjeli.

 

 

 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
 
4 0 hvala 1
10 godina
neaktivan
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Filox kaže...
CyberDemonVZ kaže...
Drago kaže...
....

S 12 dodatnih Rafalea treba nam 2,5 do 3,5 puta toliko pilota da bi ovi bili optimalno iskorišteni. To je 40-tak pilota koje treba školovati samo za te avione. Oko 2% svih koji se prijave za pilota imaju stvarno predispozicije da to postanu - opća fizička sprema, vrhunski vid i sluh, općedravstveno stanje, inteligencija, pribranost u stresnim situacijama... To znači da bi probir za ovih 40 uključivao barem 2.000 kandidata. Pitajte nekoga iz sustava kad su zadnji puta (ikada) imali toliko kandidata.

...

 Kod izbora aviona, nitko nije razmišljao o ovome, nikoga nije bilo briga ili "Ovo ćemo srediti kad dođe na red"?

 Jedini način da se ovo što Drago kaže malo ublaži je da smo uzeli Mig 29. To je slična tehnologija koju naši serviseri/inženjeri poznaju, slično na ćemu naši piloti lete, pa bi im prelazak bio lakši/brži. S obzirom da Mig 29 nije niti spomenut, ne treba previše razmišljat o tome. Trebamo se modernizirat, a to znači da i kadar moramo modernizirat, ne samo avione.

 

Za bilo kojeg od 3 ponuđena je ista situacija, cijeli kadar se treba učit novim tehnologijama. Pa kad je već tako, onda neka smo uzeli Rafale, pa da imamo najbolje, ali ne i najskuplje.

 

Kadar HRZ je cesto pred mirovinom, prestari ljudi da emigriraju. 

Koliko moze perspektivnih ljudi u ovakvom HRZ biti kad strucnjaci takvih profila mogu birati gdje ce na zapad.

 

Sreca da kao NATO clanica vise ne mozemo kupit rusku tehniku, jer vec vidim da bi se novi migovi transparentno i posteno servisirali negdje između Bjelorusije i Kazahstana, kako se to vec posteno radi i kod nas i kod njih

CyberDemonVZ kaže...
Visak kaže...

Ne vidim problem s pronalaskom pilota. To je dobro plaćen posao, a svaki visokopozicionirani HDZovac ima sina ili nećaka. Nije mu velika razlika da baca bombe oko Slunja, piše softver za neko ministarstvo ili ima firmu koja se javlja na državne natječaje. Mali je naprosto nadaren i sve mu ide od ruke.

 Al ozbiljno, nadam se da je ovo jedno od rijetkih pozicija u HR na koje se ne dolazi preko veze.

Nadam se :D

 Ne dolazi se preko veze jer taj preko veze nece slupati samo avion nego i sebe u njemu. 

 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
15 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
texas.bug kaže...

Proizvođac mig-21 iz Rusije je odavno prestao sa podrskom za taj tip zrakoplova. 

U zrakoplovstvu se ne smiju koristit letjelice ni dijelovi koji su "izvan resursa" a mig-21 ne da je izvan resursa nego je proizvođac odavno prestao sa svakom podrskom.

 

Zato je HRZ odrađivao servise prvi put u Rumunjskoj (u vrijeme vlade HDZ) i drugi put Ukrajini (u vrijeme vlade SDP) da se tako produzi resurse, i navodno po starom obicaju neki "nasi" su navodno pospremili finu lovu u dzepove prilikom tih servisa.  

 

Iz domovinskog rata je Hrvatska izasla sa 2 eskadrile mig-21, u jednoj su bili stariji avioni iz 1970-tih, a druga je imala novije iz ranih 1980-tih. Jedna od te 2 eskadrile je parkirana na livadu i ostavljena da istrune, naravno ona sa novijim avionima.

Isto tako je cijela eskadrila oklopljenih jurisnih helikoptera mi-24 parkirana na travi i ostavljena da istrune. Nije niti zasticena pod nekom strehom, da ne govorim konzervirana, kako bi to napravili u nekom tehnicki civiliziranom drustvu.

 

 

 

 

 

Gledao sam ih (Mi24) svaki dan maltene kako trunu i svaki put je bilo WTF pri prolasku....

10 godina
neaktivan
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Visak kaže...

Ne vidim problem s pronalaskom pilota. To je dobro plaćen posao, a svaki visokopozicionirani HDZovac ima sina ili nećaka. Nije mu velika razlika da baca bombe oko Slunja, piše softver za neko ministarstvo ili ima firmu koja se javlja na državne natječaje. Mali je naprosto nadaren i sve mu ide od ruke.

 

Što se 'cigle' tiče, NATO ima neka svoja pravila. Nitko nas nije tjerao unutra, ali sad kad smo ušli treba ih poštovati. Nismo ušli zato da mi štitimo druge, nego da oni štite nas. Naravno da se to i plaća. Ono čemu se treba nadati je da kada platimo stvarno i dobivamo nekakvu zaštitu.

 Za razliku od dosadasnjeg osebujnog i vjerojatno jedinstvenog u svijetu HRZ obucavanja pilota gdje se sa propelerca prelazilo odmah na nadzvucni borbeni avion to ubuduce nece moci, nego ce morati kandidati ici u neki NATO centar za obuku na skolskim nadzvucnim prije prelaska na pravi borbeni.  Npr u Kanadi ima NTFC

 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
10 godina
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

 

Sluganska politika. Niš drugo. Ka je? Smo u NATO, onda nekad nas oni brane.

 

Nitko nas nije napao, osim tog Zapada kojem sada trčimo po noge, tamo u proljeće '41.

A, zavadili su i potkurili nesretne sukobe početkom 90-ih koji još truju ovaj prostor sa nacionalizmom, mržnjom, siromaštvom i zlom.

 

Sada ima love, a nema za doktore, seljake, penzioner i tako to. Kupujete avione koje služe za oceansko ratovanje, a djeca u HR idu svake večeri gladna spavati. 

Sve pokradeno, raseljeno, 500k građana nakon korone diže sidro, a vi se zabavljate očete li F-16 ili Francuza.

 

Tko će vas napasti? Sem vas samih. Nije vlastu HR došla vojnom huntom, nego Kontrarevolucijom.

 

 

Panzerkampfwagen.dzg-C++-USA. :-) CZ-75
Moj PC  
2 7 hvala 1
11 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
texas.bug kaže...

 Za razliku od dosadasnjeg osebujnog i vjerojatno jedinstvenog u svijetu HRZ obucavanja pilota gdje se sa propelerca prelazilo odmah na nadzvucni borbeni avion to ubuduce nece moci, nego ce morati kandidati ici u neki NATO centar za obuku na skolskim nadzvucnim prije prelaska na pravi borbeni.  Npr u Kanadi ima NTFC

 

 kolike su šanse da i tu razvijemo nešto, s novim obučenim kadrovima naravno

dosad smo u zemuniku imali školovanje stranih pilota - link, možda bi se to moglo nastaviti unutar nato članica

9 godina
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

OFFTOPIC: Ne mogu shvatiti ljude koji idu s idejom da su sukobe 90-ih započeli i stvorili zapadnjaci, CIA, kapitalisti tj. da je na djelu bila neka belosvetska zavera. Koliko ograničeno poznavanje povijesti moraš imati i koliko su te morali indoktrinirati da misliš da su Arkanove tigrove, Bele orlove, Srpsku gardu, Dušana silnog, Knindže i ostale zloglasne postrojbe stvorile neke strane sile kako bi rasturile Jugu i da (ultra)nacionalistički problemi nisu postojali još od 19. stoljeća.

Mržnjom se truju oni koji se mogu trovati, a takvih je bilo i bit će ih do kraja čovječanstva dok većina živi normalno.

Šteta što se ona tema, prikladnija za ove tematiku, ne otvara pa da se ponovno zatvori po tko zna koji put (kao što bi se mogla i ova  )

 

 

Loyalty to country ALWAYS. Loyalty to government, when it deserves it. Non bene pro toto libertas venditur auro. http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Llamaboy_Cro/stats/1228616394/pc/
Moj PC  
3 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

koja prića ovuda, sve neki četnici i ustaše...

treba svima tim četnicim i ustašama sprašiti dildača da malo uživaju ljudi napokon, jer međusobno se ne usude jedan drugme da ga stave 

Moj PC  
1 0 hvala 1
10 godina
neaktivan
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
picajzla0707 kaže...
texas.bug kaže...

 Za razliku od dosadasnjeg osebujnog i vjerojatno jedinstvenog u svijetu HRZ obucavanja pilota gdje se sa propelerca prelazilo odmah na nadzvucni borbeni avion to ubuduce nece moci, nego ce morati kandidati ici u neki NATO centar za obuku na skolskim nadzvucnim prije prelaska na pravi borbeni.  Npr u Kanadi ima NTFC

 

 kolike su šanse da i tu razvijemo nešto, s novim obučenim kadrovima naravno

dosad smo u zemuniku imali školovanje stranih pilota - link, možda bi se to moglo nastaviti unutar nato članica

 Skolovanje stranih pilota na propelerskim pilatusima. S obzirom da HR nema i nece imati nadzvucne skolske onda tu ne moze nista razvit.

 

Dobri su nasi piloti, sve zamjerke idu na sustav, da me krivo ne shvatite

 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
11 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
texas.bug kaže...

 Skolovanje stranih pilota na propelerskim pilatusima. S obzirom da HR nema i nece imati nadzvucne skolske onda tu ne moze nista razvit.

 ma znam da su letili na pilatusima, nekad davnije sam radio i neke reportaže iz zemunika

mislio sam da bi rafali mogli služiti i za dio obuke, makar neke naprednije, ne osnovne naravno

2 godine
protjeran
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

ajde nema brige za pilote. pošaljemo ih na školovanje i naučit će sve. pametni su oni. ak je mogao tomica kruz, mogu i naši topgunovci.

 

veći problem je to kaj nema adekvatne infrastrukture, treba i PZO biti na visini, ako želimo imati sve.

i imat čemo. ali će to sve koštati puno više od ove siće za 12 francuzića

 

e a da bi to sve klapalo, moraš imati nahranjen i zadovoljan narod

 

odlazak ljudi će se nastaviti. pa kad ostane manje od dvije milje ljudova, moš imat i 12 eskadrila i svega i svačega kad nema naroda

 

sve bi se sad to htjelo i ima volje preko noći, ali to tako ne ide. ova politčka govna nas destlječima sistematski uništavaju

Moj PC  
3 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
PzKpfw kaže...

 

 

EDIT:

Zaboravih napisati,...znam da ovo nisu želje i pozdravi, al' zna li meni netko laički objasniti, pojam : "ramjet".

 Bok stari,sorry što ti kasno javljam,ali evo,ramtjet je varijanta zračnog mlaznog motora koji ne uključuje rotacijski kompresor; već koristi kretanje motora prema naprijed za komprimiranje dolaznog zraka. Ramtjet ne može funkcionirati pri nultoj brzini i stoga se ne može koristiti za pogon zrakoplova u svim fazama leta.

Ako znaš avione poput Harriera onda znaš da oni imaju VTOL (vertical take off and landing) te mogu mirno stajati u zraku bez da padnu,što avioni s ramjet motorom ne mogu.

Avioni s ramjet motorom su najefikasniji pri nadzvučnim brzinama od 3 Macha,a mogu dosegnuti i brzinu od 6 Macha (3.700km/h).

Koliko znam ramjet vozila trebaju pomoć pri poljetanju pa koriste JATO (jet-assisted take-off) tj,ne mogu sami poletjeti bez pomoći da dosegnu određenu brzinu leta na kojoj se onda ''održavaju''.

Eto,nadam se da sam ti napisao nešto što ćeš lako razumijeti i probao sam to objasniti koristeći svoje amatersko ''znanje'' i članke s interneta.

Nisam previše upućen u takve stvari,više volim to gledati amaterski kad imam vremena i volje.

Također svaka čast na predhodnim komentarima,svaka riječ ti je na mjestu i potpuno se slažem sa svim što si rekao kao i inače.

10 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

 

@Jurassic Park

 

Hvala frende na konkretnom odgovoru. Nisam navijač za avione u HR, al' uvijek volim naučiti nekaj novo.

Panzerkampfwagen.dzg-C++-USA. :-) CZ-75
14 godina
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

Šte se pilota tiče, znam da to nije usporedivo, ali 93. ni jedan nije znao borbeno letjeti u Mi24 pa su roku par godina osposobljeni za borbene letove što su i dokazali.

 

 

Znači ne za parade i pračenje putničkih aviona nego bušenje tenkova i bunkera...Sve se može ako ima volje. Druga je stvar treba li nam sve to sobzirom koliko ljudi živi u kontejnerima nakon potresa po Zagrebu i Banovini, jebiga stalno nas gađa neko sranje. Rat, korupcija, potresi, korona, izumiranje.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

gle, Mi-24 je nadgradnja Mi-8/17...

 

znači tehnološki je tu negdje, ima avioniku i elektroniku drugačiju, ali je te generacije....

 

Rafale je kvantni skok, ali... pitanje tko će ga servisirati, svi klinci žele biti menažderi i voziti Odije (Pasat je pre seljački za njih), tko će ga pilotirati...

 

a onda ono što Drago veli - 100 h naleta godišnje je minimum, a naši imaju na MiGovima 20-30 h....

 

da ne govorimo (izraelski poučak) da je za malu zemlju poput nas, s malim brojem zrakoplova, nužno imati 2, ako ne i 3 posade po avionu, jer će se prije izmoriti ljudi od (ispravno) održavanog stroja u slučaju rata...

 

ima tu daleko više zamki, račvanja, začkoljica no što bombastični novinski naslovi iz mokrih snova VelikoHrvata vele...

Ju je je? Je ju je!
5 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Stric_Jura kaže...

gle, Mi-24 je nadgradnja Mi-8/17...

 

znači tehnološki je tu negdje, ima avioniku i elektroniku drugačiju, ali je te generacije....

 

Rafale je kvantni skok, ali... pitanje tko će ga servisirati, svi klinci žele biti menažderi i voziti Odije (Pasat je pre seljački za njih), tko će ga pilotirati...

 

a onda ono što Drago veli - 100 h naleta godišnje je minimum, a naši imaju na MiGovima 20-30 h....

 

da ne govorimo (izraelski poučak) da je za malu zemlju poput nas, s malim brojem zrakoplova, nužno imati 2, ako ne i 3 posade po avionu, jer će se prije izmoriti ljudi od (ispravno) održavanog stroja u slučaju rata...

 

ima tu daleko više zamki, račvanja, začkoljica no što bombastični novinski naslovi iz mokrih snova VelikoHrvata vele...

 Mi 17 je nadogradnja mi 8, a mi 24 nema apsolutno nikakve veze s mi 8. Pogledaj kako izgleda, pa će ti bit jasnije.

Live long and prosper.
14 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

zajebunio si se...

 

platforma je ista, kabina je sužena (jedna iza drugog sjede pilot i oružnik)i oklopljena, ima teretni prostor, a radi svega toga ima i "krila" za podvjesne točke da stvaraju uzgon da nose povećanu težinu....

 

Zato Mi-24 operativno ne lebdi, može, ali se strojevi napinju, on leti u brišućem letu...

Ju je je? Je ju je!
14 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Stric_Jura kaže...

gle, Mi-24 je nadgradnja Mi-8/17...

 

znači tehnološki je tu negdje, ima avioniku i elektroniku drugačiju, ali je te generacije....

 

Rafale je kvantni skok, ali... pitanje tko će ga servisirati, svi klinci žele biti menažderi i voziti Odije (Pasat je pre seljački za njih), tko će ga pilotirati...

 

a onda ono što Drago veli - 100 h naleta godišnje je minimum, a naši imaju na MiGovima 20-30 h....

 

da ne govorimo (izraelski poučak) da je za malu zemlju poput nas, s malim brojem zrakoplova, nužno imati 2, ako ne i 3 posade po avionu, jer će se prije izmoriti ljudi od (ispravno) održavanog stroja u slučaju rata...

 

ima tu daleko više zamki, račvanja, začkoljica no što bombastični novinski naslovi iz mokrih snova VelikoHrvata vele...

 Eto ti Kiowe...siguran sam da treba znali bi ih danas upotrijebiti vrlo precizno i ubojito. Opet nije direktno usporedvo nego čito kao snaga volje. 

Znači ne pričam o letenju na mitingu, nego o bušenju tenkova i bunkera.

Edit: siguran sam da NATO i Francuzi imaju neke svoje procjene, da nas smatraju toliko nesposobnima ne bi nam ni prodali taj kvantni skok. Bila bi to blamaža za NATO i loša reklama za Rafal...ono da trunu na zemlji ili padaju sa neba zbog nesposobnosti.

Ak smo mi ludi, onda valjda oni nisu baš toliko.

 

također

Pilotima za obuku Kataraca 30.000 dolara mjesečno, a dobivaju i kuću i automobil - Večernji.hr (vecernji.hr)

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 10:26 (forumaš).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

moraš znati da je 95 za oluju i maestral u Mi-24 letjela nekolicina ruskih pilota (toliko o ljubavi moskve i beograda) - znam jer sam svjedok tako o ovom nema rasprave....što se tiče air-policinga slovenija je najprije njiekala da ga plaća drugim zemljama al izdatci su pokazali na 37 mil.dol. godišnje za Hr bi bio najmanje duplo zabog razvedenosti cijele zemlje-znači 600-750 mil. dolara na 10 godina......ljudi se pitaju "koji" rat ..ko je moga 1985. reći za rat(za 99.99% ljudi) pa je buknio za 6 godina. hrvatski dobrovoljci i vojna podrška nikad nisu ušli u srbiju do oni su sve zakuhali pa se sad prave ludi ka i Vučić koji je zaboravija govor u Glini 95. (još tada novinare laže u lice nisam ja)

JokeR
Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 10:33 (Joke1975).
5 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Stric_Jura kaže...

zajebunio si se...

 

platforma je ista, kabina je sužena (jedna iza drugog sjede pilot i oružnik)i oklopljena, ima teretni prostor, a radi svega toga ima i "krila" za podvjesne točke da stvaraju uzgon da nose povećanu težinu....

 

Zato Mi-24 operativno ne lebdi, može, ali se strojevi napinju, on leti u brišućem letu...

 Vidi vraga je. Ispričavam se, moja greška onda.

Live long and prosper.
10 godina
neaktivan
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
forumaš kaže...

Šte se pilota tiče, znam da to nije usporedivo, ali 93. ni jedan nije znao borbeno letjeti u Mi24 pa su roku par godina osposobljeni za borbene letove što su i dokazali.

 

 

Znači ne za parade i pračenje putničkih aviona nego bušenje tenkova i bunkera...Sve se može ako ima volje. Druga je stvar treba li nam sve to sobzirom koliko ljudi živi u kontejnerima nakon potresa po Zagrebu i Banovini, jebiga stalno nas gađa neko sranje. Rat, korupcija, potresi, korona, izumiranje.

 Navodno instruktori iz bivseg SSSR-a nisu samo obucavali nase pilote... Ali tko to zna.

 

Helikopter je jedno, a avion nesto drugo vrlo razlicito.

Amerikanci su za kiowe obucavali (prekvalificirali) obicne pjesake.

Kad smo vec kod nasih 15 kiowa imamo li kroz sve ove godine li bar 15 posada za njih? Znam da je jedna tragicno zavrsila. Jeste ikad vidjeli svih 15 istovremeno u zraku? 

Broj pilota je naravno vojna tajna.

 

 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
14 godina
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

ali Kiowe nisu opremljene onim top-sail radarima?

 

i one su malo" okrnjene" ?

 

no dobro, zato i postoje "majmunske" inačice...

Ju je je? Je ju je!
10 godina
neaktivan
offline
Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?

Mi-17 je unaprijeđena verzija mi-8.

Mi-35 je unaprijeđena verzija mi-24. 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Rafale F3-R – lovac za idućih 50 godina?
Stric_Jura kaže...

ali Kiowe nisu opremljene onim top-sail radarima?

 

i one su malo" okrnjene" ?

 

no dobro, zato i postoje "majmunske" inačice...

 Kiowe su isporucene bez senzora kao donacija.

Senzore treba doplatit 25 mil americkih. Jednog dana...

 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice