Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn

poruka: 59
|
čitano: 15.791
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn".
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
bus kaže...

Bilo bi super i da DOKING I ostali razvijaju autonomno vozila, ako nista drugo iz razvijenih projekata bi nesto novo mozda napravili ili novo izmislili.

 

A to da se to ne moze kod nas napraviti ? Stvarno pričaš gluposti, nikad neznaš kome nesto moze pasti na pamet kako neke probleme rješiti. Imamo iz drugih područja genijalna rješenja koje se koriste po svijetu, pa nikad neznaš šta se može izroditi.

 

Da, DOK-ING će svakako početi razvijati autonomno vozilo nakon što su iskusili svu ljupkost državne birokracije kada su pokušali nastaviti sa razvojem i proizvodnjom električnog auta za narod. Stvarno bi "bilo super". Ma "bilo bi superiška". "Bilo bi cool". "Postojala bi konkurencija i onda bi dobili najbolje od najboljeg." Znaš, ima ti Klapa Cambi lijepu pjesmu, zove se "Dobro jutro tugo".

 

Da, svakako baljezgam, jer dovoljno je da ljudima stvari padnu na pamet i oni odmah imaju genijalna rješenja za sve probleme. Daj mi molim te reci koja se naša genijalna rješenja koriste po svijetu? Pod time mislim da nekog stručnjaka koji je ostao u ovoj močvari od države i usprkos svim balvanima koje su mu bacali pod noge se ipak izborio za sebe i "svoj genijalni izum". Ako pod time misliš na sve one HR znanstvenike koji su napustili ovu džamahiriju, onda to nije zasluga naše države, nego one države u koju su otišli jer je ta država imala dovoljno razvijen industrijsko-istraživački kompleks i političko-društvenu volju da mu pruži podršku. A ako živiš u prošlosti, moram te podsjetiti da je prošlo više od stoljeća od gosp. Penkale i gosp. Tesle (koji svoj uspjeh duguje SAD-u, nikako Hrvatskoj). Možda misliš na Ruđera Boškovića? I on ti svoj uspjeh duguje stranim vladarima, nikako domaćoj publici. Ali da, pričam gluposti, samo gluposti i gluposti... Argument ad hominem je savršeno oružje za uništavanje neistomišljenika koji ti narušavaju ružičasti pogled na vlastitu džamahiriju.

 

Ponovit ću se, jer tako prikladno opisuje našu džamahiriju... "Dobro jutro tugo"

 

Uglavnom, on-topic: @ludizao, hvala na informaciji, nisam znao da se hvalio političkim vezama. Tako nešto stvarno bogato pojašnjava njegov zvjezdani uspjeh.

10 godina
offline
Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn

Kaj opet deranje po Rimcu?
Kaj male plaće?
Kaj se bojite autonomnih vozila i tehnologije?

 

Krenimo od posljednjeg...gledajte, ljudi vole razmišljati, stvarati nešto iz niega, vole stvarati budućnost, vole se
istraživati, vole biti kreativni. Svi mi imamo 24h na dan, te je samo na nama kako ćemo isti iskoristi.
Ne možemo svi komentirati tuđe živote i uspjehe, baviti se tuđim brigama, zavidjeti onima koji su bolji od nas i tako d
dalje, te mrziti sve one i sve ono što nije nama po ćefu. Ne ide to tako. Svatko je kovač svoje sreće.
Rimac ima svoj put, te sve što dotakne pretvara u zlato. Doslovno, bukvalno i kako god drugačije želite/ ne želite
percipirati.

 

Hm, plaće...pa i u mojoj firmi, ekipa kad im dojadi jedna plaća pređu na veću, te ako im šefovi ne daju, idu dalje...
...to je normalno u svijetu biznisa, prelasci između kompanija iz raznoraznih razloga, ne samo financijskih.
Netko radi za 2200, netko za 3000, netko za 15000. Na gazdi da ponudi, a na tebi da uzmeš ili ostaviš il' se pak cjenkaš.
Netko radi za tzv. Domovinu, netko za boga, netko krade za tzv. Domovinu, a netko pak radi ono što voli.
Tako radi Rimac.

 

Eh, da ste štogod postigli u životu i da niste iskompleksirani zbog vlastitih frustracija, ne bi bilo tako
agresivni prema Rimcu. Najteže je svoje problem vidjeti na drugima. U tome ste svjetski prvaci. A ne kao hrv. repka.

Druga na svijetu, druga u Europi, ali prva na Balkanu.  I to ne samo u nogometu.

 

Ipak, ostaje vam za utjehu L.Modrić, V.Ćorluka, Zdravko Mamić i "hrvatska" nogometna reprezntacija kao izvor ponosa, sreće, ljubavi, zdravlja, sreće, blagostanja, bla, bla....junak do junaka, koji vole ovu domovinu toliko da porez plaćaju negdje drugdje, recimo kao neki drugi više/manje uspješni sportaši koji to čine u Monte Carlu.

Dočim Rimac to čini u RH.

 

 

Well, dragi hejteri na Rimca, ostanite dobri, te se nemojte puno zabrinjavati oko tuđih života. 

Ionako je Zemlja ravna ploča, nikada nismo bili na Mjesecu, cijepiva su otrov, krediti su neotplativi,....

 

 

Panzerkampfwagen.Dinamo Zagreb.Matija.Leaving or dead, always ahead...
Moj PC  
7 14 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
PzKpfw kaže...

 

 

Hm, plaće...pa i u mojoj firmi, ekipa kad im dojadi jedna plaća pređu na veću, te ako im šefovi ne daju, idu dalje...
...to je normalno u svijetu biznisa, prelasci između kompanija iz raznoraznih razloga, ne samo financijskih.
Netko radi za 2200, netko za 3000, netko za 15000. Na gazdi da ponudi, a na tebi da uzmeš ili ostaviš il' se pak cjenkaš.

 

 točno, a kad pišemo o odlascima zaposlenih iz Hrvatske u inozemstvo za bolju plaću onda udri po državi, ne valja ovo, ono...

cirkulacija radne snage je potpuno normalna pojava.

 

i prije rata su ljudiišli raditi po bijelom svijetu samo se to tada nije prozivvalo zbog nesposobne države, glupih pokvarenih lopovskih političara, ustaša, već su ljudi išli raditi "na privremeni rad u inozemstvo" (30/40 godina... 

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
14 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
PzKpfw kaže...

 

 

Well, dragi hejteri na Rimca, ostanite dobri, te se nemojte puno zabrinjavati oko tuđih života. 

Ionako je Zemlja ravna ploča, nikada nismo bili na Mjesecu, cijepiva su otrov, krediti su neotplativi,....

 

 

Neki hejtaju Rimca, neki hejtaju Hrvatsku. Svatko od vas tu nekog ili nešto hejta. Ti ne možeš soliti pamet onima koji hejtaju rimca dok ti hejtaš Hrvatsku. Nisi relevantan jer si frustriran i iskompleksiran. Riješi prvo svoje probleme.

PSN - darklydexter
14 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
TripperNX kaže...

 

 

Budimo realni, kolikogod željeli da Hrvatska postane tehnološki lider u bilo kojem segmentu, prosječnom čovjeku je već jasno da za ovo područje ipak nemamo dovoljno razvijen ni izgrađen industrijsko-istraživački kompleks već možemo samo po previsokoj cijeni reciklirati strana, pomalo i napuštena tehnološka rješenja (neću ulaziti u razlog napuštanja takovih rješenja).

 Ali zato imamo fantastično razvijen političko-uhljebarski kompleks koji dobro povezanim spodobama omogućava prosperitet u kojem god poslu požele prosperirati.

PSN - darklydexter
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.7.2018 6:42 (Ezio).
16 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
PzKpfw kaže...

...

 E jesi ga sad nadrobio... mislim da nisi shvatio poantu žustre rasprave, pa da ti pokušam objasniti. Kako ja to vidim, postoje dva tabora. Jedni su skoro pa sektaši bar po gorljivom objavljivanju "radosne vijesti", dok ima i nas koji malo čvršće stojimo na zemlji i ne pušimo takve besmislene bajke opet i iznova i prilično jasno vidimo kako stvari stoje. Sektaša ima znatno manje, ali su mnogo glasniji, uporniji i bezobrazniji. Mislim da je čak i smiješno da nas ostale netko iz tog naivnog tabora naziva ravnozemljašima, antivakserima i sl. pogrdnim nazivima jer da sad pogledamo razinu obrazovanja dam se kladiti da je upravo većina te manjine nisko obrazovana, samouka i sklonija primitivizmu. Svatko s imalo mozga vidi da je priča oko vašeg "Mesije", najblaže rečeno, mutna i sumnjiva. Na stranu njegova možebitna upletenost u pranje lokalne i globalne love, očiti politički utjecaj i sve ostale PR bedastoće koje na mahove iskaču iz pašteta.

"Mesija" ubrzano i sigurno postaje "too big to fail", a u tome je najveći problem. Po ovom članku vidimo da se već počeo i postavljati iznad zakona. Što je sljedeće? Sam piše zakone? R+ bonovi i kuponi? Nema on nikakav održivi razvoj u planu, vidjet ćeš to kroz neko vrijeme, a onda se svi budete čudili ko pura dreku. Opet.

6 godina
protjeran
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Aldo kaže...
Nema on nikakav održivi razvoj u planu, vidjet ćeš to kroz neko vrijeme, a onda se svi budete čudili ko pura dreku. Opet.

 To vidiš ti a ne vide deseci menadžera u Porscheu i Camel grupi koji ulažu desetine milijuna eura. Jopet obićni mali ćovjek sve zna i ima mišljenje o svemu. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.7.2018 12:57 (Paolo Maldini).
7 godina
protjeran
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Paolo Maldini kaže...
Aldo kaže...
Nema on nikakav održivi razvoj u planu, vidjet ćeš to kroz neko vrijeme, a onda se svi budete čudili ko pura dreku. Opet.

 To vidiš ti a ne vide deseci menadžera u Porscheu i Camel grupi koji ulažu desetine milijuna eura. Jopet obićni mali ćovjek sve zna i ima mišljenje o svemu. 

 

 

ja sam mali čovjek koji ne zna sve, pa ajde ti meni onda objasni kad neće nitko, kako to MR prodaje 10% udjela u svojoj firmi za 18M eura, a ima džepu pare od 150kom prodanih C2, nekih 300M eura.... ta prodaja je prije neki mjesec po svim portalima isprezentirana kao gotova stvar, 150kom ima da isporučimo do 2020., bez ikakvih dodatnih informacija, mi sve prodali i točka, u tom tonu su bili svi članci o tome... 

 

6 godina
protjeran
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Aldo kaže...
PzKpfw kaže...

...

 E jesi ga sad nadrobio... mislim da nisi shvatio poantu žustre rasprave, pa da ti pokušam objasniti. Kako ja to vidim, postoje dva tabora. Jedni su skoro pa sektaši bar po gorljivom objavljivanju "radosne vijesti", dok ima i nas koji malo čvršće stojimo na zemlji i ne pušimo takve besmislene bajke opet i iznova i prilično jasno vidimo kako stvari stoje. Sektaša ima znatno manje, ali su mnogo glasniji, uporniji i bezobrazniji. Mislim da je čak i smiješno da nas ostale netko iz tog naivnog tabora naziva ravnozemljašima, antivakserima i sl. pogrdnim nazivima jer da sad pogledamo razinu obrazovanja dam se kladiti da je upravo većina te manjine nisko obrazovana, samouka i sklonija primitivizmu. Svatko s imalo mozga vidi da je priča oko vašeg "Mesije", najblaže rečeno, mutna i sumnjiva. Na stranu njegova možebitna upletenost u pranje lokalne i globalne love, očiti politički utjecaj i sve ostale PR bedastoće koje na mahove iskaču iz pašteta.

"Mesija" ubrzano i sigurno postaje "too big to fail", a u tome je najveći problem. Po ovom članku vidimo da se već počeo i postavljati iznad zakona. Što je sljedeće? Sam piše zakone? R+ bonovi i kuponi? Nema on nikakav održivi razvoj u planu, vidjet ćeš to kroz neko vrijeme, a onda se svi budete čudili ko pura dreku. Opet.

 

E jesi ga nadrobio...

 

Mislim da nisi shvatio poantu pa cu ti pokusati objasnit. Imas tabor koji vjeruje u sve hrvatsko i imas one koji pljuju po svemu domacem i ljube guzice strancima. Bog zna da su potonji skeptici donekle sa pravom s obzirom da je Remetinec jednostranacki, a doticni nas vode, ali to ih ne opravdava da svakoga tko se pokusa izdici iz lokalne kaljuze pokusavaju na sve nacine vratiti nazad u doticnu. Ako imas mozga onda znas sto industrija automobila moze znaciti za malu zemlju poput hrvatske, a da neki ljudi nisu govna, ne bi pokusavali naci svo crnilo o tom covjeku, nego bi ga podupirali da i njima jednog dana bude bolje. Ne kazem da se rimcu triba dat neogranicena prava, ali ne mora se bas svaki potez popljuvat i sprdat, jer ce taj coek mozda nekome koga znas omoguciti posao jednog dana. U hrvatskoj, a ne kod stranih pedercina. A ako si protiv svega hrvatskog, onda znas sto si...

Salt n Pepa - Push It
6 godina
protjeran
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
lav1000 kaže...
Paolo Maldini kaže...
Aldo kaže...
Nema on nikakav održivi razvoj u planu, vidjet ćeš to kroz neko vrijeme, a onda se svi budete čudili ko pura dreku. Opet.

 To vidiš ti a ne vide deseci menadžera u Porscheu i Camel grupi koji ulažu desetine milijuna eura. Jopet obićni mali ćovjek sve zna i ima mišljenje o svemu. 

 

 

ja sam mali čovjek koji ne zna sve, pa ajde ti meni onda objasni kad neće nitko, kako to MR prodaje 10% udjela u svojoj firmi za 18M eura, a ima džepu pare od 150kom prodanih C2, nekih 300M eura.... ta prodaja je prije neki mjesec po svim portalima isprezentirana kao gotova stvar, 150kom ima da isporučimo do 2020., bez ikakvih dodatnih informacija, mi sve prodali i točka, u tom tonu su bili svi članci o tome... 

 

Nije prodaja nego dokapitalizacija. Da prodaje novac bi išao njemu u džep, ovako novac ide u firmu, a njemu se smanjuje kontrolni udjel. Koliko se sijećam te vijesti o prodaji C2, ja sam to shvatio da je primljeno 150 narudžbi i pretpostavljam da su uplaćene nekakve kapare. Uostalom da ti sada odeš u neku autokuću po novo vozilo prilično je velika šansa da ga nećeš odmah dobiti već ćeš čekati neko vrijeme. Naravno ni blizu dugo kao ovi kupci C2.

PS dugo si se crvenio, welcome back.

7 godina
protjeran
offline
Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn
Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Aldo kaže...
Po ovom članku vidimo da se već počeo i postavljati iznad zakona. Što je sljedeće? Sam piše zakone?

Mora da si vidovit posto ja to u clanku ne vidim. Kao sta ne vidim ni da je auto bez sofera ni da sam vozi. Puno toga cega nema ste iscitali iz clanka...

15 godina
offline
Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn

Nisu mi jasni ovi ljudi što pate od zakona i državne kontrole. Da mogu vjerovatno bi ljudima zabranili i da idu na WC bez državne dozvole.

Moj PC  
3 4 hvala 0
10 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
dejo6 kaže...

Nisu mi jasni ovi ljudi što pate od zakona i državne kontrole. Da mogu vjerovatno bi ljudima zabranili i da idu na WC bez državne dozvole.

 Oni se inače stručno zovu socijalisti. Socijalisti žive za državne regulacije, da im država upravlja životom, da im govori što da rade i kada da to rade. Odlike takvih ljudi su iznimna nesposobnost i lijenost, pa im socijalizam najviše odgovara jer u socijalizmu nesposobni i lijeni žive na grbači sposobnih i radišnih.

Samomrzeći hrvat
16 godina
offline
Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn

Dakle ovo je smijesno vec. Valjda im PR radi na normu i moraju imati X vijesti u Y dana, i ostali su malo kratki s idejama. Uzeli Renault koji je vec preradjen i dio je Renault projekta, potrgali Renaultove znacke na autu i rade si reklamu - dakle smijesno. 

Moj PC  
6 2 hvala 1
10 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
funat kaže...

Dakle ovo je smijesno vec. Valjda im PR radi na normu i moraju imati X vijesti u Y dana, i ostali su malo kratki s idejama. Uzeli Renault koji je vec preradjen i dio je Renault projekta, potrgali Renaultove znacke na autu i rade si reklamu - dakle smijesno. 

 Napravi ti bolje od nule pa im pokaži kako se to radi. 

Samomrzeći hrvat
14 godina
offline
Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn

Zanimljive su ove rasprave s sociološkog aspekta. Uvijek isti ljudi lupaju TU i TD, pro i contra. Najzabavnije je kad uopće ne razumiju što je netko napisao, pa krivo procijene što treba stisnuti da bi se uklopilo u njihov svjetonazor. :-)
Sigurno je da nisu "uzeli" Renault koji je već bio samovozeći. Ovo na slikama je očito automobil u koji su oni sami ugradili neki "autonomous kit", vjerojatno komercijalno dostupan, a možda su i od par rješenja sklopili jedno.

Koji je smisao tog testiranja nemam pojma, ima puno mogućih scenarija. Vidi anketu: što mislite koji je smisao ovog Rimčevog vozila?
a) PR
b) imaju ambiciju razvijati to pa su sklepali neki machine learning,
c) prikupljaju podatke za nekog trećeg tko ne može dobit dozvole u matičnoj zemlji pa je Mate rekao: "daj men', ja ć' ti to sred't."

d) planiraju prodavati prikupljene podatke drugima koji razvijaju sustave autonomne vožnje
e) nešto deseto.
Jedna zanimljivost oko plaća: kaže mi osoba koju znam da je bila tamo na interviewu i tražila plaću znatno veću od tih 5300kn na što su odmah pristali. Što je najzanimljivije ta osoba posjeduje takav set vještina i znanja da bi mene bilo sram prijaviti se na natječaj da se ne sramotim na interviewu. Pa sad ti znaj... 

18 PR
3 vlastiti razvoj
5 razvoj za drugoga
0 prodaja sirovih podataka
0 ništa od navedenog
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn

Zanimljivi su mi zalutali kvazi-sociolozi koji ne mogu izdrzat da se ne upletu, ali bi nekako ostali izvan svega. Sto Bosanci kazu, j**o bi se, al da ti ne udje. 

Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Cisto sumnjam da je Rimac imao resursa i vremena za razvit svoju tehnologiju od nule, no covjek ima svako pravo uci u to trziste, pogotovo na ovom podrucju gdje je to apsolutna nepoznanica.

Tako da sto god Rimac na pravi to ce kod nas odjeknut 100x vise nego VW...i time koristi priliku da jaca brend.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
PzKpfw kaže...
Well, dragi hejteri na Rimca, ostanite dobri, te se nemojte puno zabrinjavati oko tuđih života.

 Izgleda da nisi najbolje shvatio. Ljudi se brinu za vlastiti život jer je na cestama potencijalno po život opasno vozilo.

14 godina
neaktivan
offline
Rimac na hrvatskim cestama testira sustav autonomn

Ako ce testirati na hrvatskim cestama pa to ce biti najsigurniji auto na svijetu.

xFire: rebelsy | steam: rebelsy | origin: rebelszuka | battlenet: rebelsy#21796
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.7.2018 21:31 (rebelsy).
 
9 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
ansha kaže...
Aldo kaže...
Po ovom članku vidimo da se već počeo i postavljati iznad zakona. Što je sljedeće? Sam piše zakone?

Mora da si vidovit posto ja to u clanku ne vidim. Kao sta ne vidim ni da je auto bez sofera ni da sam vozi. Puno toga cega nema ste iscitali iz clanka...

Mogu ti samo odgovoriti na boldano: "Ignorantia iuris nocet." Jer, da bolje poznaješ pravni sustav Repuvlike Hrvatske i proceduru testiranja novih tehnologija u kontroliranim uvjetima te u svakodnevnom okruženju, ne bi takvu izjavu davao.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Mitch kaže...
Cisto sumnjam da je Rimac imao resursa i vremena za razvit svoju tehnologiju od nule, no covjek ima svako pravo uci u to trziste, pogotovo na ovom podrucju gdje je to apsolutna nepoznanica.

Tako da sto god Rimac na pravi to ce kod nas odjeknut 100x vise nego VW...i time koristi priliku da jaca brend.

Nitko njemu ne brani da uđe na automobilsko tržište, ali samo sa vlastitim sredstvima. Zašto ima pravo na poticaje za razvoj novih tehnologija (ako je vjerovati tisku, u iznosu od 52 milijuna kuna) kada se još uvijek nije dokazao, a.k.a. proizveo C1 u dovoljnom broju primjeraka da znamo da tehnologija funkcionira i da je isplativa, pa bi onda imao pravo na poticaje (koji mu zapravo ne bi niti trebali da je uistinu prodao toliki broj C1, iz kojeg prihoda bi samostalno financirao razvoj novih tehnologija). Kao jedan u uplatitelja u državni proračun, odbijam da me se prisiljava da ulažem svoj novac u nedokazanu i neprovjerenu tehnologiju privatnog poduzetništva usmjerenog na prodaju proizvoda uskom krugu ljudi. Ovo sve podsjeća na pothvat pred bankrotom zvan Tesla Motors.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Entry Point kaže...
dejo6 kaže...

Nisu mi jasni ovi ljudi što pate od zakona i državne kontrole. Da mogu vjerovatno bi ljudima zabranili i da idu na WC bez državne dozvole.

 Oni se inače stručno zovu socijalisti. Socijalisti žive za državne regulacije, da im država upravlja životom, da im govori što da rade i kada da to rade. Odlike takvih ljudi su iznimna nesposobnost i lijenost, pa im socijalizam najviše odgovara jer u socijalizmu nesposobni i lijeni žive na grbači sposobnih i radišnih.

Vjerojatno ste prespavali kasnije razine obrazovanja jer bi znali da država per-se podrazumijeva regulaciju pravnim propisima. Pravni propisi iliti državne regulacije koje ste tako maštovito etiketirali postoje u svim sustavima, od totalitarizma, monarhije pa do komunizma i demokracije. Smisao pravnih propisa je regulirati društveno uređenje, jer ne želite da se tamo netko sjeti da bi bio tehnološki lider pa doveze autonomni buldožer na glavni gradski trg da pokaže kako taj buldožer može samostalno voziti po pješačkoj zoni. Postoje jer ne želite da se tamo netko sjeti da je vlasnik zgrada na atraktivnim lokacijama pa silom/prijetnjom/nasiljem istjera prave vlasnike. Drugi ja par cipela što je odlika propalih država kao što je ova džamahirija taj što se postojeći pravni propisi ne primjenjuju ili se primjenjuju selektivno pa tako državna administracija nije uhitila teroriste koji su prijetili plinskim bocama, niti javne prijevoznike koji se bune protiv tehnološki naprednijeg rješenja javnog prijevoza, ali istodobno kažnjava prosvjednike koji prosvjeduju zbog visokih cijena goriva.

 

Btw, Vi znate da je socijalizam društveno uređenje, kao i kapitalizam, dok se iz Vaše izjave da zaključiti da govorite o političkim uređenjima?

15 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
Tom69 kaže...
PzKpfw kaže...
Well, dragi hejteri na Rimca, ostanite dobri, te se nemojte puno zabrinjavati oko tuđih života.

 Izgleda da nisi najbolje shvatio. Ljudi se brinu za vlastiti život jer je na cestama potencijalno po život opasno vozilo.

 Ljudi se ne boje pijanaca i raznih budala za volanom, ali se boje trenutno najsigurnijeg auta na hrvatskim cestama. Tipično hrvatski, zabrani sve što ne razumiješ.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
dejo6 kaže...

Nisu mi jasni ovi ljudi što pate od zakona i državne kontrole. Da mogu vjerovatno bi ljudima zabranili i da idu na WC bez državne dozvole.

Država jest udruženje ljudi regulirano propisima. Dakle, nitko "ne pati" od zakona i državne kontrole.

 

Ti bi volio da ne postoji Zakon o sigurnosti prometa na cestama niti semafori na križanjima, pa ni prometni znakovi pa da svaki put kada izađeš na prometnicu, bilo kao pješak ili u vozilu, igraš ruski rulet sa budalama koje imaju veće i teže vozilo ili odluče voziti po tramvajskoj pruzi ili pak po cvjetnjaku HNK i pritom ozlijede nekoga?

15 godina
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
TripperNX kaže...
dejo6 kaže...

Nisu mi jasni ovi ljudi što pate od zakona i državne kontrole. Da mogu vjerovatno bi ljudima zabranili i da idu na WC bez državne dozvole.

Država jest udruženje ljudi regulirano propisima. Dakle, nitko "ne pati" od zakona i državne kontrole.

 

Ti bi volio da ne postoji Zakon o sigurnosti prometa na cestama niti semafori na križanjima, pa ni prometni znakovi pa da svaki put kada izađeš na prometnicu, bilo kao pješak ili u vozilu, igraš ruski rulet sa budalama koje imaju veće i teže vozilo ili odluče voziti po tramvajskoj pruzi ili pak po cvjetnjaku HNK i pritom ozlijede nekoga?

 Nisam protiv zakona, nego protiv previše zakona i regulacija. Zašto bi trebao poseban zakon ili dozvola za testiranje autonomnih vozila kad već postoji zakon o sigurnosti prometa i prometna pravila? Autonomna vozila se trebaju držati tih pravila kao i sva druga.
A ukidanje tih zakona bi možda bilo i dobro: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1028740/Accident-free-zone-The-German-town-scrapped-traffic-lights-road-signs.html

16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
dejo6 kaže...
TripperNX kaže...
dejo6 kaže...

Nisu mi jasni ovi ljudi što pate od zakona i državne kontrole. Da mogu vjerovatno bi ljudima zabranili i da idu na WC bez državne dozvole.

Država jest udruženje ljudi regulirano propisima. Dakle, nitko "ne pati" od zakona i državne kontrole.

 

Ti bi volio da ne postoji Zakon o sigurnosti prometa na cestama niti semafori na križanjima, pa ni prometni znakovi pa da svaki put kada izađeš na prometnicu, bilo kao pješak ili u vozilu, igraš ruski rulet sa budalama koje imaju veće i teže vozilo ili odluče voziti po tramvajskoj pruzi ili pak po cvjetnjaku HNK i pritom ozlijede nekoga?

 Nisam protiv zakona, nego protiv previše zakona i regulacija. Zašto bi trebao poseban zakon ili dozvola za testiranje autonomnih vozila kad već postoji zakon o sigurnosti prometa i prometna pravila? Autonomna vozila se trebaju držati tih pravila kao i sva druga.
A ukidanje tih zakona bi možda bilo i dobro: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1028740/Accident-free-zone-The-German-town-scrapped-traffic-lights-road-signs.html

Oprosti, ali mislim da ne shvaćaš smisao prave regulative: naravno da se složen sustav kao što su moderna društva ne može regulirati jednim, jedinim zakonom kao što je Hamurabijev zakonik. Jer je društvo puno kompleksnije, daleko je veći broj međusobnih veza među entitetima društva koja zahtijevaju odvijanje po nekim pravilima. Dakle, ne možeš tražiti smanjenje broja zakona u društvu čiji se broj međusobnih interakcija ne smanjuje, jednostavno nije primjenjivo.

 

Također, prije nego spomeneš da postoji Zakon o sigurnosti prometa na cestama u kontekstu autonomnih vozila, slobodno ga pročitaj i potom me pokušaj razuvjeriti da je tim zakonom dozvoljeno da autonomna vozila prometuju prometnicama u Republici Hrvatskoj, bez obzira da li imaju backup vozača. Ti nadam se znaš da svaki vozač koji radi takve gluposti kao što je kupnja guma za žvakanje ili cigareta na trafici, stane vozilom i ostavi ga u radu (ali bez kontrole, jer se ne nalazi u tom vozilu) zapravo čini vrlo teški prekršaj? Zakonom o sigurnosti prometa na cestama je izričito zabranjeno upaljeno vozilo ostaviti bez kontrole, dakle bez vozača. Autonomno vozilo to jest, vozilo bez vozača i kao takvo jest bez kontrole. I backup vozač nije poštivanje te odredbe zakona jer dok backup vozač odreagira s ciljem korekcije blentavog ponašanja autonomnog sustava, ne stigne spriječiti nesretnu posljedicu, kolikogod da je brz u svojoj reakciji.

 

A vezano za ovaj vrli novinski članak, mogu ti samo reći da jedan slučaj ne čini pravilo, niti četiri tjedna primjene nije dokaz funkcionalnosti. Naravno da kada je uvedeno nešto novo, da su ljudi pažljiviji dok se ne naviknu. Naravno da će se ljudi truditi pridržavati međusobnog uvažavanja dok tu novinu imaju na umu. Naravno da će ljudi, kada im stvari uđu u naviku, početi stradavati isto kao što stradavaju i kada zbog navike zanemare crveno svjetlo na semaforu, dolazak na ulicu koja ima prednost prolaska i slično. Također, radi se o gradiću u Njemačkoj, državi koja je u svemu regulirana propisima, pa čak i način hodanja imaju reguliran propisima. Naravno da su ljudi pažljivi jer nisu sigurni da li im kakva kazna prijeti zbog nepostojanja znakova. Naravno da ti isti građani te iste dobro regulirane Njemačke podivljaju kada dođu na hrvatske prometnice i ne poštuju niti jedan znak. Naravno da ti je promaknulo da postoje dva vrlo bitna ograničenja koja su na snazi u tom gradiću - brzina koja ne prelazi 50 km/h i pravilo desne strane - što znači da su pokušali barem načelno minimizirati nastupanje teških posljedica. Dakle, naravno da regulativa postoji, i obzirom da samo dva propisa reguliraju promet 13,000 vozila, to može samo značiti da su prekruti jer ne možeš tih minimalno 13,000 interakcija pojasniti samo sa ta dva pravila kada jednom nastupi kaos pa se svi počnu suditi zbog šteta na vozilu. Isto tako, ti stvarno smatraš da je taj eksperiment primjenjiv u Republici Hrvatskoj, u kojoj ti isti građani Njemačke divljaju vozilima kao da sutra ne postoji?

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.7.2018 11:11 (TripperNX).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac na hrvatskim cestama testira sustav auto
dejo6 kaže...

 Ljudi se ne boje pijanaca i raznih budala za volanom, ali se boje trenutno najsigurnijeg auta na hrvatskim cestama. Tipično hrvatski, zabrani sve što ne razumiješ.

 Ne, nego trenutno već računaju na pijane budale i agresivce pa ne trebaju još paziti na auto kojem će na ekranu iskočiti "System not responding" i koji će preletit preko pješačkog. Neka on to testira na poligonu koliko god hoće ili kad mu policija uz njihov nadzor to odobri.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice