Imam nijansu bolje ubrzanje od ovoga.
Čekaj, ovo je od 0-300? Onda nemam :)
Imam nijansu bolje ubrzanje od ovoga.
Čekaj, ovo je od 0-300? Onda nemam :)
Taman za do posla....
Šteta što je na struju !!!!
a gdje je u toj priči Rimac
a kako iz ovoga izbaciti ruku s pljugom van i/ili nalaktiti se na prozor da selo krepa od zavisti?
@miller1985: on je jedan od 106 kupaca?
Koliko fenomenalne performanse, toliko katastrofalna ruznoca.
(Znam da se o ukusima ne raspravlja, ali meni osobno - vec sam i ljepse tacke od ovog vidjao.)
To je nasljeđe McLarena F1 iz 93' kojeg je dizajnirao Gordon Murray, slavni dizajner F1 i cestovnih automobila. Zašto? Pa zato jer u trkačim bolidima sjediš u sredini. Prednost? stanu još dva suputnika, svaki s jedne strane.
To je kao da kažeš zašto Gullwing ima takva vrata, kak ćeš izać iz uskok parkinga, debilana za bogate. Praktičnost nije baš visoko na listi prioriteta prilikom dizajniranja ovakvih automobila.
Dapače, sam koncept longtaila potječe od McLarena F1, gdje su nasadili na standardni F1 još 60cm repa kako bi poboljšali aerodinamiku kako bi se mogli nositi s konkurencijom u utrkama.
To je nasljeđe McLarena F1 iz 93' kojeg je dizajnirao Gordon Murray, slavni dizajner F1 i cestovnih automobila. Zašto? Pa zato jer u trkačim bolidima sjediš u sredini. Prednost? stanu još dva suputnika, svaki s jedne strane.
To je kao da kažeš zašto Gullwing ima takva vrata, kak ćeš izać iz uskok parkinga, debilana za bogate. Praktičnost nije baš visoko na listi prioriteta prilikom dizajniranja ovakvih automobila.
Dapače, sam koncept longtaila potječe od McLarena F1, gdje su nasadili na standardni F1 još 60cm repa kako bi poboljšali aerodinamiku kako bi se mogli nositi s konkurencijom u utrkama.
Ne samo ovo boldano. Osnovna prednost je bolji osječaj za prostor kad si centralno postavljen. S kartingom mi je svejedno je li okuka desna ili lijeva. S autom mi lijeve nekako bolje leže.
Ideja srednjeg sjedala je između ostalog i da ima uži profil krova, no sve to pada u vodu kad staviš sjedala pored i opet širiš.
Meni je ovaj auto čista mužnja love od novopečenih bogataša. Nit smrdi, nit miriše. Regera ga pere po ubrzanju do 300, vjerojatno i konačnoj brzini, sigurno nije nešto za vožnju za zavojitu cestu, 300kg viška u odnosu na F1 nije baš očito vidljivo u nekom luksuzu... Niti je ljudima lijep. Ja neću o ljepoti, ali da McLaren proizvede auto s toliko kompromisa, mi je nešto novo. Talijanu kompromis može biti samo da nešto ljepše izgleda, McLaren je bio poznat po beskompromisnosti (recimo Senna). Sigurno mi ne bi bio u top 5, a vjerojatno ni u top 10.
Ja tu vidim pagani lamborghini i saleen.
Ideja srednjeg sjedala je između ostalog i da ima uži profil krova, no sve to pada u vodu kad staviš sjedala pored i opet širiš.
Meni je ovaj auto čista mužnja love od novopečenih bogataša. Nit smrdi, nit miriše. Regera ga pere po ubrzanju do 300, vjerojatno i konačnoj brzini, sigurno nije nešto za vožnju za zavojitu cestu, 300kg viška u odnosu na F1 nije baš očito vidljivo u nekom luksuzu... Niti je ljudima lijep. Ja neću o ljepoti, ali da McLaren proizvede auto s toliko kompromisa, mi je nešto novo. Talijanu kompromis može biti samo da nešto ljepše izgleda, McLaren je bio poznat po beskompromisnosti (recimo Senna). Sigurno mi ne bi bio u top 5, a vjerojatno ni u top 10.
Meni se sviđa, i to baš sam rep. Unikatno je i vrlo fluidno. Podsjeća me na stare sportske kupee iz 30ih godina, poput Mercedesa SSK ili Talbota Lago. Kažeš Mclaren poznat po beskompromisnosti, a za većinu njihovih modela od kad su se počeli ozbiljno baviti proizvodnjom automobila se može reć baš nit smrdi nit miriše, tek su s P1 i 720s ušli u formu, a Speedtail djeluje najbeskompromisnije do sad jer je sve podređeno aerodinamici.
Što se tiče Regere vs Speedtail, možeš to tako gledati. Ali Regera je automobil s 1800 konja dok Speedtail ima 1070. Regera je sirova snaga, Speedtail učinkovitost. Sviđa mi se pristup.
Odvratni auti.